
Kupujeme AR 164...
Re: Kupujeme AR 164...
jo, to nevypadá zle....
a píše že je toho celkem dost poservisováno....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kupujeme AR 164...
Jo pekna
V bily je to zajimaci 


AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Kupujeme AR 164...
Bože můj... f sněhuláku
Ale jako jo, pohledově to nevypadá tak zle a z tuningu snad jen ten volant a přední světla...

- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
Nevypadá zle no
Ještě má dodělanou loketní opěrku ve předu, ale to beru spíš jako + 
Problém je, že moje němčina je taková, že není
Takže pokud by pán nemluvil dobře anglicky, tak to nemám moc jak pořešit 


Problém je, že moje němčina je taková, že není


Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Kupujeme AR 164...
Se zkus domluvit s Roubrtem, je to v podstatě v prostřed rakouska, tak třeba pomůže
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Kupujeme AR 164...
Roubrt to tam má dvě a půl hodiny, to spíš s sebou vzít někoho z Brna nebo tak něco.... (stejně potřebuješ na cestu zpátky druhého řidiče....
) je to kousek za Vídní, žádná věda.... klidně bych se jel podívat taky a tohle dojednat v Němčině bych zvládl, ale bohužel na tyhle srandy nemám moc čas.... (jedině až tam bude sníh, že bych si vzal lyže....
)


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kupujeme AR 164...
Tak jako člověka z Brna, který umí německy a shodou okolností se i v těhle starejch pekáčích vyzná známe
Já bohužel umím německy jen jedinou publikovatelnou větu: "Aber ja natürlich Hans ist nass, er steht unter dem wasserfall.". A potom to, co jsem pochytil z Alles gute 


Re: Kupujeme AR 164...
no jednoznacne je ta bila nejatraktivnejsi, vypada to ze zde odpovida stav/cena, ikdyz 24v za 700eur taky nevypada vubec marne. Hlavne nebrat V6 v 1.serii, to fakt rve silene za volant....
pro auto se musi stejne s vlekem, prevozky v reichu neexistuji, Helmutovi muzu zavolat, take si nemuzu jen tak odjet na cely den, prace hodne a penez malo....
jinak ta cerna - prerazene VIN, to je snad automaticky diskvalifikace, ne ??
pro auto se musi stejne s vlekem, prevozky v reichu neexistuji, Helmutovi muzu zavolat, take si nemuzu jen tak odjet na cely den, prace hodne a penez malo....
jinak ta cerna - prerazene VIN, to je snad automaticky diskvalifikace, ne ??
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kupujeme AR 164...
Není to první, kterou jsem takhle viděl. U těhle starejch vraků se to moc neřeší díky bohu. On byl za tím jakoby vidět ještě jednou asi o milimetr posunutej, dírky byly kulatý jak po důlčiku a ne nepravidelný, jako to je origo a praskal tam nějakej tmel. U nás se dá vyrazit náhradní metodou a vyřešeno. Tohle bych tedy jako diskvalifikaci úplně nebral...
Re: Kupujeme AR 164...
jo, tak to jo, je to celkem caste,nebudu to resit u daily za 500eur, ale pokud chci koupit zberatelskej kousek za 4tis eur +, tak je to tedy diskvalifikacni.....nebo to musi byt udelany perfektne.
V CR se to neresi ale pokud s tim vycestujes, v D a A to bude velkej problem, to mi ver !!
Jinac - 24V QV vyrobeno 998 kusu, Q4 vyrobeno 1206 kusu, coz se casem projevi i u 164ek, ty pujdou cenove nahoru tutove.....takze ta cerna za 6tis by nemusela byt marna, navic se da s cenou zkusit neco udelat....
V CR se to neresi ale pokud s tim vycestujes, v D a A to bude velkej problem, to mi ver !!
Jinac - 24V QV vyrobeno 998 kusu, Q4 vyrobeno 1206 kusu, coz se casem projevi i u 164ek, ty pujdou cenove nahoru tutove.....takze ta cerna za 6tis by nemusela byt marna, navic se da s cenou zkusit neco udelat....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kupujeme AR 164...
Ono v zahraničí to nemaj moc jak řešit, jen při registraci. To je problém při exportu aut od nás když mají ten VIN vyražený náhradní metodou, protože se to prostě prasácky nějak natluče. Navíc ber to tak, že on to chce jako daily
Má v plánu na tom nakroutit tak 15tkm ročně.
Q4 sice bylo opravdu málo, ale z hlediska zábavnosti chyběj koně. V tomhle mi nejlíp vychází 12V QV a V6 Turbo jako nejlepší porce zábavy. Tahat za volant bude stejně předface jako poface, nezměnilo se lautr nic. Maximálně některé modely mají na řízení vratnou pružinu, která ten volant trochu rovná. Jinak je to ale všechno na jedno brdo
Rozdíl tam je u prvních sérií jen v předních tlumičích a uložení. Nicméně prvosériovou 164 jsem na prodej neviděl dlouho.

