Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
prosím cokoliv co se týká VW dávejte do příslušného vlákna.... protože když to dáte sem, tak se to zase zaprasí na 5 stránek.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemohlo by to být i tím, že ses prostě začal chovat jinak?MichalT píše: 31.3.2017, pát 14:14 Ajéje, zase je to stejný, dokud jsem měl obyčejnýho Mercedesa, bylo vše Ok. Jak jsem si koupil 500SL, v tu ránu to někteří nepobrali a začali se chovat divně. To samý tady. Nesnáším škodovky a koncern úplně stejně jako když jsem měl 156, ale holt teď už to zní jinak co? Njn, typická malá česká závist...

K tomu článku Superb vs Giulia:
Asi to bude tím jak si na Škodovku vysazený, ale hledáš v tom textu podle mě něco co tam není. Třeba to s tou spotřebou jsem já pochopil tak, že v reálu si sanozřejmě vezme víc jak Giulia tak Superb. Ohledně tý ceny - sám sis to spočítal na rozdíl 110.000 Kč, ale i z článku je zřejmý, že ten rozdíl je přes 250.000 Kč. A to prostě málo není. Pobavila mě zmínka o převodovce jako nejlepší na trhu. Neříkám, že to tak není, ale na to, že si před týdnem nevěděl jestli je to dvouspojka nebo klasika s hydroměničem to jsou poměrně odvážná slova.

Už se na ty Škodovky vykašli a hledej soupeře z odpovídající kategorie.

Teď prosím bez emocí, protože důkladně neznám techniku Giulie - co je unikátního na brzdách Veloce?
Jinak je mi trochu divná ta maximálka u Veloce. Vzhledem k tomu jak je to zpřevodovaný bych čekal maximálku vyšší. Ne že by to teda bylo důležitý. Nebude to na těch 240 omezený elktronikou?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jestli nekoho zajima srovnani s fl lexusem is300h, tak to bylo moje druhy auto ve finale s giulii....

Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harrous: Kdyby ten článek byl AR vs. BMW tak se budeme bavit o srovnání s BMW, jenže to by ten článek pak nebyl takhle krecovite napsaný. Kam se člověk podiva, tam škodovka nad vším vyhrává, dokonce byl někde na netu i článek srovnávající poslední WRX STI a RS a závěr vyzněl pro škodovku. Jak jsi správně napsal: škodovka není pro Alfu soupeř, jenže některý ty novináři a natvrdli majitele škodovek se porad snaží dokázat nejen že je to soupeř (všeho, to není "problem" jen Alfy), ale že je to i lepší než všechno ostatní. A ještě mají tu drzost se posmesne vyjadřovat o Alfě. To bych nemohl mit Alfu doopravdy rad, kdyby mě tohle nechávalo klidnym.
Pokud jsem to správně pochopil tak brzdy mají zásobník maximálního tlaku, který se pouzije když to systém vyhodnotí jako nutne, aby předešel srážce apod. Takže dřív než řidič zareaguje a začne poradne brzdit auto už dávno maximalni silou brzdí za něj. A ještě nějakou funkci to melo, ale to už jsem zapomněl.
PS: jenže ja se chovam furt stejně, škodovky nesnáším odmalička, strejda měl Rapida, párkrát jsem v tom krapu jel a už v sedmi letech mi bylo jasný na čem jsem. Poslední hřebíček do rakve bylo cca 8 let se sluzebnimi oktávkami, passaty a superby, fakt nikdy nepochopím jak si to někdo může koupit za svoje vlastni peníze.
Edit: jo ještě ta maximalka. Na tu osmičku to jede na 3t ot/min 180 km/h. Ciste teoreticky by to melo jít vytočit do 6 tis, ale ta maximalka je pak dost sci-fi. Těch 240 to jede na myslím 4500 ot/min nebo něco lehce přes, bude tam asi nějaký prokluz nebo tak něco, protoze kdyby byl převod přímý jako u manuálu tak 4500 by odpovídalo 270 km/h... Nejvíc mi to jednou ukázalo 243 km/h, vylezlo to tam docela nenucene ani jsem to nějak nedrtil.
Pokud jsem to správně pochopil tak brzdy mají zásobník maximálního tlaku, který se pouzije když to systém vyhodnotí jako nutne, aby předešel srážce apod. Takže dřív než řidič zareaguje a začne poradne brzdit auto už dávno maximalni silou brzdí za něj. A ještě nějakou funkci to melo, ale to už jsem zapomněl.
PS: jenže ja se chovam furt stejně, škodovky nesnáším odmalička, strejda měl Rapida, párkrát jsem v tom krapu jel a už v sedmi letech mi bylo jasný na čem jsem. Poslední hřebíček do rakve bylo cca 8 let se sluzebnimi oktávkami, passaty a superby, fakt nikdy nepochopím jak si to někdo může koupit za svoje vlastni peníze.
Edit: jo ještě ta maximalka. Na tu osmičku to jede na 3t ot/min 180 km/h. Ciste teoreticky by to melo jít vytočit do 6 tis, ale ta maximalka je pak dost sci-fi. Těch 240 to jede na myslím 4500 ot/min nebo něco lehce přes, bude tam asi nějaký prokluz nebo tak něco, protoze kdyby byl převod přímý jako u manuálu tak 4500 by odpovídalo 270 km/h... Nejvíc mi to jednou ukázalo 243 km/h, vylezlo to tam docela nenucene ani jsem to nějak nedrtil.
Naposledy upravil(a) MichalT dne 31.3.2017, pát 17:01, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tuto ultra brzdovou fíčurynu má snad každý koncern s radarovym tempomatem, Passat určitě...MichalT píše: 31.3.2017, pát 16:51Pokud jsem to správně pochopil tak brzdy mají zásobník maximálního tlaku, který se pouzije když to systém vyhodnotí jako nutne, aby předešel srážce apod. Takže dřív než řidič zareaguje a začne poradne brzdit auto už dávno maximalni silou brzdí za něj. A ještě nějakou funkci to melo, ale to už jsem zapomněl.
PS: jenže ja se chovam furt stejně, škodovky nesnáším odmalička, strejda měl Rapida, párkrát jsem v tom krapu jel a už v sedmi letech mi bylo jasný na čem jsem. Poslední hřebíček do rakve bylo cca 8 let se sluzebnimi oktávkami, passaty a superby, fakt nikdy nepochopím jak si to někdo může koupit za svoje vlastni peníze..
Jen tu ze sebe děláš čím dál většího blba...
Naposledy upravil(a) Petr147 dne 31.3.2017, pát 17:09, celkem upraveno 1 x.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Giulia trochu bez povšimnutí dostala unikátní elektrohydraulický systém brzd. Jde vlastně o systém „brzdění po drátě“, brzdový pedál nepůsobí na hydraulický okruh brzd přímo, ale přes elektronicky řízený člen. Kvůli splnění požadavků legislativy trvající na tom, že mezi pedálem a brzdami musí být přímá pevná vazba, je ovšem pro případ závady v záloze mechanické spojení.
Za běžných podmínek ale řidič ovládá pedálem čidlo, které podle různých parametrů ovládá brzdový systém. Výsledkem jsou mimo jiné rychlejší nástup brzdné síly a lepší odezva zkracující brzdnou dráhu a také omezení přenosu nežádoucích vibrací do pedálu.
Giulia je podle společnosti Continental, která Alfě Romeo toto řešení dodává (interní označení je MK C1), prvním sériově vyráběným autem světa, která podobný systém používá.
V jednom modulu je kromě „spínače“ brzd také posilovač a řídící jednotky ABS a stabilizačního systému, vývojáři tak uspořili v porovnání s konvenčními systémy asi čtyři kilogramy hmotnosti.
Za běžných podmínek ale řidič ovládá pedálem čidlo, které podle různých parametrů ovládá brzdový systém. Výsledkem jsou mimo jiné rychlejší nástup brzdné síly a lepší odezva zkracující brzdnou dráhu a také omezení přenosu nežádoucích vibrací do pedálu.
Giulia je podle společnosti Continental, která Alfě Romeo toto řešení dodává (interní označení je MK C1), prvním sériově vyráběným autem světa, která podobný systém používá.
V jednom modulu je kromě „spínače“ brzd také posilovač a řídící jednotky ABS a stabilizačního systému, vývojáři tak uspořili v porovnání s konvenčními systémy asi čtyři kilogramy hmotnosti.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ta maximalka u Veloce bude dana rozdilem mezi poslednima kvaltama prevodovky. 240 bude sestka v omezovaci, ale prerazenim na 7 spadnou otacky tak nizko, ze uz to motor nepobere, aspon tak jsem to mel u bmw s zf8. Druha moznost je elektronicky omezovac kvuli awd, aby se v tom neuvaril olej.
A to s tema brzdama nic specialniho neni, programovatelnej tlak v dodatecnym brzdovym okruhu ma dneska spousta aut, neznam detaily, ale vim ze to musi mit vsechna auta s precrash systemem, aby byl tlak dostupny hned kdyz je v nouzi potreba.
Obecne neni Giulie zadny nadauto, ale rozhodne to je supr alternativa k nudny nemecky klasice.
A to s tema brzdama nic specialniho neni, programovatelnej tlak v dodatecnym brzdovym okruhu ma dneska spousta aut, neznam detaily, ale vim ze to musi mit vsechna auta s precrash systemem, aby byl tlak dostupny hned kdyz je v nouzi potreba.
Obecne neni Giulie zadny nadauto, ale rozhodne to je supr alternativa k nudny nemecky klasice.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jojo s těma brzdama jsem si pamatoval jen pulku, jedna věc je to s tim zásobníkem tlaku, to už mělo myslím i Ecko někde kolem roku 98 a druhá pulka je to co jsem dopsal pak a to zatím nikdo jiný nemá.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zrovna s lidmi z Continentalu jsem o těch brzdach mluvil a prý to byl porod, než z Fiatu něco pořádně vyspecifikovali




Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Anebo nic... zbytečný.
Naposledy upravil(a) MichalT dne 31.3.2017, pát 17:25, celkem upraveno 1 x.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tohle je mi jasný. Tak se nad tím zasměju a jdu dál. Sám vím jak specifický WRX STI je, tak si pomyslím svoje a budu se těšit na další cestu kamkoliv. Ale není to pro mě důvod nenávidět Škodovky. Z toho už jsem tak nějak vyrostl a dospěl. Nech už Škodný Škodnejma a užívej si Giulie.MichalT píše: 31.3.2017, pát 16:51dokonce byl někde na netu i článek srovnávající poslední WRX STI a RS a závěr vyzněl pro škodovku.

Osobně ještě doporučuju nedělat z Giulie nadauto (stejně jako to občas dělají právě novináři z VW Group) a bude to v pohodě.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No jenže ja to sem taky se smejicima se smajlikama dal, někteří to pochopili a v pohodě okomentovali. Problém z toho vyrábí par zakomplexovanych jedinců, kteři si ventiluji svoji frustraci z neúspěchu poznámkami o tahání si pindika, urazkami, chytanim za slovo, aby si dokazali, ze jsou lepší, a dalším... tak jo, když to mají zapotřebí. A to ještě neví, že jsem před koupí ani neresil jestli to má el.servo nebo hydraulický, jaky je průměr výfuku a dodnes nevím kolik fouká turbo (to jediny by mě ale fakt zajimalo).
Tak teď se na tom zase muzou začít točit a bavit, ja pojedu umyt auto před Kuňkou. PS: jsem zvedavej s kolika místními diskutery se tam potkám
Tak teď se na tom zase muzou začít točit a bavit, ja pojedu umyt auto před Kuňkou. PS: jsem zvedavej s kolika místními diskutery se tam potkám

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
myslím že ta maximálka je omezená elektronicky, někde jsem to zahlídnul, ale už si nepamatuju kde....
jinak jak už tu zaznělo, pokud to auto točí ve 130 na 8st. 2100 otáček, samozřejmě čistě mechanicky může jet rychleji než 240, ty koně na to myslím v pohodě stačí.... ale spíš než maximálka v omezovači mě zajímá zpřevodování tak, že můžu jet v pohodě konstantně 180 a nemám zbytečně vytočený motor....
jinak jak už tu zaznělo, pokud to auto točí ve 130 na 8st. 2100 otáček, samozřejmě čistě mechanicky může jet rychleji než 240, ty koně na to myslím v pohodě stačí.... ale spíš než maximálka v omezovači mě zajímá zpřevodování tak, že můžu jet v pohodě konstantně 180 a nemám zbytečně vytočený motor....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Trakční charakterisitka platí všude. Je klidně možné, že díky všem možným ztrátám v pohonu na vyšší rychlost opravdu nedosáhne.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Leon Cupra 280 (stejny vykon, ale mensi ztraty) mi jela presne 274 a v tu chvili byla 6tka vytocena tesne za 5500 kde je max vykon, dal se to nehlo ani o pid, takze u Veloce to asi bude spis ten omezovac kvuli awd. Lexus GS350awd ma taky vykonu mraky a Vmax omezenou na 190 co vim.Hampice píše: 31.3.2017, pát 18:24 Trakční charakterisitka platí všude. Je klidně možné, že díky všem možným ztrátám v pohonu na vyšší rychlost opravdu nedosáhne.
Jinak 116d s 8ZF mi dosahovala Vmax (210) na 6ku, jak jsem zaradil 7ku, zacla zpomalovat.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ty vole to je zase blitek.MichalT píše: 31.3.2017, pát 16:51 PS: jenže ja se chovam furt stejně, škodovky nesnáším odmalička, strejda měl Rapida, párkrát jsem v tom krapu jel a už v sedmi letech mi bylo jasný na čem jsem.
V sedmi letech jsi tak možná viděl, že ho máš na chcaní, bál ses šáhnout na holku a o autech jsi viděl naprostý ho...o.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tenhle chlapec je prostě skrz své ego úplně mimo.. bohužel jeho obhajoba(a nejspíš nejen obhajoba) je tupá jak hrany lyží po právě skončené lyžařské sezóně. Je mi prostě jen lidsky líto takovýchto lidí, neb jejich bábovička je ta největší a běda jestli si někdo, byť třeba na druhým konci světa, proti ní dovolí něco ceknout. Míšo, Míšo... 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
k tomu brždění po drátě... ona to zas taková novinka není, Mercedes to jednu dobu používal a pak od toho rychle utekl... http://www.autoweb.cz/mercedes-opousti- ... cke-brzdy/
....
Ono to sice vypadá hezky, ale Alfa použila spoustu technologií, na kterých si ostatní natloukli... Ono to NOVÉ bude asi super, ale potom se rozhodne, jestli z ní bude legenda nebo jenom velký průser... Třeba ten hliníkový třmen zní sice fajn, ale co pak servisně? některé značky mění třmeny s destičkami a kotouči... karbonový kardan...
a Giulia má hydraulický posilovač? nikde jsem to nenašel...
....
Ono to sice vypadá hezky, ale Alfa použila spoustu technologií, na kterých si ostatní natloukli... Ono to NOVÉ bude asi super, ale potom se rozhodne, jestli z ní bude legenda nebo jenom velký průser... Třeba ten hliníkový třmen zní sice fajn, ale co pak servisně? některé značky mění třmeny s destičkami a kotouči... karbonový kardan...
a Giulia má hydraulický posilovač? nikde jsem to nenašel...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
takhle můžeš relativizovat každé auto které jde technicky někam dopředu.... samozřejmě že na žebřiňáku se ti nemá co pokazit.... ;-) prostě nezbyde než počkat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Petr147: Ne, má elektrický. A je to tam docela vystrceny před tim pomocným ramem. Ale to byl jen příklad...
Sonic & Černoch - potrefene husy se ozvaly, tak je všechno v pořádku
Sonic & Černoch - potrefene husy se ozvaly, tak je všechno v pořádku

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
OK. Myslel jsem, že v klidu převedeme diskuzi zpět k Giulii. Bohužel to asi nepůjde. Koupil si dobře, na Octavie to stačí a všichni Ti to tu závidí, protože jsou proti Tobě neúspěšný socky... Gratuluji...MichalT píše: 31.3.2017, pát 17:35 No jenže ja to sem taky se smejicima se smajlikama dal, někteří to pochopili a v pohodě okomentovali. Problém z toho vyrábí par zakomplexovanych jedinců, kteři si ventiluji svoji frustraci z neúspěchu poznámkami o tahání si pindika, urazkami, chytanim za slovo, aby si dokazali, ze jsou lepší, a dalším... tak jo, když to mají zapotřebí. A to ještě neví, že jsem před koupí ani neresil jestli to má el.servo nebo hydraulický, jaky je průměr výfuku a dodnes nevím kolik fouká turbo (to jediny by mě ale fakt zajimalo).
Tak teď se na tom zase muzou začít točit a bavit, ja pojedu umyt auto před Kuňkou. PS: jsem zvedavej s kolika místními diskutery se tam potkám![]()
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Obávám se, že závist to není, ale spíše reakce na člověka, kterej si nevidí přes svý ego ani na špičku nosu.
No a jestli se neúspěšný socky poznají podle toho, jaký mají auto, to je mě tě fakt líto.
Mám rodiný dům s krásnou velikou zahradou, ženu, kterou miluji, dvě zdravé děti a do práce chodím velmi rád a mám ji také velmi dobře placenou.
Nemám problém si to auto jít koupit a možná bych to sesmolil i na QV. Proč bych to ale dělal, když vyjedu z showroomu a auto mě tím pádem klesne skoro o 100 litrů (ne-li víc) a za rok a půl ho koupím něco málo přes půl mega. Ušetřené peníze postupně vkládám do podíláků, které mě vydělávají na důchod a holkám na studium.
Nemusím nutně honit triko s úplně novým autem, mé hodnoty jsou naprosto jinde.
Tím končím tuhle Vaší nesmyslnou debatu s kterou jste zde zasrali několik stran.
No a jestli se neúspěšný socky poznají podle toho, jaký mají auto, to je mě tě fakt líto.
Mám rodiný dům s krásnou velikou zahradou, ženu, kterou miluji, dvě zdravé děti a do práce chodím velmi rád a mám ji také velmi dobře placenou.
Nemám problém si to auto jít koupit a možná bych to sesmolil i na QV. Proč bych to ale dělal, když vyjedu z showroomu a auto mě tím pádem klesne skoro o 100 litrů (ne-li víc) a za rok a půl ho koupím něco málo přes půl mega. Ušetřené peníze postupně vkládám do podíláků, které mě vydělávají na důchod a holkám na studium.
Nemusím nutně honit triko s úplně novým autem, mé hodnoty jsou naprosto jinde.
Tím končím tuhle Vaší nesmyslnou debatu s kterou jste zde zasrali několik stran.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
kluci, hlavne to zdravicko..... to zas rikam ja.... (PS: mam tri Alfy, akcie VW a dve stavebni sporeni)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To patri spis na Facebook kluciii...
Jinak beznym skvarkum nema cenu cokoliv vysvetlovat, at si jezdi v cem chteji...
Tam proste funguje PR, na jezdeni 70 po okreskach stejne nejakou pokrocilou techniku nepotrebujou...

Jinak beznym skvarkum nema cenu cokoliv vysvetlovat, at si jezdi v cem chteji...

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi tak nějak
.Řečeno stručně a výstižně =D>

Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti