AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Tohle už radši nesleduju, bo mě teď sere, že jsem to neudělal...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
tak to by se mohli delat sedla.....treba v nedeli....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
+1Hampice píše:Tohle už radši nesleduju, bo mě teď sere, že jsem to neudělal...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
rosso: Nedělě by byla cajk

Hampi & Coyote: Nevěště hlavu... žere vám to vrchem olej? Hulí to pod plynem? Ani jeden z vás na tom motoru nemá tak moc, aby ty vodítka byly KO úplně...


Hampi & Coyote: Nevěště hlavu... žere vám to vrchem olej? Hulí to pod plynem? Ani jeden z vás na tom motoru nemá tak moc, aby ty vodítka byly KO úplně...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
No, to se právě obávám, že ano...riprex píše: Hampi & Coyote: Nevěště hlavu... žere vám to vrchem olej? ...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Kdyby si to náhodou ještě někdo chtěl zkusit sám, tak tady je výkres toho našeho přípravku, jak psal riprex. Není to nic světoborného, ale zdá se, že to funguje
http://alfa.bkralik.cz/voditka_pripravek_nasouvaci.pdf

http://alfa.bkralik.cz/voditka_pripravek_nasouvaci.pdf
Alfa Romeo GTV6 116 3.0 V6 (1982) - červená
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
Mini Cooper S 1.6 I4 kompresor (2002) - šedá perleť
Autovrakoviště riprex & bkralik
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
No na výrobu žádná sranda teda...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Celkem v pohodě. Jsem případně i schopnej zajistit výrobu
Cena by byla kolem 200,-

- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
To bych si to asi vzal.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
tak pridavam foto vyfukovych ventilu pred brousenim, ktere meli vyrazne vyklepane dosedaci plochy na sedla - podivejte se jak je to propadle. Takove ventily se nedaji bez brouseni pouzit. Po brouseni doda foto ripex....
Jinak v nedeli probehlo frezovani sedel. Opet se potvrdilo, ze vyndavani a nasazovani voditek u Bussa neni zadna jednoducha vec, pokud to ma byt souose - i mensi zadrhel vedl u dvou voditek k vyoseni a muselo se frezovat sedlo trochu vic, aby se opet vytvorila souosost sedlo - voditko.
Nastesti hlavy + driky ventilu byly v panenskem stavu, takze repase probehla velmi uspesne, a Ripex mel velke stesti, ze original saci voditka byly opravdu ve vybornem stavu....
Jinak v nedeli probehlo frezovani sedel. Opet se potvrdilo, ze vyndavani a nasazovani voditek u Bussa neni zadna jednoducha vec, pokud to ma byt souose - i mensi zadrhel vedl u dvou voditek k vyoseni a muselo se frezovat sedlo trochu vic, aby se opet vytvorila souosost sedlo - voditko.
Nastesti hlavy + driky ventilu byly v panenskem stavu, takze repase probehla velmi uspesne, a Ripex mel velke stesti, ze original saci voditka byly opravdu ve vybornem stavu....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Ono chyba byla v tom přípravku - neměl to zfrézování na straně, takže zadrhával o hranu hlavy a dvě vodítka se bohužel díky tomu kously a nedotlačily úplně a musely se lehce doklepnout - je potřeba je vkládat rychle, než je hlava ohřeje. I to stačilo na to, aby to bylo víc vyosený. Zbytek byl ale v pohodě, příště už by se nám to nejspíš nestalo.
Detailní fotky ventilů a sedel dodám. V každém případě oba rossovi děkujeme za pomoc s generálkou hlav, protože bez něj by to takhle pěkně asi určitě nedopadlo. Snad už se teďka bude dařit dát ty 12V do rozumnýho stavu a bude jasno v tom, co a jak.
Detailní fotky ventilů a sedel dodám. V každém případě oba rossovi děkujeme za pomoc s generálkou hlav, protože bez něj by to takhle pěkně asi určitě nedopadlo. Snad už se teďka bude dařit dát ty 12V do rozumnýho stavu a bude jasno v tom, co a jak.
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
riprex píše:Ono chyba byla v tom přípravku - neměl to zfrézování na straně, takže zadrhával o hranu hlavy a dvě vodítka se bohužel díky tomu kously a nedotlačily úplně a musely se lehce doklepnout - je potřeba je vkládat rychle, než je hlava ohřeje. I to stačilo na to, aby to bylo víc vyosený. Zbytek byl ale v pohodě, příště už by se nám to nejspíš nestalo.
Detailní fotky ventilů a sedel dodám. V každém případě oba rossovi děkujeme za pomoc s generálkou hlav, protože bez něj by to takhle pěkně asi určitě nedopadlo. Snad už se teďka bude dařit dát ty 12V do rozumnýho stavu a bude jasno v tom, co a jak.
Jasno bude, ale dily nebudou


Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Díly budou relativně v poho - zatím v reálu není komponenta, která by se nedala sehnat nebo opravit, vždycky jde jen o to, kolik za to. Minimálně co se těch hlav týče... Vůle jsme zatím neřešili, teprve jsou hotová ta sedla 

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Tak se mne povedlo sehnat pistni krouzky
Jen bych se chtel zeptat. Pokud budou mit vlozky dobrou ovalitu. Staci pouze obnovit honovani?

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
tak se pochlub kde a za kolik..jinak vlozky problem u V6ek nejsou, jestli vubec, tak jen tak 2-3 prejet, vetsinou tam to honovani jeste je jak nove....spise bych doufal, aby nebyla na pistech sjeta drazka 1. krouzku, ma to mit 0,04- 0,06 axialni vuli, obvykle je 0,1-0,2mm i vice.....udelat to muzes, ale krouzky pak nevydrzi moc dlouho
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
takze ve finale echt GO, jsem zvedavy na komprese...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
jsou to kouzky http://npr-europe.com/ oznaceni 8901020000 1,5x1,5x3,5rossogtv píše:tak se pochlub kde a za kolik..jinak vlozky problem u V6ek nejsou, jestli vubec, tak jen tak 2-3 prejet, vetsinou tam to honovani jeste je jak nove....spise bych doufal, aby nebyla na pistech sjeta drazka 1. krouzku, ma to mit 0,04- 0,06 axialni vuli, obvykle je 0,1-0,2mm i vice.....udelat to muzes, ale krouzky pak nevydrzi moc dlouho
no chystam se zmerit tlaky na motou pred generalkou a po ni tak se uvidi

tak pokud maji povetsinou vlokzy OK. nebudu shanet zvlast vlozky s pistama.
K tema kruzkom v prvni drazce. Neda se to vyresit obrobenim a jinou veliosti?
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
je to narocne na upnuti ale da se to stocit, u fy. Buzuluk dostanes nadmerne krouzky na objednavku......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Tak jak jsem slíbil, dávám fotky broušených ventilů a zafrézovaných sedel. Mám z toho celkem radost, vypadá to dobře. Nicméně, aby té radosti nebylo zas tak moc, tak se ukázalo, že Mroauto jsou mnohem větší diletanti, než za jaké jsem je měl. Několikrát přišel díl, kterej neseděl... no tentokrát těsnění dříku ventilu (gufera) jsou absolutně jiný, než by bejt měly. Dvě jsou správné, deset špatnejch a protože jsem si toho všiml až po roce od objednávky, tak si můžu trhnout... Co už, objednal bych další. Jenže nejsou!!! Tohle už mě vážně sere, tak starý aby na to nebylo nic dostupný to není. Vodítka nejsou, gufera nejsou, napínací kladky rozvodů nejsou, klimakompresor není... kurvapičajebatvšecky!!!
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
S těma guferama jsem měl taky peripetie. Na QV jsou jiný než na obyč 12V. Ale v Italcaru bez problémů sehnali správný (už jsou to taky víc jak dva roky).
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Nene... nejsou jiný
QV má stejná vodítka, ventily i komplet hlavy, na tom se pokud vím nic neliší. Jen vačka pochopitelně. Jinak i dle ePeru to je stejný.

Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
tak s guferama jsem jeste problem nemel, je to nejaky standartni rozmer, pasuje z vice vozu, napriklad drive jsem bral z Tatry 613, take pasuji z 2ventilovych Porsche 944 a 928, a treba na 4ventilove hlavy bussa i TS pasuji take z 4ventilovych 944 - S1 a S2 a 928 S4......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Už snad asi vyřešeno... včera jsem sehnal dvě sady na Norda, tam to je stejné.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Podle eperu to právě stejné není, co si pamatuju. I hlavy musí byt trochu jiné, bo QV má vyšší KP. Nebo že by to bylo těsněním pod hlavama? 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: AR 2.0 V6 TB Zvuky motorů
Kompresní poměr budou dělat jiné písty podle mě
Hlava jinak vypadá absolutně stejně, podle ePeru jsou čísla shodná i u ventilů, vodítek, gufer, pružin... Ani cardisc neuvádí jiné rozměry nebo vůle u "S version". Ono zrovna forma na ten odlitek je drahá, tak cesta u většiny motorů je v těch pístech. Dělá se dokonce i kit pístů a vložek pro konverzi na 3.5L. Kupodivu ani ne drahej... asi 12k nebo kolik za to chtěli... ale nevim, jak moc je kvalitní. Kdybych řešil náhradu vložek a pístů, tak bych o tom tehdy uvažoval.
V každém případě dneska jsme nová gufera nasadili a sedly, jako prdel na hrnec

V každém případě dneska jsme nová gufera nasadili a sedly, jako prdel na hrnec

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti