Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
qpkqkma
Pozorovatel

Příspěvky: 448
Registrován: 23.11.2015, pon 13:23
Bydliště: Žilina - SK

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od qpkqkma » 14.5.2017, ned 13:34

0W-30 píšu v manuáli pre EU (resp. SK/CZ...), 0W-20 v manuáli pre UK.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 14.5.2017, ned 13:59

Redjames píše: 14.5.2017, ned 12:28 ...já myslím, že do Giulie 2.2 JTD nepatří 0W-30 , ale 0W-20, alespoň manuál to píše , takže spíš toto :
https://www.znackoveoleje.cz/Selenia-WR ... -d2010.htm jen 2.2. JTD Veloce má 0W-30 Digitek
Ano, dle navodu to je 0W-20
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od RonyV » 15.5.2017, pon 06:16

MichalT píše: 12.5.2017, pát 12:27
RonyV píše: 9.5.2017, úte 16:59 Tak teda za tu cenu na oko nic moc. Se to tváří jak serie. Když už tam budeš kupovat lauf, tak od turba dozadu ne, aspoň 3' :wink:
To s těma karbonovejma koncovkama je docela hezký. Trubku 3" od turba až dozadu mám na tryskomyši (Horizon co mám v podpisu), ale tam už nějakej pátek nehrozí, že bych přišel o záruku :wink: :D
Jo tak, to byl jen tlumič bez koncovek? Jinak ano, s těma carbon-koncovkama je to už jiná, ale ta cenovka je teda solidní :???:
Na ST mě vyšel laďák od turba v 3' o něco levněji než co chce Ragazzon za poslední díl ... pravda, že moje ST je 9let starej model. Možná proto že je Giu "novinka" je ta cena jinde.

Jinak v sobotu jsem jel po německé dálnici a najednou mě bere Giulia QV, tam je ten sound hodně slušně nalazenej. Dle hlasitosti jel pán nejspíš s RACE modu. ... Bohužel jsem se ho dlouho nedržel, ten rozdíl 270koní jde znát no ... :smt033
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 15.5.2017, pon 11:59

:D to jo no :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 16.5.2017, úte 16:09

myslím že na to že to je základní verze to nejede špatně :D
https://www.youtube.com/watch?v=3ZC09P6 ... e=youtu.be

a to ta cesta není úplně rovná a je spíš malinko do kopce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od RonyV » 17.5.2017, stř 12:11

Tak s tou 200CV motorizací by si mi na tý dálnici nefrknul jak ten s QV. Poblém bych měl možná už trochu s Michalovo 280CV verzí.

akce od 1:40 :smt023
https://www.youtube.com/watch?v=9QHlZg5PUto
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 17.5.2017, stř 12:15

Add mereni stavu oleje u naftovych verzi - vpravo za turbem je schovana klasicka dratena merka oleje a rwd verze naftaku pouzivaji skutecne jen 3,6l oleje.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 17.5.2017, stř 12:44

Rony: tak pokud má ta základní Giulia o 20kW míň než tvůj Focus tak je jasný že mu těžko ujede.... lehčí asi taky nebude.... jedinou výhodu má v té 8st převodovce.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9102
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 17.5.2017, stř 13:21

A kdo by taky chtěl srovnávat zrovna RS a Giu na dálnici? Pro obě auta jsou přirzeným domovem spíš okresky a tam se dost projeví odlišná koncepce obou... Nelze imho srovnat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od cuhan » 17.5.2017, stř 20:58

Myslím že v to m Focusu je motor co mám ve volvu..
http://www.youtube.com/watch?v=Bh7hYQczTQ8
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Zikk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 155
Registrován: 23.7.2015, čtv 07:03
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Zikk » 18.5.2017, čtv 14:33

Porovnávačka pindíků?

Jen bych k tomu chtěl řict, že je zajímavé jak je ta 200cv verze vlastně takřka stejně rychlá jak 159 2.4JTDm s 200cv. A to se všude řeší, že je 159 těžká mrcha a Giulia lehká. Ony ve výsledku dle papírů váží plus mínus stejně. Samozřejmě pocit z jízdy je rozdílný.

180cv verze je snad i na setinu stejná v 0-100.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 18.5.2017, čtv 15:44

no nevim, třeba podle tohoto odkazu: http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=153230 má Brera 2.4 JTD z 0 na 100 za 8,1s.
A Giulia 2.0T 200PS za 6,6.... možná tím odlehčovacím faceliftem něco málo na zrychlení ta Brera/159 získá, ale k tomu času 6,6 se ani nepřiblíží.... nic proti, je to prostě starší auto z jiné doby, ale srovnávat se to moc nedá.....

Pohotovostní hmotnost Giulie v naftě začíná na 1374kg (viz http://www.auto.cz/alfa-romeo-giulia-od ... klad-95108). 159 s naftovým čtyřválcem váží 1540kg (http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-159-sw-jtd-2194).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 18.5.2017, čtv 16:33

To už je relevantnější srovnání se 156 2.5 V6 r.v. 2000, 187hp (190ps), 0 - 100 7.3 s, 1320 kg.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 18.5.2017, čtv 16:59

Zikk píše: 18.5.2017, čtv 14:33 Porovnávačka pindíků?

Jen bych k tomu chtěl řict, že je zajímavé jak je ta 200cv verze vlastně takřka stejně rychlá jak 159 2.4JTDm s 200cv. A to se všude řeší, že je 159 těžká mrcha a Giulia lehká. Ony ve výsledku dle papírů váží plus mínus stejně. Samozřejmě pocit z jízdy je rozdílný.

180cv verze je snad i na setinu stejná v 0-100.
Co znamená "takřka stejně rychlá"?
Předpokládám, že myslíš srovnání dieselů. Když vezmu dostupné parametry tak:
AR 159 2.4JTDM Q4 (210k) MT - 1690 kg, 8.4 s, 226 km/h (http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=154176)
Giulia 2.2JTD Q4 (210k) AT- 1535 kg, 6.8 s, 235 km/h (http://www.alfaromeo.cz/content/dam/alf ... %20web.pdf)
Giulia 2.2JTD (180k) MT - 1374 kg, 7.2 s, 230km/h
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Zikk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 155
Registrován: 23.7.2015, čtv 07:03
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Zikk » 18.5.2017, čtv 20:25

No já koukal na video kde naměřil s tím 180cv čas 8,4s. Ty hmotnosti u Giulie jsem někde taky viděl i vyšší, kolem 1600kg. Ale jak vidno, dost záleží na verzi. Hlavně když se dívám na videa všech možných motorizací, tak to vypadá hrozně pomalé na to co bych čekal a co je na papíře
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od soft147 » 18.5.2017, čtv 20:40

Na videu je to vždycky zdánlivě pomalé.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Zikk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 155
Registrován: 23.7.2015, čtv 07:03
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Zikk » 18.5.2017, čtv 20:47

To máš pravdu. Jinak já osobně vidím jako ideální motorizaci alespoň ten 280k benzín. To je hodnota, které se (ač je to smutné)pomalu bliží i obyčejné rodinné kombíky a nerad bych Giulii, které to natře Passat a spol.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 18.5.2017, čtv 21:04

no myslím že pro většinu kupců Giulie není až zas takové kritérium jestli jim na dálnici ujede nějaký chipnutý Pasát.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Zikk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 155
Registrován: 23.7.2015, čtv 07:03
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Zikk » 19.5.2017, pát 05:24

Nemyslím to z pohledu že by s nimi závodili. Spíš z toho pohledu, že chceš předjet třeba kamion a za tebou se vyřítí něco co by si nečekal, že tak vůbec pojede. Ty nové Passaty i bez chipu jsou poměrně nakrmené (benzín 280k, diesel 240k). Giulia ve mě evokuje sportovnější zážitky než nějaké rodinné kombíky.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1583
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od petrAR156 » 19.5.2017, pát 08:31

Zikk píše: 19.5.2017, pát 05:24 ... Giulia ve mě evokuje sportovnější zážitky než nějaké rodinné kombíky.
No právě. Vlásenky bude kterákoliv Giulia učitě projíždět líp než kterýkoliv rodinný kombík.

Zikk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 155
Registrován: 23.7.2015, čtv 07:03
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Zikk » 19.5.2017, pát 09:25

Tak to bez debat.

Mimochodem na alfaowner foru už si někdo nechal přehrát soft z 280k verze do 200k verze do režimu D v DNA. A funguje to bez problémů. To taky není zlý nápad, človek ušetří peníze a asi 100kg na váze díky absenci Q4 a dostane stejný výkon jako vyšší model, když už jsou to stejné motory, jen s jinou mapou.
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 19.5.2017, pát 09:45

Ja teda mel uz x aut, s vykonem od 90 do 280k a 90k focus mkII byl rozhodne sportovnejsi nez treba 210k IS250. Stejne tak Mazda MX5 se 122k a prakticky zadnym kroutakem byla vetsi zabava nez vsechno ostatni. Myslim, ze je to spis o tom jak clovek ten vykon umi vyuzit nez kolik ho tam je. Kdyz na dalnici potkam rychlejsiho passata tak mu proste uhnu...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od soft147 » 19.5.2017, pát 10:31

To je o povaze a přístupu, pokud chceš za každou cenu závodit, jdeš do toho. To mě dávno nebere, v úterý jsem uhnul Dácii, spěchal, ať si jede.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9102
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 19.5.2017, pát 10:35

Právě... Tohle nechápu, jakože když mě dojede někdo rychlejší, tak je to automaticky výzva ho pojet? Proč? Prostě třeba jen spěchá za manželkou do porodnice, nebo na rande se super kocí... Tak jako tak k tomu má nějakej důvod a většinou to asi není dokazaovat si něco na ostatních.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 19.5.2017, pát 10:56

hlavně vždycky se najde někdo rychlejší, nemá smysl to řešit.... :smt102
pokud bych chtěl jezdit rychle rovně, koupím v bazáči nějaké 3.0TDi a jsem král :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů