
Alfa Romeo 164 (pokec)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
je to zbytečně složitý, ital to nepřesně vyrobí, pak se do na pár dírách rozhodí a je to v pi*i.... Zlatý listový pera.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
ja nevim v cem byla chyba... ja to ani netvrdil. bylo to ale tak tvrdy, jako, ze se to zaseklo...pri kazdym properovani to auto uskocilo stranou ja to uz neresil, nebot tlumic stal 40 tczk.
tusim ze QV bude mit jinou napravu nez ostatni 164 kvuli ctyrkolce...
btw ctyrkolka taky stala za prd, ale zase bylo zabavny, ze stacilo vyndat pojistku abs a byla z toho predokolka
brzdy tragicky, pri pokusu o rychlou jizdu se i vlivem rizeni 4x4 prehrivaly hned...
kdyz mi napr. merili geometrii, zjistili, ze alfa se po 4 letech jaksi vredu prohla pod svou vlastni vahou.
ja alfy nehanim, sam ted uvazuju o novem QV, ale tohle jsou me vlastni zkusenosti...
tusim ze QV bude mit jinou napravu nez ostatni 164 kvuli ctyrkolce...
btw ctyrkolka taky stala za prd, ale zase bylo zabavny, ze stacilo vyndat pojistku abs a byla z toho predokolka

kdyz mi napr. merili geometrii, zjistili, ze alfa se po 4 letech jaksi vredu prohla pod svou vlastni vahou.
ja alfy nehanim, sam ted uvazuju o novem QV, ale tohle jsou me vlastni zkusenosti...
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
nevim, co jsi myslel tim taky, priste mozna trochu premejsleni...vonkreuz píše:![]()
Promiň Hampi, že Ti to tady taky zasírám.

- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Hele, nevim co bereš, ale chci to taky!!! Plácáš tady úplný nesmysly a ještě mícháš jablka s hruškama 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Divny ze mi vsechny ty TEDem vypsany veci slapaly na 23let starym QV taky posledni edice.... Bez problemu a to i na Sosnovy a Moste... Cudny 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
@ TED - zde máš historii modelu 164, tak si to prosím načti. Pro začátek aspoň rozdíl mezi QV a Q4.
A u jiných modelu dokonce bylo QO


@ Kubas - přesuneš, prosím, tenhle balast do vlákna Alfa Romeo 164 (Pokec)?nová byla šestistupňová převodovka Getrag, konstrukce zadní nápravy převzatá ze závodů DTM/ITC (AR 155 V6 Ti) s fenomenální kinematikou, superostré řízení TRW a vynikající elektronicky stavitelné tlumiče Boge znamenaly další technický skok vůči modelům s předním pohonem a zejména obrovský technický náskok před konkurencí
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
ok, beru, ma chyba
mel jsem ji v 98 takze ze to byla Q4 a ne QV mi jaksi splynulo, omlouvam se.
nicemene vybornej podvozek, vyspela 4x4? to ani nahodou, to se na me kluci nezlobte...
mel jsem ji v 98 takze ze to byla Q4 a ne QV mi jaksi splynulo, omlouvam se.
nicemene vybornej podvozek, vyspela 4x4? to ani nahodou, to se na me kluci nezlobte...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak je to vlastne Xdrive o 15let drive, kam se sere quattro a subaru...
S tou vahou beru, i jsem o tom cetl, budka neni buhvi jak tuha a ramena dimenzovany tak akorat na predohraby ktery maji o 300-500kg min... Brzdy taky tak, ty vetrany zadni kotouce to nespasi.
S tou vahou beru, i jsem o tom cetl, budka neni buhvi jak tuha a ramena dimenzovany tak akorat na predohraby ktery maji o 300-500kg min... Brzdy taky tak, ty vetrany zadni kotouce to nespasi.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Dodnes s tím na okresce vyprášim kdejakej hothatch, takže o nekvalitním podvozku vyprávěj někomu jinýmu. S Q4 jsem nejel, ale trochu jsem to studoval, když byla jedna k mání a to prostě musí fungovat.
Kubo, buď to prosím přesuň, nebo rovnou vymaž, žádná zajímavá informace tady asi nebude.
Kubo, buď to prosím přesuň, nebo rovnou vymaž, žádná zajímavá informace tady asi nebude.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
diskuse od Hampiho přesunuta.... 
Jinak by mě docela zajímalo jak by vypadala diskuse že někdo přijde do salónu Alfy že má 164Q4 a bude jim tvrdit že zadní náprava je konstrukční nepodarek a že má nárok na vrácení kupní ceny.... to by asi v centrále valili oči na takovou reklamačku....
Ještě přidám drobný OT: známý dělá u Škodovky prodejce a teď mi říkal:"před pár lety jsme prodali Fabii Monte Carlo a týpek si po půl roce přišel koupit nový auto s tím, že tu Fábku nechce, že je moc tvrdá. No a pak jsme zjistili, že auto má pružiny stažený páskama ještě z přepravy na kamionu z fabriky"
(vtipný taky je, že škodovkář s Monte Carlem raději půl roku trpěl a pak si šel koupit novou, než aby to reklamoval....)

Jinak by mě docela zajímalo jak by vypadala diskuse že někdo přijde do salónu Alfy že má 164Q4 a bude jim tvrdit že zadní náprava je konstrukční nepodarek a že má nárok na vrácení kupní ceny.... to by asi v centrále valili oči na takovou reklamačku....

Ještě přidám drobný OT: známý dělá u Škodovky prodejce a teď mi říkal:"před pár lety jsme prodali Fabii Monte Carlo a týpek si po půl roce přišel koupit nový auto s tím, že tu Fábku nechce, že je moc tvrdá. No a pak jsme zjistili, že auto má pružiny stažený páskama ještě z přepravy na kamionu z fabriky"

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Je mi to divny, kdyz kouknete na alfa164register fora je tam chlapik co ma ve Svedsku na Q4 najeto 350tkm, co vim jen mu ve 300 umrela ECU motoru jinak ma vse puvodni... A o tom SteyrPuch 4x4 vsude peli jen chvalu, je pry dost robustni a jede jak po kolejich.
Ale beru ze predni ramena ze dvou zbodlych plechu nejsou hitparada, a nekde jsem cetl ze se i ohybaji vahou predni tehlice... Nevim.
Ale beru ze predni ramena ze dvou zbodlych plechu nejsou hitparada, a nekde jsem cetl ze se i ohybaji vahou predni tehlice... Nevim.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jezis, ty ses ale namistrovanej parat...Hampice píše:Dodnes s tím na okresce vyprášim kdejakej hothatch, takže o nekvalitním podvozku vyprávěj někomu jinýmu. S Q4 jsem nejel, ale trochu jsem to studoval, když byla jedna k mání a to prostě musí fungovat.
Kubo, buď to prosím přesuň, nebo rovnou vymaž, žádná zajímavá informace tady asi nebude.
Tak machruj borce a bez praskat hot hatche


Mozna to bude tim, ze nikdo nevi, ze se ho snazis praskat

Ja to auto mel a stalo za prd. A to i ve svy dobe. Predtim jsem mel hondu prelude s atmo dvoulitrem a rizenou zadni napravou a jedina silnice, na ktery by ji q4 naprasila byla rovna jak pravitko, experte

Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Tak jsem si to vymyslel... To auto melo najeto 88000km a mimo jine odesel homokinetak a cidlo abs, ktery pak dlouho nedokazali vyresit, nebot byla z italstiny spatne prelozena diagnostika a ukazovalo to na jiny kolo...Ladin 164V6 píše:Je mi to divny, kdyz kouknete na alfa164register fora je tam chlapik co ma ve Svedsku na Q4 najeto 350tkm, co vim jen mu ve 300 umrela ECU motoru jinak ma vse puvodni... A o tom SteyrPuch 4x4 vsude peli jen chvalu, je pry dost robustni a jede jak po kolejich.
Ale beru ze predni ramena ze dvou zbodlych plechu nejsou hitparada, a nekde jsem cetl ze se i ohybaji vahou predni tehlice... Nevim.
Ja italsky neumim ale zadni poznam

Spotreba 13l a ty ojety ozubeny kola klapek klimatizace, ci co to bylo me vazne dojaly. Nechal jsem na to udelat komplet nerez vyfuk, opravil co slo a sla z domu.
Nechapu proc bych si to vymyslel, ale asi to tu neradi slysite...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Myslel jsem to obrazně, doby, kdy jsem se s někým honil po okreskách jsou už pryč. Kdybychom ale chtěli slovíčkařit, stejnou nápravu používá například i 147GTA, o jejichž podvozkových kvalitách myslím netřeba polemizovat.TED píše:Jezis, ty ses ale namistrovanej parat...
Tak machruj borce a bez praskat hot hatchena okresce...
![]()
Mozna to bude tim, ze nikdo nevi, ze se ho snazis praskatkoho jsi dal, jen tak namatkou?
Ja to auto mel a stalo za prd. A to i ve svy dobe. Predtim jsem mel hondu prelude s atmo dvoulitrem a rizenou zadni napravou a jedina silnice, na ktery by ji q4 naprasila byla rovna jak pravitko, experte
Nicméně, jak už se zřejmě vysvětlilo, řeč je z tvé strany o podvozku Q4, se kterou nemám žádnou zkušenost. Ale nemám důvod nevěřit tomu, že to bylo to nejlepší, co se dalo tehdy koupit. Že jsi měl smůlu na zmetek mě mrzí, ale konstrukce za to nemůže.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Jen se podivuju, protoze ty auta mam mnohem starsi (uz 3. kus), s vice najetyma km, slozitejsima osudama, a navic rv93 kdy zacaly delat ty posledni verze, tak bych spis cekal problemy... A ono nic. Asi jsi mel smulu nebo nevim cim toTED píše: Nechapu proc bych si to vymyslel, ale asi to tu neradi slysite...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
možná je problém v tom, že drtivá většina nás tady považuje věci jako 13L spotřeba, vadné čidlo, homokineťák a nějaké ozubené kolečko za naprosto podružné banality..... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
No jo, čidlo sem nebo tam, stejně je to většinou Bosch.
Znám jednoho podobného blázna s modrobílou vrtulí, který si u denního povozu nechal naschvál zkratit stálý převod a pod 13 na 100 se nedostane a to ročně najezdí 40 000km.

Znám jednoho podobného blázna s modrobílou vrtulí, který si u denního povozu nechal naschvál zkratit stálý převod a pod 13 na 100 se nedostane a to ročně najezdí 40 000km.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
13 litru mi prislo adekvatni k tomu motoru a autu. Cidla cert vem, ale abych musel sundavat celou palubku jen kvuli vymene ozubenyho kolecka, ktery je z blbyho plastu? To mi prijde pres caru...
Ono to spis bylo porad neco, vetsinou blbost ale porad...
To samozrejme neznamena, ze jsou vsechny alfy takovy, je to proste soucast hry. Ale znate to, kdyz toho prijde moc najednou, clovek se pta sam sebe jestli to ma vubec smysl. ;)
Treba ta giulia vyjde a projdu si tim znovu. Jen ty pocitacovy zavady mam jeste min rad nez mechanicky...
Ono to spis bylo porad neco, vetsinou blbost ale porad...
To samozrejme neznamena, ze jsou vsechny alfy takovy, je to proste soucast hry. Ale znate to, kdyz toho prijde moc najednou, clovek se pta sam sebe jestli to ma vubec smysl. ;)
Treba ta giulia vyjde a projdu si tim znovu. Jen ty pocitacovy zavady mam jeste min rad nez mechanicky...
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
každá drobnost naštve, zvlášť u relativně novýho a drahýho auta, ale že by mě to položilo nebo tak něco, to teda fakt ne.... osobně bych spíš měl velký problém se šmejdským motorem typu prvních TSi a pod.... to jsou věci, které bych považoval za podstatné.... ne nějaký plastový kolečko....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Já bych řekl, že 164 prostě vyžaduje pozornost (jako každý jiný youngtimer). Co se však týče jízdních vlastností, tak nevím, že by to bylo špatné auto. Podvozky běžných verzí jsou prostě simply clever - tak bych to nazval. Jednoduché, dobré na údržbu a vzhledem k těmto okolnostem velmi efektivní, co se vlastností týče. Samozřejmě, pohodlná auta to moc nejsou. Ale o tom je Alfa, ona ti dává moc dobře vědět po jakém povrchu jedeš, a to mi přijde ve světě sériových aut již ojedinělé. Q4 jsem řídil někdy 6 let zpět. Nebyl to teda vůbec zachovalý kus, ale tlumiče fungovaly a při režimu sport to auto bylo v zatáčkách stále rovné, ale nejel jsem pilu. Jsou to ještě auta z generace, kdy bylo nutno počítat s dětskými nemocemi, které by si dneska nemohla dovolit ani Dáčia - ta vlastně vůbec ne. Automobilový svět se strašně změnil a zdokonalil. Staré Lambo, nebo starý McLaren ti taky vydržel sotva 60tkm a byl to šrot. Alfa nabízela podobnou filosofii pro běžné smrtelníky. Auto, které jede skvěle, ale jelikož to byla sériovka, tak se muselo někde ušetřit a někde se zase přidalo, aby se vlezli do rozpočtu určený na to auto. Nehledě na to, že svět tenkrát ještě nebyl tak bohatý jako dnes. A když to vezmu chronologicky za posledních 50 let. Auta z 60. a 70. let nefungovaly často (kdo by chtěl dneska řešit ucpanou trysku v karbecu na 150. km na D1 ve směru na Prahu
), auta z 80. a 90. let už fungovala spolehlivě, ale zase odcházelo tu kolečko, tu tlačítko, ale konečně auta, která už fungovala, aniž by byl člověk pořád od oleje. No a konec 90. až současnost, tam už funguje více méně všecko.

MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
"No a konec 90. až současnost, tam už funguje více méně všecko"
hehe, si delas prdel, pro me to vypada jako krivka, 80-95 je vrchol a ted uz to jde zase zkopce, pockej az budou mit rocniky 2000-2010 takovejch 20-30let na hrbu, bude to vsechno srot....
a TED, ten je s Q4 totalne mimo misu.....pohon 4x4 si pres trmeny nepribrzduje, tlumice funguji obracene nez pise a ja uz cekam dalsich 18 let na to, ze se Q4 vlastni vahou prohne a furt nic....
asi mel Audi Quattro a nejak se mu to plete, se divim, ze najednou po roce 1998 si 2016 vzpomene a de sem neco psat....anebo taky byl 1998 jeste v plenkach, co vi vite....
hehe, si delas prdel, pro me to vypada jako krivka, 80-95 je vrchol a ted uz to jde zase zkopce, pockej az budou mit rocniky 2000-2010 takovejch 20-30let na hrbu, bude to vsechno srot....
a TED, ten je s Q4 totalne mimo misu.....pohon 4x4 si pres trmeny nepribrzduje, tlumice funguji obracene nez pise a ja uz cekam dalsich 18 let na to, ze se Q4 vlastni vahou prohne a furt nic....
asi mel Audi Quattro a nejak se mu to plete, se divim, ze najednou po roce 1998 si 2016 vzpomene a de sem neco psat....anebo taky byl 1998 jeste v plenkach, co vi vite....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Ok, uvidíme, až budou tyto vozy starší. Ale auto z roku 2000 je už dobrý ukazatel. Nicméně karoserie jsou tužší, interiéry lépe slícované, všechno je takové pevnější. Když vidím, jak všichni mlátí dveřama a nic, pohoda. Já když si v alfě zapomenu peněženku, tak jdu přes spolujezdce, abych rovnoměrně zatěžoval všecky dveře a ušetřil
Ale jinak souhlas. Možná po těch letech se budou řešit na těch autech stejné problémy, jako my řešíme teď na našich youngtimerech. A éru 80-95 mám nejradši, proč mám asi 164ku? 


MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
BMW e32 740iA (1993) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
to jak budou dnešní auta vypadat za 30 let je úplně irelevantní, protože ani výrobce ani zákazník nepočítá s tím, že by je někdo tak dlouho měl.... myslím že se to vůbec nedá srovnávat, pohled na auto a styl života je úplně jiný....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Vis co, prijed, vezmem ji na geometrii a uvidime jak se pronesla;) Jestli budes schopen dostat vsechny hodnoty na predepsane... A nemyslim jen zbiha ost, ale hlavne odklony ;) ale to samozrejme neudelas, ale nazor mas pevny, ze?rossogtv píše:"No a konec 90. až současnost, tam už funguje více méně všecko"
hehe, si delas prdel, pro me to vypada jako krivka, 80-95 je vrchol a ted uz to jde zase zkopce, pockej az budou mit rocniky 2000-2010 takovejch 20-30let na hrbu, bude to vsechno srot....
a TED, ten je s Q4 totalne mimo misu.....pohon 4x4 si pres trmeny nepribrzduje, tlumice funguji obracene nez pise a ja uz cekam dalsich 18 let na to, ze se Q4 vlastni vahou prohne a furt nic....
asi mel Audi Quattro a nejak se mu to plete, se divim, ze najednou po roce 1998 si 2016 vzpomene a de sem neco psat....anebo taky byl 1998 jeste v plenkach, co vi vite....
Re: Alfa Romeo 164 (pokec)
Už se nedivím že jde všechno dnes do háje, pokud sou manažeři firem jako některý diskutující v tomto vlákně. Ptáš se kdo by chťěl foukat trysku karburátoru? Tak já, radši fouknu trysku, než aby se mě rozvěcovala oranžová kontrolka a padalo to do nouzového režimu, a v značkovém servisu mi po připojení na diag slavnostně oznámili že nenašli žadnou chybu. A za připojení si účtovali 800 kč. Auta dnešní za 30 let prostě nebudou, nepůjdou upravit. V USA to už dnes řeší tak že na zajímavé motory dávají místo elektroniky a výcebodových nesmyslů zpět karburátory nebo mechanické vstřikování. Poslední slušné konstrukce vznikali v 80tých letech. Ty nedostatky o kterych tady TED píše já opravdu považuju za banality, jak píše Kubas. Na 164ku nedám dopustit a kolečka v klima sem řešil taky, pořád lepší než řešit řídící jednotku klimatizace, která musí být spárovaná s ŘJ centrální , s ŘJ od vstřikování a dalšími ŘJ. Kdysi jsem na vrakovišti vyndal ŘJ z vraku píchnuj ji do auta a odjel na ni domů. Dnes to nejde. Ále zbytečně plkám.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host