Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
hitmantc
Nováček

Příspěvky: 129
Registrován: 30.8.2016, úte 16:02
Bydliště: Tachov

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od hitmantc » 7.2.2017, úte 22:55

cendler píše:
hitmantc píše:Tak chlapi, auto nejelo kvůli tomu EGRu. Je ale možné, že jak to v takovémto blbém stavu jezdilo(spíše se šouralo) tak že se totálně zadělal filtr pevných částic? Protože teď to prej padá do nouzáku kvůli zadělanému filtru. Tak se ho snaží vyčistit nějakou chemií :-)
Díkes

A co jsem říkal :smt033

To DPF se právě ucpe, když egr nefunguje správně, on totiž nefunguje už dlouho, ale nemusí to hodit chybu hned, ono to někdy celkem trvá než to vypíše chybu.
Čištění DPF je nesmysl, pokud to jelo, udělal bych egr, vypálil ho přes diag a budeš jezdit zase dál.
Cendlere ses fakt dobrej. Dal se novej egr, cert ho vem, a pry to porad padalo do nouzaku. Tak ho vycistili. No a musim rict, ze takhle uz jsem se dlouho nesvezl jako dneska. Musim rici, ze uz to nefungovalo minimalne mesic, tak jak to jelo dnes, tak uz to dlouho nejelo. A perlicka nakonec, kdyz jsem si auto projel a sel zaplatit, tak jsem z legrace mechosovi rekl, ze to je jak nove a on se na me podival a jen s vaznou tvari rekl "Ty vole to jede jako krava" Panove ja byl na Alficku tak pysnej, no takhle se s Octou nesveze :) Cendlere jeste jednou diky :smt023
Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od romanc » 7.2.2017, úte 23:21

A egr se da vycistit za pul hodiny s cenou do 100kc a je jako novy.

Sam jsem resil problem ucpaneho dpf a v realu byl ucpany a zaseknuty egr. Nastesti mi cendler poradil drive nez jsem koupil filtr
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

Bjorn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 44
Registrován: 15.12.2015, úte 23:20
Bydliště: Bratislava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Bjorn » 8.2.2017, stř 00:40

gixxer píše: Suma sumárum:
Daleko líp se mi jelo ve dvačtyrce než ve třidvojce, k těžší 159 se i více hodí díky krouťáku, třidvojka žere opravdu hrozně, zlatý BUSSO .....
Suhlasim s tym, ze nech si kazdy jazdi na com chce :) ale nemozem suhlasit s tou tvojou vetou hore.
Porovnavas 2 rozne veci. Samozrejme pri rovnakych otackach na rovnakom kvalte bude mat 2.4 na kolesach vacsi krutiaci moment ako 3.2 Takze pri beznej jazde mas pocit, ze to lepsie ide, lebo ta to zatlaci do sedacky uz v nizsich otackach. Zabudas ale na prevodovy pomer a pri lubovolnej rychlosti mozes mat pri 3.2 o 1 stupen menej a na kola ti pojde vacsi moment :wink: Je 2.4 pruznejsia na konkretnom prevodovom stupni? Ano je. Je pruznejsia ako 3.2 pokial clovek pouziva prevodovku? Nie. Pojdu obe auta na konkretnom prevodovom stupni v obmedzovaci rovnako rychlo? Nie nepojdu, 3.2 bude mat vacsiu rychlost. Bude mat 2.4 pri povedzme 2000ot vacsiu rychlost ako 3.2 pri rovnakych ot.? Samozrejme ano. Necucam si to z prstu, staci si vygooglit prevodove pomery a preratat si to sam - napr z http://www.automobile-catalog.com
Tato diskusia vobec nie je o 2.4JTDm vs 3.2JTS -mozes si tam dosadit lubovolny iny turbodiesel a adekvatnu benzinovu atmosferu. S vahou auta to nema nic spolocne (ak berieme do uvahy ze su obe verzie +/- rovnako tazke).
Rozumiem pocitu, ze pri beznej jazde sa javi 2.4 zivsie.


156GTA som teda nemal, ale opat mi to nepride ako adekvatne porovnanie :D
Podla mna by Busso v rovnakom aute zralo viac :)

156 GTA SW vazi 1460kg bez vodica. 159 SW s 3.2 vazi 1740kg cize skoro 300kg viac.
Vykonovo su obe 3.2jky podobne: 250ps/300Nm vs 260ps/320Nm
Priemer spotreby na spritmonitore je pre GTA 12.8 a to je predkolka, a pre JTS je to 12.9 a su to vacsinou Q4. (a to sedi aj s mojou spotrebou). Takze Busso by v 159 zralo rozhodne omnoho viac :wink:
So spotrebou JTS ale teda spokojny nie som. Konkurencia to zvladla lepsie. (napr. porovnatelne BMW330i)

Sorry za dlhe vyplody a gratulujem, ak ste sa docitali az sem. Hlavne nech nam to vsetkym jazdi a mame z nasich Alf radost :smt023
Alfa Romeo 159 SW 3.2 JTS Q4

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1104
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od michal96 » 8.2.2017, stř 08:45

Hitmantc - Zase měl ten náš Cendler pravdu :smt023 , tak at to v Tachově jezdí....
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2277
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od mcernoch » 8.2.2017, stř 09:11

hitmantc moc se neraduj - to nemyslím ve zlém.
Pokud jezdíš kratší trasy, tak na tom budeš za pár měsíců podobně.
Pokud už nechceš tyto problémy řešit, tak je třeba EGR a DPF odstranit.

Znám to z vlastní zkušenosti a moc jsem tomu taky nevěřil, když to tady každej psal (takže neříkám nic nového).
Pokud chceš mít klid je to jediná možná cesta a nejlepší investice co pro to auto můžeš udělat.
Samozřejmě pokud budeš jezdit delší cesty, tak ti může EGR a DPF, ale městský provoz je pro toto auto zabiják.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

hitmantc
Nováček

Příspěvky: 129
Registrován: 30.8.2016, úte 16:02
Bydliště: Tachov

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od hitmantc » 8.2.2017, stř 09:21

Michale díky :-) Copak o to, teď to jezdí, ale prozkoumal jsem tady forum a nic podobného jsem nenašel a jsem z toho už trošku zoufalej. Jde o to cvakání. Prostě mi něco u motoru cvaká. Když jedu rychleji, tak rychleji, když zpomaluji, tak se to cvakání zpomaluje. Dělá to i když je auto teplé i když je studené, i když i když je teplé, tak se mi zdá, že je to trošičku tižší. A hlavně to dělá jen když sundám niohu z plynu a nebo když jedu na neutrál. A další věc je ta, že jak jsem v tu sobotu nenastartoval, tak mě mechoštáhnul na laně s vypnutým motorem, tak to dělalo taky. Tak nevím co by to moho být? Když není nastartovanej motor, tak se toho zase tolik netočí aby to klapalo. A ono to kapalo. Mechanik když to projížděl, tak říkal že převodovka, ale i když vykvaltuju, tak to dělá pořád. Nedělá to, jen když mám zmáčklej plyn. Mě teda napadla poloosa, ale jak jsem to tu pročítal, molo by to být i něco v diferáku :-( Ale nenašel jsem, že by to někomu dělalo defacto pořád, Bez plynu i na nutral. Jen když přidávám, tak to nedělá. Já bych tak rád pořád jen přidával, obzvlášt když to teď jede, ale ono to prostě nejde :D
Máte někdo nějaký nápad
Ještě dneska se mi stalo ráno, když jsem u nás ve městě v jednom kopci chtěl vyzkoušet, jak to jede s novým egrem a vypáleným filtrem, tak na dvojáka zátah jako kráva, v polovině kopce za tři a nic se nedělo. Otáčky stoupali ale auto nezrychlovalo až když byli točky někde na cca. 2500 tak se to chytlo a vyrazilo to zase dopředu jak kjáva.. Ale nevím, možná si to jen namlouvám :-)
Tož a fčil mudrujte :) Já se z toho picnu...:)
Díky moc všem a omlouvám se, že to píšu sem :)

gixxer
Nováček

Příspěvky: 200
Registrován: 28.2.2013, čtv 13:39

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od gixxer » 8.2.2017, stř 10:43

Bjorn píše: Sorry za dlhe vyplody a gratulujem, ak ste sa docitali az sem. Hlavne nech nam to vsetkym jazdi a mame z nasich Alf radost :smt023

Ano, to co jsi napsal je pravda a vlastně se vším souhlasím (opět) .... jen to nezmění můj pohled na věc. Auto je pro mně o pocitu a ten mi dává jak už jsem popsal dvačtyrka větší, k tomu dá i docela pěkněj zvuk a hlavně podstatně nižší spotřebu, což je pro mne hodně pádnej argument :wink: jinak je jasný že atmosféra benál bude při správným zacházení s převodovkou zase jinde .....

To BUSSO jsem psal jako ve 156, do 159 se nikdy nedávalo a je jasný že by tam spotřeba byla plus mínus stejná, nicméně životnost motoru by byla jinde, spolehlivost taky a v neposlední řadě by to byl pravověrnej alfistickej motor u kterýho bych i chápal větu ..... "alfu jedině benzín"......

BUSSO jsem miloval, nezaměnitelnej zvuk, návykovej charakter, táhnulo to až úplně do konce - akorát ta spotřeba, takže spíš jako druhý FOR FUN auto :wink:

.............

dvačtyrka podle mě do 159 patří daleko víc (i když je to nafta) než JTS (i když je to benzín) .... takže já pokud bych chtěl 159 v benálu tak jedině TBI :wink: ale jak si řekl, hlavně ať to dělá dotyčnýmu radost :-) mě je ve finále jedno co má kdo za motor, když vidím pěknou alfu B-)
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od WhySoSad » 8.2.2017, stř 11:16

Myšlenkový pochody jsem měl stejný, chtěl jsem 159 v Ti, ideálně SW a TBi, protože jsem si říkal, že motor čistě od alfy, bude lepší než půlenej opel :)

Jenže po tom co jsem rok a půl hledal i na zahraničních webech a nemohl nic najít jsem si řekl, že se smířím i s JTS, trvalo to další půlrok, ale nakonec se objevila a já jsem ohromě štastnej že jsem ji vzal. Benzín je prostě benzín, po zahřátí je ten přímej vstřik krásně tichej a točí hrozně hladce, je to jak jezdit v peřině, což mi bohužel nafta neposkytne, ta 2.4 není zlej motor, ale prostě benzín je i přes jeho JTS polovičatost pro mě prostě sympatičtější :) A výkon mi stačí, těch 136kW znamená, že se nikdy nestane, že bych někoho brzdil nebo nemohl předjíždět a to mi asi jaksi stačí.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Tomanek

Příspěvky: 7
Registrován: 14.8.2016, ned 10:57

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Tomanek » 10.2.2017, pát 16:54

Při diagnostice se mi ukázalo:Ventil regulace toku kde bude závada po čem jít díky za radu .
Přílohy
IMG_20170129_140302.jpg

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od qpkqkma » 14.2.2017, úte 09:21

Tak moja druhá polovička je už doma :) Po 3 týždňoch. Nové ložiská v prevodovke, guferá, nová spojka, zotrvačník, ložisko.

Môžem slobodne povedať že to auto jazdí 150% lepšie. A to nehovorím o tom aké je zrazu všetko tiché....ukazoval mi mechoš tie ložiská z prevodovky a skutočne už boli po 250t km dosť opotrebené (všetky vymienal). Niektoré už mali "vybité" po obvodoch tie hrany...no strach :D Tak dúfajme v kopu KM bez dalsích opráv.
Spojka originálna ešte, vydržala by možno 5-10k podla jeho slov, od prvovýroby valeo.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od WhySoSad » 14.2.2017, úte 09:41

Jen se zeptám, jak se ty problémy projevovaly ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od qpkqkma » 14.2.2017, úte 09:52

Prevodovka:
Pri preradení do trojky silné cuknutie, kovový zvuk. Pri zaradenej trojke a pridávaní plynu skákala páka o pár mm, zretelné cukanie bolo počuť. 5, 6 hlučná, začala aj 4 a dvojka za studena drhla. Nyvše bolo počuť na trojke, štvorke a šestke zavíjanie ložísk.

Spojka: tvrdý spojkový pedál, pri jemnom prišliapnutí pedálu bolo cítiť kopanie do pedála. Auto celkovo bolo hlučné, za studena sa doslova trápilo. Po dlhšej jazde citelne vibroval spojkový pedál. Vibrácie na bolnobehu sa prenášali do kasne. A v neposlednom rade malo auto strašne traktorový zvuk.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

djumil
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 30.3.2013, sob 10:33
Bydliště: u Ostravy

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od djumil » 14.2.2017, úte 10:17

cena? :roll: taky me to tak nejak celkove čeka,ještě přesně neivim co vše,ale kolem spojky,dvouhmoty,prevodovky....na volnobech to zastudena rachoti,pri sešlapnuti spojky ticho,pri jizde na na 3jku nekdy take řinčeni,prestane pri sešlapnuti spojky nebo preřazeni ...
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od qpkqkma » 14.2.2017, úte 15:19

To som mal aj ja, po zosliapnuti spojky ticho....teraz ticho furt, nehovoria ze motor ide ovela tichsie :)

Cena: materiál 1000€ (spojka sada + zotrvacnik + lozisko, loziska do prevodovky, diferaku, synchron 6 a 2 rychlosti, gufero medzi motorom a prevodovkou, potrebné náplne) robotu zatial neučtoval, má sa ozvať :)

Ložiská do prevodovky objednával z jednej firmy v CZ keďže u nás ich nieje..ale meno firmy nespomenul.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

djumil
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 30.3.2013, sob 10:33
Bydliště: u Ostravy

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od djumil » 14.2.2017, úte 15:36

:roll: :roll: :roll:
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od WhySoSad » 14.2.2017, úte 15:41

Proč kroutíš očima ? Přijde ti ta cena vysoká ?

Spojkovou sadu si měl i se spojkovým ložiskem ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

djumil
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Registrován: 30.3.2013, sob 10:33
Bydliště: u Ostravy

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od djumil » 14.2.2017, úte 15:53

přijde mi to moc,bez prace......ale hlavne koulim že prijdu o ranec asi...neni super davat 30litru za servis auta... :smt040
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996

qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od qpkqkma » 14.2.2017, úte 17:58

Tak idem od.neho....spojkova sada aj s loziskom samozrejme :)

aj s pracou 1350€ .

Treba si uvedomit ze spojka komplet ide okolo 500€ , na prevodovku mi dali podobnu cenu cca 500€ aj inde ako u neho :)

Dalej kedze ide dole napravnica treba vypustit okruh riadenia napr. Takze za tie naplne do toho tiez niesu najlacnejsie.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od romanc » 14.2.2017, úte 20:47

Ja dal v r 2015 za kompletni repas prevodovky bez vyndani a naplne 18tis, bezne se cena pohybuje kolem 20tis s tim ze ji bud vymeni kus za kus nebo udela repas.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

thebudhaaa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15
Registrován: 21.8.2016, ned 20:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od thebudhaaa » 16.2.2017, čtv 17:42

Čau lidi, mám dotaz. Už jsem to tu jednou psal, ale žádný kloudný odpovědi nebyli. Mám 159 1.9 JTDM 2006 212000km, když jedu a mám auto v záběru, že zrychluji, potom plyn uberu tak, jako kdybych chtěl udržet aktuální rychlost, tak mi auto dělá asi sekundu podivnej zvuk. Ten přechod mezi zrychlování a ustálením rychlosti. Takový jako kdyby třeba drhnulo ložisko nebo tak. V tom zvuku jde slyšet, jak se něco točí. Taky to jde cítit v pedálu a občas se i auto zachvěje. Když vypnu motor, tak úplně na konci, kdy motor ještě dotáčí, před úplným zastavením asi 3x zacvaká. Pak je ticho. Kamarád tipuje dvouhmota, že mu 156 dělala něco podobného, já jsem při všech svatých, aby neměl pravdu. Auto jinak jede suprově, všechno funguje, řadí v pohodě. Jen ráno když je fakt kosa, tak první minutu jde špatně zařadit jednička, jakoby se jí tam nechtělo, ale to je jenom o zvyku maličko víc zabrat. Pak je to v cajku. Je to na 150 tis. dovezený z itálie a prej tam spojka byla dělaná, nevím co konkrétně, mám od toho i italský papíry. Chci mít tu káru v pořádku. Jezdím hodně dálky a aby mě to někde nechalo, to se mi nechce riskovat. Nevíte někdo? Díky moc!

EndyCZ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 15.8.2013, čtv 12:00
Bydliště: Kyjov

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od EndyCZ » 16.2.2017, čtv 19:00

Ahojte, nemáte někdo prosím zkušenost s montáží neoriginalniho autorádia? Jde mi o to, že si přítelkyně koupila do 159 1.9 110kw rok výroby 2008 autorádio pioneer a vypadá to, že ve svorkovnici u rádia není spínaných 12V ale jenom 12V stálých, tak se chci poptat, zda nemá někdo zkušenost nebo neví, odkud těch spínaných 12V natáhnout? Ovládání na volantu nemá, tak je zbytečné k vůli tomu kupovat can bus. Teď je to zapojeno na těch stálých 12V, ale bojím se, že to vybije dřív nebo později baterku...
Alfa 159 SW 1.9 110kw

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1926
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Rasputin » 17.2.2017, pát 13:40

origo radio nema tiez len stalych 12V? Origo radio sa da zapat aj bez vlozenia kluca do spinacky
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

mrkvak
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 8.12.2016, čtv 22:46
Bydliště: Liberec

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od mrkvak » 17.2.2017, pát 14:39

No nemám radost, ale zdá se, že mě taky mohou čekat ložiska v převodovce. Jestli to dobře chápu, jedná se o typ M32 (GM?), která nezřídka umírá i kolem 100 tkm, mj. i v Opelech. Taky se mi projevuje rachot na volnoběh, sešlápnutí spojky = ticho.

Měl by někdo kontakty na osoby, co jsou schopny toto ověřit a případně adekvátně vyřešit? Čím blíže Liberci/Náchodu tím lépe :).
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003

EndyCZ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Registrován: 15.8.2013, čtv 12:00
Bydliště: Kyjov

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od EndyCZ » 17.2.2017, pát 16:25

Rasputin: jj to máš pravdu, ale origo se taky po vytažení klíčku vypne a toto je pořád záplé, když je zapojené na stálých 12V.
Alfa 159 SW 1.9 110kw

WhySoSad
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Registrován: 19.8.2015, stř 07:36
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od WhySoSad » 17.2.2017, pát 16:27

mrkvak píše:No nemám radost, ale zdá se, že mě taky mohou čekat ložiska v převodovce. Jestli to dobře chápu, jedná se o typ M32 (GM?), která nezřídka umírá i kolem 100 tkm, mj. i v Opelech. Taky se mi projevuje rachot na volnoběh, sešlápnutí spojky = ticho.

Měl by někdo kontakty na osoby, co jsou schopny toto ověřit a případně adekvátně vyřešit? Čím blíže Liberci/Náchodu tím lépe :).
Já jen u studenýho motoru slyším slabej hluk když mám trojku, po sešlápnutí ticho, na volnoběh ticho, zatím neřeším, není co, dokud to šlape tak do toho radši nevrtat.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti