Výměna palivového filtru
Výměna palivového filtru
Ahoj, toto je můj první příspěvek do tohoto fóra, tak doufám, že se vše podaří vložit na správné místo... Nedávno jsem si dovezl 159 1.9 16V. Rád bych vyměnil palivový filtr. Má s tím někdo osobní zkušenost? Jak se k němu nejlépe dostat a na co si dát případně pozor. Pokud by někdo znal odpověď, budu velice vděčný. Díky
Tak tě tu vítám a mám radost,že se nám 159ky pěkně rozmnožujou. K tomu filtru ti ale nemohu říci nic. Palivový filtr jsem u 159 ještě neřešil. U 75ky je pod vozem vzadu u nádrže, dalo by se předpokládat,že i u 159ky by mohl být na podobném místě. Zkus se podívat pod auto a pátrat někde v okolí nádrže. Měj se a at ti to jezdí. 

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Díky za rychlou reakci
Ahoj, díky za velice rychlou a pozitivní reakci. Zkusím to, mimochodem se snažím nalézt jakoukoli publikaci "how to do...", bohužel zatím neúspěšně... až naleznu, umístím odkaz. Měj se fajn
Tak filtr by mel bejt kousek od palivovyho cerpadla. Vypada to, ze bude na pricce mezi kabinou a motorem. Z toho obrazku v EPERu to neni moc dobre videt... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Řekl bych, že bude někde skrytej pod plastem kousek od nádrže. Jak se mění záleží na tom jaký tam je, pokud je našroubovávací, tak se jen vyšroubuje a nový našroubuje, pokud nasazovací, takovej tyčovej, tak se tam jen nasadí na takový kolíky.
Ale teď koukám, že je to diesel, nevim jestli má diesel podobný filtry jako jsou u benzínu, takže nechci kecat.
Ale teď koukám, že je to diesel, nevim jestli má diesel podobný filtry jako jsou u benzínu, takže nechci kecat.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
já teda nevim..už jsem viděl víc dieselů..a vždy byl mezi motorem a stěrači...(jen buď trochu víš, nebo níž)podle uchycení vyndat a až bude dávat novej tak naplnit naftou..ať se to lépe odvzdušní...ikdyž u novějších auto to asi nebude vždy nutnost, tak tim nic nezkazíš 

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Ahoj všem, jeden z důvodů, proč jsem se chtěl zaregistrovat na toto fórum a tento web byla naděje, že se mi dostane v případě potřeby pomoci a rady. Musím s radostí říci, že zatím vše předčilo má očekávání a jsem moc rád za všechny rady a příspěvky. Filtr jsem koupil v pondělí v Imofě, stál 2370 s daní, což je dost. Bohužel v Auto Kelly mi sdělili, že nemají a mít jentak nebudou, ale dostal jsem se na člověka, který se částečně specializuje na Alfy a sídlí snad ve Slušticích za Prahou. Zítra se tam mám zastavit pro ten samý filtr za 1500. Beru sebou originál a porovnám... Zmínil se, že k němu jezdí někdo s Brerou. Tak pokud to půjde, zeptám se na umístění filtru u něj a případně pak doporučím všem. Možná ho už ale znáte.... Takže ještě jednou zatím díky, ozvu se po víkendu.
Jestli myslíš tohoto pána http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?t=988 Vencu Kameníka, tak ano, toho tady pár lidí od vidění zná
Ne, vážně. Venca je "dvorní mechanik" dlouhé řady alfistů, takže jsi narazil na dobrou adresu.
Mimochodem mohl bys napsat něco víc o autě? Stáří, kilometry, výbava, cena? Zajímalo by mě, za kolik se to dá z říše dokutálet...

Ne, vážně. Venca je "dvorní mechanik" dlouhé řady alfistů, takže jsi narazil na dobrou adresu.
Mimochodem mohl bys napsat něco víc o autě? Stáří, kilometry, výbava, cena? Zajímalo by mě, za kolik se to dá z říše dokutálet...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Ahoj, no je to dost možný, že je to on. Byl jsem už dneska na cestě za ním, ale z auta jsem pro jistotu volal abych v koloně na magistrále zjistil, že právě vyjel s odtahovkou
... Jen doufám, že nejel pro někoho z vás. Pojedu tam zítra prohodit pár slov.... Ohledně auta se rozepíšu, mám i někde vyplněný formulář pro členy klubu, zatím to vázlo na mých fotkách, ale teď už jsem odeslal vše, takže je to asi otázka času, než mne přidáte do seznamu členů. Story o koupi je na delší dobu, největší úskalí bylo v tom, že jsem hledal asi 3 týdny na webu a když už jsem něco vybral a volal tam, tak pokud už nebylo auto pryč, snažil jsem se domluvit na návštěvě. Většinou ale po 2 dnech marně. Dopracoval jsem se do stádia, kdy jsem já i přítelkyně 10x za den hlídali web. Nakonec vše dobře dopadlo....

Ahoj všichni, před Vánoci jsem měl strašnou honičku a nedostal se sem s kloudnou odpovědí. Pro vaše info jsem vrátil originál filtr do Imofy, kde mne paní na okénku náhradních dílů skoro seřvala, nicméně nakonec OK. Neoriginál filtr německé výroby na první pohled OK. Bohužel při namontování jsem zjistil, že z ovzdušňovacího ventilu (jiný účel totiž asi nemá) překapávala pomaličku nafta. Toto jsem zjistil při cestě domů do Prahy, když jsem cítil naftu z klimatizace. Takže paráda, snažil jsem se dotáhnout tento odvzdušňovací ventil kombinačkama, co mám v autě, ale nepovedlo se, obalil jsem igelitem a gumičkou a dojel do Prahy, kde jsem to ještě jednou zkusil dotáhnout stranovym klíčem. Podle mě to utáhnutí bylo na hranici ztržení závitu, ale povedlo se a je vše OK. Bohužel v tom filtru nesedí těsnění, takže je potřeba to extrémně utáhnout.... A na závěr, kdybych před prvním příspěvkem sem nebyl línej a šel se podívat do garáže, zjistil bych, že filtr se nachází prakticky mezi stěračema v motorovym prostoru a celá výměna je otázka 5 minut. Naštěstí se přívodní a odvodní hadička sama utěsní po vycvaknutí, takže nic neteče.... Mějte se moc fajn a ještě jendou díky za rady.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 5 hostů