QV má kratší špajz než tohle. Tohle je ale optimum - nejsilnější verze s normální převodovkou, takže to bude mít i slušnou maximálku (ve středu mužem vyzkoušet koneckonců). Jede to neskutečně!
Ono pro zrychlení z 0 na 100 je ta delší špajzka optimálnější... i pro dlouhý jízdy. Mě ta krátká v QV poněkud štve, protože při dálničních 130 točí zbytečnejch 3500, navíc šestka chybí a místo jedničky to má spazierkvalt. K tomu všemu je to táhlové řazení nepřesné a má kilometrové dráhy...
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Se máš. Jede ti to suprově. To já se těšil, že pojedu po 11 letech k moři, v takové příležitosti jak jinak než svým autem a na poslední chvíli mi to bylo zakázáno, že je to staré auto a v případě nehody v něm není bezpečno. No tak aspoň se mi vyjasnili nějaké věci.
MAZDA 626 2.0 (1998) [2021-present] BMW e32 740iA (1993) [2017-present] ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017] FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014] FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Zrovna 164 je celkem tank, takže tenhle argument je debilita. Jedničková Octáva je na tom výrazně hůř. Spíš je horší, že ten předek je natvrdo svařenej a po nějakým větším crashi už se to nespraví.