Q4 sice bylo opravdu málo, ale z hlediska zábavnosti chyběj koně. V tomhle mi nejlíp vychází 12V QV a V6 Turbo jako nejlepší porce zábavy. Tahat za volant bude stejně předface jako poface, nezměnilo se lautr nic. Maximálně některé modely mají na řízení vratnou pružinu, která ten volant trochu rovná. Jinak je to ale všechno na jedno brdo

- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
Tu bílou? Já bohužel ne.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Kupujeme AR 164...
Na tu jsem volal asi 14 dní předtím než jsem sehnal tu svojí a už tehdy byla pryč, takže už je cca měsíc prodaná.Kubas píše: možná by stálo za úvahu třeba něco takového: http://ww3.autoscout24.at/classified/280852640
je to za pár šupů a všechno si pořešíš ve vlastní režii a budeš vědět že to je opravdu a správně udělané....
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Kupujeme AR 164...
Zmenil se vinkl / poloosy-motor a je to poznat, 1.serii nebrat.....2.serie snese i kola s trochu mensim ET, zkus to udelat u 1.serii....riprex píše:Ono v zahraničí to nemaj moc jak řešit, jen při registraci. To je problém při exportu aut od nás když mají ten VIN vyražený náhradní metodou, protože se to prostě prasácky nějak natluče. Navíc ber to tak, že on to chce jako dailyMá v plánu na tom nakroutit tak 15tkm ročně.
Q4 sice bylo opravdu málo, ale z hlediska zábavnosti chyběj koně. V tomhle mi nejlíp vychází 12V QV a V6 Turbo jako nejlepší porce zábavy. Tahat za volant bude stejně předface jako poface, nezměnilo se lautr nic. Maximálně některé modely mají na řízení vratnou pružinu, která ten volant trochu rovná. Jinak je to ale všechno na jedno brdoRozdíl tam je u prvních sérií jen v předních tlumičích a uložení. Nicméně prvosériovou 164 jsem na prodej neviděl dlouho.
"Q4 sice bylo opravdu málo, ale z hlediska zábavnosti chyběj koně. V tomhle mi nejlíp vychází 12V QV a V6 Turbo jako nejlepší porce zábavy"
To by me zajimalo, jak tu "zabavnost" myslis. Zadokolkou pojedu zesikma, to je zabavne, Q4 pojede jak na kolejich, to je prijemne a predokolka pojede rovne - to mi pripada nejmene zabavne....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kupujeme AR 164...
Co konkrétně za díl myslíš? K žádné změně tam nedošlo - rozebíral jsem jak Superky, tak předfaceliftový QV. Liší se uložení tlumičů, liší se vnější homokineťáky kvůli kroužkům ABS, napříč ročníky existují dvě rozdíná řízení (strmější bez vratné pružiny a méně strmé s vratnou) a to je tak asi všechno... Kola a ET se neliší vůbec a to samé je možné dát na obojí. Maximálně pokud první sérií myslíš modely do listopadu 89 včetně, tak tam je možný, že rozdíl nějakej je. Takový auto ale sehnat je nemožný... tam nejsou ani celozinkovaný kastle a pravá zrcátka u těch levnějších modelů.Zmenil se vinkl / poloosy-motor a je to poznat
Q4 váží reálně kolem 1600kg, obyčejná V6 váží 1300kg, jinak ano, Q4 jede jako po kolejích, ale právě to je ten problém. Na to abys to trochu poslal bokem nebo si s tím víc zablbnul nemá koně a i to zrychlení je takový ležérní. Obyčejná předokola bude i na tom okruhu rychlejší, navíc 164 je celkem dost dobře vyvážená a dá se plynem hezky řídit mezi přetáčivostí/nedotáčivostí. V utaženejch zatáčkách jí akorát chybí svor a chce to šlapat zároveň na brzdu i na plyn. V6 TB mi přišla jako nejvíc potentní motor, sice tomu trvá než se nadechne ale ten příval výkonu a gradace je pak mnohem intenzivnější a brutálnější než u obyčejné atmosféry. Mít ta Q4 300HP plus, tak by to bylo super, takhle to je relativně nuda. Vlastně to na mě působí dost podobně jako 159 Q4. V obou případech nakonec zvítězil předohrab, protože prostě dává víc.To by me zajimalo, jak tu "zabavnost" myslis. Zadokolkou pojedu zesikma, to je zabavne, Q4 pojede jak na kolejich, to je prijemne a predokolka pojede rovne - to mi pripada nejmene zabavne....
Re: Kupujeme AR 164...
1.serie je do 6/1990, myslim tim hlavne obyc 3.0 V6, protoze tech 2.0 4valec turbo bylo fakt malo. Jinak/vyse ulozeny motor a timpadem poloosy zesikma a problem v prenosu kroutaku, dokonce se kritizoval i chod rovne pri plnem plynu na nerovnych silnicich.
Tech obycejnejch 3.0 bylo mraky, pouzival jsem jako daily, prvni QV uz je FL - zacali vyrabet koncem roku 1990 tusim.
Q4 je tezka, ale da stovku stejne jako 12V QV, za 7,7s a 24v QV prejede s prehledem i V6 turbo.
No a tu pretacivost na okruhu mi teda budes muset ukazat.....ja co jsem mel 164 na okruhu, tak cim rychleji jedes, tim brutalnejsi nedotacivost. Na pretacivost leda tak uprostred zatacky skocit na brzdu, ale to nejedes pod plynem, ze....
No asi budu holt muset sundat Q4 ze spalku a prijet na ten pristi Kamen.....
Tech obycejnejch 3.0 bylo mraky, pouzival jsem jako daily, prvni QV uz je FL - zacali vyrabet koncem roku 1990 tusim.
Q4 je tezka, ale da stovku stejne jako 12V QV, za 7,7s a 24v QV prejede s prehledem i V6 turbo.
No a tu pretacivost na okruhu mi teda budes muset ukazat.....ja co jsem mel 164 na okruhu, tak cim rychleji jedes, tim brutalnejsi nedotacivost. Na pretacivost leda tak uprostred zatacky skocit na brzdu, ale to nejedes pod plynem, ze....
No asi budu holt muset sundat Q4 ze spalku a prijet na ten pristi Kamen.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kupujeme AR 164...
Určitě sundej
Každopádně naše QV je duben 90, jedno z prvních. První facelift přišel s koncem roku 89, je jiná palubka, ovladače atd... a asi jak říkáš i to uložení motoru. Mraky jich sice bylo, ale už není. V inzerci jsem nenašel jedinou takovou a naživo jsem ji viděl jen jednou. Do přetáčivosti tomu musíš pomoct ubráním plynu, pak tě ten zadek bude chtít předběhnout, ale je-li podvozek OK, tak to půjde hezky plynem řídit. V reálu v tom pohonu máš takový ztráty výkonu, že nevěřím, že to efektivně dostaneš na cestu, přecijen to není mechanická 4x4, ale viskózní. Co se zrychlení týče, tak fungující motor by to měl určitě pod 7s zvládnout. Dle řazení se dá mezi 6.5-7s celkem rozumně dosáhnout s tím, že musíš dvojku nechat zaštěkat do omezovače. 24V QV by měly být ještě rychlejší... Na aktuálních Falkenech mám problém spíš trakční, protože při plným plynu stačí aby bylo trochu oslizlo a i na trojku si to hrábne.

Re: Kupujeme AR 164...
tahle se mi moc líbí:
https://www.autoscout24.com/offers/alfa ... 50040a0881
akorát teda čtyřválec turbo, což není pro každého.....
https://www.autoscout24.com/offers/alfa ... 50040a0881
akorát teda čtyřválec turbo, což není pro každého.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kupujeme AR 164...
tak to mas podvozek nejak v prde.i, ja kdyz v zatacce uberu plyn, maximalne se zmirni nedotacivost ( a to nemluvim o Q4, ta se sune pres vsechny 4 kola ) . To by ti muselo pri kazdem doteku brzdy hned hazet hodiny....riprex píše:Určitě sundejKaždopádně naše QV je duben 90, jedno z prvních. První facelift přišel s koncem roku 89, je jiná palubka, ovladače atd... a asi jak říkáš i to uložení motoru. Mraky jich sice bylo, ale už není. V inzerci jsem nenašel jedinou takovou a naživo jsem ji viděl jen jednou. Do přetáčivosti tomu musíš pomoct ubráním plynu, pak tě ten zadek bude chtít předběhnout, ale je-li podvozek OK, tak to půjde hezky plynem řídit. V reálu v tom pohonu máš takový ztráty výkonu, že nevěřím, že to efektivně dostaneš na cestu, přecijen to není mechanická 4x4, ale viskózní. Co se zrychlení týče, tak fungující motor by to měl určitě pod 7s zvládnout. Dle řazení se dá mezi 6.5-7s celkem rozumně dosáhnout s tím, že musíš dvojku nechat zaštěkat do omezovače. 24V QV by měly být ještě rychlejší... Na aktuálních Falkenech mám problém spíš trakční, protože při plným plynu stačí aby bylo trochu oslizlo a i na trojku si to hrábne.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kupujeme AR 164...
Takhle se ale normální FWD auto chová
K tomu samému se dá v poho donutit 159, byť to není tak ladné a čitelné (elektronický plyn je tam extrémně tupý a má takové zpoždění, že ten plynovej pedál snad tý jednotce telefonuje a čeká na spojení). Ládin by mohl vyprávět, co se stane když ubereš plyn moc, já už s tím párkrát taky bojoval
Druhá věc je ta, že u auta bez špéry si holt musíš pomáhat levou nohou na brzdě a zároveň šlapat na plyn, abys ten výkon byl schopnej přenést a nebyl to "one tire smoke".


- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
Tak přidám další zkušenost z "honu na 164" 
Dnes jsem si udělal další výlet přes republiku do okolí Benešova, tentokrát na obhlídku černého Q4.
Exteriér: slušný, koroze nějaká drobná na zadní nápravě (viz fotky), podlaha i zvedací body vypadaly cajk (dost špatně se pod to na zemi leze
). Pružiny komplet zrezlé (auto rok stálo), potrhané zadní prachovky tlumičů, chybějící kryt na přední hlavě (prý je k tomu, jen není nandaná), bez origo koncového dílu výfuku (utrhla se část se závity kde se šroubuje ke středovému dílu, takže teď je tam navařená výfuková rovná trubka a na ní nějaké škaredá koncovka
, ale pán díl má a jinak zrezlý není, jen by se muselo pořešit to uchycení no). Motor velice tichý (skoro vůbec nešil, až sem byl překvapený), jel slušně. Převodovka řadila pěkně, nekousala se, všechny stupně OK. Na podvozku nic nebouchalo. Nevýhodou, že po prvním startu a celou jízdu svítila kontrolka Viscomatiku
Pak když se na konci zhasl motor a znova nastartoval, tak se nerozsvítila, ale otázka na jak dlouho. Možná už je tam horší olej a trvalo, než se zahřál
Interiér: sedačky hezké a nedodrbané, stropnice taky ok, elektrika předních komplet fungovala, ventilace (směšovaní vzduchu i změny směru foukání) Ok, okna atd. taky. Nefungovalo štelování zrcátek a středový displej klimy byl skoro mrtvý, neukazoval defacto nic (v kufru už pán měl druhý na výměnu z té dárkyně - viz poslední odstavec - ale otázka, v jakém je stavu). Palubka napůl rozebraná (kryty kolem volantu, kaplička není přichycená, středová konzole jen částečně, a je tam prohozená spínačka z té druhé).
Výhody: Je k tomu druhá Q4ka (stejná barva, z ní pochází VIN, protože tahle je dovoz ze Švýcarska před 10 lety a to ji ještě nebylo možno přihlásit) na díly (bez motoru, ten je vyndaný, prý po generálce a je možné ho koupit za 20k), kastle už pry horší, ale jako dárce na případný QV/Q4 body kit, tlumiče, Viscomatik, atd. by to bylo super. Jinak prý je ji možné koupit zvlášť za 15k (kdyby někdo sháněl, stojí v Mladé Boleslavi).
Jinak cena pry 110k včetně té druhé Q4 na díly. SPZ jsou v depozitu pokud jsem to správně pochopil.
Pán má na zahradě ještě jednu 164 před FL, černá, 3.0 12v, s plynem. taky prý možné koupit na díly (cenu netuším). Co jsem docela nechápal, byl látkový interiér se zadními vyhřívanými sedačkami
Kdyby někdo přemýšlel, že ji zachrání tak rád pošlu fotky v plném rozlišení případně kontakt na pána. Já do toho nepůjdu - kdybych to auto mohl strčit do garáže a nějakou (delší) dobu si na tom hrát, tak by to mělo smysl, ale chci to jako daily vzhledem ke stavu moc smysl nemá.

Dnes jsem si udělal další výlet přes republiku do okolí Benešova, tentokrát na obhlídku černého Q4.
Exteriér: slušný, koroze nějaká drobná na zadní nápravě (viz fotky), podlaha i zvedací body vypadaly cajk (dost špatně se pod to na zemi leze




Interiér: sedačky hezké a nedodrbané, stropnice taky ok, elektrika předních komplet fungovala, ventilace (směšovaní vzduchu i změny směru foukání) Ok, okna atd. taky. Nefungovalo štelování zrcátek a středový displej klimy byl skoro mrtvý, neukazoval defacto nic (v kufru už pán měl druhý na výměnu z té dárkyně - viz poslední odstavec - ale otázka, v jakém je stavu). Palubka napůl rozebraná (kryty kolem volantu, kaplička není přichycená, středová konzole jen částečně, a je tam prohozená spínačka z té druhé).
Výhody: Je k tomu druhá Q4ka (stejná barva, z ní pochází VIN, protože tahle je dovoz ze Švýcarska před 10 lety a to ji ještě nebylo možno přihlásit) na díly (bez motoru, ten je vyndaný, prý po generálce a je možné ho koupit za 20k), kastle už pry horší, ale jako dárce na případný QV/Q4 body kit, tlumiče, Viscomatik, atd. by to bylo super. Jinak prý je ji možné koupit zvlášť za 15k (kdyby někdo sháněl, stojí v Mladé Boleslavi).
Jinak cena pry 110k včetně té druhé Q4 na díly. SPZ jsou v depozitu pokud jsem to správně pochopil.
Pán má na zahradě ještě jednu 164 před FL, černá, 3.0 12v, s plynem. taky prý možné koupit na díly (cenu netuším). Co jsem docela nechápal, byl látkový interiér se zadními vyhřívanými sedačkami

Kdyby někdo přemýšlel, že ji zachrání tak rád pošlu fotky v plném rozlišení případně kontakt na pána. Já do toho nepůjdu - kdybych to auto mohl strčit do garáže a nějakou (delší) dobu si na tom hrát, tak by to mělo smysl, ale chci to jako daily vzhledem ke stavu moc smysl nemá.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Kupujeme AR 164...
Tohle je opravdu na vikendy pro nekoho pokrocilejsiho a hrat si, na daily rezim (jako pojizdna 25let stara elektrarna) to je imho za: a) sebevrazda, b) zbytecny
24v motor sit nesmi, ma hydrostely...
24v motor sit nesmi, ma hydrostely...

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Kupujeme AR 164...
Jako nebýt ten interiér v takovém polorozkladu a nesvítila (vůbec) ta kontrolka Viscomatiku (to hlavně), tak do toho asi jdu
Že má hydroštely vím, ale mám už tak naposlouchaná videa kde Bussa šijou, že jsem čekal, že to bude i tak aspoň trochu slyšet 


Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host