![Obrázek](http://up.autotitre.com/501f9c62d5.jpg)
Giulia - běžné verze (pokec...)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Výdechy zkrátka "jen" nejsou ve výbavě... to je fakt úlet [-o<
![Obrázek](http://up.autotitre.com/501f9c62d5.jpg)
![Obrázek](http://up.autotitre.com/501f9c62d5.jpg)
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na druhou stranu to zas takova blbost není. Kdo má děti pochopí. Třeba ja to mám ve 156 zavřený, protoze nechci aby ten ledovej vzduch (ted v zimě než se to ohřeje nebo v létě když chladim) sel přímo na děti a aby z toho nenastydly. V ML se to dá vypnout z místa řidiče. Takže my to prostě mame stejně permanentne zavreny.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
vydechy jsou v paketu klima plus za 6 tisic.... spolu s dalsima par kravinama.... mrknete do ceniku.... pro me do auta naprosta nezbytnost, nechapu proc to nedali do zakladu.... takhle na to nekdo zapomene pri objednavani a bude nasranej.....
samozrejme nachladit deti to muze, idealni treba v lete tim vychladit interier a pak to zavrit.... ale proste musis mit tu moznost....
Harous: ja se svymi 192 cm si sam za sebe sednu. neni to pohodlny, blbe se tam leze ale jde to.... pokud bude aspon jeden z tech dvou cestujicich kolem 180cm tak myslim s mistem vubec nebude problem....
samozrejme nachladit deti to muze, idealni treba v lete tim vychladit interier a pak to zavrit.... ale proste musis mit tu moznost....
Harous: ja se svymi 192 cm si sam za sebe sednu. neni to pohodlny, blbe se tam leze ale jde to.... pokud bude aspon jeden z tech dvou cestujicich kolem 180cm tak myslim s mistem vubec nebude problem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Takže na tý fotce je zřejmě sedačka narvaná do zadní polohy... Z těch výdechů bych asi kovbojku nedělal. Chceš je? Připlať si 6 litrů a dostaneš něco navíc. Nakonec je to o možnosti volby a to je vcelku fér. Jestli někdo zapomene při objednávce na to, že jsou pro něj výdechy vzadu důležitý tak mu to patří.Kubas píše:
Harous: ja se svymi 192 cm si sam za sebe sednu. neni to pohodlny, blbe se tam leze ale jde to.... pokud bude aspon jeden z tech dvou cestujicich kolem 180cm tak myslim s mistem vubec nebude problem....
![:-D](./images/smilies/003.gif)
P.S. Všimli jste si, že se tu zastávám Giulie?
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harous: jsem z toho v šoku
, ale myslím že to někde později napravíš ![:-D](./images/smilies/003.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
to bude nějaký rafinovaný plán.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Itálie - prosinec: 630ks, update EU prosinec: 1830
Itálie - leden: 766ks
tak nakonec ty prodeje za prosinec nejsou tak špatné, překvapivě má Itálie na celkových prodejích Guilie podíl jen 33%, většinou to u Alfy bývá kolem 50%....
tady je celá statistika: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... 16-models/
Itálie - leden: 766ks
tak nakonec ty prodeje za prosinec nejsou tak špatné, překvapivě má Itálie na celkových prodejích Guilie podíl jen 33%, většinou to u Alfy bývá kolem 50%....
tady je celá statistika: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... 16-models/
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
sice mimo temy, ale pre mna su aj prekvapive predaje Giulietty, stale po 6.rokoch sa preda rocne viac ako 40tis, a zaujimava je aj rovnomernost predajov, kazdy mesiac kazdy rok priblizne rovnako (3-4tis) ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zdroj http://carsalesbase.com/european-car-sa ... giulietta/
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zdroj http://carsalesbase.com/european-car-sa ... giulietta/
Alfa Romeo Giulietta 1.6JTDm Sportiva
ex Alfa Romeo 147 JTD 85kw
ex Alfa Romeo 147 JTD 85kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak překvapivě pozitivní je, že porazila v prodejích třeba Mazdu 6, což bych nečekal, porazila přímého konkurence XE (a o hodně), Volvo S60 apod. ... horší však je, že další německá konkurence je na tom 6x líp. (I ta pomalu obstarožní Giulietta se prodává 2x líp)
Kombík, kombík, kombík, říkám to pořád![:smt021](./images/smilies/021.gif)
Kombík, kombík, kombík, říkám to pořád
![:smt021](./images/smilies/021.gif)
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jsem rád, že zmiňuješ to Volvo S60. Je na něm krásně vidět jedna věc - prodeje za prosinec 2016 jsou jen 676 ks. Ale podívejte se na prodeje XC60 - 9.389 ks !!! Jestli to bude podobný i s Giulií a Stelviem tak to bude masakr...
EDIT - a to jsem si ještě nevšiml V60 - 5.381 ks.... Asi by to ten kombík vážně chtělo...
EDIT - a to jsem si ještě nevšiml V60 - 5.381 ks.... Asi by to ten kombík vážně chtělo...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Fexito: jo, Giulietta se celkem drží.... při těch vyšších cenách co má to není úplně špatný vzhledem ke stáří auta... Právě tahle prodejnost je údajně agrumentem pro nástupce (Alfa furt váhá jestli jo nebo ne, ale snad bude a měl by mít zkrácenou platformu Giulie).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ano, Volvo je perfektní příklad. 60ka sedan téměř v nezájmu, kombík se prodává dobře.
Co se týče XC60, tak prodeje na svoji třídu výborné, nutno však říct, že je to již velmi starý model a prodává se za hodně podprémiové ceny. Levnější SUV "z vyšší společnosti" na trhu není.
Co se týče XC60, tak prodeje na svoji třídu výborné, nutno však říct, že je to již velmi starý model a prodává se za hodně podprémiové ceny. Levnější SUV "z vyšší společnosti" na trhu není.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Moje prve nadsenie a konfigurovanie julinky celkom rychlo preslo. Proste do 40tis ma clovek 2 rocne bawo 428 grand coupe v dobrej vybave aj pripadne xdrive. Na tacho okolo 30tis. Vacsi kufor, premia, 8st automat, lepsia vybava.
Navyse ako sa pise, chyba kombik. Takze ak to do 2rokov alfa neporiesi, a stelvio nepride s nejakou bomba akciou, mna si naspat zial neziska.
Mohli davat ako benzin zaklad 1.8tbi 230ps a lepsiu cenu.
Mozno nova giulietta bude stat za to.
Navyse ako sa pise, chyba kombik. Takze ak to do 2rokov alfa neporiesi, a stelvio nepride s nejakou bomba akciou, mna si naspat zial neziska.
Mohli davat ako benzin zaklad 1.8tbi 230ps a lepsiu cenu.
Mozno nova giulietta bude stat za to.
Ex 147 1,9jtd 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Není trochu mimo srovnávat dva roky starý jetý auto proti novýmu? Na kolik vyjde BMW s výkonem 280 koní jako nový?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
.... nebo za cenu nové Giulie můžu mít 7 let starý Porsche.... ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
rozum říká ať přivezou kombi, srdce kupé....
Když už budou mít Giulii Sprint tak by ji s těma 510 koňma mohli odlehčit a reinkarnovat GTA, ne? ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:smt055](./images/smilies/055.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
http://www.autorevue.cz/alfa-romeo-giul ... ke-policii
kdo si s ních chce zajezdit a ještě za to dostat zaplaceno, tak ať se nechá naverbovat k rumunským fízlům![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kdo si s ních chce zajezdit a ještě za to dostat zaplaceno, tak ať se nechá naverbovat k rumunským fízlům
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ked to dva roky "stare auto je na provnatelnej urovni a ma niektore prvky ktore ani nova julia nema (LED svetla, asistent jazdy v zapche ) tak podla mna nie .Harous píše:Není trochu mimo srovnávat dva roky starý jetý auto proti novýmu? Na kolik vyjde BMW s výkonem 280 koní jako nový?
Ale to sme pri diskusii ci nove a prist o 15tis eur ked vyjdes zo showroomu, alebo takmer nova jazdenka.
Ja viem ako vyzeralo moje auto ked malo 30tis na tacho. Stacilo umyt postavit na predaj ako nove.
Nove bmw 320 ix automat sportline zacina na 46tis..cennikova cena. Tiez dostanes min 5% zlavu.
Ja si pockam na 2rocnu julcu/stelvio kombi
Ex 147 1,9jtd 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jestli je "asistent jízdy v zácpě" adaptivní tempomat tak ten už Giulia má.... Jinak peníze ztratíš u každého auta když je koupíš jako funglovku, ojetina dává smysl, ale zase u funglovky máš ten luxus že si tam naklikáš opravdu do detailu co chceš....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asistent není jen tempomat... je to kombinace hlídání pruhu a tempomatu - auto dokáže zastavit a automaticky následuje auto před tebou... zní to jako zbytečnost, ale odpadá otravné popojíždění
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak tak, velmi prakticke.Petr147 píše:Asistent není jen tempomat... je to kombinace hlídání pruhu a tempomatu - auto dokáže zastavit a automaticky následuje auto před tebou... zní to jako zbytečnost, ale odpadá otravné popojíždění
Ex 147 1,9jtd 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A nebylo by lepší vzít 4 roky starou řadu 5? Nebo 6 let starou řadu 7? Přeci když chci srovnávat tak musím srovnávat srovnatelný. Jinak je to jak diskuze na auto Idnes kde polovina příspěvků začíná slovy "moje xx let starý xx je mnohem lepší a silnější".Tibalt píše: Ked to dva roky "stare auto je na provnatelnej urovni a ma niektore prvky ktore ani nova julia nema (LED svetla, asistent jazdy v zapche ) tak podla mna nie .
Ale to sme pri diskusii ci nove a prist o 15tis eur ked vyjdes zo showroomu, alebo takmer nova jazdenka.
Ja viem ako vyzeralo moje auto ked malo 30tis na tacho. Stacilo umyt postavit na predaj ako nove.
Nove bmw 320 ix automat sportline zacina na 46tis..cennikova cena. Tiez dostanes min 5% zlavu.
Ja si pockam na 2rocnu julcu/stelvio kombi
Ta 320ix bezva, ale má o 100 koní než Giulia. A to není zrovna málo.
Já Ti neberu to, že upřednostňuješ to BMW, já jsem taky sáhnul jinam. Ale nemá cenu to nějak okecávat a srovnávat jetý auto s novým.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je právě to, když to auto člověk chce podle sebe, a není to zrovna šedá s černým vnitřkem, tak je těžký najít ojetý to co je perfektní. Před asi dvěma lety jsem skoro rok sháněl 159 sedan, pofacelift, červenou, 2,4 JTDm v manuálu a s béžovou kůží v TI paketu, pak jsem zjistil, že TI se s béžovou ani nedělalo... tak jsem se na to vyprdnul.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak jsem dnes potkal v provozu Veloce. Sice bych si jí uměl představit v hezčí barvě než šedý, ale na silnici působí velmi dobře. Překvapilo mě jak se hrdě hlásí ke Q4. Ten znáček Q4 je obrovskej. ![:smt023](./images/smilies/023.gif)
![:smt023](./images/smilies/023.gif)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů