Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od PetrGTV » 7.2.2017, úte 15:21

Tibalt píše:
Harous píše:Není trochu mimo srovnávat dva roky starý jetý auto proti novýmu? Na kolik vyjde BMW s výkonem 280 koní jako nový?
Ked to dva roky "stare auto je na provnatelnej urovni a ma niektore prvky ktore ani nova julia nema (LED svetla, asistent jazdy v zapche ) tak podla mna nie .
Ale to sme pri diskusii ci nove a prist o 15tis eur ked vyjdes zo showroomu, alebo takmer nova jazdenka.
Ja viem ako vyzeralo moje auto ked malo 30tis na tacho. Stacilo umyt postavit na predaj ako nove.
Nove bmw 320 ix automat sportline zacina na 46tis..cennikova cena. Tiez dostanes min 5% zlavu.
Ja si pockam na 2rocnu julcu/stelvio kombi

Jakože fakt je pro někoho relevantní argument koupím/nekoupím asistent jízdy v zácpě? :smt040

Z toho zjištění mám zácpu ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od krteczek » 7.2.2017, úte 15:24

Harous píše:Tak jsem dnes potkal v provozu Veloce. Sice bych si jí uměl představit v hezčí barvě než šedý, ale na silnici působí velmi dobře. Překvapilo mě jak se hrdě hlásí ke Q4. Ten znáček Q4 je obrovskej. :smt023
no mě zase při očumování na parkovišti u imofy překvapilo, že naživo veloce celkově oproti ghibli je menší jenom skutečně nepatrně. stály tam v neděli těsně vedle sebe. obě v bílý barvě, giu s černou střechou.

vždycky když vidím mase v provozu, tak na mě působí opravdu mohutně...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 7.2.2017, úte 15:28

no, Ghibli je o 30 cm delší.... takže rozdíl tam přecejen je....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 7.2.2017, úte 15:36

Rozhodně mi Giulia nepřišla malá. Spíš mě překvapilo jaký kus auta to je. Byla na rakouských RZ a mazala to od Brna na Olomouc.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 7.2.2017, úte 15:46

Jel už jste někdo ve VELOCE?
Tato motorizace mě moc zajímá a v Brně v Motortecu jsem jí zatím neviděl.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 7.2.2017, úte 15:49

Harous: je to tou svalnatou karoserií podle mě.... pro zajímavost srovnání.... to auto je jen o trošku větší než úplně obyč. kombík nižší střední třídy.... jako pro mě naprosto OK, zbytečně přerostlé auta nemusím a menší = agilnější, takže OK....
Přílohy
tipo.jpg
giu2.jpg
giu1.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od krteczek » 7.2.2017, úte 16:05

právě že ghibli vlastně rozměrově taky není nijakej veleobr, ale když se vedle něj postavim na parkovišti u sámošky, tak vidím, jak je vysoký a tlustý a jooo - nabubřelý. to samý na silnici když to potkám. jasně - moc se mi líbí, ale je to pocitově veeelký auto. taky je pěkně těžký, že jo... no a na fotkách videích - všude nebo i na silnici když jsem viděl giu nebo i samotnou na krámě, tak na mě dojem bůhvíjak velkýho auta nedělala. jasně, 156 je proti ní skoro titěrná... no ale když tam tak stály vedle sebe s ghibli, tak mi najednou to mase přišlo celkem malý a alfa zase docela vysoká a i dlouhá :-D

jo ta giu byla docela zasviněná, takže asi testovací jízdy bývají svižný. v tý bílý s černou střechou a qv kolama a červeným vnitřkem je mocmoc pěkná!
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 7.2.2017, úte 17:11

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 7.2.2017, úte 18:22

Kubas píše:Harous: je to tou svalnatou karoserií podle mě.... pro zajímavost srovnání.... to auto je jen o trošku větší než úplně obyč. kombík nižší střední třídy.... jako pro mě naprosto OK, zbytečně přerostlé auta nemusím a menší = agilnější, takže OK....
Je to hlavně tou šířkou. Na dýlku poznám při předjíždění prd (ano, dovolil jsem si ho předjet :smt033 ), ale ta šířka mě zaujala už z dálky.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Adamsquare » 7.2.2017, úte 21:47

Tak Ghibli je vyšší střední, takže by bylo smutný, kdyby nebyla výrazně větší ... i když dneska už jsou třídy jen na papíře.
Realita je trošku jinde, viz. třeba Oktávka co je větší jak Giulia, nebo nová středně-třídní pětimetrová Insignia :weedman:
Naposledy upravil(a) Adamsquare dne 7.2.2017, úte 22:24, celkem upraveno 1 x.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7225
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od speedy » 7.2.2017, úte 22:23

