Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Když už jsi takový perfekcionista, tak to určitě nebude kvůli objemu vzduchu v sání, jelikož tam taky žádné objemové čidlo speciálně na vzduch není. Bude to spíš tlak vzduchu v sání, který nebude odpovídat předpokládanému tlaku plynů v sání, jelikož bude chybět část výfukových inertních plynů, které by v případě otevřeného EGR v určitých režimech vzduch doplnily za účelem snížení celkové tepelné kapacitu obsahu válce a tím snížení teploty spalování a obsahu NOx.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mluvím o objemu, protože ten s tím souvisí. Jednotka počítá objem vzduchu, kterej tam má bejt, k tomu má údaje z MAFu (tedy váhy vzduchu). Ale ano, máš pravdu, v sání je MAP čidlo, tedy čidlo tlaku a teploty
Reagoval jsem jen proto, že to co napsal cendler:

V konečném důsledku je prostě jedno, jestli mám MAP nebo MAF, umím tím zjistit to samý. Tady se používá kombinace MAP a MAF proto, že to je přeplňovaný motor. Jinak by bohatě stačil MAF nebo MAP.
As simple as that:

což je absolutní a do nebe volající p*čovina a jestli se tenhle člověk hrabe v jednotkách a myslí si o tom tohle, no tak to teda jako potěš pánbůhta děrová záslepka co se dává originál z alfy na egr, je samo kvuly tomu, aby nešlo tolik splodin do sání, ale aby se zase výfukové plyny nekumulovaly v prostoru pro egr a tím ten elektromagnet měl problém se otevřít, přes ten vysoký tlak co se tam vytvoří, proto když se dá plná záslepka, tak vyskočí chyba až po nějaké době a né hned, protože RJ to vyhodnotí až po nějaké době, proto vždycky říkám do 100km vyskočí chyba

V konečném důsledku je prostě jedno, jestli mám MAP nebo MAF, umím tím zjistit to samý. Tady se používá kombinace MAP a MAF proto, že to je přeplňovaný motor. Jinak by bohatě stačil MAF nebo MAP.
As simple as that:
With OBD II standards, vehicle manufacturers were required to test the exhaust gas recirculation (EGR) valve for functionality during driving. Some manufacturers use the MaP sensor to accomplish this. In these vehicles, they have a MAF sensor for their primary load sensor. The MaP sensor is then used for rationality checks and to test the EGR valve. The way they do this is during a deceleration of the vehicle when there is low absolute pressure in the intake manifold (i.e., a high vacuum present in the intake manifold relative to the outside air) the powertrain control module (PCM) will open the EGR valve and then monitor the MaP sensor's values. If the EGR is functioning properly, the manifold absolute pressure will increase as exhaust gases enter.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
mě nic nepřekvapí, bohužel jsem se nechtěl dostat do dalekosáhle diskuze o nesmyslu jako je EGR
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A tak jsi radši napsal nesmysl... to dává smysl 

- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Riprex : mám svojí práce dost jako ajták, do toho dělám bokem auta, až ti bude volat 5 lidí denně ohledně alfy, kteří jsou místní i nemístní s fora, nebo někoho známý i neznámý, občas nějaký servis, že něco neví, taky by jsi dával bacha co píšeš a radši napíšu něco, tak aby se to zbytečně neřešilo, protože je to stejně neřešitelné a to že to napíšu veřejně se vůbec nestidím, ono když by ti tolik lidí volalo, tak by jsi to pochopil
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A já udělám pár lidem radost
Tý jo, Riprexi, nemyslíš že děláš až nějak zbytečně velký vlny? Ti stará odjela do lázní a leze ti to na bednu? Já myslím, že svých "mouder" už si tady v minulosti taky pár vysypal, tak bych asi být tebou trošku ubral
Třeba zrovna dneska jsem byl u mechoše v dílně a měl tam nějakýho chlapíka kterej se podle mluvy asi dost orientoval v automatech a vlastně tam řešil s mechošem automat v nějakým americkým veteránoj co tam mechoš má na GO, tak jsem si na tebe a na to cos nedávno psal ve vlákně Q-Tronic vzpomněl a zeptal jsem se ho jestli jako je problém měnit za jízdy způsob řazení, jestli je problém, když si za jízdy z D přepnu na manuál a prej od toho to tam přece je, né?, mi bylo řečeno. Tak jsem se ho teda zeptal a co třeba starej automat, bez tronicu, jestli tam je problém nějakej a bylo mi řečeno, že u nich "manuální" řazení končilo většinou na trojce, tak pokud by se teda tvoji logikou musel měnit způsob řazení před jízdou, tak jako kdybych se rozhodl, že si chci řadit "manuálně", tak budu moc smět jet jen po tři? Chlape, fakt se uklidni, každej občas netrefíme svým vyjádřením encyklopedii

Tý jo, Riprexi, nemyslíš že děláš až nějak zbytečně velký vlny? Ti stará odjela do lázní a leze ti to na bednu? Já myslím, že svých "mouder" už si tady v minulosti taky pár vysypal, tak bych asi být tebou trošku ubral

Třeba zrovna dneska jsem byl u mechoše v dílně a měl tam nějakýho chlapíka kterej se podle mluvy asi dost orientoval v automatech a vlastně tam řešil s mechošem automat v nějakým americkým veteránoj co tam mechoš má na GO, tak jsem si na tebe a na to cos nedávno psal ve vlákně Q-Tronic vzpomněl a zeptal jsem se ho jestli jako je problém měnit za jízdy způsob řazení, jestli je problém, když si za jízdy z D přepnu na manuál a prej od toho to tam přece je, né?, mi bylo řečeno. Tak jsem se ho teda zeptal a co třeba starej automat, bez tronicu, jestli tam je problém nějakej a bylo mi řečeno, že u nich "manuální" řazení končilo většinou na trojce, tak pokud by se teda tvoji logikou musel měnit způsob řazení před jízdou, tak jako kdybych se rozhodl, že si chci řadit "manuálně", tak budu moc smět jet jen po tři? Chlape, fakt se uklidni, každej občas netrefíme svým vyjádřením encyklopedii

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
což je absolutní a do nebe volající p*čovina a jestli se tenhle člověk hrabe v jednotkách a myslí si o tom tohle, no tak to teda jako potěš pánbůhriprex píše:Mluvím o objemu, protože ten s tím souvisí. Jednotka počítá objem vzduchu, kterej tam má bejt, k tomu má údaje z MAFu (tedy váhy vzduchu). Ale ano, máš pravdu, v sání je MAP čidlo, tedy čidlo tlaku a teplotyReagoval jsem jen proto, že to co napsal cendler:
ta děrová záslepka co se dává originál z alfy na egr, je samo kvuly tomu, aby nešlo tolik splodin do sání, ale aby se zase výfukové plyny nekumulovaly v prostoru pro egr a tím ten elektromagnet měl problém se otevřít, přes ten vysoký tlak co se tam vytvoří, proto když se dá plná záslepka, tak vyskočí chyba až po nějaké době a né hned, protože RJ to vyhodnotí až po nějaké době, proto vždycky říkám do 100km vyskočí chyba

V konečném důsledku je prostě jedno, jestli mám MAP nebo MAF, umím tím zjistit to samý. Tady se používá kombinace MAP a MAF proto, že to je přeplňovaný motor. Jinak by bohatě stačil MAF nebo MAP.
Riprexi tak jinak:
Vlastně máš pravdu, jen si zpětně pročti, zda si reagoval na to o čem Cendler a vlastně všichni ostatní mluvili:
On reaguje k tématu zda lze zaslepit EGR a nechat DPF, speciálně pak na Sunice, který říká že má EGR zaslepený už léta a DPF mu fakčí. Pak jen tak na okraj mluví o děrované záslepce a proč se tam podle něj dává - přičemž to možná není technicky přesné, ale ve výsledku je to jedno, protože děrovaná záslepka vlastně není vůbec záslepka, takže je úplně jedno, co se člověku, který jí tam dá namontovat, řekne. Pokud si tak technicky zdatný, tak už dál nemusíš číst a jen ti řeknu, že problém tvých příspěvků je v tom, že se chytáš kok.tin zřejmě aby si se nějak zviditelnil nebo to někomu natřel(nevím, nejsem psycholog), ale nakonec ten tvůj příspěvek k tématu nepřinese ani teplý prd. Někdy pak máš světlé chvilky a k tématu opravdu přispěješ, což pak vypadá, že se pod stejným nickem přihlašujete dva, nebo že si snad rozdvojená osobnost, fakt nevím...
No a abych se vrátil k tématu, tak podle mě ta děrovaná záslepka je totální nesmysl a všichni, co jí tam mají si pouze myslí, že mají EGR zaslepený. Každý, kdo měl EGR vyndaný musí vědět, jakým mini otvůrkem z EGRu lezou výfukové plyny do sání za škrtící klapkou a pokud je to tam zasrané karbonem, tak se skoro ani nedá mluvit o otvoru. A pak si teda vemte o jaký průtok plynů tu asi jde. Takže pokud tam dáte záslepku se 3 dírami, tak bych se vsadil, že průtok výfukových plynů bude +- naprosto stejný jak na výstupu z EGR do sání. Podle mě je to jen odrbávka pro lidi, co již měli s EGR problém, tak jim servis za 500 namotuje hezkou nerezovou záslepku, která sice nemůže fungovat, ale to víte, placebo je mocný lék.
Tím bych se vrátil zpět k Sunicovi a k tématu s dotazem, zda má záslepku s dírami. Pokud ano ...
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Asi radši jen krátce
, ne, ďouru v ní nemám ani jednu...

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Chlapi můžete mi někdo prosím poradit, zjistili jsme při výměny dvouhmoty a spojky únik oleje mezi guferem který je nalisováno v diferenciálu v místě kde vstupuje poloosa. Když si volám tady v JČ do servisu, tak v jednom nevidí problém s výměnou gufera a v druhém naopak tvrdí že to nelze, že se musí vyměnit celý konusový odlitek diferáku ve kterém je gufero zalisované ne-li celej diferák....
...kde je pravda? Neřešili jste to někdo? AR 159 2,4 JTD Q4. Díky

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Envel: Jen mě štve, že ty úpravy aut dělá někdo, kdo tomu evidentně nerozumí, takže proto
Pak po mě lidi chtěj, abych jim řešil něco na jejich autě a já jsem z toho nepříčetnej, protože se v tom předtím někdo hrabal a nevěděl co dělal. Proto mě to nadzvedlo, protože odstraňovat EGRy a nevědět takovouhle věc... a nevěřím, že to řekl jen aby to podal zjednodušeně, na to stačilo napsat, že jednotka si EGR tlakovým čidlem občas zkouší a proto se kontrolka rozsvítí až po čase, když se několik těchto testů vrátí jako že nefunguje
Každopádně k věci, záslepka s dírama opravdu ničemu moc nepomůže. Teoreticky by sice měla omezit množství spalin proudících EGRem do sání a ono jich tam opravdu jde méně, ale je to celkem zanedbatelné, protože sání se stejně směsí oleje a sazí zalepí, jen se ta fáze o kousek posune.
estrasky: fakt si nepamatuju, jak to tam je, ale koukni se do ePeru. Má-li to samostatné číslo, tak to samostatně musí jít vyměnit.


Každopádně k věci, záslepka s dírama opravdu ničemu moc nepomůže. Teoreticky by sice měla omezit množství spalin proudících EGRem do sání a ono jich tam opravdu jde méně, ale je to celkem zanedbatelné, protože sání se stejně směsí oleje a sazí zalepí, jen se ta fáze o kousek posune.
estrasky: fakt si nepamatuju, jak to tam je, ale koukni se do ePeru. Má-li to samostatné číslo, tak to samostatně musí jít vyměnit.
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Estrasky:
http://autodily.automedik.cz/cs/tdc/alf ... 0%7C100415
Nebude to jedno z nich? Podle rozmeru poznas.
http://autodily.automedik.cz/cs/tdc/alf ... 0%7C100415
Nebude to jedno z nich? Podle rozmeru poznas.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
@Kolbik – jj, koukal jsem právě též na díly a našel jsem je na několika serverech, proto mě udivila váhavá odpověď mechanika že to nelze.
@riprex – díky za tip na ePer, funguje ale nějak prapodivně, občas se to zobrazí, občas vyběhne chybovka, ale zdá se i tam že gufero je značeno jako samostatný kus na diferáku
@riprex – díky za tip na ePer, funguje ale nějak prapodivně, občas se to zobrazí, občas vyběhne chybovka, ale zdá se i tam že gufero je značeno jako samostatný kus na diferáku
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tohle říct o Čendlerovi, to už chce kus občanské statečnosti. Tos fakt zabil Ripre.riprex píše:Envel: Jen mě štve, že ty úpravy aut dělá někdo, kdo tomu evidentně nerozumí, takže protoPak po mě lidi chtěj, abych jim řešil něco na jejich autě a já jsem z toho nepříčetnej, protože se v tom předtím někdo hrabal a nevěděl co dělal. Proto mě to nadzvedlo, protože odstraňovat EGRy a nevědět takovouhle věc... a nevěřím, že to řekl jen aby to podal zjednodušeně, na to stačilo napsat, že jednotka si EGR tlakovým čidlem občas zkouší a proto se kontrolka rozsvítí až po čase, když se několik těchto testů vrátí jako že nefunguje
![]()

AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- glassonion
- Pozorovatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
- Bydliště: sokolovsko
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No když si vzpomenu jak Riprex tehdá naháněl v pangejtu tu lišku/nedohonil no..
/ a jak pak řešil tu opravu...co dodat 


AR 145 1.4TS Juniorka
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jak jsem řešil opravu? To trochu rozveď... 

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lidi pouzivate do tehle masinek do nafty aditivum? popripade jake nemam k tomu manual takze mam problem tyto veci dohledavat
159 147kw
159 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já určitě ano,nafta té kvality nemá,ničemu neuškodíš.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 16V 2006,navi,DPF off,EGR off,SWIRL Off.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 2,2 154kW
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
Alfa Romeo Stelvio Veloce 2,2 154kW
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4044
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Celou dobu jsem lil VIFko a doporučuji v tom pokračovat.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahojte, potřeboval bych poradit. Moje 159 1.9JTDm 16V mi vypověděla službu. Rozletěla se řemenice, klínový řemen.
V servisu vyměněnily, ale už nenastartovali. Tak je zde úvaha zda se nepotkal motor.
Máte někdo podobnou zkušenost?
Popřípadě radu?
Díky
V servisu vyměněnily, ale už nenastartovali. Tak je zde úvaha zda se nepotkal motor.
Máte někdo podobnou zkušenost?
Popřípadě radu?
Díky
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zavuloun : při poškozené řemenici, přeskočené rozvodů je možné, je to podle toho, kam se dostal mikrořemen, to se muselo zjistit když se to sundavá, jestli je podezření na přeskočení
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No a jestli si to v servisu nezjistili a protočili to pak při startování, tak potěš koště. U mě když měl mechanik podezření na potkání, předloni jak se mi utáhla za vodní pumpa, tak prej nejdřív změřil tlaky, než se to odvážil natočit..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
a tlaky meral jak? 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No pro doplnění. Motor se prý při startování točí a má tendenci chytnout. Tak doufám že jen přeskočil rozvodový
řemen. Uvidím zítra.
A po připojení na diagnostiku se objeví chyba souběžnosti nebo tak nějak?
řemen. Uvidím zítra.
A po připojení na diagnostiku se objeví chyba souběžnosti nebo tak nějak?
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Danni, on je motor v jakýkoliv úvrati otevřenej?, že by nešlo protočením klikovky a místo svíce připojením manometru zjistit jestli motor nemá třeba zalomenej ventil kterej pak netěsní? A jestli tvá poznámka byla kvůli tomu, že jsem místo kompresi napsat tlaky, tak jsem rád, že jsem tě aspoň pobavil a já se po tvé neodolatelné poznámce taky 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Jinak jestli se jako klasicky rozpadla řemenice na klice, tak se to nejspíš nepotkalo. Spíš tam bude zádrhel někde jinde. Jestli si to skočilo, tak ale bude na diagu svítit chyba časování/snímače vačky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host