159tka ma nalietanych 172 000 km (ci skutocnych, neviem), je vo vybave High a pochadza z Rakuska, odkial pochadzaju tie najhorsie zhnitiny, ake som u Alf videl. Tato ale vyzera celkom fajn, az na napravnicu. Ma nejake podvozkove klepave choroby, ale zatial sa cez 230 € do kvalitnejsieho ramena davat nechystam. Zatial sa chystam k druhej vymene oleja, filtra a zrejme by som k vztahu k autu asi rad povedal, ze som toto auto v skutocnosti nikdy nechcel, no vyssie sily (otec), ktory takuto Alfu vlastnil v tom case tiez, zauradovali a dnes uz mozem povedat, ze ma vtedy uspesne odradil od kupy Punto Evo 1.3 M-Jet (chcela to byt prestavka od Alf aspon na pol roka).
Zatial som sa ale so 159tkou celkom zzil, vymenil vnutorne homokineticke klby, olej v prevodovke, termostat a ine drobnosti. Mam rad, ako hlta dlhe trasy, jazdi za lacny peniaz, skvelo zvlada nerovnosti, v zime sa velmi rychlo zahrieva a vynikajuco vyzera, a naopak nemam rad ako si niekedy treba premysliet obiehanie v kopcoch, pri akych lahkych manevroch oproti 147, 156 pocut piskot pneumatik a vyslovene nenavidim s tymto autom parkovat. DPF, EGR je vsetko v povodnom stave. Niekedy sa vypaluje po 700, niekedy po 1500 km. Myslim, ze kvoli EGR niekedy na jar zacne pri miernom plyne pocukavat, no ak pouzivam aditivum do nafty, ihned prestane. Zatial tolko v kratkosti



