Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak nějak jsem si už zvyknul, že tahle kára popírá veškeré teoretické předpoklady. Ale ten ventil dává smysl, společně s tím utěsněným sáním se asi protly všechny podmínky pro správný chod.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Připraven svazek na dvourychlostní saharu. Asi bude celkem sranda z auta vypáčit ten původní, protože je na tom navěšená spousta věcí, co s tím nesouvisí. O víkendu už budu mít nové přechodové gumy na sání, tak po Kameni se můžu vesele pustit do výměny radiátoru a přestavby sahary.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Aby řeč nestála, ještě před Kamenem opět přestal fungovat elektrický podvozek, příčinu netuším, podezření mám na zlomený kabel LP tlumiče... Na Kameni jsem si trochu zajezdil, zajímavostí bylo občas fungující ABS (mám pocit, že v pumpě opravdu někde zůstal vzduch). Jinak vše při starém, spotřeba lehce pod 20l/100km, smrad stejný, jediný, co se zdá se vyřešilo* je přehřívání. Silnější sahara dělá své, ale především celou dobu předtím excelentně kecal budík. Od Kůrkyna přišly nové gumy na sání.
Letos už se s tím nikam nechystám, takže pomalu kompletuju seznam prací "na zimu":
- výměna střešního okna
- výměna radiátoru
- přestavba na dvourychlolstní saharu
- výměna sacích gum
- repase regulátoru zadních brzd
- "násilné" odvzdušnění ABS
- el. podvozek - nejspíš oprava/výměna LP tlumiče (náhradní mám)
- dekat
... no možná to bude na víc zim
Letos už se s tím nikam nechystám, takže pomalu kompletuju seznam prací "na zimu":
- výměna střešního okna
- výměna radiátoru
- přestavba na dvourychlolstní saharu
- výměna sacích gum
- repase regulátoru zadních brzd
- "násilné" odvzdušnění ABS
- el. podvozek - nejspíš oprava/výměna LP tlumiče (náhradní mám)
- dekat
... no možná to bude na víc zim

Naposledy upravil(a) Hampice dne 19.9.2016, pon 14:17, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
já právě objednával komplet sadu hurdyspojek.... co už, je to nekonečný boj.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Holt se starým verglem budou furt starosti... nás zas čeká kosmetika, protože v porovnání s Hampiho autem je stav laku i interiéru žalostný 

- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Naní čas, tak jsem zatím jen diagnózoval ten podvozek, je přerušený kabel hned za vývodem z tlumiče. Vzhledem k tomu, že náhradní funkční (a vizuelně i vlepším stavu) mám, tak pro mě bude nejjednodušší ho rovnou vyměnit. Tím budou vyměný už tři 
Vypustil jsem vodu a dokoupil nějaký drobnosti. Termostat je na 155V6, protože na 164 se už sehnat nedá. Vnitřek je úplně stejný, takže se jen přehodí. Co příjemně překvapilo, že má kovové víčko. To má tu výhodu, že je proti plastovému tenčí a při stejném otevření má větší průtok. Přitom je to taky Behr, Behr na 164 měl plastové

Vypustil jsem vodu a dokoupil nějaký drobnosti. Termostat je na 155V6, protože na 164 se už sehnat nedá. Vnitřek je úplně stejný, takže se jen přehodí. Co příjemně překvapilo, že má kovové víčko. To má tu výhodu, že je proti plastovému tenčí a při stejném otevření má větší průtok. Přitom je to taky Behr, Behr na 164 měl plastové

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Co to je ta zelená "cívka" vlevo?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Hele já kupoval Behr přímo pro 164 a taky je kovovej
Asi prostě vylepšení v průběhu let 


- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Odpor 1. stupeň na saharu.Michaltalbot píše:Co to je ta zelená "cívka" vlevo?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Přesně tak, takže už mám vše k přestavbě na dvourychlostku. Pořád jsem s tím váhal, ale tím, že jsem sehnal termostat, tak to udělám.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
no ja plastovej Behr taky jeste nevidel. hele Hampi, ty jsi tak trochu masochista, ten termostat co tam mas, jsem testoval snad 5x, vcetne mereni oteviraci/ uzaviraci teploty, doladovani mezikusu aby oteviral na maximum. termostat kdyz je starsi, reaguje pomaleji ale ten tvuj byl hbitej jako novy. Kdyz tam das neco jinyho, maximalne to bude stejny, mozna horsi....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Tak to si ho tam pak asi zapoměl dát, nebo nevim 
Ihned po nastartování studenýho motoru začíná být hadice do chladiče teplá, velice pomalu se to ohřívá a sahra to chladí někam k 74°C... Takže prostě nefunguje (nebo tam není
)
Ten nový, co jsem kupoval loni, Original Ricambi (nicméně výrobce Behr, made in Poland) měl plastový víčko. Má ho teď Ládin, tak může potvrdit.

Ihned po nastartování studenýho motoru začíná být hadice do chladiče teplá, velice pomalu se to ohřívá a sahra to chladí někam k 74°C... Takže prostě nefunguje (nebo tam není

Ten nový, co jsem kupoval loni, Original Ricambi (nicméně výrobce Behr, made in Poland) měl plastový víčko. Má ho teď Ládin, tak může potvrdit.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Popravde nevim, ale 90 drzi vzorne... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Termostat se blbě zkouší mimo auto... prostě vyměnit a uvidí se jestli je nebo není rozdíl. Navíc zrovna u 164 je vyměněnej za pět minut i s pauzou na kafe 

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Díky za inspiraci.Hampice píše:Termostat je na 155V6, protože na 164 se už sehnat nedá. Vnitřek je úplně stejný, takže se jen přehodí.

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
no vyzera ze 166 ma tiez taky isty
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jo, koupil jsem ho do zásoby pro AR166 24v, ale myslím, že na 12v ho budu potřebovat dříve/skôr.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
takze ted se pro zmenu podchlazuje, a to jsi po servisu psal, ze se jeste porad prehriva....ale kdyz ti sahara chladi az na 74°C, tak v tom pripade mas vadnej i thermospinac a jak se ted s termostatem pekne doladujou....Hampice píše:Tak to si ho tam pak asi zapoměl dát, nebo nevim
Ihned po nastartování studenýho motoru začíná být hadice do chladiče teplá, velice pomalu se to ohřívá a sahra to chladí někam k 74°C... Takže prostě nefunguje (nebo tam není)
Ten nový, co jsem kupoval loni, Original Ricambi (nicméně výrobce Behr, made in Poland) měl plastový víčko. Má ho teď Ládin, tak může potvrdit.
Ja bych se pomalu rozhledl po nejakem kvalitnim exorcistovi

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Podle všeho to přehříváni bylo od začátku jen vadným čidlem teploty (z výroby), kdy jednak kolem provozní teploty extrémně přeměřuje a kontrolka přehřátí se rozsvěcí brzo. Teď tam mám ten odpor v obvodu budíku a ukazuje to v podstatě reálnou teplotu. Spínač na saharu funguje zcela korektně, má hodnoty 82/74. Akorát při správné funkci termostatu už má být v tu dobu zavrenej a teplota tak klesnout nemá.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
...a proc tam mas 82/74, to je preci pi...vina....ja tam mam 92/87......hele az ten termostat vyndas, posli mi ho, to musim videt. Ale jasne ze mezitim mohl kleknout.
Jinak studena voda = vysoka spotreba a to je po dlouhe dobe neco realneho k te spotrebe.
Jinak studena voda = vysoka spotreba a to je po dlouhe dobe neco realneho k te spotrebe.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
82/74 je tam originál z výroby, společně s 83°C termostatem. To auto bylo stavěný na 80°C provozní teploty.
Teď to budu předělávat na dvourychlostní saharu - termostat tam bude už klasika 87°C a spínač na saharu 92/87, 99/92. Takže už se to bude chovat snad správně, jen budu muset zneporovoznit kontrolku, protože ta se rozsvěcí už při nějakých 92°C. Všechny teploty uvádím reálné, měřené laserovým teploměrem na domku termostatu.
Ale s tou spotřebou si myslím to moc nesouvisí. Jednotka bere studený motor jen do nějakých 40°C, pak už je to pro ní provozní teplota. Jestli má voda 75, nebo 95 podle mě nemá žádný vliv.
EDIT: Spínač je tam 87/74
Teď to budu předělávat na dvourychlostní saharu - termostat tam bude už klasika 87°C a spínač na saharu 92/87, 99/92. Takže už se to bude chovat snad správně, jen budu muset zneporovoznit kontrolku, protože ta se rozsvěcí už při nějakých 92°C. Všechny teploty uvádím reálné, měřené laserovým teploměrem na domku termostatu.
Ale s tou spotřebou si myslím to moc nesouvisí. Jednotka bere studený motor jen do nějakých 40°C, pak už je to pro ní provozní teplota. Jestli má voda 75, nebo 95 podle mě nemá žádný vliv.
EDIT: Spínač je tam 87/74
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Teploměr bude spíše infra a je nutno brát v potaz, že nemusí nutně fungovat přesně a určitě ani nebude. Funguje to na principu toho, že každé těleso teplejší než absolutní nula vydává infračervené záření. Jeho intenzita závisí právě na teplotě a nějak se to dopočítává pomocí absolutně černého tělesa atd... (podrobněji ten mechanismus vysvětlí případně můj osobní fyzik), nicméně toto není absolutně přesné a liší se to dle jednotlivých materiálů a mnoha dalších faktorů, takže pro mě za mě to klidně může mít odchylku 10°C, byť samozřejmě nemusí. To jen tak na okraj, že bych na to absolutně nespoléhal.
Nicméně to, že Alfa je konstruována na provozní teplotu kolem 80°C je fakt. V zátěži to pak roste zhruba tak do kila, víc by nemělo. Bohužel to prostě jsou kreténi a palubní budík neukazuje a ani nemůže ukazovat přesně, protože průběh budíku a průběh hodnot z čidla se zcela rozchází. Jde udělat to, co udělal Hampi, pak to kolem těch provozních teplot ukazuje dobře, ale zase to neměří dobře dole...
Nicméně na tom tak moc nesejde. Druhá věc je ta, že se velmi často podělá ten přikostřovací kontakt na přehřívání a nelze tam dát čidlo z poface, protože 164 do 11/92 to mají tak, že zkrat na kostru = přehřívání nesvítí, otevřený obvod = svítí a u pozdějších to je přesně naopak. Kupodivu přesně naopak to mají i 75 a GTV, pokud je mi známo. Každopádně na tohle není spoleh, občas to bliká i když se to nepřehřívá a jednou dojde k tomu, že to začne svítit trvale, tak jako se to stalo u nás. Nové čidlo víceméně sehnat nelze. Ve výsledku dává smysl udělat si konvertor pro to čidlo motronicu, protože k tomu je známá křivka teploty a šlo by pak ukazovat reálné hodnoty.
Co se teploty týče, tak vliv by to mělo jen pokud by jednotka jela na bohatou, studenou směs. Jestli má voda 80 nebo 70 je úplně jedno. Rozdíl by to udělalo nepatrnej a rozhodně ne šílených 16 - 18 na 100km.
Nicméně to, že Alfa je konstruována na provozní teplotu kolem 80°C je fakt. V zátěži to pak roste zhruba tak do kila, víc by nemělo. Bohužel to prostě jsou kreténi a palubní budík neukazuje a ani nemůže ukazovat přesně, protože průběh budíku a průběh hodnot z čidla se zcela rozchází. Jde udělat to, co udělal Hampi, pak to kolem těch provozních teplot ukazuje dobře, ale zase to neměří dobře dole...

Co se teploty týče, tak vliv by to mělo jen pokud by jednotka jela na bohatou, studenou směs. Jestli má voda 80 nebo 70 je úplně jedno. Rozdíl by to udělalo nepatrnej a rozhodně ne šílených 16 - 18 na 100km.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Je to laserový teploměr a chodí každý rok na kalibraci (půjčený v práci):)
Je možný, že nějaká odchylka tam bude, ale když se mi +-2-3°C shodují údaje budíku, ecu a tohohle měřáku, beru je jako přesný.
Ještě k tomu doporu, ani dole se moc nerozchází, protože jak je to čidlo silně nelineární, tak v nízkejch teplotách je tam velký rozptyl. Problém je právě to, že v oblasti provozní teploty je jeho křivka už výrazně strmá a každý ohm znamená viditelnou změnu na budíku. Proti tomu, změna desítek ohmů v nízké teplotě se fakticiky neprojeví. Proto taky vyšel ten 47 ohmový předřadník nejlépe.
A ad kontrolka - naše provedení (do 11/92) má tu výhodu, že ten kontakt prostě trvale přikostříš a je klid (a při checku se rozsvítí
).
Je možný, že nějaká odchylka tam bude, ale když se mi +-2-3°C shodují údaje budíku, ecu a tohohle měřáku, beru je jako přesný.
Ještě k tomu doporu, ani dole se moc nerozchází, protože jak je to čidlo silně nelineární, tak v nízkejch teplotách je tam velký rozptyl. Problém je právě to, že v oblasti provozní teploty je jeho křivka už výrazně strmá a každý ohm znamená viditelnou změnu na budíku. Proti tomu, změna desítek ohmů v nízké teplotě se fakticiky neprojeví. Proto taky vyšel ten 47 ohmový předřadník nejlépe.
A ad kontrolka - naše provedení (do 11/92) má tu výhodu, že ten kontakt prostě trvale přikostříš a je klid (a při checku se rozsvítí

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Neříkej ale, že tě ale nesere vědomí, že nefunguje
Mě celkem hodně... 


- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9123
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)
Jako jo, ale když je to prostě neřešitelný, tak se to musí překousnout. Zase tím, že budík ukazuje +- reálnou teplotu, tak pokud nejsi opice, tak to neutavíš.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Americkej a 2 hosti