Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Nekde jsem cetl ze by melo Mito mit i aktivni podvozek.....samozrejme za priplatek...jen nevim jetli bude, nebo ne. Kazdopadne kdyby byl tak v kombinaci s prevodovkou typu selespeed by DNA davalo hned vetsi smysl.
P.S....s rizenim souhlasim....co jsem jezdil s autama s elektrickym posilovacem tak to je hrozny...ted me tak napadlo...159 nema elektricky posilovac ne?.....ono dost automobilek to dela tak ze elektriku dava do svych malych modelu a hydraulika je ve vetsich modelech
P.S....s rizenim souhlasim....co jsem jezdil s autama s elektrickym posilovacem tak to je hrozny...ted me tak napadlo...159 nema elektricky posilovac ne?.....ono dost automobilek to dela tak ze elektriku dava do svych malych modelu a hydraulika je ve vetsich modelech
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Ono zalezi k cemu je auto urceny a jak je to udelany. Treba u Punta na to ve vsech testech nadavaj a u Ypsilonky si to i chvalili. Priznavam, ze obcas jezdim i v rezimu City.
Ale ono to je vubec zvlastni auto, je to maly prditko a pritom je to snad prvni auto ve kterym nemam sedacku az vzadu. 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
D.N.A.
Myslíš, že je to jenom reklamní tah?... možná do jistý míry v tom, že už to je opravdu používaný v několika autech, ale v jíných třídách...jenomže když budu citovat web alfaromeo.cz...tak tam píšou tohle: Alfa D.N.A. má vliv na motor, brzdy, řízení, nápravu a převodovku a umožňuje tři odlišná chování vozu podle stylu řízení nebo podmínek provozu: super sportovní (Dynamic), městský (Normal) a maximálně bezpečný i v obtížných situacích (All-Weather)...a na webu by si nemohli dovolit lhát ne?
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Ano auto se na různé težimy chová různě. Na ten režim Normal, je to naprosto tuctové auto. Na reřim All Wheater jsem nejel a na Dynamic se ta 1,4 turbo chová parádně. Tuhé řízení, okamžitá reakce na plyn a žádná "turboprodlevy". Takže můj názor je, že si ten čudlík mohli odpustit a nechat tam nastaveno dynymic, bez různejch dalších elektronickejch serepetiček, které budou mít jen tendenci se porouchávat.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: D.N.A.
Svatá prostoto [-o<vasek88 píše:...a na webu by si nemohli dovolit lhát ne?
Kdyby automobilky nelhaly, tak každé auto na světě je nejlepší.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: D.N.A.
Zkus mi prosim vysvetlit jaky vliv ma prepinac DNA na prevodovku. Dekuji.vasek88 píše:Alfa D.N.A. má vliv na motor, brzdy, řízení, nápravu a převodovku

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Harous: nabudí tě to a řadíš pak rychleji
Vašek: nevěř čemu co se píše, bude se ti to hodit, nejen ve světě aut
A k tomu hydraulickému posilovači řízení - 159 ho dle mých pocitů má, protože řízení je tam stejně dobré jako u GT nebo 147.... U AR 149 si myslím že ho bude mít taky....

Vašek: nevěř čemu co se píše, bude se ti to hodit, nejen ve světě aut

A k tomu hydraulickému posilovači řízení - 159 ho dle mých pocitů má, protože řízení je tam stejně dobré jako u GT nebo 147.... U AR 149 si myslím že ho bude mít taky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
co se týče posilovačů řízení, hydraulický je vždy. jen čerpadlo, které tlačí kapalinu, je ovládáno jinak, dříve čerpadlo ho hnal motor přes řemen a šel stále podle otáček motoru, dnes se toto již nepoužívá a čerpadlo serva je hnáno elektromotorem který lze hlídat a řídit nějakou jednotkou, která může na základě např rychlosti anebo DNA snižovat a nebo zvyšovat citlivost a účinnost servořízení. Prostě elektromotor dostane povel k menším otáčkám a hle najednou servo není tak horlivé a nechá i nějakou zpětnou odezvu do volantu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: D.N.A.
Prosim dostanu nejakou odpoved?Harous píše:Zkus mi prosim vysvetlit jaky vliv ma prepinac DNA na prevodovku. Dekuji.vasek88 píše:Alfa D.N.A. má vliv na motor, brzdy, řízení, nápravu a převodovku

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
V podstatě s tebou souhlasím, až na tu zpětnou vazbu.Ta tam prostě není a nemůže být.Nemluvě o citu v řízení.Ten se u většiny dnešních vozů vytratil a na tom má zásluhu právě to servo a nastavení pro většinu uživatelů.Ti nechtějí aby je volant upozorňoval na to, po čem právě jedou přední kola, aby je nekopal do rukou při přejezdu nerovností.Lidi chtějí při manévrování na parkovišti otáčet volantem jedním prstem a to nějak nejde dohromady.Franik píše:co se týče posilovačů řízení, hydraulický je vždy. jen čerpadlo, které tlačí kapalinu, je ovládáno jinak, dříve čerpadlo ho hnal motor přes řemen a šel stále podle otáček motoru, dnes se toto již nepoužívá a čerpadlo serva je hnáno elektromotorem který lze hlídat a řídit nějakou jednotkou, která může na základě např rychlosti anebo DNA snižovat a nebo zvyšovat citlivost a účinnost servořízení. Prostě elektromotor dostane povel k menším otáčkám a hle najednou servo není tak horlivé a nechá i nějakou zpětnou odezvu do volantu.
BMW 730d, Superb TDI
Re: Evropané
To bylo samozřejmě myšleno ironicky, proto ten smajlík.Tom81 píše:No jak jinak, jsme v EU tak cena MiTa v ČR a v D je zhruba stejná
1.4T 16V; EOS 40D
no vě postřehy:o)
No abych pravdu řek, tak myslím, že pánové přidali spoustu nových postřehů výše:o)...je to mazec, když se v tom někdo takhle vyzná...myslel jsem, že jsem velkej blázen do aut a zvlášť pak do MITA, ale jak tady vidím, tak se mám ještě hodně co učit:o)...je to supr, jen tak dál:o)
tak Mito se mi libilo...je to pekny bonbonek....docela jsme si dobre s prodavacem pokecali....
jinak musim pochvalit Franika....jak jsem rekl ze jsem z CuoreSportivo ,tak hned vedel a uz tahal ze supliku Franikovu vizitku
jo a byl jsem obdarovan novym cislem AR magazinu kde je skoro vsude Mito
a maji tam docela slusne podzimni ceny 159tek ...kdyby nekdo chtel kupovat nove auto..
jinak musim pochvalit Franika....jak jsem rekl ze jsem z CuoreSportivo ,tak hned vedel a uz tahal ze supliku Franikovu vizitku

jo a byl jsem obdarovan novym cislem AR magazinu kde je skoro vsude Mito

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
JJ propagace musí bít.
Byl jsem se tam též na MiTo juknout a ptal se na zkušební jízdy onen prodavač mě řekl že zatím nemaj žádný auto na jízdy a že jakmile ho dostanou tak mě zavolá kdy se mohu přijet svézt, chtěl tel. a tak mě nenapadlo nic rychlejšího než vyndat vizitku. 


Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Výbroně:o)
jo,jo...dokonalý auto...myslim, že nebudete litovat po zkušební jízdě:o)...ale spíš si vemte kreditku, kdybyste náhodou neodolali:o)))...jo a zkuste jinýho dealera, všichni dealeři v ČR jsou na mi-to.cz
tady mrkni...myslim ze nektere ceny jsou docela slusne..
http://www.alfaromeo.cz/novinky.php?novinka=267
http://www.alfaromeo.cz/novinky.php?novinka=267
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Porad je to nesmysl. Zkus vzit rozumnej motor a pridat nejakou vybavu. S kombikem 1.9 JTD 16V a par prvkama vybavy v tom clovek lita za 800...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host