Taky mrkam, ze Alfa je v spravnych rukach... Fajn, dik za tu diagnostiku, tu som teda nenasiel, ani tie rezimy lambda sondy - mne to dost pomoze. Tipujem, ze predstih (palivovu mapu kvoli oktanovemu cisli) manipulujes pomocou toho oranzoveho konektora, ktry je vedla riadacej jednotky na takom vyvedenom ciernom kabliku? Neviem uz kde, na nejakej 164 stranke som to nasiel, prepinanie predstihu iskry. Seriovo je to na 95 oktanov, ked vytiahnem rele z patice, tak je to 97 oktanov - tankujem 100 V power a nastavene mam na 97 - ako zmenim na 98 ked o tom pises? A pls ten navod na to, aby som to mal bez lambdy? Totiz Alfa uz je bez katu a idem to znova prerabat, miesto katu pletenec...
Inak dnes som si bol vziat hlavu po uprave:
Hlava je znizena o 0.7mm, je komplet pretesnena, gufera ventilov, zabrusene ventily, kanaly, prelestene ventily aj kanaliky, vymedzena vola ventilov, vsetko ako ma byt, proste ako nova hlava, tato uprava ma stala 4100Sk aj s materialom. K tomu par novych tesneni, nove filtre, olej, sviecky a zmes chladnia... Idem to menit niekdy do Noveho Roku - ak stihnem, spolu s tym aj vytahujem komplet cely katalyzator, pokracujuc stredovym tlmicom a zakoncene nejakym decentnym sportovym laufom, ktory od 3000 spravi ramus jaxvina

Ono uz teraz ten motor nejde spatne, este premeriam ohmy svieckovych kablov a premeram inducky, precistim kontakty. Chystam stale ten chip zo squadra tuningu, po upravach hlavy, vyfuku a chipu by auto malo mat 170 a mozno aj viac PS
