Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No nevim. I kdybych ty penize mel, tak je investuju do osvedceneho konceptu nez do auta, ktere zatim funguje jen na papire. To neznamena, ze Gulii nefandim, naopak, ale ta cenova politika to auto proste opet zazdi. Proste auto jehoz privedeni na trh provazi tolik otazniku a spekulaci nemuze mit takovouhle zavadeci cenu. Spousta potencionalnich kupcu bude uvazovat jako ja v prvni vete.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
určitě takto bude uvažovat spousta lidí, na druhou stranu Alfa chce prodat 40.000 aut v EU do segmentu, kde se jich ročně prodá 660.000....
viz: http://left-lane.com/european-sales-201 ... e-segment/
není tam cíl ten trh ovládnout, jen se na něm trošku uchytit....
viz: http://left-lane.com/european-sales-201 ... e-segment/
není tam cíl ten trh ovládnout, jen se na něm trošku uchytit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubo a bude to stačit? Vzhledem k tomu, že jsem před 8 lety mohl porovnat ceny nových AR159 právě v Holandsku a u nás, a že mě ta holandská vyšla levněji i bez výhodného kurzu, tak mám o startovací cenu, i ceník u nás celkově, docela dost obavy. Pokud ji chtějí skutečně prodávat za ceny jen o fous nižší než bavorská konkurence, nezbývá mi, než se připojit k tomu, co tady zaznělo o něco výše, tj. NEPOUČITELNÍ. Ještě že se tím trápit nemusím.
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no, taky to nevidím moc optimisticky, na druhou stranu zlevnit to můžou vždycky....
ale zas nemá cenu tady panikařit nad každou novou informací.... za pár týdnů se ukáže....
a ty ceny o kterých píšeš to je porovnání českého ceníku ofiko prodejce a holandského re-importéra funglovek, ne? čili trošku jiný kanál prodeje, i když oba nabízejí funglovku.... (kdoví jaké tehdy byly v Holandsku daně, asi nebyly vyšší než teď....)

ale zas nemá cenu tady panikařit nad každou novou informací.... za pár týdnů se ukáže....
a ty ceny o kterých píšeš to je porovnání českého ceníku ofiko prodejce a holandského re-importéra funglovek, ne? čili trošku jiný kanál prodeje, i když oba nabízejí funglovku.... (kdoví jaké tehdy byly v Holandsku daně, asi nebyly vyšší než teď....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4043
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
660.000 dejme tomu prémiových aut střední třídy...
V EU se prodá 60% kombí střední třídy. Na dost důležitém Německém trhu je dokonce ve třídě jen 10% prodaných aut s karoserií sedan !!!
Pokud bude Giulie dokonalá a první testy neodhalí nějaké přešlapy, tak budou rádi za prodejní boj s Jaguárem, Volvem apod.
Urvat lidem od pusy německou trojku nebude jednoduché a bez kombíku set sakra obtížné.
V EU se prodá 60% kombí střední třídy. Na dost důležitém Německém trhu je dokonce ve třídě jen 10% prodaných aut s karoserií sedan !!!
Pokud bude Giulie dokonalá a první testy neodhalí nějaké přešlapy, tak budou rádi za prodejní boj s Jaguárem, Volvem apod.
Urvat lidem od pusy německou trojku nebude jednoduché a bez kombíku set sakra obtížné.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Marchione už si otvírá zadní vrátka a když to nepůjde tržně, natlačí výrobní přebytky Giulie do úřadů.... italský premiér se zdá být slušně zpracovaný....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak co
má někdo na ni zalusk a jde do ni?



AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2275
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi první test - a 4 hvězdy z pěti od serveru, kde si na italskejch autech smlsnou velice s chutí, je myslím dost dobrej výsledek
http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo ... 016-review

http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo ... 016-review
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
v textu toho testu nečtu jedinou kritickou poznámku, těžko říct proč teda jen 4*....
no každopádně se zdá že kára se povedla
a zrychlení z 0 na 100 o 0,2s rychlejší než 156 2.5 V6....
a mě osobně se líbí ta barva auta, pokud bych nebral červenou, pak asi tuto....

no každopádně se zdá že kára se povedla

a mě osobně se líbí ta barva auta, pokud bych nebral červenou, pak asi tuto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jak už tu zaznělo od mnohých, mě se to auto také líbí víc ve standartní, než QV verzi.
asi všichni čekáme, jak se to auto bude prodávat - cenová pozice Giulie je ála 2005 a launch 159, spíše než 156, kdy byla 156 o dost levnější než D3 (a bylo to společně s designem a jízdou toho auta jedním z důvodů prodejního úspěchu 156).
z tohoto pohledu ty prodeje vidím spíš víc pesimisticky, než optimisticky, protože Giulia nemá kombinaci design a příznivá cena plus další tržní faktory - zejména proměna trhu a uvažování spotřebitelů (prémioví klienti se hodně zaměřují na technologické vychytávky atd. s čímž bojuje v rámci FCA i maserati, tradiční motoristické hodnoty jsou na ústupu). uvidíme
asi všichni čekáme, jak se to auto bude prodávat - cenová pozice Giulie je ála 2005 a launch 159, spíše než 156, kdy byla 156 o dost levnější než D3 (a bylo to společně s designem a jízdou toho auta jedním z důvodů prodejního úspěchu 156).
z tohoto pohledu ty prodeje vidím spíš víc pesimisticky, než optimisticky, protože Giulia nemá kombinaci design a příznivá cena plus další tržní faktory - zejména proměna trhu a uvažování spotřebitelů (prémioví klienti se hodně zaměřují na technologické vychytávky atd. s čímž bojuje v rámci FCA i maserati, tradiční motoristické hodnoty jsou na ústupu). uvidíme
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
další jízdní dojmy, tentokrát od Němců....
http://www.autobild.de/artikel/alfa-rom ... 58973.html
(zajímavý interiér v tom testovaném autě....)
dole je shrnutí:
Alfa to ještě umí! Giulia naplňuje nejdůležitější přání sportovně založených řidičů: stal se z ní ovladatelný jízdní stroj, co se vám dostane pod kůži a má více starých BMW-hodnot než dospělé BMW3. Nevýhody: je užší a méně komfortní. Připusťme, že Scudetto je znovuzrozeno a začíná po světě hledat úspěch. Snad bude mít budoucí SUV, které pro Alfu bude mnohem důležitější, také sportovní geny této limuzíny.
http://www.autobild.de/artikel/alfa-rom ... 58973.html
(zajímavý interiér v tom testovaném autě....)
dole je shrnutí:
Alfa to ještě umí! Giulia naplňuje nejdůležitější přání sportovně založených řidičů: stal se z ní ovladatelný jízdní stroj, co se vám dostane pod kůži a má více starých BMW-hodnot než dospělé BMW3. Nevýhody: je užší a méně komfortní. Připusťme, že Scudetto je znovuzrozeno a začíná po světě hledat úspěch. Snad bude mít budoucí SUV, které pro Alfu bude mnohem důležitější, také sportovní geny této limuzíny.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Osobně jen úplně nechápu existenci tak široké rozpětí výkonů u 2,2 JTDM. Chápal bych jako základ 150koníků a pak tu vrcholnou naftu. Ale proč k tomu ještě i tu 136 koníkovou? Výrobní cena je pro automobilku stejná a podle mě to spíš kazí jméno. O nějaké vyšší spolehlivosti podle mě nemůže být moc řeč. Leda aby mohli třeba do reklam psát "spotřeba od..." pokud je ta nejméně výkonná verze naladěné "ekologicky".
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
myslím že v nějaké tabulce jsem viděl že všechny naftové verze mají identické spotřeby, čili s ekologií to asi nesouvisí.... spíš je to prostě socka pro fleety....
3er od BMW začíná ještě níž, na 116PS....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nebude to nějak souviset s těma šílenejma italskejma daněma podle výkonu?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to potom jo. Akorát aby s tím pak člověk zajel za Chandlerem, aby tomu trochu poladil soft 

Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ty daně budou pravděpodobně hlavním důvodem. Ostatně pro Itálii se kuly jejich daním dělaly různý zajímavosti jako třeba BMW 320iS E30, ale třeba i v Německu měly různý úpravy třeba Ford Sierra 2.0i DOHC má normálně 88 kW a pro Německý trh byl motován do sání restriktor jenž snižoval výkon na 85 kW.
Ale pak je tu ještě jedna strna mince, ale to záleží na tom jestly třeba ten nejslabší model nemá nižší emise, protože automobilky platí EU nějakou daň za průměrné vypouštěné emise na jeden vůz, tudíž se jim vyplatí vyrábět i nějakou slabou verzi s nízkejma emisema aby si snížily celkovej průměr.
Ale pak je tu ještě jedna strna mince, ale to záleží na tom jestly třeba ten nejslabší model nemá nižší emise, protože automobilky platí EU nějakou daň za průměrné vypouštěné emise na jeden vůz, tudíž se jim vyplatí vyrábět i nějakou slabou verzi s nízkejma emisema aby si snížily celkovej průměr.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
http://m.autorevue.cz/alfa-romeo-giulia ... alni-udaje
na ekologii to moc nevypada, kdyz vsechny motory maji stejnou normovanou sportebu...
na ekologii to moc nevypada, kdyz vsechny motory maji stejnou normovanou sportebu...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
https://www.youtube.com/watch?v=zHvv7Po_gew daju sa zapnut eng. titulky
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nevím jestli to tady už zaznělo, ale už je funkční italský konfigurátor....
http://carconfigurator.alfaromeo.com/it_IT/
http://carconfigurator.alfaromeo.com/it_IT/
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
http://www.autorevue.cz/testovani-alfy- ... se-rozbilo
Asi by to chtělo ještě nějaký odklad a pokračovat v ladění... :D
Asi by to chtělo ještě nějaký odklad a pokračovat v ladění... :D
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak to vypadá na pořádnou grotesku.... [-o<
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No jooo, už to zase jede ...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/alf ... h-testech/
to je to stejný jako že můj názor na vždy zůstane

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/alf ... h-testech/
to je to stejný jako že můj názor na vždy zůstane

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti