
Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Aby zase nevznikl nějaký šum. Není to něco kvůli čemu by člověk nekoupil auto. Ale je to něco kvůli čemu se při dolévání vždycky otáčím směrem k jihu a na rtech mám spousty jadrných nadávek... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já se s tim tak nějak smířil a začal kupovat směs v těch pytlích s úzkym hrdlem.Z těch to šlo přelejvat líp.Vim,že to nic moc neudělá,ale u Giuletty je i takový sympatický,jak si člověk omyje rovnou i baterku,když to nechtěně vyhrkne víc 

AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
já vozím ve všech autech trychtýř, i v těch, kde je dolívání v pohodě.... Nějaké moje bývalé auto, myslím Stilo, mělo to nalévací hrdlo kousek od řídící jednotky ESP nebo čeho a od té doby mám paranoidní strach že mi to někam nateče a něco udělá.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky kupuju to v těch pytlíkách, ohne se to přímo do nádobky a no stress. A zabere mi to pak míň místa v popelnici.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3260
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky mam v kufru malej trychtyr 

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
trychtýř je ve 156tce je nedílnou součástí povinné výbavy 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A co jízdní dojmy? Chování auta, jak to je s tím ESP atd. Přeci jen je to nejzajímavější verze pro běžný smrtelníky, tak je tu určitě víc lidí zvědavých...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na to je asi ještě brzo. Jezdil jsem celý víkend ale víceméně v klidu. Snažím se aspoň ten první tisíc km najet do 3 tis ot/min. No ne vždycky se to daří...
V sobotu jsem poprvé přepnul na Dynamic a poslal to na 4,5 tis. Dneska jsem chtěl vyzkoušet jak se zmeni zvuk na Dynamic pod plynem, takže jednou na 5 tis a pak z rozjezdu z křižovatky dokonce na 5,5 tis ot/min. Zvuk se asi projevi az časem, teprve se to vypaluje a vyzrava, ale nějaká klapka tam je, když se otevřela tak to dunelo při brzdění a při lehkym proslapnuti na místě to hezky zaflusalo z výfuku. Nechal jsem to běžet a po chvilce něco kovove cvaklo a zvuk zase žádný. Jinak to fantasticky reaguje na sebemenší pohyb volantu, perfektně to řadí, podvozek tichý a nerovnosti to žehlí neuveritelne. Baví mě automatický dálkový s natáčením do zatáček. I na režim Normal to reaguje ostře na lehký přidání plynu a hned to vystřelí vpřed, předjíždění je velmi rychlé. Snažím se přidávat s citem a cca v 3,5 tis ot/min radši padlem odřadím, ale i tak to leti jak střela a 160 je tam hned. Působí to strašně lehce, jak kdyby to mělo tak tunu.
Jinak to řazení je taky chytře udělaný, nemusím přecházet přes všechny polohy, prostě tuknu dozadu a je tam D tuknu dopředu a couvam.
Hands free funguje jak má, žádný zpoždění jako u 159 se nekoná. Líbí se mi že při vypnuti motoru a otevření dveří sedačka řidiče couvne dozadu takže se krásně vystupuje. Furt si nemůžu zvyknout na to bezklickovy ovládání takže vždycky někde zastavím, mam tendence hrabat pravou rukou na sloupek volantu

Jinak to řazení je taky chytře udělaný, nemusím přecházet přes všechny polohy, prostě tuknu dozadu a je tam D tuknu dopředu a couvam.
Hands free funguje jak má, žádný zpoždění jako u 159 se nekoná. Líbí se mi že při vypnuti motoru a otevření dveří sedačka řidiče couvne dozadu takže se krásně vystupuje. Furt si nemůžu zvyknout na to bezklickovy ovládání takže vždycky někde zastavím, mam tendence hrabat pravou rukou na sloupek volantu

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Na bezklíč jsem si zvyknul hodně rychle. Klíč vidím jen když ho doma tahám z mikiny. Bojím se aby mi ho manželka neprohnala pračkou...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jo, bezklíč je fajn věc, pro denní používání je to hodně komfortní
Jinak pocit že to se chová jak kdyby vážilo tunu je podle mě způsoben zaprvé tím přesným a strmým řízením a pak taky ideálním vyvážením vozu, takže předek se nenoří do nerovností atd.... skoro jako transaxle.... 


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak hlavně pozor na noty...
Dynamický parametry budou hodně podobný s STI. Ale vnímání rychlosti bude v Giulii určitě tou tichostí ošidnější. Plus mě aspoň upozorní zvuková a optická signalizace v nastavených otáčkách nebo omezovač. Tobě to tam ty kvalty nakope samo a pak by se to mohlo příslušníkům dost blbě vysvětlovat. 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Super za 50 zdaleka nedělám, nemáš telefon?Petr147 píše:něco z roumena... u holek bude mít asi úspěch
Jinak 2 chladící okruhy to je zajímavé, to neměla ani V12 od BMW a ta měla 2x snad všechno

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jestli to má intercooler voda / vzduch tak to musí mít dva okruhy. Ale zajímavý to rozhodně je. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jak už se tady psalo, ty okruhy jsou oddělené (jinak by každý neměl svoji kapacitu v dokumentaci). Takže to musí asi být ten intercooler, protože kdyby to bylo jen další chlazení motoru, tak pak by to auto muselo mít i dva chladiče, ne? 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemám, mám auto pro staré dědkyhadXR píše:Super za 50 zdaleka nedělám, nemáš telefon?Petr147 píše:něco z roumena... u holek bude mít asi úspěch
Jinak 2 chladící okruhy to je zajímavé, to neměla ani V12 od BMW a ta měla 2x snad všechno


Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No ale tam jsou dva chladiče (plus klima)... a jak jsem psal, intercooler to asi nebude, protože do toho žádný hadice od turba nejdou. A taky to má tenký ty chladící "trubičky" (kapiláry), co mám intercooler na Tryskomyši, tak to je podstatně masivnější záležitost. Na Giulii je to turbo tak nacpaný na tom výfukovým a sacím potrubí, relativně dost vzadu, a navíc zadeklovaný, že mi přijde jako by to cooler ani nemělo, což by teda bylo dost divný, ale fakt tam žádný tlustý trubky odtud nikam nevedouKubas píše:jak už se tady psalo, ty okruhy jsou oddělené (jinak by každý neměl svoji kapacitu v dokumentaci). Takže to musí asi být ten intercooler, protože kdyby to bylo jen další chlazení motoru, tak pak by to auto muselo mít i dva chladiče, ne?

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud je intercooler chlazený kapalinou tak ten samotný výměník (pro turbo) bude atyp, chladič pro médium nějak extra tlakový být nemusí.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zmínka o intercooleru voda / vzduch je u tý naftový eco verze. A tá má tu nádržku taky...
Chtělo by to schéma nebo obrázek motoru.
Chtělo by to schéma nebo obrázek motoru.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pokud Michal píše, že to vypadá jako kdyby tam intercooler vůbec nebyl, může to být řešení kdy se chladí až sání u motoru https://www.enginebasics.com/Advanced%2 ... ooler.html
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
napsal jsem svému kontaktu na FCA a překvapivě mi odpověděl obratem že na to mrknou.... tak uvidíme....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dneska telefon do Imofy:
- Dobrý den, jak je to vlastně se zajížděním toho auta?
- Vůbec. Žádný zajíždění, pořádně to zahřejte a dávejte tomu, ať se to rozjezdí
- Dobrý den, jak je to vlastně se zajížděním toho auta?
- Vůbec. Žádný zajíždění, pořádně to zahřejte a dávejte tomu, ať se to rozjezdí

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No jo, dá se jim ale po tom všem věřit ? 

Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A co se tam ma zajizdet proboha? Pistni krouzky si diky honovani sednou za 100km a pak co?
V klidu ohrat a davat ji, to opatrny zajizdeni akorat zpusobi to, ze jedno stejny auto je liny a druhy ktery jezdilo svizne ne...

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
vyjádření FCA: "Alfa Romeo Giulia používa pro vybrané motorové verze vodní chladič stlačeného vzduchu, který má vlastní chladící okruh, nezávislý na chlazení motoru.
V motorovém prostoru tak mohou být 2 nebo 4 chladiče."
V motorovém prostoru tak mohou být 2 nebo 4 chladiče."
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Koukal jste někdo jak je u nafty řešená měrka oleje?
Taková důležitá věc a je schovaná v utrobách hned u turba. To bude spálených rukou.

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host