

No mam pomalu strach že to tou hadicí nebude že už v tomhle stavu byla,ale snímač tlaku jsem čistiljelcinek píše:Nevím, kde je přesně snímač tlaku u 85kW verze...u 16V je nahoře na motoru, směrem ke kabině. Je jen na jednom šroubu, zpravidla na kovové "trubce", ke které je připojena hadice od turba..
Jedina možnostAlfik píše:Pokial sem nedas ten LOG,tak sa musis opytat len tu : http://www.vestirna.com/koule/
no asi taktyvado píše:[-o<
NJN Nevim ale řikaly že když ho zaslepím tak my potom pc vyskočí chyba,vím že se to ta nejak softverově upravit ale uz jen příjit na to ze je to ten egr venti dalo panum mech zabrat natož ponich chtít ješte tohle,novej egr pitburg l jsem sehnal za 3 tis tak to není tak hrozné kašlu na toAlfik píše:Prečo si ten EGR len nezaslepil?
Njn kdyby sem to vědel tak to jen zaslepím nemužu vedet všechno Je to moje 1 Alfa a hlavně 1 Diselyan.ko píše:prd, chyba po zaslepeni naskakuje az na 16V
A kdo ti ten chip dělal? Pokud máš dobrou mapu a vše kolem tak by to auto mělo jet jak pannaspaly píše:159 SW 1,9 110KW rv2007 dpf a egr OFF- Mám problém s tlakem turba, turbo jsme čistili stanžili se rozhýbat regulaci, celé turbo pročistit a vypadá v pohodě nějaké vůle tam jsou ale nic drastického. Bylo vyměněn snímač tlaku turba, všechny opravy a výměny vedly k tomu, že turbo začne tlakovat někde od 2000 ot na 3 tisících uz jede dobře a ručička tlaku už funguje jak ma. na 1 stupeň mi auto netáhne(turbo se pomalu tlakuje) jakmile dám dvojku trojku a jedu rychle (tlak nespadne) už auto jede jak má. Prosím vás nenapadá vás něco? Diagnostika nevyhazuje žádnou chybu.
dělá mi to to co vám ale EGR mám zaslepený, tím to být tedy nemůže ne ?![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host