- varianta sedanovych (~ 330) pruzin se mi nelibi cim dal vic, sice to papirove vypada presne o tech 25 mm nizsi, jenze zatimco ty pruziny jsou jen o nejaky 5-7% kratsi, tak jsou o vic nez 35% lehci, tenci = maji vyrazne mene hmoty. Drat bude proto tenci a otacek mene, tudiz to podle me proste na SW nemuze fungovat.
- varianta komplet tovarny se mi taky nejevi rozumne. Nemuzu se zbavit pocitu, ze OE tlumic proste pocita s tou OE pruzinou 355 mm, ktera ale ovsem zase nebere v potaz sportpaket, takze by zadek poslala oproti -25 mm predku nesmyslne a nezdraham se rict skodlive (fyzika je porad tataz

- vypatral jsem, ze existuji jeste pruziny, ktere jsou neco mezi, davaly se tusim do roku 2002 na SW standard (pak je nahrazovaly ty delsi), a to pera s delkou 343 mm, prumer 152, tloustka 11.9, hmotnost 2.18 kg, ~ 5.5 otacek. Vyrabi je v techto parametrech kdekdo (LESJÖFORS 4200707, SACHS 996 759, BILSTEIN 36-195718 - vsechno ~ na mm a gram totez; a vyrabel je jeste MONROE jako SP0819, jenze nevyrabi se uz, nahrazeno SP2259 = tou dlouhou, silnejsi, tezsi, dva a pul kila vazici - zajimave ...). Realnou fotku jsem nasel jen u tech svedskejch a oproti tem slabsim je to dle obrazku celkem masivni kus zeleza a ten delkovy + hmotnostni rozdil by mohl byt idealne pouzitelny pro -25 mm sportpaketove SW, co si o tom myslis/te?
A k tem otazkam v posl. pripsevku na predesly strane jeste doplnujici dotaz na Speedyho (pripadne dalsi

