Kvalita nafty a aditiva
Re: Kvalita nafty a aditiva
ještě další fajn vlastnot je, že FAME při spalování tvoří napečené vrstvy, co vypadají jako rez na stěnách válce, ventilů... takže je fajn, že to čistí vedení, ale kde co to narušuje a při spálení vytvoří docela dost odolnou vrstvu...
každopádně se ve velkém začíná prosazovat kafilerní tuk a to je opravdu paráda...
http://biom.cz/cz/odborne-clanky/vyuzit ... -biopaliva
jeden starší článěk
každopádně se ve velkém začíná prosazovat kafilerní tuk a to je opravdu paráda...
http://biom.cz/cz/odborne-clanky/vyuzit ... -biopaliva
jeden starší článěk
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
Myslim, že to je počasím a výrazným vlivem ježdění v zimě po městě. Tankuji všechno co teče na normálních benzínkách (MOL, Benzina, PapOil, Globus...), a jak jsem si dlouhodobě zvykl jezdit kolem 6-7, tak ted se pohybuji mezi 8-9 a dolů to prostě nechce. Naopak po půlce nádrže jsem byl těsně pod 10, a dnes jsem to s hladovým okem dotáhl na 8,6
Téměř trvalý výhřev sedačky, zimní gumy, topení na plný koule atd. taky něco veme.

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
Dnes Tank ONO 24,90,- kdo by odolal
+ nezbytných 6 vršků vifka 


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
To už se skoro nevyplatí tankovat v Kauflandu 

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
Slušný, já teď vzal plnou za neuvěřitelných 26,40 s pocitem skvělého nákupu a teď koukám, že mě vlastně pěkně natáhli 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
Nemá někdo ponětí jak to je u VIFu s trvanlivostí?
Jde mě o to že mám doma ještě neotevřenou plechovku ale trvanlivost skončila někdy na podzim tak jestli to má ještě nějaký ůčinky nebo mám koupit novej.
Jde mě o to že mám doma ještě neotevřenou plechovku ale trvanlivost skončila někdy na podzim tak jestli to má ještě nějaký ůčinky nebo mám koupit novej.
Alfa Romeo Crosswagon
Alfa Romeo 146 1.6TS 88Kw
Alfa Romeo GT 1.9JTD 110Kw ex
Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85Kw ex
Alfa Romeo 146 1.6TS 88Kw
Alfa Romeo GT 1.9JTD 110Kw ex
Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 85Kw ex
Re: Kvalita nafty a aditiva
bych to asi neresil za 200,- a koupil novou...
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
bych to taky neřešil, před použitím protřepatmartinez píše:Nemá někdo ponětí jak to je u VIFu s trvanlivostí?
Jde mě o to že mám doma ještě neotevřenou plechovku ale trvanlivost skončila někdy na podzim tak jestli to má ještě nějaký ůčinky nebo mám koupit novej.


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Kvalita nafty a aditiva
takový sviňstvo se myslím nezkazí.... jak píše speedy - protřepat, neřešit.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Nedávno jsem měl v ruce výsledky testů jednoho vzorku nafty a mělo to cetanove číslo 91... nebyla to nafta z běžné sítě čerpacích stanic, jen problém HVO je ten, že na něj padne obrovské množství palmoveho oleje...ssvd píše:Malé info: Maxx Motion Diesel od OMV, neobsahuje klasickou biosložku MEŘO jako naše nafta nebo nafta z východu. Obsahuje biosložku HVO která naopak kvalitu nafty zvyšuje a sama o sobě má cetonové číslo 120. Dováží se přímo z rafinerie OMV u Vídně, údajně používají i jinou technologii rafinace. Nafta je uplně čirá a nepění, kdo chce ať si info najde ale přijde mi že čístá bez aditiv JTDečku chutná, méně hluku a žádný kouř. A docela to potvrzuje i tenhle test světa motorů, kde sice např. verva dobrý ale jen díky tomu že je napraná aditivem, kdežto maxx motion bez zvyšovače cetanového čísla dopadl ještě líp.
Re: Kvalita nafty a aditiva
No ne ze bych tyhle veci nejak moc sledoval ale palmovy olej a jeho vyroba jsou dle vseho celkem svinacka zalezitost..... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
palmový olej je ještě větší svinstvo než řepka olejka. A to v mnoha ohledech
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
martinez píše:Nemá někdo ponětí jak to je u VIFu s trvanlivostí?
Jde mě o to že mám doma ještě neotevřenou plechovku ale trvanlivost skončila někdy na podzim tak jestli to má ještě nějaký ůčinky nebo mám koupit novej.

