??? snažím se eliminovat jednotlivé součásti - výměnou za jiné, dobré. Dělám to pod přístřeškem po volných chvilkách. Změřit tlak benzínu je pro mne složitá věc, ale vyměnit vstřiky můžu. Navíc mi přišla možnost "ukapávání" vstřiku jako reálná, příznaky "uchlastání" teplého motoru to má. Jsem rád za každou radu, ale ne všechno jsem schopen zvládnout sám.rossogtv píše:no kazdopadne postupujes, rekneme, zajimave.....
TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Asi se budeš muset smířit s tím, že to není závada, ale vlastnost
. Mně to taky občas zazlobí, ale jen když je vedro a auto je studený, točí pár sekund než naskočí a dalších pár sekund běží neklidně, než se srovná a pak už dobrý, holt ve svým věku má na nějaký vrtochy nárok
.


2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
tak vyndat cerpadlo, vycistit saci kos + hlavne vymenit zminenou benz. hadicku bys mohl zvladnout ( klasicka hadicka 8mm za paar kacek ) , na rozdil od vstriku jsou to "poruchove" dily, pokud to nepomuze, vymenil bych jeste regulator benz. tlaku, benz. filtr a celou dobu bych jezdil, jak psal Hampice, s pootevrenym vikem.....No a az potom bych se zameril na ty nejmene pravdepodobne dily a ne obracene.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
změřit tlak je jednoduché, stačí téčko na přívodní hadici a manometr za 2 stovkyTonio píše:??? snažím se eliminovat jednotlivé součásti - výměnou za jiné, dobré. Dělám to pod přístřeškem po volných chvilkách. Změřit tlak benzínu je pro mne složitá věc, ale vyměnit vstřiky můžu. Navíc mi přišla možnost "ukapávání" vstřiku jako reálná, příznaky "uchlastání" teplého motoru to má. Jsem rád za každou radu, ale ne všechno jsem schopen zvládnout sám.rossogtv píše:no kazdopadne postupujes, rekneme, zajimave.....
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Tak to zkusím ještě jednou. Znenadání se mi rozhasil volnoběh. Je to jako by jel na tři válce. Při vyšších otáčkách už je to lepší ale není to ono. Zkontrolované sání - netěsnost žádná. Ventily ok. Vyměněné pístní kroužky. Na jednom válci byl nižší tlak, tak proto. Teď už jsou tlaky v pořádku. Rozvody taky zkontrolované. Tak poraďte co dál 

- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Já už to s Tondou řeším na dálku dost dlouho. Napadá mě opravdu už jen zjistit, jestli jsou správně natočený vačky, ventilový vůle a tlaky ve válcích. To je jediný co se nedělalo. Jinak se měnilo snad všechno. Po tom co to nastartuje je to bohatý a kouří to, ale je to celkem logický když vstřiky stříkaj a motor nechytá.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Ahoj,
mám už cca 2 roky stejný problém, venku je nad 26 a auto (147 1.6 TS 88kw) mi nechce chytit, točí, ale nechytá, po chvíli začne slibovat a naskočí, vyměnili jsme váhu vzduchu, čidlo termostatu i snímač otáček klikové hřídele.
Zrovna dnes jsem nechal auto v práci v podzemních garážích, kde je nedýchatelno a zhruba 16 stupňů Celsia.
Startér točil a ne a ne naskočit, po sešlápnutí plynového pendálu začalo auto škytat a posléze naskočilo (celý proces trval zhruba 5 +/- sekund).
Kolega vznesl docela zajímavou poznámku, díra/dírka/netěsnost v palivovodu. Vlivem vyšší teploty či tlaku může palivo zalézt zpět do nádrže nebo dále k ní. I jsem si všiml, že když je vedro, špatně mi ukazuje hladina paliva a po chvíli jízdy se mi ustálí (třeba když mám rezervu, ukáže mi navíc půlku předchozího dílku).
Nesetkal se někdo s podobným problémem? Jsem fakt zoufalý ale

Jakékoli rady, pomoc a zkušennosti ocením, chci se jen nebát nastartovat, přijde mi, že ji trápím, ale to ona trápí mne.
mám už cca 2 roky stejný problém, venku je nad 26 a auto (147 1.6 TS 88kw) mi nechce chytit, točí, ale nechytá, po chvíli začne slibovat a naskočí, vyměnili jsme váhu vzduchu, čidlo termostatu i snímač otáček klikové hřídele.
Zrovna dnes jsem nechal auto v práci v podzemních garážích, kde je nedýchatelno a zhruba 16 stupňů Celsia.
Startér točil a ne a ne naskočit, po sešlápnutí plynového pendálu začalo auto škytat a posléze naskočilo (celý proces trval zhruba 5 +/- sekund).
Kolega vznesl docela zajímavou poznámku, díra/dírka/netěsnost v palivovodu. Vlivem vyšší teploty či tlaku může palivo zalézt zpět do nádrže nebo dále k ní. I jsem si všiml, že když je vedro, špatně mi ukazuje hladina paliva a po chvíli jízdy se mi ustálí (třeba když mám rezervu, ukáže mi navíc půlku předchozího dílku).
Nesetkal se někdo s podobným problémem? Jsem fakt zoufalý ale




Jakékoli rady, pomoc a zkušennosti ocením, chci se jen nebát nastartovat, přijde mi, že ji trápím, ale to ona trápí mne.
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Muze to delat cidlo teploty chladici kapaliny, i ta palivova soustava, je to previt, zkontroluj cerpadlo.. delalo mi to stejne na 146 a po vymene startovalo jako za mlada.
Urcite nez zacnes vymen palivovy a vzduchovy filtr a svíčky pokud je tam mas dlouho..
A uplne nejprvneji samo napojeni na diagnostiku.
Urcite nez zacnes vymen palivovy a vzduchovy filtr a svíčky pokud je tam mas dlouho..
A uplne nejprvneji samo napojeni na diagnostiku.
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Diagnostika bohužel nic neukázala, problém je hlavně v tom, že když přijedu na dílnu, je po problému, hlavně to auto musí stát aspoň 2 hodiny, což není moc možné, když s ním chci zase odjet přes celou Prahu. Filtr vzduchu mám v plánu vyměnit, stejně jako to čidlo ikdyž je nové a termostat, pokud to nebude ono, tak už fakt nevím...
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Podle toho co píšeš, si myslím, že by to mohli být ty svíčky či kabely, určitě proměř taky paliv. čerpadlo jestli má 3bary nebo lehce pod.. jestli tlačí 2 tak se nemůžeš divit, že to blbě startuje 

AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
S velkou pravděpodobností se mi po dlouhé a dlouhé době nejspíš podařilo vyřešit záhadu se špatnými starty za tepla, spojenými s uchlastáváním motoru.Příčinou zla byl regulátor tlaku paliva, resp. jeho prasklá bránice. Regulátor nepřepouštěl přebytečný benzín zpět do nádrže, ale nasával si ho podtlakem zase zpátky do sání. Děkuji za spolupráci a materiálovou pomoc Radimovi RV147 , Davidovi za diagnostiku na Kuňce a všem co se snažili svými radami pomoci. zatím ještě testuji, ale zdá se, že problém je vyřešen.
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Tak to je super, že jsi na to konečně kápnulTonio píše: 9.5.2017, úte 21:14 S velkou pravděpodobností se mi po dlouhé a dlouhé době nejspíš podařilo vyřešit záhadu se špatnými starty za tepla, spojenými s uchlastáváním motoru.Příčinou zla byl regulátor tlaku paliva, resp. jeho prasklá bránice. Regulátor nepřepouštěl přebytečný benzín zpět do nádrže, ale nasával si ho podtlakem zase zpátky do sání. Děkuji za spolupráci a materiálovou pomoc Radimovi RV147 , Davidovi za diagnostiku na Kuňce a všem co se snažili svými radami pomoci. zatím ještě testuji, ale zdá se, že problém je vyřešen.

AR 155 1.8 TS 8V 93'
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
Od kámoše zadarmo (z pětasedmy), dá se koupit kdekoliv do 2tis.
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
hele, nekdy se ptam, proc to sem vubec pisu.....rossogtv píše: 11.4.2015, sob 18:36 tak vyndat cerpadlo, vycistit saci kos + hlavne vymenit zminenou benz. hadicku bys mohl zvladnout ( klasicka hadicka 8mm za paar kacek ) , na rozdil od vstriku jsou to "poruchove" dily, pokud to nepomuze, vymenil bych jeste regulator benz. tlaku, benz. filtr a celou dobu bych jezdil, jak psal Hampice, s pootevrenym vikem.....No a az potom bych se zameril na ty nejmene pravdepodobne dily a ne obracene.

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
No vždyť jsem ho přesně podle tvé rady vyměnil ...




Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
toz chvilku to trvalooooooooooooooooo 

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: TS 8v (155) - špatné starty po zahřátí
A co naopak. Pokud startuju ráno, tak to chytne na první otočení ale otáčky sletí dolů tak na 400 a trvá cca 5 vteřin než se srovnají. Dělá to jen u studeného motoru. Regulátor tlaku paliva?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů