To je právě ono, může ti něco namluvit, ukázat fakturu, ale stejně mít jistotu nebudeš, o to horší pokud to budeš brát z bazaru. Ty rozvody na TBi nestojí tolik, určitě bych je po koupi udělal... Leda že by si to bral od někoho odtud a věděl by si, že se mu dá věřit...
Já mám u 2.2 JTS řetěz, ten by se měl při vytáhnutí ohlásit chybou a až potom ho řešit, neměl by se potkat, slyšel jsem snad o jediným případu kdy se motor na JTS potkal aniž by to hlásilo chybu časování vačkové hřídele. To samozřejmě platí v případě, že motor je v pořádku a chod je standartní. Já sám těď řeším jestli rozvody preventivně měnit, protože mám 160k km a původní řetěz, ale zatím motor přede a není to nutné. U Tbi je to riziko skočení samozřejmě vyšší, protože řemen ti prdne kdy se mu zlíbí... Proto bych to preventivně dělal hned po koupi pokud se rozhodneš kupovat tu 1750