Kubas píše:Harous: je to tou svalnatou karoserií podle mě.... pro zajímavost srovnání.... to auto je jen o trošku větší než úplně obyč. kombík nižší střední třídy.... jako pro mě naprosto OK, zbytečně přerostlé auta nemusím a menší = agilnější, takže OK....
to je fakt Giulia kratší než 159? to mi fakt nepřišlo :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 7.2.2017, úte 22:34

Adam: no, někdo tu konkurenční výhodu chce nahonit kvantitou materiálu, někdo jeho kvalitou.... :D ale prémiovky naštěstí drží rozumné rozměry, takže 3er a spol. zůstávají někde kolem 4,6m délky.... Logicky je pak třeba v Superbu víc místa, když je o dvacet čísel delší než ta Alfa.... Přitom rozvor má delší jen o 2cm, takže ta délka je hlavně na převisech, což musí být nějak poznat na jízdních vlastnostech.... to není nic proti Supu, je to auto dělané za jiným účelem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Laco 910
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 204
Registrován: 14.1.2007, ned 12:05
Bydliště: SA

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Laco 910 » 8.2.2017, stř 14:12

https://autozurnal.ta3.com/titul-auto-r ... oda-kodiaq

Giulia na 7.mieste... do fotogalerie sa nedostala,je ich tam len 6 :shock:
Alfa Romeo Stelvio 2,2 JTD Q4
ex. MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od WhySoSad » 8.2.2017, stř 16:36

Umístila se za:

5. Hyundai Ioniq 32 bodov
6. Kia Niro 31 bodov

atd. to je k pousmátí :)
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 8.2.2017, stř 17:44

V ČR to bude to samý, to se nebojím.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 8.2.2017, stř 17:49

tak myslím že tyhle lokální ankety, obzvlášť na trzích kde je nějaká silná domácí značka, fakt nikdo nebere vážně.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 8.2.2017, stř 21:12

Něco k tomu Q4:

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 8.2.2017, stř 21:31

článek o Giulii pro USA a Čínu: http://www.allpar.com/news/2017/02/alfa ... tion-36465

stručně řečeno dealeři v USA už by měli být vybaveni auty a můžou začít prodávat, pro Čínu začala výroba tento týden....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tibalt » 9.2.2017, čtv 10:04

Ex 147 1,9jtd 88kw

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tibalt » 9.2.2017, čtv 10:06

PetrGTV píše: Jakože fakt je pro někoho relevantní argument koupím/nekoupím asistent jízdy v zácpě? :smt040

Z toho zjištění mám zácpu ....
Daj si kefir alebo kysle uhorky s mliekom ak mas zapchu.
Je to jeden z modernych prvkov vybavy, ktora novej alfe chyba, a ktoru konkurencia ma. Keby si zil v Nemecku a stal denne hodinu na dialnici v zapche, tak by si sa cudoval.
Ex 147 1,9jtd 88kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 9.2.2017, čtv 10:56

Tak Ty ho počítám ve 147 nemáš taky a přesto sis jí koupil. Giulia má miliardu jiných věcí proč jí lidi kupujou, ano mainstream jde jiným směrem - LED diody všude á la výzdoba vánočního trhu v Drážďanech, velké displaye a asistenti pro ty, kteří by nejradši autopilota a během jízdy by chtěli dělat všechno možné jen né řídit, pro všechny tyhle ovce je tady VW group. Pro nás petrolheady je tady Alfa Romeo, naštěstí.

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 9.2.2017, čtv 11:02

To není argument, ve své době měla 147/156 prakticky tehdejší maximum...

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 9.2.2017, čtv 11:20

To neměla ani omylem... pokud srovnává Giulii s německou konkurencí, tak v době 147/156 měl třeba Mercedes výbavu o několik světelných let jinde. Ale to je jedno, já mluvím o tom, že zmiňovat chybějící asistent jízdy v zácpě (navíc to možná ani není pravda, pokud vím tak asistent jízdy v pruzích a adaptivní tempomat to má, takže by to mělo umět jet v koloně), je nesmysl, Giulii resp. Alfu Romeo vůbec, si přece člověk kupuje kvůli úplně jiným vlastnostem.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 9.2.2017, čtv 11:29

ta reklama je výborná.... ono to ani není moc reklama, spíš je to jen s nadsázkou podaná reálná budoucnost.... To je prostě realita že čas aut jako 4C nebo Giulia QV se krátí a není vůbec jisté jak dlouho taková auta budou existovat.... (to samé platí pro BMW 3er a podobné, "obyčejné" auta).

Jinak pokud někdo denně popojíždí hodinu v koloně, tak chápu, že si to chce zjednodušit.... to zas jo... prostě i zdánlivě nesmyslné prvky ve výbavě můžou někdy rozhodnout.... ale samozřejmě, 99% kupujících Giulie tohle řešit nebude....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 9.2.2017, čtv 12:35

Návod k obsluze zmiňuje tempomat i aktivní tempomat. Takže předpokládám, že tahle plamenná diskuze je stejně o ničem. :wink:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host