pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Farba. Po vyčistení bola vaňa taká hnusná fľakatá, tak som ju strekol farbou - tá sa musela vypáliť.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Detailista 

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Ono ti to neda, ked uz je to dole. Akurat sa to natahuje, lebo kontrolujem a cistim kazdy diel, co zdemontujem.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
a tak je to správně - každej díl ti musí projít pařátama, očistit, "odjehlit"/srazit hrany a dle použití nějak povrchově zušlechtit
škoda že u motoru pro coupe jsem si s tím docela hrál (zinek na šrouby atd..), tipo je takový halabala (no vzniká ve spartánštějších podmínkách studený garáže azinakř v tý době vypad.....), alespoň čistota a odjehlení je zachována... přijít potom, že tam je náhodou prasklina, kudyma něco teče/sákne jen díky tomu že se to díky nečistotě neobjevilo je u hotovýho motoru nemilé
jinak pěkná práce... mě by to nedalo a povrtal bych se trochu v hlavě, resp. ji strčil k sousedoj a fíďoj na pár úprav (přestože by to nikdo nikdy neocenil..).. prostě tvor nenechavej

jinak pěkná práce... mě by to nedalo a povrtal bych se trochu v hlavě, resp. ji strčil k sousedoj a fíďoj na pár úprav (přestože by to nikdo nikdy neocenil..).. prostě tvor nenechavej
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Hlava do budoucna pude dolu taky. Potrebuju to ale poskladat a nastartovat abych proveril stav variatoru. Podle toho vyskladam hlavu, protoze moje stara hlava ma vacky v lepsim stavu ale tahle nova ma zase novy hydra...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Na motoru se postupně pracuje, začíná to nabírat reálné kontury. Poslední dny jsem strávil nad klikovou hřídelí. Předchozí "mechanik" sprasil vyůstění olejových kanálů jak na hlavních tak i ojničních čepech. Hlavní by nebyly až takový problém, ty byly jen neodborně rozšířené s ostrými hranami. Horší byly ty ojniční, závrtem došlo k posunutí kanálu mimo střed ložiska - prostě debil co to dělal.
Vyůstění kanálu v ojničních čepech muselo být rozšířené na druhou stranu aby bylo dosaženo symetrie. Okraje jsou zabroušeny kamenem, smirkem 400 pak 1000 (v oleji) a nakonec zaleštěny leštící stopkou a pastou. Na hlavních čepech byl dopracován náběh pro ulehčení prodění oleje do kanálu:
V bloku jsou už nové ostřiky pístů:
Mezičasem dorazily kartáče na čištění. Taky se mi rapidně zvýšila spotřeba čističe na brzdy:
Nastříkal jsem i držák motoru, předtím jsem vymaskoval místa, kam dosedají šrouby a pod.:
Vyůstění kanálu v ojničních čepech muselo být rozšířené na druhou stranu aby bylo dosaženo symetrie. Okraje jsou zabroušeny kamenem, smirkem 400 pak 1000 (v oleji) a nakonec zaleštěny leštící stopkou a pastou. Na hlavních čepech byl dopracován náběh pro ulehčení prodění oleje do kanálu:
V bloku jsou už nové ostřiky pístů:
Mezičasem dorazily kartáče na čištění. Taky se mi rapidně zvýšila spotřeba čističe na brzdy:
Nastříkal jsem i držák motoru, předtím jsem vymaskoval místa, kam dosedají šrouby a pod.:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Moc pěkný, vážně moc. Úplně nad tím slintám.. 

Giulia 2.0T
ex. 159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Tvl pecka!!! Takhle se to má dělat... Zase se stydim 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Dík, já myslel, že se v tom všichni takhle vrtáte. Někdy mám dokonce pocit, že to šidím a radši sem nedávám všechny fotky 
BTW, právě jsem sehnal klešte na ty origo hadicové spony "CLIC-R", cena 9,43EUR
Většinou je teda měním za klasické šroubovací eska ale v některých případech to zavazí a je lepší použít tu origo (třeba pod tím plastovým krytem motoru jak jsou uchyceny hadice odvětrání) a to se s tím pak člověk sere než ji nasadí zpátky...

BTW, právě jsem sehnal klešte na ty origo hadicové spony "CLIC-R", cena 9,43EUR

Většinou je teda měním za klasické šroubovací eska ale v některých případech to zavazí a je lepší použít tu origo (třeba pod tím plastovým krytem motoru jak jsou uchyceny hadice odvětrání) a to se s tím pak člověk sere než ji nasadí zpátky...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Tak, klika je v bloku. Osazený nový šály - hlavní i ojniční. Víka hlavních dotažená na 110Nm, ojniční 25Nm+60°. Šály i klika v průbehu montáže pořádně přelité olejem, ať to nikde nedře.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Všechno připravený na montáž vany. Nejvíc trvá to nekonečné čištění dílů, šroubů, dosedacích ploch...
Když už to bylo rozebraný tak jsem přeleštil pístek obtokového ventilu
Na dotažení řemenice byla použita klasická technika blokování klikového hřídele
Když už to bylo rozebraný tak jsem přeleštil pístek obtokového ventilu
Na dotažení řemenice byla použita klasická technika blokování klikového hřídele

Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Vana utěsněná - bez zbytečného patlání silikonu, jak je tomu zvykem v servisu (starý silikon jsem vytahoval snad z každé dírky na bloku, nevím proč maj mechanici takovou blbou úchylku tam vždycky rvát celou tubu). A pod tu krytku na samém spodku vany šlo nové těsnění (krytka ještě není v barvě, protože by se při manévrování s motorem do auta stejně podřela, stříkat se bude až v autě, pokud vůbec).
Navíc jsem si dnes udělal radost dalším nářadím do sbírky:
Navíc jsem si dnes udělal radost dalším nářadím do sbírky:
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Motor se o víkendu vyhříval na sluníčku
Odstrojil jsem předek, všechno co bylo třeba jsem z motoru/převodovky odpojil. Zbývá už jen odpojit pravou poloosu a motor může ven. S místem v garáži je to bída, když chce člověk pracovat tak půlka věcí je vyházená před garáž. Posílám foto garáže ve verzi "práce" a verzi "skladiště"
Odstrojil jsem předek, všechno co bylo třeba jsem z motoru/převodovky odpojil. Zbývá už jen odpojit pravou poloosu a motor může ven. S místem v garáži je to bída, když chce člověk pracovat tak půlka věcí je vyházená před garáž. Posílám foto garáže ve verzi "práce" a verzi "skladiště"

Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Krásná práce
Ale nejvíc tě obdivuju za precizní fotodokumentaci, ta se mě vždy i přes veškerou snahu zvrhne na fotku "před" a pak spoustu "až je to hotový"

Ale nejvíc tě obdivuju za precizní fotodokumentaci, ta se mě vždy i přes veškerou snahu zvrhne na fotku "před" a pak spoustu "až je to hotový"

Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
To tesnenie na spodok vane si kupoval vo Fiate?
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
V DS auto, značka Corteco. Vieš to vyhľadať podľa OEM čísla. Myslím, že to bolo toto:
http://www.autodielyds.sk/sk/dir/1-1/1/1/60626642
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
To není ani třetina fotek, co jsem pořídil. Většina je ale z rozebíráni, které dělám kvůli lepší orintaci při skládání, když si něčím nejsem jistý tak se podívám na foto jak to bylo předtím. Horší je, pokud to někdo přet tebou už blbě složil a ty to po něm zopakuješ - jako třeba spřeházený šrouby na olejové vaně, kdy na straně u olejový pumpy dal nějaké kratší šrouby než tam měli jít a nechytlo to dostatečně závit. Zvládlo to utahovací moment 4Nm a pak to závit vzdal. Naštěstí je díra průchozí a je tam místa dost, takže to řeší delší M6 šroub a samojistící matice z druhé strany. jinak by se musely ty závity převrtat...petrAR156 píše: 3.4.2017, pon 09:30 Krásná práce![]()
Ale nejvíc tě obdivuju za precizní fotodokumentaci, ta se mě vždy i přes veškerou snahu zvrhne na fotku "před" a pak spoustu "až je to hotový"![]()
Co je teď větší dilema, tak mám podezření, že ten motor mel předtím blbě složený rozvody. Prej by po GO a před demontáží funkční, já si označil řemen a nasadil ho zpátky jak byl (s vačkama se nehýbalo), ale když motorem protočím, tak rysky na řemenu sice sedí, ale co nesedí je výfukové kolo a ta drážka na něm. Při prvním pístu v HU (ryska na hlavní řemenici proti rysce vyražené na tělese olejové pumpy) by měla ryska výfukového kola směřovat dopředu na hranu plastového krytu ventilů. U mě tomu tak není a předpokládám, že výfukové kolo nejde na vačku nasadit špatně, že to jde jen v jedné poloze a "pohyblivé" je jen kolo sací. Pak mi z toho vychází jen to, že ten motor byl složený blbě a nemohl přece jet, protože je to posunutý o několik zubů. Při protáčením motorem ráčnou to jde ale celkem lehce, nemám pocit, že by se potkávaly ventily s písty. Nebo je možný to výfukové kolo nasadit i v jiné pozici?
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
výfuková vačka je na šroub a není ničím pojištěná - teda alespoň tak jsem to měl na svejch 1.8 motorech.. dokonce jsme využil situace a přečasoval vačky podle svého s odpojeným variátorem..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Aha, takže když se to sestavuje, tak se zajistí vačky přípravky na palcích a to výfukové kolo se dotáhne v pozici aby byla ryska dopředu? Ale je možné ho otočit do jakékoliv pozice? Takže je docela možný, že rozvody jsou nastavený správně a prodejce nekecal, jen to kolo bylo při dotažení jinak otočený, proto to "nesedí" ale vačka je v pozici jak má být...
EDIT: Našel jsem na jedné stránce zmínku o "selhávajícím zámku" toho výfukového kola v důsledku čeho se kolo nedrží pozici vůči vačce a protáčí se....
https://alfa-restoration.co.uk/shop/pro ... ts_id=1586
To je dost nahovno...až vyndám starý motor z auta tak to kolo sundám a kouknu na něj, jestli má zámek nebo ne a podle toho se rozhodnu co s tím. Pokud tam je zámek, tak je jasný, že na tom "novým" motoru je to blbě a není zaručený, že se to nezačne protáčet. Takže si budu muset vypůjčit aretovací sadu (a to jsem si s tím víkem ventilů tak hrál a zase bude muset dolů)...
EDIT: Našel jsem na jedné stránce zmínku o "selhávajícím zámku" toho výfukového kola v důsledku čeho se kolo nedrží pozici vůči vačce a protáčí se....
https://alfa-restoration.co.uk/shop/pro ... ts_id=1586
To je dost nahovno...až vyndám starý motor z auta tak to kolo sundám a kouknu na něj, jestli má zámek nebo ne a podle toho se rozhodnu co s tím. Pokud tam je zámek, tak je jasný, že na tom "novým" motoru je to blbě a není zaručený, že se to nezačne protáčet. Takže si budu muset vypůjčit aretovací sadu (a to jsem si s tím víkem ventilů tak hrál a zase bude muset dolů)...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
přesně jak píšeš, vačky se zajistí na pozicích a kola přitáhnou - proto to taky nemá žádný značky krom orientační na řemenici dole (a HU se chytá hodinkama).. jinak to jištěný není krom momentu, kterým to je utažený... resp. tak to měly ty 3 motory co jsem tu měl...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
OK, na netu jsem ale videl nejake zminky o tom ulomenym zamku tak to pro jistotu skouknu na tom starym motoru.
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Neřeš žádný značky, který sis udělal předtím. Udělej rozvody pěkně nově načisto 
Jinak pokud se nepletu tak na výfukový řemenici je péro, ale je tam vůle cca 5-10°. Tak to bylo na 156 1.8TS 106kW pokud mě paměť neklame

Jinak pokud se nepletu tak na výfukový řemenici je péro, ale je tam vůle cca 5-10°. Tak to bylo na 156 1.8TS 106kW pokud mě paměť neklame

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
Stavil jsem se v garáži a mám přesnější údaje. Výfukový kolo je při prvním pístu v HU posunuto o 30° dozadu. Je možný, že je ulomený zámek/nebo pokud tam zámek není tak je to blbě postavený (v to doufám, jinak je šance, že se to mohlo při protáčení motorem mohlo potkat i když to bych asi cítil na té krátké páce). Pokud by to byla ta druhá možnost, tak stejně to je podle mě problém, protože právě pozice výfukového kola je snímáná snímačem na vnitřní straně toho kola, takže ŘJ by z toho byla asi dost mimo, kdyby to bylo hnutý o 30°. Každopádně z toho důvodu ten motor nemohl šlapat úplně v pořádku, nebo je ta elektronika tak benevolentní, že by se dokázala vypořádat s 30° posunem?
Teď je na místě otázka, kdo mi je ochoten vypůjčit ty aretovací přípravky spolu s hodinkami na určení TDC?
Přikládám fotky, posun změřen úhloměrem na dotažení šroubů, jinej nebyl poruce
Jo a ješte mi dorazili další čistící kartáče od 2mm, to jen tak na okraj
Teď je na místě otázka, kdo mi je ochoten vypůjčit ty aretovací přípravky spolu s hodinkami na určení TDC?
Přikládám fotky, posun změřen úhloměrem na dotažení šroubů, jinej nebyl poruce

Jo a ješte mi dorazili další čistící kartáče od 2mm, to jen tak na okraj
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: pelo - Spider 916, 1.8TS 16V, r.v.1999 - zadřený motor
no z mý zkušenosti z jinejch aut bejvá elektronika velmi benevolentní ( jelikož v mým případě snesla kroucení vačkama bez přenastavení kol atd..).. jde jen o informaci pozici 1 válce, resp v jakém cyklu se nachází - pro sekvenční vstřik a zapalko, bez žádnýho vlivu na výkon - tam kde se to projevuje, se možná akorát zhoršujou emise..tj. nízký otáčky , kde je moment otevření vstřiku vůči otevření/zavření ventilu docela znát na kultuře chodu a emisích.. přesnou pozici motoru má z triggeru na klice...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti