Prodleva je naprosto minimální, natož 4 vteřiny. Naopak start je dle mého i rychlejší jak u manuálu.
Nemáte ucpaný egry nebo dpfka a že se vám sbírá motor ve 2500ot?


 , egr mám vyčistený a hlavne je rok starý , solenoid ide krásne bez zásekov . Furt ale premýšľam nad tým ho zaslepiť a dpf vyhodiť , ale na to je času dosť keďže furt všetko funguje .
 , egr mám vyčistený a hlavne je rok starý , solenoid ide krásne bez zásekov . Furt ale premýšľam nad tým ho zaslepiť a dpf vyhodiť , ale na to je času dosť keďže furt všetko funguje .
 Stojím na křižovatce nebo před kruháčem, chci se rozjet, šlápnu na plyn a auto je tak na 3-4 sekundy líný a pak jakoby vystřelí jak raketa
 Stojím na křižovatce nebo před kruháčem, chci se rozjet, šlápnu na plyn a auto je tak na 3-4 sekundy líný a pak jakoby vystřelí jak raketa   Někdy je to docela nepříjemné v provozu.. To je opravdu normální u tohodle automatu? Jinak Egr byl nedávno čištěný, Dpf regenerovaný přes diagnostiku (i výměna oleje).
  Někdy je to docela nepříjemné v provozu.. To je opravdu normální u tohodle automatu? Jinak Egr byl nedávno čištěný, Dpf regenerovaný přes diagnostiku (i výměna oleje).sunic píše:Tak to máš asi nefunkční EGR, protože pokud ten blbě funguje a při rozjezdu nedovírá, tak se motor vlastně dusí vlastními vyfukovými splodinami a proto ten línej rozjezd. Měl jsem to samý než jsem ho zaslepil, do cca 2000toček totál mrtvo a pak to vystřelilo. Na ucpaný DPF bych to spíš neviděl, protože ten pokud je zanesenej přes limit, tak to spadne do nouzáku a jede to vůbec blbě a nad 3000 toček tě to nepustí.. Jinak automat nemá takový švuňk na začátku jako manuál když to oroštuješ a prudce pustíš spojku, ale vyýsledná akcelerace třeba na 100km/h je téměř stejná jako u toho manuálu, jen prostě na začátku hrabat neumí. Nebo teda aspoň 1.9, s 2.4 jsem v automatu nejel, tam třeba těch kobyl na zahrabání už dostatek bude, ale 1.9 mi i s vypnutým ASR na suchu ještě nezahrabala...


Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti