Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Šéf automobilky pro region EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) Fabrizio Curci pak pro změnu osvětlil důvody zpoždění příchodu nového sedanu na trh. Podle něj nebyl dán nesnázi spojenými s absolvováním nárazových testů, jak média naznačovala. Místo toho prý Alfa pouze chtěla svůj vůz vypiplat k naprosté dokonalosti. Proto ono zpoždění nebude mnohaměsíční, nýbrž několikatýdenní. Zahájení prodeje v půlce dubna by se tak mělo stát jistotou.
Celí článek zde:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/alf ... mpaign=rss
Celí článek zde:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/alf ... mpaign=rss
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 143
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Rozšíření nabídky motorů, manuál k dispozici pro jakoukoli konfiguraci, perfekcionismus a zahájení prodeje za rohem... To je skoro jako pohádka, já tomu pořád nějak ne a ne věřit [-o<
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7001
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
těším se
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
RonyV píše:Místo toho prý Alfa pouze chtěla svůj vůz vypiplat k naprosté dokonalosti.
To je asi stejnej kec jako
„Původ je tak křišťálově čistý, že prostě ani křišťál křišťálověji čistší být nemůže.“
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Rozpaky a zase jen rozpaky.
Byl jsem v Ženevě, Giulii jsem prolezl, ale zatím spíš jen rozpaky. Auto je uvnitř velice malé, vzadu není místo nad hlavou (od 180 cm člověka utrpení), pod přední sedadla se nevejdou nárty zadních pasažérů. Kufr má žalostně malý nákladový otvor, je to taková svislá skulinka. Palubka i auto designově jsou nádherné, ale to auto je sešité horkou jehlou, bohužel i na výstavních kusech elementární nedostatky ve zpracování. Kryty A sloupků (plast potažený látkou) je šlendriánsky navržený, takže v horní části, kde končí trestuhodně odstává, docvaknout to nejde a působí to velice špatně. Celý panel s ovládáním klimatizace nesedí na svém místě pevně, celý se hýbe a naklání, navíc stačí velmi malé zatažení za ovladač a celý (!!) panýlek klimatizace na vás vypadne. A poslední kiks, co jsem objevil, je umístění ovladačů palubního systému za řadicí pákou. Místo by nevadilo, ale ovladače jsou strašně vytrčené do výšky, takže při manipulaci s řadicí pákou/voličem převodovky se velmi často stane, že spodkem ruky začnete ovladač mačkat, otáčet, je to ergonomicky nevhodné. K dokonalosti má tedy z hlediska zpracování Giulia, bohužel, velmi daleko. Takové chyby, to zase dostanou Italové (a právem) sežráno od novinářů. Mimochodem, kvalita interiéru například Tipa, 124 Spider nebo Maserati je mnohem vyšší než u Alfy, smutné, ale auto je to byť krásné, tak nedotažené.
Byl jsem v Ženevě, Giulii jsem prolezl, ale zatím spíš jen rozpaky. Auto je uvnitř velice malé, vzadu není místo nad hlavou (od 180 cm člověka utrpení), pod přední sedadla se nevejdou nárty zadních pasažérů. Kufr má žalostně malý nákladový otvor, je to taková svislá skulinka. Palubka i auto designově jsou nádherné, ale to auto je sešité horkou jehlou, bohužel i na výstavních kusech elementární nedostatky ve zpracování. Kryty A sloupků (plast potažený látkou) je šlendriánsky navržený, takže v horní části, kde končí trestuhodně odstává, docvaknout to nejde a působí to velice špatně. Celý panel s ovládáním klimatizace nesedí na svém místě pevně, celý se hýbe a naklání, navíc stačí velmi malé zatažení za ovladač a celý (!!) panýlek klimatizace na vás vypadne. A poslední kiks, co jsem objevil, je umístění ovladačů palubního systému za řadicí pákou. Místo by nevadilo, ale ovladače jsou strašně vytrčené do výšky, takže při manipulaci s řadicí pákou/voličem převodovky se velmi často stane, že spodkem ruky začnete ovladač mačkat, otáčet, je to ergonomicky nevhodné. K dokonalosti má tedy z hlediska zpracování Giulia, bohužel, velmi daleko. Takové chyby, to zase dostanou Italové (a právem) sežráno od novinářů. Mimochodem, kvalita interiéru například Tipa, 124 Spider nebo Maserati je mnohem vyšší než u Alfy, smutné, ale auto je to byť krásné, tak nedotažené.
Naposledy upravil(a) Honzus dne 5.3.2016, sob 19:01, celkem upraveno 1 x.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hodnotit zpracování podle kusů, které nejsou ani serie je imho zbytečný. S výrokama bych počkal až to bude na salonech.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jistě, taky v to doufám, nicméně vystavovat nelícující a nepevné kusy u klíčového modelu desetiletí, to chce řádnou dávku diletanství. To ty tři kousky nemohli vypiplat?Bull.et píše:Hodnotit zpracování podle kusů, které nejsou ani serie je imho zbytečný. S výrokama bych počkal až to bude na salonech.
P.S. 124 Spider Fiat i Abarth jsou taky předsérie a byly v dokonalém cajku. Prostě u Alfy to maj asi u zadnice, ale takhle se s prémií nebojuje sorry. Nejhorší potom bylo z Giulie přesednout do nové A4, tam vám padne čelist, jak je to dokonalé. A pozor, rozhodně Audi nepatří k mým oblíbencům, ale je to prostě strašný rozdíl, očividně.
Naposledy upravil(a) Honzus dne 6.3.2016, ned 19:51, celkem upraveno 3 x.
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na autech pro salon se pracuje několikanasobně dýl než na seriových autech. To samé je na autech pro tisk. Tudíž pokud je to tak na salonu nechci vidět serii. na autech pro salon vadí třeba i viditelné spoje plechů nebo bodové sváry, nebo vyražené čísla dílů. Vše se tmelí brousí atd. Nedělají se třeba ani antikorozně dutiny aby třeba nezačal pod lampou vosk někde vytékat. Chladiče mají černý nástřik atd. Vše musí být hezké, u těch aut nikdo nepočítá že budou kdy jezdit. Po salonu se šrotují.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Auto za mega v základu určitě nebude žádná tragédie.Počkat bych na prodej v salónech
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nejde o čekání, jde o to, co Alfa vysílá tímhle přístupem do světa, co o ní napíšou novináři, co si o ní pomyslí návštěvníci salonu. Takhle odfláklé zpracování bylo bohužel jen u Giulie, klíčového modelu, auta za milion, auta co klepe na prémiovou třídu. Toto prostě neokecáte, to je neomluvitelné a tristní. A jak psal Franik, výstavní auta musejí prodělat 10x více péče, aby byla v co nejlepší kondici pro oko potencionálních zákazníků, novinářů, konkurentů....mari156 píše:Auto za mega v základu určitě nebude žádná tragédie.Počkat bych na prodej v salónech
P.S. to, že je navíc uvnitř málo místa, špatná ergonomie (ovladač za řadicí pákou, blinkry bez aretace....), kufr neprakticky nepřístupný, to už chce řádnou kuráž, vrazit do toho svůj milion.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Novináři stejně zase napíšou to samý co vždycky, s tím bych si hlavu nelámal. Spíš ale bude lepší si ještě počkat až se během prvního roku, dvou, budou vychytávat prvotní dětský nemoci.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Blinkry bez aretace?...skandál!.. až mě polil studenej pot.
jestli se nepletu tak v týhle třídě (bmw3 atd) je v autech málo místa standardně...nic novýho.
Podle fotek to ergonomicky (ovládání infotaimentu atd..) taky nevybočuje. Ovladač za řadící pákou nevidím..ve směru jízdy před... taky standardní umístění.
A co se zpracování týče.. zvláštní, že se o tom nikde nepíše.. konspirace?!?
spíš ses celkem hysterickej...
jestli se nepletu tak v týhle třídě (bmw3 atd) je v autech málo místa standardně...nic novýho.
Podle fotek to ergonomicky (ovládání infotaimentu atd..) taky nevybočuje. Ovladač za řadící pákou nevidím..ve směru jízdy před... taky standardní umístění.
A co se zpracování týče.. zvláštní, že se o tom nikde nepíše.. konspirace?!?
spíš ses celkem hysterickej...
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Bull.et píše:Blinkry bez aretace?...skandál!.. až mě polil studenej pot.
jestli se nepletu tak v týhle třídě (bmw3 atd) je v autech málo místa standardně...nic novýho.
Podle fotek to ergonomicky (ovládání infotaimentu atd..) taky nevybočuje. Ovladač za řadící pákou nevidím..ve směru jízdy před... taky standardní umístění.
A co se zpracování týče.. zvláštní, že se o tom nikde nepíše.. konspirace?!?
spíš ses celkem hysterickej...
blinkry bez aretace má BMW, to znamená, že je to dobře? OMG
málo místa v této třídě je právě a jen v BMW, C-class i A4 jsou na tom lépe
podle fotek nevybočuje, á plakátovej hodnotič, já v tom seděl a vybočuje to nedomyšleností a nepraktičností...
fotka třeba tady, kde je ovladač před pákou? A o tom odsuvném krytu popelníku před pákou, který je na péro a při návratu vydá ránu jak gilotina, jsem raději ani nepsal...
ad zpracování, foto třeba zde, fuka je v pohodě na prostrčení prstu, to na všech vystavených autech a vlevo i vpravo, žádná náhoda...
Rozhodně nejsem "hysterickej", je mi to spíš jedno. Jen mám rád Alfu a nejsem rád, že to takhle vedou. Byli jsme tam dva, nechtějte vědět, co říkal kamarád, který není alfista. A on je právě cílovka, kterou by měla Giulia oslovit, nové zákazníky. Já si spíš myslím, že tady někdo neunese, když jiný napíše svůj pohled podložený osobní zkušeností a začne plácat cosi o konspiraci, směšné.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ad konspirace - ironie, nastuduj význam
ale o.k... máš pravdu, je to krám. Rozpadá se to už na salonu a kamarád to pohanil....
p.s. ty blinkry...ty blinkry...proste hnuj no
p.p.s. Svoje foto nemáš? Nebo fotíš pro indický "periodika"?
ale o.k... máš pravdu, je to krám. Rozpadá se to už na salonu a kamarád to pohanil....
p.s. ty blinkry...ty blinkry...proste hnuj no
p.p.s. Svoje foto nemáš? Nebo fotíš pro indický "periodika"?
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Je vidět, že chápání psaného textu ti dělá problém, nikde nepíšu, že je to krám, píšu, že je to ušité horkou jehlou a má to dle mého názoru zásadní nedostatky, nebudu tě tedy dále namáhat, užij si svůj pocit, jak jsi strašně nad věcí a jak jsi mi to nandal. Nic to nemění na tom, že jen plácáš, Giulii jsi naživo neviděl, ale máš o všem jasno.Bull.et píše:ad konspirace - ironie, nastuduj význam
ale o.k... máš pravdu, je to krám. Rozpadá se to už na salonu a kamarád to pohanil....
p.s. ty blinkry...ty blinkry...proste hnuj no
PS, svoje foto mám, ale Giulii jsem radši nefotil, nebylo by to moc lichotivé.
Vyfotil jsem si faceliftovanou Giuliettu (měl jsem ji) a 4C, pak taky spoustu dalších aut.
https://goo.gl/photos/AA9CTrSCz6bZMGz16
https://goo.gl/photos/bPRWKEQzee2oe4RB9
https://goo.gl/photos/8eeNULBvUWhgoooG9
Naposledy upravil(a) Honzus dne 5.3.2016, sob 21:09, celkem upraveno 2 x.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Neviděl,
jak sem psal..máš svoje foto? Třeba vypadlý panel klimatizace by mě zajímal.
EDIT: - tvoje vítězství - 3x link, k tématu nic definitivně si mě rozsekal.
jak sem psal..máš svoje foto? Třeba vypadlý panel klimatizace by mě zajímal.
EDIT: - tvoje vítězství - 3x link, k tématu nic definitivně si mě rozsekal.
Naposledy upravil(a) Bull.et dne 5.3.2016, sob 21:50, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no vzhledem k tomu že takovou kritiku nikdo nepsal a to jsou čeští novináři vždycky celí šťastní když můžou něco od italů zkritizovat, tak si myslím že to nebude taková hrůza....
počkejme na sériové auta.... Jestli taliáni odflákli předprodukční vozy pro premiéru tak je to ostuda, ale fakt čtu kritiku poprvé tady....
Pokud vyjde ten samosvor, manuál a stovka někde kolem 6,5 pro běžné benzínové verze, tak i ten cvakající popelníček myslím přežiju.... Ono totiž pořád je na světě pár lidí, co hodnotí auto hlavně podle toho, jak jede a ne podle rozlišení dotykového displaye a podle slícování koberečků v kufru....
počkejme na sériové auta.... Jestli taliáni odflákli předprodukční vozy pro premiéru tak je to ostuda, ale fakt čtu kritiku poprvé tady....
Pokud vyjde ten samosvor, manuál a stovka někde kolem 6,5 pro běžné benzínové verze, tak i ten cvakající popelníček myslím přežiju.... Ono totiž pořád je na světě pár lidí, co hodnotí auto hlavně podle toho, jak jede a ne podle rozlišení dotykového displaye a podle slícování koberečků v kufru....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Malinkym podílem musím souhlasit s Honzus o kvalitě zpracování některých drobností. Jak už jsem popisoval zde po osobnim prozkoumání Giulie na IAA. Šlo tam tenkrát ale jen o dvířka středového tunelu (opěrky) a čalounění kufru.
Celej můj tehdejší dojem sepsán zde:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=550
Tím u mě negativa ale končila. Že by tam na mě vypadával z přístrojovky panel klimatizace a odstávalo zakrytování Ačkovích sloupků, tak to teda opravdu ne. I dvířka popelníku se po puštění zavřela bez jakéhokoliv bouchnutí nebo rány. Ještě jsem si říkal, že ten brzděnej pojezd je dost předimenzovanej. protože se to dovíralo samo hodně ladně a pomalu. Při ohmatání řadičky a pár pokusech zařazení nějakých rychlostních stupňů se mi ani jednou nepodařilo se nijak rukou dostat na voliče a omylem si něco přepínat ... Možná jen při řazení netahám položenou ruku po opěrce, nevím ...
Jinak k prostoru uvnitř. 100% víc místa než ve 159. Jak vzadu, tak vpředu. Mám 187cm a 120kg a nikam sem se tam nemusel cpát. Seděl jsem jak u řidiče a po nastavení sedačky přibližně k uspokojení na jízdu jsem si šel sednout dozadu za sebe a i tam jsem se vlezl v pohodě. Ano, nacpat nohy pod přední sedačku je trochu omezené, ale tohle jsem pociťoval ve všech autech na IAA do kterych jsem lezl a někde to bylo ještě horší, že jsem tam nohy prostě ani nenacpal. Vzadu nad hlavou jsem teda se 187cm problém neměl.
Pro názornou ukázku přidám foto. Jedna kde jsem za volantem. Druhá kde jsem přesedl za sebe. Pán co si v moment přesednutí sedal místo mě za volant se sedačkou nikam něšoupal, dával jsem na to ještě pozor, protože takto většinou zkouším prostor na zadní řadě sedáků. Nastavím si pohodlnej posaz za volantem a pak si jdu zkusit sednout za mě. Sami dle fotek můžete posoudit jestli tam s ohledem na mě rozměry sedím nějak utlačovaně nacpanej ...
Celej můj tehdejší dojem sepsán zde:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=550
Tím u mě negativa ale končila. Že by tam na mě vypadával z přístrojovky panel klimatizace a odstávalo zakrytování Ačkovích sloupků, tak to teda opravdu ne. I dvířka popelníku se po puštění zavřela bez jakéhokoliv bouchnutí nebo rány. Ještě jsem si říkal, že ten brzděnej pojezd je dost předimenzovanej. protože se to dovíralo samo hodně ladně a pomalu. Při ohmatání řadičky a pár pokusech zařazení nějakých rychlostních stupňů se mi ani jednou nepodařilo se nijak rukou dostat na voliče a omylem si něco přepínat ... Možná jen při řazení netahám položenou ruku po opěrce, nevím ...
Jinak k prostoru uvnitř. 100% víc místa než ve 159. Jak vzadu, tak vpředu. Mám 187cm a 120kg a nikam sem se tam nemusel cpát. Seděl jsem jak u řidiče a po nastavení sedačky přibližně k uspokojení na jízdu jsem si šel sednout dozadu za sebe a i tam jsem se vlezl v pohodě. Ano, nacpat nohy pod přední sedačku je trochu omezené, ale tohle jsem pociťoval ve všech autech na IAA do kterych jsem lezl a někde to bylo ještě horší, že jsem tam nohy prostě ani nenacpal. Vzadu nad hlavou jsem teda se 187cm problém neměl.
Pro názornou ukázku přidám foto. Jedna kde jsem za volantem. Druhá kde jsem přesedl za sebe. Pán co si v moment přesednutí sedal místo mě za volant se sedačkou nikam něšoupal, dával jsem na to ještě pozor, protože takto většinou zkouším prostor na zadní řadě sedáků. Nastavím si pohodlnej posaz za volantem a pak si jdu zkusit sednout za mě. Sami dle fotek můžete posoudit jestli tam s ohledem na mě rozměry sedím nějak utlačovaně nacpanej ...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nechápu tohle hledání chybiček. Problém je to , že všichni srovnávají s BMW, WV atd. Bohudík alfa je jiná liga.Přečtěte si článek o duettu, tehdy neinvestovali do klasické reklamní kampaně, ale do filmu, kde se pečlivě vybírala hudba a herecké obsazení. (Absolvent). Celá amerika potom chtěla jezdit v duettu. Pokud sem alfista, neřeším blbiny.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je jak kdyby seděli v jiném autě: http://www.auto.cz/video-novinka-alfa-r ... ibli-93315
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jindra píše:Nechápu tohle hledání chybiček. Problém je to , že všichni srovnávají s BMW, WV atd. Bohudík alfa je jiná liga.Přečtěte si článek o duettu, tehdy neinvestovali do klasické reklamní kampaně, ale do filmu, kde se pečlivě vybírala hudba a herecké obsazení. (Absolvent). Celá amerika potom chtěla jezdit v duettu. Pokud sem alfista, neřeším blbiny.
on je rozdíl zavděčit se fandům, kteří jsou prostě rádi, že konečně udělali pořádné auto a reálným zákazníkům, co za to zaplatí a zrovna ti to budou porovnávat s BMW, Audi... A aby mohla dělat auta jaké si fanda přeje, tak potřebuje hromadu zákazníků, kteří si koupí nové auto a těm je většinou nějaký alfismus úplně jedno...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
petr147 souhlas
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
já bych to hlavně vůbec neřešil dokud ty rozpadající se interiéry nespatříme v produkčních verzích....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Petr147 píše: on je rozdíl zavděčit se fandům, kteří jsou prostě rádi, že konečně udělali pořádné auto a reálným zákazníkům, co za to zaplatí a zrovna ti to budou porovnávat s BMW, Audi... A aby mohla dělat auta jaké si fanda přeje, tak potřebuje hromadu zákazníků, kteří si koupí nové auto a těm je většinou nějaký alfismus úplně jedno...
Je naprosto v pořádku, že se srovnává. A jestli by se alfa chtěla dostat/vrátit mezi prémii tak se srovnávat bude muset a hlavně bude muset být srovnatelná. Nicméně dosud nikde nebylo nic psáno o rozpadajícím se interiéru apod. a to ani ze strany těch co si do auta sedli (jak prvně u QV tak nyní u civilních verzí) a ani ze strany medií kde se nějaký pochlebování a přehlížení očekávat nedá.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi tak nějak bych to viděl taky ... mě to přišlo celí dost dobrý a konkurence schopný!!! Ale třeba jsem jen ten slepej Alfista
Vyšla nová Alfa a už na autosalonu se jí OPĚT hned rozpadá interier ... mě poser
Vyšla nová Alfa a už na autosalonu se jí OPĚT hned rozpadá interier ... mě poser
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů