
Ale po přehození výbojek světlo svítí, takže je to opravdu, jak bylo již řečeno výbojkou....díky.
Dám tam asi tyhle:
http://tuningcenter.cz/28303-philips-d2 ... 2-2ks.html
No asi jo. Samozřejmě první věc co mě napadla, je přehodit póly na motorku, je tam na celé světlo zásuvka se čtrnácti piny, někde mám stažený obrázek s popisem pinů a barvy drátů jsou popsané i na tom schématu.. Na druhou stranu takhle ten problém určitě nevznikl, tak mi přijde debilní to tak řešit, aniž bych se pokusil zjistit, jestli se to nedá opravit nějak smysluplněji.Ladis píše:Co kalibrace přes diagnostiku....
Koukni na čísla balastu-jeden bude mít jiné číslo-řešil jsem to na GT jeden balast měl koncovku 091-ta byla špatně a druhá 096-ta byla O.K.(sehnal jsem druhý balast s koncovým číslem 096 a už je vše O.K.). Ta 091 mi tu zůstalaKleofáš píše:Zdarec chlapi, mám takový menší problém (doufám, že bude menší):
Levý xenon se naklápí naopak, než pravý. Prostě když zatížím zadek, pravý klesne, levý se naopak o stejnou úroveň zvedne. Laicky to vypadá, jak kdyby tam byl přepólovaný motorek, nějaký blbě nasazený kontektor, přehozený dráty, co já vím. Nemáte nějaký nápad, co by to mohlo být, než se začne s kucháním?
Dík
SZKleofáš píše:J.T. Jo, dík, už jsem k tomu taky dospěl a je to tak. Akorát mě teď trochu mateš s těmi čísly - podle všeho by 91/92/96 měly být stejné. Ta moje špatná končí 082 a je pro BMW a Audi, jinak vypadá úplně stejně včetně konektoru. Objednal jsem 96 s tím, že je záměnné za 91, která je na druhém světle. Takže jestli to nebude fungovat, tak bych tě možná té 91 zbavil, případně vyměnil za tu 96, pokud bys chtěl mít do zásoby správný kus.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host