Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 14.3.2017, úte 23:05

Jde vidět,že ještě nějací novináři mají i v dnešní době odvahu a svůj mozek
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 14.3.2017, úte 23:19

Novinky teda nemusím, ale napsat jak bodoval jejich zástupce je vcelku férový. Jestli to je teda pravda.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 14.3.2017, úte 23:23

Asi jim ten konečný výsledek taky moc nevoněl,tak to zveřejnili.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.3.2017, stř 09:43

Radim píše: 14.3.2017, úte 21:04 testy z německých periodik nebrat--nejhorší je, že to po germánech papouškují i hrdí čeští novináři).
každý auto má objektivní chyby, ale nečetl jsem nikdy snad větší snůšky subjektivních hodnocení, než právě AMS A tip atd.
je ale pravda že germáni se svou precizností ala vyhlazování lidí skutečně nic nepodcení,auta na testy perfektní,často i s vyšším výkonem ) a na testy teď v zimě zásadně novináře do teplých krajin, pohoštění, holky do postele - to nejsou žádné urban stories ale čistá pravda.
Přesně tak. Mám mezi novináři hodně přátel, Tomáš Dusil, Martin Vaculík, Jan Tuček, Franta Vahala, Honza Koubek, Roman Beránek nebo Kuba Rejlek (to nepíšu jako vytahování se, ale proto, abych to nenapsal obecně jako nějaký blábol) jsou lidi, se kterými se znám dlouho osobně a ani oni se netají tím jak to funguje. Od VW group dostanou novináři auto na měsíc s kartou na tankování, případně pozvánku na luxusní testovačku někde v zahraničí s tím, že je určité očekávání výsledku testu. Od jiných značek mají třeba auto jen na den a musí ho vrátit s plnou nádrží. Někteří jejich kolegové se tím pak samozřejmě nechají ovlivnit. Navíc mi vyprávěli třeba o zákulisí hlasování Auta roku, kdy se předem zjišťují preference a podle toho přijde pozvánka nebo ne, atd. Další věc, která má bohužel dopad i na jejich práci je to, že existují placené prokliky, podle toho se pak odvíjí četnost článků třeba o škodovkách vs. jiných značkách, viz. např. auto.cz kde je snad denně článek o tom, že Kodiaq má "nové ventilky kol" apod.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.3.2017, stř 10:07

Jenom ještě poznámka k tomu zvuku zavírání kufru, jak padlo i v tom článku na seznamu... Co tím jako vlastně chtějí ty novináři, kteří to kritizují, demonstrovat? Co má signalizovat zvuk zavírání kufru nebo dveří? Bytelnost konstrukce, potažmo bezpečnost toho auta? U aktuálně nejbezpečnějšího auta na světě? Lol...
PS: všechno je to jen o poskládání gumových elementů kolem dveří a přetlaku, který to vytvoří v kabině. Sebelíp znějící zaklapnutí dveří jakéhokoliv auta se změní ve zvuk á la škoda 105, když se to zabouchne se staženým oknem, takže vypovídací hodnota - 0
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 15.3.2017, stř 10:34

no tak zvuk zavírání čehokoliv prostě vytváří subjektivní pocit kvality a solidnosti.... samozřejmě o reálné kvalitě toho auta neříká téměř nic, ale je to prostě faktor který má vliv.... já podle toho auto nevybírám, ale vliv na pocit to má... To je to samé jak spáry a slícování tlačítek na přístrojovce.... Reálně to nic neovlivní, ale jde o tu pocitovou složku....

Co si budem povídat, kdo je dnes schopný objektivně posoudit kvalitu konstrukce? možná pár expertů z oboru.... konečný zákazník řeší vzhled, cenu a pocity, nic jiného.... (dělám to tak taky, samozřejmě....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3819
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Franik » 15.3.2017, stř 10:45

něco prozradím ze zákulisí. Když se dělala fileta na výstavu byl výsledek ten že zvuk zavírání dveří byl nepěkný. Řešení? Dveře se vycpaly sáčkama se šroubkama aby byly těžší a hle najednou zvuk zavírání byl expesní, no a auto odjelo na autosalon.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.3.2017, stř 11:09

Teď jsem potkal v provozu Giulii QV, bohužel jsme jeli s kolegou jeho Fordem :roll: :-D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.3.2017, stř 11:36

http://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/a ... apeni.html

Komentář Honzy Červenky: "Už asi ani nepamatuji, kdy jsem vystoupil z komise, která volí Auto roku. A často si připomínám, že toho nijak zvlášť nelituji. Jako jo, Kodiaq mi přijde dobrej, ale že je Giulia až pátá, tak to mi vadí!"
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 16.3.2017, čtv 20:41

MichalT píše: 14.3.2017, úte 16:16 No oni to spíš všichni tak nějak papouškujou tu negativní auru. Dneska ráno ve frontě na DI se tam chlápci bavili "hele to je ta nová Giulia" - koukli na mojí bundu a "Jak to jezdí pane?" Říkám dobrý no. A oni zase, že je to krásný, že to ty Italové umí, ale co ta technika? Říkám: "Technika je ok, hlavně to nemá primitivní McPhersony jako VW group, takže podvozek funguje jak má", půlka co tam přijela passatama a oktávkama protáhla ksichty a bylo po rozhovoru. Pak se mě ještě jeden ptal co to stálo, tak jsem odpověděl a on, že to je dost no. Tak říkám: "Ani ne, když si někdo koupí za milion superba, má v tom možná tu výbavu co já, ale furt podvozek jak oktávka a zdechlej motor, tohle má 280 koní, je to čtyřkolka, vektorování točivýho momentu (to jsem vysvětlil), aktuálně je to nejbezpečnější auto vůbec a každá Giulia má třeba karbonovej kardan, čtyřpístkový brzdy a další vychytávky..." Počítám, že mlčeli, protože to museli v těch kebulích zpracovat, když do tý doby se jejich povědomí o Alfách omezovalo na "italský auta stojí za ho...o" :twisted:

zas se za toho pindíka tak netahej... :D jestli si dobře pamatuji, tak je McPherson i ve Focusu RS, Civicu Type-R, Leonu Cupra a tam by měla Giulia Veloce co dělat, aby nebyla poslední :) Ale jestli si máš potřebu tahat triko nad klukama s oktávkama, tak to jsi jistě koupil dobře :smt023

gixxer
Nováček

Příspěvky: 200
Registrován: 28.2.2013, čtv 13:39

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od gixxer » 16.3.2017, čtv 23:54

Testy aut a motorek, jsou z 90% jen papouškování toho, co má být vyřčeno - jak už tady bylo řečeno. Taky semtam testnu nějakej bajk (motorku) a vím jak to chodí, je jen málo těch kteří nejsou úplatný. Proto to taky dopadá tak, jak to dopadá .... Vychválej něco, na co já pak sednu a málem bych se poblil, jak je to na ho..o. Stejný to je i s autama. Jenže tohle všechno jim dělá prodej a bohužel to se prostě v čechách počítá.

V testu bude napsáno že kodiaq je krásnej, má nejlepší podvozek, obrovsky výkonnej motor a mikro spotřebu paliva, navíc je to auto roku .... no a každej českej Pepík si to koupí aby všude vykládal, že má vlastně to nejlepší auto, který vyhrálo testy snad na všechno. To že to má a nebo nemá ty vlastnosti je věc druhá a bohužel to spousta lidí ani nepozná. Prostě maj auto, který je nejlepší.

Testy všech možnejch druhů mně nezajímaj a nevěřím jim, dokud si to sám nezkusím. Co nevidím, tak nesoudím. Mimochodem, pro mne jsou i testy bezpečnosti zavádějící.


Jo a nikdy bych nevěřil, že zvuk zavření kufru může bejt důležitej, ale od doby, co jsem vlastnil SAABa, už vím jaký to je :-D Tam byl kufr, kterej měl na každý straně pružinu a při otevření a zavření, to udělalo zvuk, jako ta stará, kovová armadní postel :-D takže tam jsem nikdy kufr neotevřel, pokud byl někdo nablízku :-D samozřejmě ale to je něco jinýho, pokud jeden kufr bouchne jako bum, další bouchne jako vruuum, další bác a další zase beng je mi uplně šumák :-)
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF

BlackAlf
Uživatelský avatar

Příspěvky: 82
Registrován: 24.4.2011, ned 21:30
Bydliště: Praha

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od BlackAlf » 17.3.2017, pát 02:11

Pozdravil bych dobrý den, ale ten dnešní s AR, respektive s dealerem ze Zlína opravdu nebyl. Dlouho jsem tu nebyl, ale dnešní "zážitek" prostě musí ven, fakt mne to pěkně namíchlo... jel jsem pro Giulii QV do Zlína (Zliner https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa ... oFrom=list), vše předem domluvené, jen si to potvrdit, domluvit výkup… přijedu na místo, auto pěkně pod plachou (nadšení), p. Kurečka ji tedy sundá, otevřu dveře a už to začne, auto jako prase, vevnitř zadělané (bordel i prostoru vedle sedačky), zaprášené, ohmataný tapecírung… ale Giulia, pořád nadšení – měl jsem sebou manželku, viděla ji prvně naživo (zde je nutné říct, že QV jsem si byl již předtím obhlédnout – projet jak v Praze, tak Ostravě, kde jsem to blíže nezkoumal, jen se ujišťoval, že ho prostě chci), pár slov ke stavu, prý mě jsem mluvil jen o sedačkách, barvě brzd . Dobře, vzpomenu si na historku o ojetých gumách a výměně za nové přímo od Fiatu CO MI SDĚLIL PO TELEFONU (zdálo se mi to hodně divné, ale budiž) a jdu se podívat zvenčí… vepředu OK, zboku malý šrám (zde upozorňuji, prodávají to jako NOVÉ, NE PŘEDVÁDĚČKU!), vzadu loupající se barva u senzoru radaru zpátečky (vítal mne slovy, mluvím na rovinu a upřímně!), žádné překvapení, že mají nový nárazník nachystaný, podívám se na kufr, horní hrana odbouchaná od nárazníku dole (ten to měl také v těchto místech za sebou),jdu tedy zpět dopředu a vidím přední levý sloupek – bíle tečky jak od kamínků „na to Vám neumím nic říct, musel by se na to podívat lakýrník“.. aha, vyvezeme ho tedy na sluníčko, kouknu na podběhy, vzadu oba se šrámem několik cm – u prodejce žádné překvapení... vad am bylo víc, ale hlavně mne šokovala ta špína, mé auto po dvou letech a dětech v něm vypadá lépe!

Otáčím se tedy, auto pomáhám dát pod plachtu a jdu pryč… měl jsem takový šok, že jsem to ani nenafotil, stálo by to zato!!!
Ornění…
Už rozumím, proč budou AR autosalony od léta pouze tři a prosím POZOR! Kdyby Vám chtěl někdo prodat funglovku podezřele levně (dal mi cenu 1,9mil.). PROBOHA, vždyť prodávají „luxusní“ zboží a tomu musí odpovídat vše! To auto má něco nepěkného za sebou a jen oni vědí co… (na „Háčku“ bylo najeto 198km).

Závěr? ZLÍNER tak možná na autobus a když jsem viděl na dvoře složeného Fiata tuším Ducato na předních kolech bez vypodložení, tak možná ani to ne… PRASATA!!! Normálně takto nepíši, ale tohle je šílené, věděl o mě, nevím co čekal, že ušetřím stovku a koupím jedno co? Ani kdyby slevil dalších 200! Hnus! Na druhou stranu, prodejce byl celou dobu ochotný a komunikativní, takže jsem se snažil být také slušný, ikdyž jsem jel 2x330km zbytečně, na druhou stranu, alespoň navštívím příbuzenstvo :-).

Jediná věc mne mrzí, že jsem v šoku neudělal fotky na upozornění (krom první pod plachtou)… a také, že tímhle přístupem nemá šanci (já si pro ni dojedu jinam, ikdyž v podvečer jsem si říkal, že půjdu pro něco jiného).
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.3.2017, pát 07:17

Co rict, skoda no... Premiovy auto nejde timhle stylem prodavat. Smutny
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

W43x
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 475
Registrován: 19.5.2015, úte 11:31

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od W43x » 22.3.2017, stř 15:30

V Cine se prodavalo 350 aut ve specialni edici Milano po internetu a bylo vyprodano za 33s!
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 132kw

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od romanc » 22.3.2017, stř 15:54

No tak 350 kusu na 1,4 miliardy lidi je zprava jak stehno. To je stejne jako slavit ze se tu proda 5 kusu
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

mari156
Štamgast

Příspěvky: 543
Registrován: 22.4.2013, pon 19:53
Bydliště: Novojičínsko

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mari156 » 22.3.2017, stř 17:03

Ono se ale více kusů nenabízelo :wink:
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex

romanc
Štamgast

Příspěvky: 967
Registrován: 22.7.2015, stř 18:40
Bydliště: Vlašim

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od romanc » 22.3.2017, stř 17:30

Na tom nezáleží jde o ten poměr. Prostě malinko kusu na miliardu potenciálních zákazníků a pak slavit rychle vyprodani.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hadXR » 22.3.2017, stř 22:34

No ale zase kolik z té miliardy číňanů jsou potencionální zákaznici, tedy kolik si jich to tak může dovolit.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 25.3.2017, sob 14:10

Tak jsem to konečně viděl zespodu, byl jsem na výměně oleje po 5 tis km. Spodek je solidně zadeklovanej, kardan není vůbec vidět, jen zadní hardyspojka - klasicka gumová. Výfuk je jednoduchý, proti 200 CV se teda liší jen koncový tlumič, který tady má dvě koncovky. Měli tam i 200 CV a zvenku to na volnoběh zní úplně stejně nijak. Ragazzon ještě výfuky pro Giulii nedělá. Hezký je, že nádechy chlazení brzd v předním nárazníku nejsou na parádu, ale vede to k předním kotoučům. Naopak některý spoje plechů nemají žádný tmel kryjící přesazení, takže to chce před zimou určitě ošetřit. Podobně tak špičky prahů jsou už dost osekaný od kamínků. Krásně je vidět umístění spodního čepu tak, že osa zavěšení směřuje do středu styčný plochy pneu se silnicí. Taky jsou na podvozku vyrazeny nějaký čísla takže ty karoserie na allegro.pl by asi šly celkem snadno identifikovat, pokud by teda policajti měli zájem auto ztotožnit. Prevodovka prý pracuje s klasickým měničem a ne dvojspojkou. Má i vypouštěcí šroub takže s nějakou údržbou se počítá což je mi sympatičtější než tzv. doživotní náplně. Zajímavý je, že klínový řemen se mění po 60t km, ale pokud se jezdí krátký trasy, tak po 30t km, ale tam je to přístupný ukazkove. Olejový filtr je krásně přístupný zespodu hned vedle vypousteciho šroubu vany.
20170325_095554.jpg
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 25.3.2017, sob 17:06

MichalT píše: 25.3.2017, sob 14:10Prevodovka prý pracuje s klasickým měničem a ne dvojspojkou.
To už si snad věděl když si to kupoval ne? :D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Adamsquare » 25.3.2017, sob 19:05

To si mě taky překvapil, že seš po měsíci překvapený že tam je HDM :D
Jinak vypouštěcí šroub má každá převodovka, stejně tak každý výrobce považuje náplň za doživotní.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 25.3.2017, sob 19:55

Nebyl moc důvod to řešit - 280 CV je stejně k mání pouze s tím automatem, který tam prostě je, navíc je otázka jestli by to prodejce věděl.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 25.3.2017, sob 19:58

tak tohle by prodejce asi věděl, to že to má ZF 8st převodovku Alfa celkem hrdě hlásá.... když se před rokem a něco ofiko oznámilo že Giulia bude mít tuhle převodovku tak se psalo že to je jedna z nejlepších převodovek na světě, má ji i Audi A8, nějaký BMW atd., takže opravdu špička.... (nevím jak teď, možná už má ZF ještě něco lepšího....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 25.3.2017, sob 20:14

No, já jsem z nich nemohl skoro do poslední chvíle dostat třeba to jaky to bude mít sedačky... Veloce má normalne ty velký bochany, ale jelikož jsem to chtěl v béžový, ktera se pro Veloce nenabizi, tak jsou ty sedačky jiný. Ale jaký přesně budou to mi nebyli schopni říct. Auto jsem si konfiguroval sám poprvý v životě a bylo toho dost co řešit, takže daný věci jsem moc nepitval. Navíc třeba v konfiguraci na papíře jsem měl uvedeny oba displeje, jak ten 5,5 tak i 8,5" a až když jsem auto přebíral tak jsem zjistil že tam je ten malej. Ale to mě fakt netrápí, na to to nejezdí. Ale třeba až týden po objednání jsem si uvědomil, že jsem úplně zapomněl řešit kola a ze na tom asi budou ty standardní 18" Turbine, který to moc nepodtrhujou, takže jsem ještě dodatecne objednával ty 19" z QV...

Dodneška nemám k tomu návod na benzínovou verzi, v době když jsem to objednával nebyl ani prospekt na benzín, prostě nic. Jakýsi info jsem si skládal z nemeckyho konfigurátoru a německých stránek AR...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Adamsquare » 25.3.2017, sob 20:20

Aktuálně je ZF8 asi to nejlepší co existuje, nejen mezi planetovkami ale mezi všemi automaty. Ne nadarmo je používá Rolls, Bentley atd.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host