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Kvalita nafty a aditiva
Hoši takže čím krmit Alfu? Shell V-Power Nitro + nebo Max Motion? Nebude ten Max moc suchý pro tento motor který není Common-Rail? Nebo to míchat jednou Shell a podruhé Max? Nebo do obou VIF.
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
VIF je základ... krom toho by mě dost zajímalo, co máš za Alfu, že nemáš CR.
TD už snad ani nejde potkat na silnici nehledě na to, že ty sežerou i mazut a je jim to jedno
TD už snad ani nejde potkat na silnici nehledě na to, že ty sežerou i mazut a je jim to jedno

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
Já myslel že před FL euro 3 nemaj CR
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
Všechny 147/156/GT family jsou CR
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
Takže je jedno co s těch dvou naft budu tankovat když budu používat VIF? V jakým poměru tam mám nalévat když budu tankovat za 500kč a 1000kč nejčastěji? 1000:31,70= 31,5L nafty
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
Nikdy jsem to neřešil. Prostě tam cmrndnu podle nálady. Obvykle 2-3 odměrky na nádrž.
Z uvedených paliv netankuji ani jedno. Jezdím "obyčejnou" naftu s vifkem a myslím, že to je mnohem lepší než ty marketingový předražený srajdy.
Maximálně v zimě jsem ochoten akceptovat MaxxMotion kvůli nízkému bodu mrznutí, jinak vyhozený prachy.
Z uvedených paliv netankuji ani jedno. Jezdím "obyčejnou" naftu s vifkem a myslím, že to je mnohem lepší než ty marketingový předražený srajdy.
Maximálně v zimě jsem ochoten akceptovat MaxxMotion kvůli nízkému bodu mrznutí, jinak vyhozený prachy.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
A koupím ten VIF někde v obchodě nebo na benzince?
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Re: Kvalita nafty a aditiva
Ja jsem zacinal na Tank ono. Motor nemel zadne problemy, ale jejich nafta hodne peni takze co jsem usetril tak jsem stejne zaplatil na castejsim tankovani, protoze jsem prave nafty natankoval mene a zbytek doplnila pena. Tak jsem zkusil 4 nadrze premioveho maxxmotion. Krome zvyseni ceny za tankovani jsem nezjistil zadne zmeny. Presel jsem na klasickou naftu od Benziny a jsem spokojen, motor stale v klidu, cena prumerna a co se ukaze na stojanu to je realne mnozstvi a ukazatel spotreby se konecne srovnal a meri klasicky max o 0,2l min.
Ted v lednu jsem zkousel cistou naftu z eurooilu. No nikdy vic, v -8°C nafta primrzla a mel jsem problemy nastartovat a nasledne udrzet chod motoru nez se trosku nafta ohrala.
Vif pouzivam ten klasicky super adtivit diesel ci jak se jmenuje, davkovani ma myslim vicko na 20l?. Vzdy tankuji az po temer celem vyjeti nadrze takze tam hodim 3,5 vicka a dotankuji +-50-65l
Koupis ho na kazde benzince, ci vetsim hypermarketu jako je napr albert, globus atd kde maji vetsi regaly pro moto.
Ted v lednu jsem zkousel cistou naftu z eurooilu. No nikdy vic, v -8°C nafta primrzla a mel jsem problemy nastartovat a nasledne udrzet chod motoru nez se trosku nafta ohrala.
Vif pouzivam ten klasicky super adtivit diesel ci jak se jmenuje, davkovani ma myslim vicko na 20l?. Vzdy tankuji az po temer celem vyjeti nadrze takze tam hodim 3,5 vicka a dotankuji +-50-65l
Koupis ho na kazde benzince, ci vetsim hypermarketu jako je napr albert, globus atd kde maji vetsi regaly pro moto.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Kvalita nafty a aditiva
"suchá" nafta je co? mazivost? obsah vody? Jak jsi přišel na to, že je OMV "suchá" nafta?... všechny EN 590 nafty mají stejný základ z našich (polských) rafinerek, plus to, co Čepro nakupuje ze Slovnaftu, Polska, Běloruska atd... takže kvalitou je to velká slabota... nekvalitní základ, různá kouzelná aditiva... pak se při plnění do cisteren přimíchají aditiva podle značky benzinky, takže třeba Verva je normální nekvalitní nafta s mrakem aditiv, nějaké to FAME... ta "lepší" nafta od OMV, Shellu, ty jsou z rafinerek třeba v Rakousku, kde se nepoužívá FAME, ale HVO, které má velmi dobré vlastnosti, jenže je hlavně z palmového oleje, u nás by ho nebylo problém vyrábět z řepky, jenže by musel Andrej zainvestovat do jeho továren... Shellácký V-Power je vyráběn technologii GTL ze zemního plynu, takže je velmi čistý a má velmi dobré parametry... bez FAME prodává klasickou naftu Čepro v jejich síti Euro-oil... to co by měli přidat do prodané nafty, tak se přidá do té co jde jinam... FAME má výborné mazivostní vlastnosti, takže sice dobře maže čerpadla a vstřikovače, jenže je velmi agresivní, rozpouští plasty, při dlouhodobém vystavení nemá problém rozleptat i práškovou barvu z plechu, ničí těsnění... hlavně při jeho spalování vzniká nános, který má rezavou barvu a je velmi tvrdý, z motoru se dá odstranit hodně agresivně mechanicky... jezdí to stále stejně, jen si tím člověk zanáší a ničí motor
a další aditiva do nafty, mazivost je díky FAME velmi dobrá, cetanové číslo to změní v rámci desetin a zimní parametry jsou dost problematické... již tak přeaditivovaná nafta se chová tak, že s přidáním dalších aditiv se její parametry ještě zhorší, protože místo krystalizace parafínů, v nádrži krystalizují aditiva, které mají nižší bod krystalizace, než samotná nafta... takže klesá filtrovatelnost nafty - přesně opačný efekt, než by člověk chtěl... chybějící drahý petrolej žádná aditiva nenahradí, ten jde do leteckých paliv...
On je v zimě problém i s klasickou naftou bez VIFu, aditiva použitá ve výrobě se chovají tak, že ze startování dělají docela loterií... starší auta nemusí nastartovat a u nových to občas udělá také problém...
a další aditiva do nafty, mazivost je díky FAME velmi dobrá, cetanové číslo to změní v rámci desetin a zimní parametry jsou dost problematické... již tak přeaditivovaná nafta se chová tak, že s přidáním dalších aditiv se její parametry ještě zhorší, protože místo krystalizace parafínů, v nádrži krystalizují aditiva, které mají nižší bod krystalizace, než samotná nafta... takže klesá filtrovatelnost nafty - přesně opačný efekt, než by člověk chtěl... chybějící drahý petrolej žádná aditiva nenahradí, ten jde do leteckých paliv...
On je v zimě problém i s klasickou naftou bez VIFu, aditiva použitá ve výrobě se chovají tak, že ze startování dělají docela loterií... starší auta nemusí nastartovat a u nových to občas udělá také problém...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
Petr147 takže co jsi nám stoho vzít? Používat VIF nebo ne?tankovat naftu s FAME nebo bez ní? podle tebe nejlepší nafta V - PowerPoint Nitro+?
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Kvalita nafty a aditiva
Nic ve zlym, ale Unijet je poměrně starý a docela jednoduchý (a bezproblémový) motor u kterého nevidím důvod hledat nějaká extra super paliva.
Ničemu to nepomůže, a vzhledem k ceně je pořád lepší "normální" nafta a dolít aditivum než věřit většinou neexistujícím účinkům prémiových paliv.
Vstřikovače CR se unaví kolem 200tkm ať budeš tankovat cokoliv a dělat si iluze o zásadně lepší kondici motoru, spotřebě nebo výkonu je opravdu jen iluze.
Jinak snad to nebude vypadat jako reklama, VIF je obecně asi nejprobíranější aditivum, ale VIFko mi vyléčilo starý Vito. Mám ho rok, kupoval jsem ho s 300tkm na hrbu (asi) a docela výrazně kouřilo. Po roce tankování všeho co mělo alespoň podobnost s nápisem "nafta" a přidávání aditiva už nekouří
Kvete celoročně a rychleji než jarní louka, ale nekouří 
Ničemu to nepomůže, a vzhledem k ceně je pořád lepší "normální" nafta a dolít aditivum než věřit většinou neexistujícím účinkům prémiových paliv.
Vstřikovače CR se unaví kolem 200tkm ať budeš tankovat cokoliv a dělat si iluze o zásadně lepší kondici motoru, spotřebě nebo výkonu je opravdu jen iluze.
Jinak snad to nebude vypadat jako reklama, VIF je obecně asi nejprobíranější aditivum, ale VIFko mi vyléčilo starý Vito. Mám ho rok, kupoval jsem ho s 300tkm na hrbu (asi) a docela výrazně kouřilo. Po roce tankování všeho co mělo alespoň podobnost s nápisem "nafta" a přidávání aditiva už nekouří


//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti