
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Myslím, že Giulia opravdu nezklamala 

Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mě se líbí jak čeští novináři vytáhnuo vždycky to nejhorší Zatím všechny recenze co jsem četl ze západu byly absolutně vynikající Pozitivní na to auto skoro ve všech ohledech až na kvalitu interiéru že v Audi je lepší co se týká zpracování ale jinak jízdě a další faktory absolutní pecka čeští novináři vytáhnu zase na jako naschvál Parker a otravné kraviny Kdo ví jak to bylo ve skutečnosti žádný zdroj nemůžu najít ale je to srandovní jak si tady myslí že jsme nějaký pupek světa a že lidi ze západu čtou nějaké takové drobnosti o infotainmentu a parkovací senzory někde v Česku a že by Česko dělalo nějaké prodeje Alfy
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No tak ty noviny to je něco jako že l
ži dnes u nás naštěstí
ži dnes u nás naštěstí
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
zajímavé že píšou už o 2.0 benzínu ("Alfisti who shake their heads in despair at the thought of diesel power can opt for a 197bhp 2-litre turbo petrol (47mpg and 138g/km), a wonderfully smooth engine that delivers brisk performance and has the faintest hint of an Alfa rasp at the top of the rev range. This has the potential to be tuned into something quite special.")Petr147 píše: http://www.driving.co.uk/car-reviews/fi ... -giulia-2/
myslel jsem že s tím se ještě projet nedá....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To zní hezky, ale není to na 2.0T málo? Koncern běžně dává k 2.0T 206kW/ 280koní...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
silnější verze je údajně v plánu.... spíš mě zaujalo že s tím motorem už vůbec jeli....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jestli ano, tak jen dobře!!!
Jinak, pochopil jsem dobře v tom videjku co jsem sem dával, že ten manuál při podřazování sám dává meziplyn a že při řazení nahuru lze držet plnej plyn a řadit bez použití spojky???
Protože jestli ano tak

Jinak, pochopil jsem dobře v tom videjku co jsem sem dával, že ten manuál při podřazování sám dává meziplyn a že při řazení nahuru lze držet plnej plyn a řadit bez použití spojky???
Protože jestli ano tak



Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak je možné že testovali zrovna ten dvoulitr benzín Turbo který má přijít až někdy v listopadu a je možné že tam bylo plno nevychytali chyb ještě a tupci v Česku to nezapomenou rozmáznout
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
RonyV píše:... pěkné videjko v anglině ...
https://www.youtube.com/watch?v=9r2krO2mREU
jen z půlky - meziplyn při podřazení to opravdu dává samo, ale při řazení nahoru musíš mačkat spojku, ale můžeš nechat plný plyn. Tzn asi to při tomto způsobu přeřazení nenechá nesmyslně vyletět otáčky nahoru jako bys to tůroval.... Aspoň tak to chápu já....RonyV píše: Jinak, pochopil jsem dobře v tom videjku co jsem sem dával, že ten manuál při podřazování sám dává meziplyn a že při řazení nahuru lze držet plnej plyn a řadit bez použití spojky???
Protože jestli ano tak![]()
![]()

Osobně bych obě tyto fíčury oželel, ale jako proč ne....
Hand: zajímavý názor, teoreticky to možné je.... tzn. QV a diesely jsou vychytané a holt byly bugy v tou dvoulitru.... těžko říct....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi talošům šlo o příjemnou charakteristiku gradace výkonu ne primárně o vysoký výkon s plochým průběhem.Petr147 píše:To zní hezky, ale není to na 2.0T málo? Koncern běžně dává k 2.0T 206kW/ 280koní...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ty meziplyny a plny plyn jsou stejna sracka jako zvuk motoru z repraku. Typicka koncernovina pro vyvolani umeleho zazitku. Dobrej ridic si umi meziplyny sazet sam a pracovat s plynem pri prerazovani take.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2284
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já bych to zas tak černě neviděl.
https://www.youtube.com/watch?v=LEB-mORtvFc
https://www.youtube.com/watch?v=VHqhHnIKdO0
https://www.youtube.com/watch?v=LEB-mORtvFc
https://www.youtube.com/watch?v=VHqhHnIKdO0
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No ty tří palce nahoru jsem myslel na tu spojku. Meziplyn a nepouštění plynu při řazeni až tak hi-tech neni no.
Jsem právě ještě dumal, jak by to měli taloši pořešený, že by šlo nahoru řadit bez spojky. Škoda, při akceleraci by to nahnalo pár vteřinek...
Upravuji tedy hodnocení pouze na
Jsem právě ještě dumal, jak by to měli taloši pořešený, že by šlo nahoru řadit bez spojky. Škoda, při akceleraci by to nahnalo pár vteřinek...
Upravuji tedy hodnocení pouze na

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zkoušel jsi někdy dávat meziplyny s automatem?Dallen píše:Ty meziplyny a plny plyn jsou stejna sracka jako zvuk motoru z repraku. Typicka koncernovina pro vyvolani umeleho zazitku. Dobrej ridic si umi meziplyny sazet sam a pracovat s plynem pri prerazovani take.

AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ale tady mluvíme o tom, že meziplyny automaticky dává i manuál....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Myslíš "manuální" řazení pádly pod volantem? Převodovka je tam asi TCT, ne?
Edit: teď koukám na video a má to spojkový pedál, takže beru zpět.
Edit: teď koukám na video a má to spojkový pedál, takže beru zpět.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
automat je ZF 8st - pádla, meziplyny, atd.
manuál je 6st klasika, ale automaticky dává meziplyny :-)
(možná je tam automaticky dává jen v určitém nastavení auta a patrně se to bude týkat jen QV atd....)
manuál je 6st klasika, ale automaticky dává meziplyny :-)
(možná je tam automaticky dává jen v určitém nastavení auta a patrně se to bude týkat jen QV atd....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jj, nějak mi uniklo, že na začátku sedí v červené s manuálem a potom chvilku jezdí v bílé s automatem.
No nic, týden byl náročný 


AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Všude milion videí a nikdo nemá otevřenou haupnu.
Docela by mě zajímalo jak ten naftovej čtyřvál kadlá. Jak pod kapotou, tak za zadnicí.

//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
dnes o 18:00 bude na TA3 test Giulie, potom sem hodim aj link na video ked to bude na youtube
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mě to zní všechno stejně.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Opsáno z FB: ceny pro ČR - 2,2 JTD 136hp 839 000,- , 2.2 JTD 150hp v zakladu s manualem zacina na 880 000,- , ve vybave Super a s automatem 979 000,- , 2.2 JTD 180hp vybava Super 969 000,- , s automatem to same 1 029 000,- a 2.9 V6 510hp 2 045 000,-. Ceny s DPH
Mě to příjde OK
Mě to příjde OK
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti