jo na tohle jsem taky nasel odkaz na auto.czTom81 píše:220 koníku v MiTu to je nádhera. Ovšem já bych volil firemní kabát v barvě Giulietta + červená kůže Frau + motorový kit Mariani + podvozek KW + brzdový systém Tarox B33 + černá kola Oxigin CrystalNo a pak bych asi byl v nebi
Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Re: 220 koníků
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
220 koníků
To Bull.et: Dík za reakci, ale můj příspěvek je už upravený a je to můj názor na M430, který na auto.cz NENÍ! Originální příspěvek s odkazem na MiTo M430 nalezneš na straně 16. Já jenom aby v tom byl pořádek 
1.4T 16V; EOS 40D
Odkaz na popisovanou úpravu je i na http://www.autofun.cz/essen-2008-alfa-m ... rari-1623/ V tomhle článečku se mi moc líbí hned první odstavec:
"Občas fakt závidím těm, do jejichž srdcí se nevratně vtiskla láska k vozům koncernu Fiat. Vždyť mohou nosit kšiltovku Maserati, bundu Ferrari, šetřit na Alfu Romeo a jezdit ve Fiatu – a nikdo nemůže říct ani popel. Když si nějaký fanoušek obranduje punto (nebo Fiat Coupé – pro neznalého opravdu přesvědčivé), je to považováno za roztomilé, ale zkuste si nalepit koníka na mazdu…"
Tak ať nám závidí
"Občas fakt závidím těm, do jejichž srdcí se nevratně vtiskla láska k vozům koncernu Fiat. Vždyť mohou nosit kšiltovku Maserati, bundu Ferrari, šetřit na Alfu Romeo a jezdit ve Fiatu – a nikdo nemůže říct ani popel. Když si nějaký fanoušek obranduje punto (nebo Fiat Coupé – pro neznalého opravdu přesvědčivé), je to považováno za roztomilé, ale zkuste si nalepit koníka na mazdu…"
Tak ať nám závidí
156 SW 1.9 JTDm
MITO GTA
Tak jsem si tak pročítal vaší diskusi a trochu mě zarazilo, že je krásnej malej Míťa vlastně Punto???...no to snad ne!!!...já mám takovej pocit, že Míťa je Míťa a rozhodně má víc plus než Punto:o)...jo a Tome, jeslti si uděláš takovýhle MITIDLO:O)...tak mě povinně svezeš, protože to myslim bude stát za to...:o)...jo a slyšeli jste o tom, MITU GTA???...To je celkem nakládačka, co?...myslim, že tohlel auto bude i lítat.o)
Jestli bude nova Lancia Ypsilon vypadat tak jak se to objevilo na netu, tak si myslim, ze bude z tria GP, MiTo, Y asi nejzdarilejsi...






Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Oni to vsechno delaj novinari. O MiTu pisou taky jako o autu pro zensky. Manzelka Ypsilonku ma a je s ni strasne spokojena. A me se v ni jezdi taky prijemne. Na co budu do mesta tahat Kappu, kdyz muzu jet Ypsilonkou a mam vzdycky kde zaparkovat a kazdej me pousti. A pokud nekdo jezdi jen kratsi trasy tak nechapu proc by nemohl mit GP, Ypsilonku nebo MiTo.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
AutoDesign Awards 2008
Tak kdo že nám to porazil 49 dalších aut a zvítězil v AutoDesign Awards2008? Není třeba váhat, je to MiTo
Už je to delší dobu venku a tady mě o tom nikdo neinformoval
Nicméně další hodnotný skalp pro MiTo. Tk koukněte na vítěze na http://mi-to.cz
1.4T 16V; EOS 40D
Tak jsem si zkusil slozit MiTo do varianty ktera by se me libila. Nehezky jsem dopadnul...
Nektery prvky priplatkovy vybavy jsou za rozumnou cenu, nektery jsou za nesmysl. Skoncil jsem na castce 629.700 Kc.
Samozrejme motor 1.4 T-Jet 155k ve vybave Distinctive.
V cerny barve se 17" kolama ELEGANTE (nejvic se me libej, lepsi by byly v 16") a bezovy kuzi.
Za tu kuzi je priplatek 32.000kc coz si myslim je castka velmi solidni. Ale pak uz to zacina - 4000 za elektricky a sklopitelny zrcatka, neskutecnych 8500 za 5 mistnen interier (sice malokdy, ale obcas to clovek potrebuje). Radio s MP3 za 4800 Kc je slusny, 7600 za BT by bylo slusny, ale dalsich 8000 za ovladani telefonu na volantu je strasna rana. Automaticka dualni klima za 15000, no budiz, ale ve nejvyssi vybave by mohla byt seriove. Dalsich 5600 za mlhovky uz mi pripada jak spatnej vtip, tempomat za 8000 normal. Zbytek jsou mensi polozky za ruzny volovinky jako koberecky (2000), loketni operka s odkladacim prostorem (2500), zadni spoiler (4500) a vyhrivany trysky ostrikovacu (500). Do maximalni vybavy to ma daleko, ale i tak je ta cena pro me zarazejici. Hlavne kvuli ocekavany 149, ta bude stat v podobny vybave asi milion... 
Samozrejme motor 1.4 T-Jet 155k ve vybave Distinctive.
V cerny barve se 17" kolama ELEGANTE (nejvic se me libej, lepsi by byly v 16") a bezovy kuzi.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Pro porovnani - Alfa GT 2.0JTS ve vybave Distinctive v cerny barve a bezovy kuzi (v cene vybavy kuze!) a priplatkem za BT vychazi na 672.900.
A to teda MiTo neMiTo, radsi bych sahnul po GT.
A to teda MiTo neMiTo, radsi bych sahnul po GT.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Auto pro ženský?
Žádný "auto pro ženský neexistuje"
jedině kdyby výrobci aut začali místo autosedaček montovat cyklosedla
U MiTa by měl nejeden "chlapák" plný ruce práce ukočírovat těch 155 koníků v reálu.
1.4T 16V; EOS 40D
Tak GTčko je jízdně zcela jinde než Míťa
Jinak konfigurátor Mita dle ceníku Alfy ČR beru jako jeden z mnoha dalších vtipů
Slušná nabídka na Míťu kolem 500.000 CZK je třeba tady:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ostatně víme jak to chodí...
Slušná nabídka na Míťu kolem 500.000 CZK je třeba tady:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ostatně víme jak to chodí...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Nejak tak, bohuzel "vtipkuji" nejak casto...Kubas píše:Jinak konfigurátor Mita dle ceníku Alfy ČR beru jako jeden z mnoha dalších vtipů
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Věc názoru
Já si myslim, že to je věc názoru a vkusu, mě se právě zdá výraz Míťi až moc dobrej,,,dokáže podle mě oslovit mnohem více lidí než Punto...ale každopádně i Punto je dobrý auto, o tom žádná...jenomže, jak už jsem říkal: MITO JE MITO:o)...
jo a hlavně upustil bych třeba i od vzhledu, řekl bych totiž, že MITO předčí Punto a svými jízdními vlastnostmi...hlavně ten nový system ALFA D.N.A. se mi moc líbí...Je to systém doposud vyhrazený závodním vozům a speciálním modelům. Systém Alfa D.N.A. má vliv na motor, brzdy, řízení, nápravu a převodovku a umožňuje tři odlišná chování vozu podle stylu řízení nebo podmínek provozu: super sportovní (Dynamic), městský (Normal) a maximálně bezpečný i v obtížných situacích (All-Weather).
jo a hlavně upustil bych třeba i od vzhledu, řekl bych totiž, že MITO předčí Punto a svými jízdními vlastnostmi...hlavně ten nový system ALFA D.N.A. se mi moc líbí...Je to systém doposud vyhrazený závodním vozům a speciálním modelům. Systém Alfa D.N.A. má vliv na motor, brzdy, řízení, nápravu a převodovku a umožňuje tři odlišná chování vozu podle stylu řízení nebo podmínek provozu: super sportovní (Dynamic), městský (Normal) a maximálně bezpečný i v obtížných situacích (All-Weather).
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Nojo DNA. Ale k čemu to je, když se dá jezdit jen režimem Dynamic. S režimem normal je možné snad jen parkovat
I když jako marketingový tah to zní o dost lépe, než "úchvatný" Twindoor u Superbu 
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Zase to DNA tak neprecenuj. Never reklamstine. Podobny systemy jsou bezny uz dost dlouho, jen ne v dany tride. System DNA je ciste elektronicky a nemuze mt vliv na prevodovku a napravy.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
