Zadírání motorů TS 16V
Re: Zadírání motorů TS 16V
Rozumím, ale bez seriózního proměření všeho bych se v tom nevrtal. Není nic horšího než když to poskládáš naslepo s novýma věcma a pak zjistíš, že to spolu prostě nehraje. Sežeň si minimálně šupito, spárové měrky a mikrometr, když už to chceš dělat...
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Zadírání motorů TS 16V
Měrky a mikrometr mám, dutinomer si bud pujcim, nebo koupim (starší). Pokud teda nebude ta díra ve válci oválná, můžu klidně koupit kroužky?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
Uz som to tu pisal v inom vlakne, mne zralo jts v zaverecnych 10-15tis. km(pred prasknutim hlavy alebo vadnym tesnenim) okolo 1.5l na 1000km a auto jazdilo dobre aj spotreba (benzinu) dobra a tie predne lambdy vydrzali 50tis. tak mi je divne ze sa ti casto odpaluju. Davas selenia 10w60? Mozno to ma nejaky balicek aditiv ktory travi lambdi viac ako ine oleje. Ja som pouzival vzdy mobil 1 5w50 ktory bol v triede api sn alebo sm cize mal hodne moderny mix aditiv ktory sa snazi byt hlavne kompatibilny s modernymi katalizatormi a lambdami. Boli aj rozbory na inak vynikajucom olejovom fore www.bobistheoilguy.com
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Zadírání motorů TS 16V
Mě taky jezdí dobře. Akorát ve vysokých otáčkách pod plynem kouří jak TDi. Lambdy mi vydržely taky tak, nicméně ty původní tam byly snad 160kkm, takže mi přijde, že jim ten olej moc neprospěl. Ano, leju tam Seleniu Racing 10W-60.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
privni je treba to rozdelat a podivat se na tyhle veci:
1. zmerit drazku 1.krouzku, pokud je vyjety vic jak 0,08mm musel bys sehnat tlustci krouzky coz je problem, nebo nove pisty
2. v miste horni uvrate 1.pistniho krouzku zkontroluj, jestli tam neni vyjeta moc hluboka/ostra ryha
3. opticky zkontrolovat boky valcu - pokud je vsude jeste videt honovani, muzes zmerit vuli valec / pist s merkama ( opet - origo 0,04mm, pokud nameris vic jak 0,08mm zadne prekrouzkovani ti nepomuze )
Pokud kontrolou motor projde, daji se dat nove krouzky - ale pozor, ne vsechny krouzky se k tomu hodi, musis vedet jake koupit. Krouzky na novy valce jsou jine nez krouzky na jety motor.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
OK, jak to rozdělám, tak se ozvu. Dneska jsem to jenom přeparkovával (asi 50m na vesnici) a pak jsem vypl motor a šel dolít olej a jak jsem otevřel vičko oleje, tak z toho šel mírně kouř. A to ten motor běžel tak minutu....
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
..ten kour nic neznamena, ale jeste pred demontazi zmer komprese, at to nedelas naslepo a mas vychozi bod. Pro me je to tak samozrejme, ze to zapominam napsat....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak jsem se k tomu konecně dostal.
Tlaky jsou ve zkratce: 14 - 14 - 14 - 12.5
Ten poslední (nejblíž u baterky) má tak 12.5 - 13. Ty ostatní mírně pod 14, nebo 14.
Taky mi to začalo klepat na volnoběh. Dělá to jen na volnoběh a jen při zahřátém motoru. Ujel jsem s takto klepajícím autem tak 50-100km (nevím přesne, kdy to začalo) a zatím se to nezhoršuje. Spodek motoru a převodovka jsou zasviněný od oleje. takže ta spotřeba nebude asi tak hrozná, část evidentně i vyteče ven. Zatím nevím kudy.
Tlaky jsou ve zkratce: 14 - 14 - 14 - 12.5
Ten poslední (nejblíž u baterky) má tak 12.5 - 13. Ty ostatní mírně pod 14, nebo 14.
Taky mi to začalo klepat na volnoběh. Dělá to jen na volnoběh a jen při zahřátém motoru. Ujel jsem s takto klepajícím autem tak 50-100km (nevím přesne, kdy to začalo) a zatím se to nezhoršuje. Spodek motoru a převodovka jsou zasviněný od oleje. takže ta spotřeba nebude asi tak hrozná, část evidentně i vyteče ven. Zatím nevím kudy.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak jsem dneska sundal vanu a zdálo se mi, že jedna ojnice jde na klice nějak lehko. Sundal jsem šály a hele:
.. ten horní je z vedlejšího pístu. Jsou to ty 2 prostřední. Klikovka vypadá takto:
Má to cenu? Postačí vyměnit šály, nebo je to na opravu klikovky? NEbylo by lepší koupit rovnou jetej motor?
.. ten horní je z vedlejšího pístu. Jsou to ty 2 prostřední. Klikovka vypadá takto:
Má to cenu? Postačí vyměnit šály, nebo je to na opravu klikovky? NEbylo by lepší koupit rovnou jetej motor?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
To takhle nejde říct. šaly se neprotočily, takže klika snad ok. klikovku ocistit od zbytku šály, zkontrolovat jestli nejsou rýhy a zmerit mikrometrem ovalitu. samozrejme by bylo lepsi kliku ven a nechat zkontrolovat, ale tato kontrola postaci a pokud to vyjde v poho, das nový saly a jezdit. po treba 5000 km shodit a zkontrolovat a budes vedet vice
edit: ted na to koukám, že ta sala je nejaká rozmázlá, zmeril bych tlak oleje, zda je to ok
edit: ted na to koukám, že ta sala je nejaká rozmázlá, zmeril bych tlak oleje, zda je to ok
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Zadírání motorů TS 16V
kolikrát jsi to už dělal? 2x 3x? nebude tam něco blbě?
Re: Zadírání motorů TS 16V
Myslíš ty šály? Naposled 2013 po proražení olejové vany. A to spíš preventivně, nevypadalo to nijak zle.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
že to je šálana prostředku je divný - většinou na nedostatek oleje trpěj šály nejdál od mazací galerie- tady je hned u ní
to asi na nedostatek tlaku nebude trpět...
spíš mě napadá - i dle toho jak je šála projetá - je ojnice rovná? (případně ten čep na klikovce?) - vypadá to že to jede šejdrem (stačí pár stovek mm - ohlá ojnice, není zvláštní jev a klikovka též - jednu šmajdavou v řádech 0,005/8mm tu taky mam..)... jinak klasika- vytočit ještě ostřiky pístů . vymejt a profouknout - pokud udržej 1.5 bar jsou OK, pokud je profoukneš pusou, zahodit... tam s ztratí nejvíc tlaku pro klikovku, jelikož to je na stejným kanálu..
to asi na nedostatek tlaku nebude trpět...
spíš mě napadá - i dle toho jak je šála projetá - je ojnice rovná? (případně ten čep na klikovce?) - vypadá to že to jede šejdrem (stačí pár stovek mm - ohlá ojnice, není zvláštní jev a klikovka též - jednu šmajdavou v řádech 0,005/8mm tu taky mam..)... jinak klasika- vytočit ještě ostřiky pístů . vymejt a profouknout - pokud udržej 1.5 bar jsou OK, pokud je profoukneš pusou, zahodit... tam s ztratí nejvíc tlaku pro klikovku, jelikož to je na stejným kanálu..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Zadírání motorů TS 16V
Taky ten rozdíl mezi dvouma sousedníma šálama mi přijde divnej. Může to být tím ostřikem pístu? Ten je pro každej píst zvlášť, tak by mohl způsobit poškození jen na jednom z nich.
Tu ohlou ojnici ověřím jak? Ten čep můžu změřit mikrometrem, jestli je všude stejnýho průměru, nebo je lepší metoda?
Tu ohlou ojnici ověřím jak? Ten čep můžu změřit mikrometrem, jestli je všude stejnýho průměru, nebo je lepší metoda?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
ostřikem to nebude -všechny ostřiky jsou na stejný galerii a z ní to jde i na mazání klikovky... kdyby jeden ostřik tekl, projeví se to na všech šálách (prvně na nejvzdálenější od vstupu do klikovky...)
zde je málo možností:
1) bordel v mazacím kanálu ke konkrétnímu čepu
2) proházený víka ojnic...
zde je málo možností:
1) bordel v mazacím kanálu ke konkrétnímu čepu
2) proházený víka ojnic...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Zadírání motorů TS 16V
cituju: "NEbylo by lepší koupit rovnou jetej motor?"
ANO, protoze smysl dava jen poctiva repase od motorare, ktery vi co dela a to bude mnohem drazsi nez jety motor
cituji: " šaly se neprotočily, takže klika snad ok"
klika mozna bude ok, ale co ojnice, pridavam fotky motoru, kde se saly taky jeste "neprotocily" a jeden klikovy cep byl ok, ten druhy jiz na prebrus.
co ale bylo v prdeli, a to nevidane, byly ojnice, pricemz rozmer X byl o 30 setin ( ANO, 0,3cm ) vetsi a rozmer A byl o 30setin MENSI nez nominalni hodnota prumeru. Takze totalne do ovalu, povsimnete si i zbarveni na druhe fotce, proste vyhrate + natahle ojnice. Podotykam zminovany motor jeste normalne "jel" byt teda uz hrozne klepal.
Pokud tedy vypadaji salky takhle, urcite bych jako prvni zmeril ojnici, ja osobne mam toleranci na ovalitu 0,005 takze pokud namerim jednu setinu, uz to resim, jinak obecne byvaji ojnice 1-2 setiny max do ovalu, ty kvalitni nula.
A jak pise hno, dle tvaru ojeti jela ojnice i z nejakeho duvodu lehce zesikma, nebo nebyla ojnice spravne smontovana.
Zrovna ojnice TS to maji udelany fatalne blbe - centrovani obou dilu k sobe "zarizuji" pouze ojnicni srouby a ty maji vule.....
ANO, protoze smysl dava jen poctiva repase od motorare, ktery vi co dela a to bude mnohem drazsi nez jety motor
cituji: " šaly se neprotočily, takže klika snad ok"
klika mozna bude ok, ale co ojnice, pridavam fotky motoru, kde se saly taky jeste "neprotocily" a jeden klikovy cep byl ok, ten druhy jiz na prebrus.
co ale bylo v prdeli, a to nevidane, byly ojnice, pricemz rozmer X byl o 30 setin ( ANO, 0,3cm ) vetsi a rozmer A byl o 30setin MENSI nez nominalni hodnota prumeru. Takze totalne do ovalu, povsimnete si i zbarveni na druhe fotce, proste vyhrate + natahle ojnice. Podotykam zminovany motor jeste normalne "jel" byt teda uz hrozne klepal.
Pokud tedy vypadaji salky takhle, urcite bych jako prvni zmeril ojnici, ja osobne mam toleranci na ovalitu 0,005 takze pokud namerim jednu setinu, uz to resim, jinak obecne byvaji ojnice 1-2 setiny max do ovalu, ty kvalitni nula.
A jak pise hno, dle tvaru ojeti jela ojnice i z nejakeho duvodu lehce zesikma, nebo nebyla ojnice spravne smontovana.
Zrovna ojnice TS to maji udelany fatalne blbe - centrovani obou dilu k sobe "zarizuji" pouze ojnicni srouby a ty maji vule.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
Nejpozdeji o weekendu sundám hlavu a vytáhnu ojnice, uvidíme, co najdu. Ty ojnice meříte normálně subitem?
Jinak si vzpomínám, že když jsem to skládal (před 4 rokama), tak jsem měl vadnej momenťák a jeden šroub na té ojnici jsem serval. Byla to jedna z tech prostředních, podívám se po fotkách, ale zřejme zrovna ta, která má tu špatnou šálu. Mohlo k tomu poškození dojít tím? Bud tím velkým momentem jako takovým, nebo tím, že když ten šroub praskl, tak ten druhej byl samozřejmě pořád utaženej ... ?
Jinak si vzpomínám, že když jsem to skládal (před 4 rokama), tak jsem měl vadnej momenťák a jeden šroub na té ojnici jsem serval. Byla to jedna z tech prostředních, podívám se po fotkách, ale zřejme zrovna ta, která má tu špatnou šálu. Mohlo k tomu poškození dojít tím? Bud tím velkým momentem jako takovým, nebo tím, že když ten šroub praskl, tak ten druhej byl samozřejmě pořád utaženej ... ?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
jo, prvni zamereni uplne normalne suplerou, pokud je ojnice pouzitelna, tak uplne normalne si upnu mikrometr, nebo lepe receno tisicinometr a vykalibruju si dany rozmer dobsonovyma kostkama, pak prenesu miru na subito, ale indikator taky na tisiciny. Zrovna na klice je to klicove, takze pokud chci neco presne na jednu 1/100, merim radsi v 1/1000. A to mereni samotne vyzaduje urcity cvik, kazdy kdo to delal vi ze to je vopruz....
Sezen ojnici stejne vahy co je v poradku a starou vyhod, ja vyhazuji vse co ma oval vic jak 3-4 setiny, zbytek opravuji.
Kdo nema dobsonovy kostky, meri na setiny, kalibruje primo z klikovky a do ojnice da loziska. Pak to musi byt v toleranci tech 4/100.
No a srouby ojnice samosebou nove, jinak to budes delat porad dokola...
Sezen ojnici stejne vahy co je v poradku a starou vyhod, ja vyhazuji vse co ma oval vic jak 3-4 setiny, zbytek opravuji.
Kdo nema dobsonovy kostky, meri na setiny, kalibruje primo z klikovky a do ojnice da loziska. Pak to musi byt v toleranci tech 4/100.
No a srouby ojnice samosebou nove, jinak to budes delat porad dokola...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
Dobsonovy kostky? Co to je? Ani google to nezná.
Jinak kromě šuplery mám hodinky 1/100 a mikrometr 0-25mm. Jste někdo ochoten mi sem napsat, jak přesně má to měření probíhat a jaký přípravky/měřidla potřebuju?
Jinak sundal jsem kryt rozvodů a celý je to tam za*ebaný od oleje. Částečně asi pro to, že se mi kdysi při nasazování víka ventilů smeklo to tesnění, ale to už bylo dávno. Tohle vypadá čerstvý, snad jakoby to šlo od těch vyvažovacích hřídelů. Mohlo tohle způsobit ztrátu tlaku a poškození té šály?
A poslední věc ... kde seženu ojnice?
Dík
Jinak kromě šuplery mám hodinky 1/100 a mikrometr 0-25mm. Jste někdo ochoten mi sem napsat, jak přesně má to měření probíhat a jaký přípravky/měřidla potřebuju?
Jinak sundal jsem kryt rozvodů a celý je to tam za*ebaný od oleje. Částečně asi pro to, že se mi kdysi při nasazování víka ventilů smeklo to tesnění, ale to už bylo dávno. Tohle vypadá čerstvý, snad jakoby to šlo od těch vyvažovacích hřídelů. Mohlo tohle způsobit ztrátu tlaku a poškození té šály?
A poslední věc ... kde seženu ojnice?
Dík
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
spíš Johansonovy měrky
ojnice z jakýhokoliv rozebranýho 1,8 či 2l TS - možná doma nějaký mam, musím prověřit... (měl jsem tady sady asi na 4 motory..)
ojnice z jakýhokoliv rozebranýho 1,8 či 2l TS - možná doma nějaký mam, musím prověřit... (měl jsem tady sady asi na 4 motory..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Zadírání motorů TS 16V
jojo, jeto tak, uz jsem starej a mam je strasne dlouho, kdo si to ma pamatovat, od koho byly
hlavne nepouzivat Frantiskovy koule, to by se Frantovy ani nelibilo
jinak ojnic se vali vsude dost, to problem nebude.....
hlavne nepouzivat Frantiskovy koule, to by se Frantovy ani nelibilo
jinak ojnic se vali vsude dost, to problem nebude.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
...toho Frantu nechame bokem, s ojnicema nam nepomuze.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak jsem dneska sundal hlavu. Ostatní šály i ojniční čepy. jsou snad OK. Šuplerou jsem žádnou ovalitu nezjistil, ale to asi ješte nic neznamená. Mimochodem je vidět, že je to víko odřený (voz fotka):
Odřená je z obou stran, z jedné je to hlubší.Taky jsem zkoumal válce a na 3. (tzn ten vedle toho se špatnou ojnicí) jsem našel takovou rýhu:
.. ale před rozděláním jsem meřil kompresi a byla dobrá. Jinak na písty zvrchu a hlava je zakarbonovaná, ale neodhadnu, jestli moc, nebo ne. Jezdil jsem s tím na klobouka, kvůli té spotřebě oleje. Ale venitly plánuju nechat zabrousit a vyměnit gufera, takže o by se spravilo.
Odřená je z obou stran, z jedné je to hlubší.Taky jsem zkoumal válce a na 3. (tzn ten vedle toho se špatnou ojnicí) jsem našel takovou rýhu:
.. ale před rozděláním jsem meřil kompresi a byla dobrá. Jinak na písty zvrchu a hlava je zakarbonovaná, ale neodhadnu, jestli moc, nebo ne. Jezdil jsem s tím na klobouka, kvůli té spotřebě oleje. Ale venitly plánuju nechat zabrousit a vyměnit gufera, takže o by se spravilo.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Zadírání motorů TS 16V
tu ojnici nafot i s druhe strany, aji oka u pistu, tam to odrene neni ?
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Zadírání motorů TS 16V
Je, všude to je odřený:
Druhá strana:
... sakra proč?!
Druhá strana:
... sakra proč?!
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host