takhle.... kdybych měl říci jestli vyrábět Giulii SW nebo Stelvio, všema deseti volím Stelvio, tam je komerční potenciál mnohem větší.... ale i vedle Stelvia by se kombík uživil, nějakých 15-20 tisíc kusů ročně by se prodalo.... samozřejmě je pravda že část z toho by šla na vrub neprodaných sedanů, takže reálný nárust prodeje by byl třeba těch 15.000 ks.... Buď se to tedy Alfě nevyplatí, nebo na to nejsou výrobní kapacity, těžko říct....
Škoda, Giulia takto bude fakt spíš jen taková stylovka které se v Evropě prodá nějakých 20.000ks ročně a objemy potáhne Stelvio a budoucí auta (snad).
Ale samozřejmě náklady na vývoj Giulie se rozpustí i do Stelvia a časem do jiných aut (včetně amerických, které si platformu budou půjčovat), takže z tohodle pohledu to snad spláchnuté miliardy nebudou....
majitele Giulií může potěšit to, že to fakt bude relativně exclusivní auto, které se vyhne syndromu zahrádek, vozíků a jiných zrůdností....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)