Tak jsem začal celou věc blíže zkoumat a po asi třech demontážích panelu se konečně dostavil úspěch. Hrabal jsem se v tom víckrát, protože rady typu "promazat" (ozubená kolečka převodovky pohonu panelu) nebo "vyčistit" (prostříkaní polohového trimru, který snímá úhel naklopení displeje - asi 3-4 polohy) nevedly k cíli.
Bohužel jsem to nenafotil, takže zkusím podrobný popis a snad bude dostatečně pochopitelný.
U mě problém vězel v upevnění datového kabelu, který je propojený panel s autorádiem. Je to černý, celkem silný káblík, který je upevněný na pravé straně "hnízda" ze kterého se vyklápí displej. Vedení kabelu tvoří smyčku, která je v jednom ohybu upevněna do plastového profilu, který je přišroubovám dvěma malými torxy. Druhý ohyb kabelu je upevněn stahovací páskou přes pevný nálisek na "hnízdě". Já tam tu stahovací pásku neměl a jak se kabel při pohybu displeje kroutil, tak sem tam zavadil o dno otvoru v palubce, kde je celá sestava namontována. Celkem blízko cesty pohybujícího se kabelu je i výdech ventilace, tam to asi taky sem tam škrtalo. Po upevnění kabelu stahovčku se situace zlepšila, ale občas to ještě zadrhlo. Při poslední důkladné rozborce (celý panel vyndat, odpojit konektor od rádia a je ke všemu přístup) jsem zjistil, že když byla navigace jen položena do palubky, tak se při vyklápění displeje mírně nadzvedla na pravé straně. Příčina byla příliš velkorysá volnost smyčky. Stačilo povolit plastový profil, který drží kabel v ohybu, potáhnout kabel a upevnit zpět. Je to třeba dělat při zavřeném displeji, kdy je délka smyčky největší. Od té doby mi displej vyklápí krásně plynule (i tišeji) bez ohledu na teplotu uvnitř auta

Snad to ostatním, stejně postiženým pomůže a můj popis je aspoň trošku srozumitelný. Bylo by fajn, kdyby to někdo plesknul 2-3 fotky
