Alfa Romeo 147 (pokec)
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Pomoc auto porad pri venkovni teplote nad zhruba 25 stupnu netahne od spodu.Diagnostika nic neukazala... :/ Pri nizsi venkovni teplotě jede normálně...
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Asi nějaký cidlo,ale jaký? 
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Jestli je to šlapací autíčko, tak je šlapajícímu prostě vedro a nechce se mu šlapat. Jestli to má i nějaký motor, tak by bylo fajn to do dotazu přihodit. Co vím, tak jasnovidců tu moc není.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Jo sorry je to 1,9jtdm 110kw.Egr vycistenej...
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Pohledej tu problémy kolem váhy vzduchu. Bude to možná ono. Zkus ji odpojit, jestli to bude lepší. Jestli ano, je to ona.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Tak sem včera vytáhl snímač teploty nasávanýho vzduchu co je na sání za egr na motoru,byl zasranej jak hovado,tak sem ho vyčistil a dneska auto jelo normálně,tak doufám že už to bude ok 

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Lidi dotaz.
Když podržím na klíči otvírání dlouze, tak se auto odemkne a otevřou se okna, ale dlouhým stiskem zamknutí se nedají okna zavřít. Má to fungovat?
A dále. Když podržím tlačítko okna uvnitř déle, tak mě sjede na doraz jen u řidiče. U spolujezdce ne. Když přepnu na ovládání zadních okének, tak ty taky nejedou na doraz. U uavírání stejně tak. U řidiče vyjede nahoru, ale ostatní ne. Musí se nějak ty dojezdy nakalibrovat, aby to fungovalo? Nebo to nešlo nikdy?
Když podržím na klíči otvírání dlouze, tak se auto odemkne a otevřou se okna, ale dlouhým stiskem zamknutí se nedají okna zavřít. Má to fungovat?
A dále. Když podržím tlačítko okna uvnitř déle, tak mě sjede na doraz jen u řidiče. U spolujezdce ne. Když přepnu na ovládání zadních okének, tak ty taky nejedou na doraz. U uavírání stejně tak. U řidiče vyjede nahoru, ale ostatní ne. Musí se nějak ty dojezdy nakalibrovat, aby to fungovalo? Nebo to nešlo nikdy?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
první věc záleží na roku výroby a výbavě... někomu fungují oba směry, někomu jenom dolů a ostatním nic
to tlačítko má více poloh a u 147 má dojezdové snad jenom to pro řidiče
to tlačítko má více poloh a u 147 má dojezdové snad jenom to pro řidiče
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Tak ještě jinak.
Levé přední jde nahoru i dolů.
Levé zední jen dolů.
Pravá strana vpředu i vzadu jde jen dolů.
Když to zkusím třeba vpravo vpředu ovládáním na jejich dveřích, tak je to stejné, tak tlačítkem to asi nebude.
Rok 2004. Výbava Shape.
Levé přední jde nahoru i dolů.
Levé zední jen dolů.
Pravá strana vpředu i vzadu jde jen dolů.
Když to zkusím třeba vpravo vpředu ovládáním na jejich dveřích, tak je to stejné, tak tlačítkem to asi nebude.
Rok 2004. Výbava Shape.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
dojezdové je jen u řidiče, máme to tak všichni
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Teď u sebe 147 nemam, ale co si pamatuju, to tlačítko ma jen 2 polohy a dojezd funguje podle délky stisku.Petr147 píše: 14.6.2017, stř 16:38 první věc záleží na roku výroby a výbavě... někomu fungují oba směry, někomu jenom dolů a ostatním nic
to tlačítko má více poloh a u 147 má dojezdové snad jenom to pro řidiče
Ja jsem jeden z těch, kterým funguje dojezd na všech 4 oknech nahoru i dolu. Totéž na dalkaci. Auto viz podpis.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Ano. Taky myslím, že nemá dvě polohy.
Ale teď jsem našel manuál v češtině a pročetl si to a oni to tam takto také popisují.
Že okno řidiče má dojezd na doraz dolů i nahoru, ale okno spolujezdce jen dolů.
Zadní okno vpravo se chová stejně jako přední.
Zadní okno vlevo má dojezd taky jen dolů.
Ale teď jsem našel manuál v češtině a pročetl si to a oni to tam takto také popisují.
Že okno řidiče má dojezd na doraz dolů i nahoru, ale okno spolujezdce jen dolů.
Zadní okno vpravo se chová stejně jako přední.
Zadní okno vlevo má dojezd taky jen dolů.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Dotaz, JTD 85kW a 88kW je tam nějaký zásadní rozdíl?
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 258
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Doufám, že odpoví někdo fundovaný. Podle mého je rozdíl v technologii vstřiku nafty. 85kW má unijet a 88kW má multijet. Předpokládám taky, že 88kW může být vybavena filtrem pevných částic u 85 kW bych to nepředpokládal.
Co se týká dopadů na řidiče:
1. 88kW bude mít klidnější chod (více vstřiků a větší tlak) a lepší emise.
2. 88kW je více citlivá na kvalitu naftu.
Sám mám 85kW facelift, kdyby byl zájem vyzkoušet. Jsem z Hradce Králové a jezdím do práce do Pardubic.
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Dík za nabídku ale mám to trochu z ruky jsem od Tábora. Jinak když máš 85kW jak bys jí zhodnotil? jízda, poruchovost atd.rbiciste píše: 16.6.2017, pát 07:55Doufám, že odpoví někdo fundovaný. Podle mého je rozdíl v technologii vstřiku nafty. 85kW má unijet a 88kW má multijet. Předpokládám taky, že 88kW může být vybavena filtrem pevných částic u 85 kW bych to nepředpokládal.
Co se týká dopadů na řidiče:
1. 88kW bude mít klidnější chod (více vstřiků a větší tlak) a lepší emise.
2. 88kW je více citlivá na kvalitu naftu.
Sám mám 85kW facelift, kdyby byl zájem vyzkoušet. Jsem z Hradce Králové a jezdím do práce do Pardubic.
Radovan


- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 258
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Můžu hodnotit tak maximálně jízdu. Poruchovost nevím. Mám ji něco přes rok. Za tu dobu jsem měnil hadice k turbu. Čeká mě startér. Chtěl jsem benzínovou, ale nenatrefil jsem na tu správnou a měl jsem strach ze zadírání Twinsparků, což již nyní vím, že je hloupost. Na druhou stranu najedu něco přes 20 tisíc ročně, tak se můžu ukolébávat, že mi to stojí při té spotřebě za to. Jezdím s ní každý den do práce 35 kilometrů a zpět. Spotřebu mám dle palubáku 5,3 l v zimě a 5,2 l v létě. Po nastartování je to nefalšovaný traktor. Když se to ohřeje, je to menší traktor. Jakmile se to dá pohybu, tak je to relativně ok. Jede to jako slušný nafťák. Pro mě to znamená, že asi od 2000 otáček to plynule zrychluje asi do 3500. Na dálnici to jede asi 150 km/h, pak už se nic moc neděje. Jízda po městě je poměrně otravná jako snad asi s každým dieselem. Kdysi jsem měl předposlední model Passata s 2.0 TDI a to byl zhruba stejný opruz. V zátačkách je samozřejmě ten litinový ingot vpředu cítit a to dost. Na druhou stranu s ní jezdíme na dovolenou jako čtyřčlenná rodina se střešním boxem a ani naložená nemá problém s výkonem.Nodar píše: 16.6.2017, pát 12:20Dík za nabídku ale mám to trochu z ruky jsem od Tábora. Jinak když máš 85kW jak bys jí zhodnotil? jízda, poruchovost atd.rbiciste píše: 16.6.2017, pát 07:55Doufám, že odpoví někdo fundovaný. Podle mého je rozdíl v technologii vstřiku nafty. 85kW má unijet a 88kW má multijet. Předpokládám taky, že 88kW může být vybavena filtrem pevných částic u 85 kW bych to nepředpokládal.
Co se týká dopadů na řidiče:
1. 88kW bude mít klidnější chod (více vstřiků a větší tlak) a lepší emise.
2. 88kW je více citlivá na kvalitu naftu.
Sám mám 85kW facelift, kdyby byl zájem vyzkoušet. Jsem z Hradce Králové a jezdím do práce do Pardubic.
Radovan, prostě mě to DPF znervózňuje u aut kde je :/ .... Jinak rozšířim poptávku ještě na lidi z Brna a okolí, kteří by byli ochotní okouknout jedno vozidlo v Brně.
![]()
Obecně se říká, že ty osmiventily jsou spolehlivější. Asi je to tím, že jsou jednodušší.
Za mne by byl ideál 1.6 TS 88kW ve výbavě Distinctive z Itálie. Je to poctivě postavené robustní auto. V naftě dává smysl pouze ekonomicky a to s velkým ALE.
Tož tak,
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
já do toho přihodim, že u 159 jsou 85kW stažený z 88kW a to kvůli specifickým trhům. U 147 nevím ..
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Zdravim je normální pokud se snažím kolo jakoby "urvat", že tam něco mírně vrže? Vůle žádný nejsou pouze to vrzání... znamená to že jsou ramena v háji?
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Vrzání je neduh. Hlavně ve vlhku a chladu. Je to otravné, ale pokud nejsou vůle, je to jen zvuk gumy.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 258
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Zdravím,
Jsem si řekl, že se podělím o své poznatky. Pro někoho to budou zřejmě banality. Podařilo se mi zlepšit kvalitu řazení (vůle) u mé JTD.
1. vyměnil jsem horní úchyt motoru. Viděl jsem skrz. Práce asi 15 minut a díl pár stokorun.
2. utáhl jsem uchycení řadící páky. Sundáte manžetu a kouknete pod černou pěnu. Pohybem zkusíte, zda se řadička hýbe v základně. Pokud ano prostě pěnu odtáhnete a šrouby dotáhnete. Zřejmě jsou z druhé strany matky na volno, takže je třeba mechnismu vzpříčit a pak dotahovat.
Radovan
Jsem si řekl, že se podělím o své poznatky. Pro někoho to budou zřejmě banality. Podařilo se mi zlepšit kvalitu řazení (vůle) u mé JTD.
1. vyměnil jsem horní úchyt motoru. Viděl jsem skrz. Práce asi 15 minut a díl pár stokorun.
2. utáhl jsem uchycení řadící páky. Sundáte manžetu a kouknete pod černou pěnu. Pohybem zkusíte, zda se řadička hýbe v základně. Pokud ano prostě pěnu odtáhnete a šrouby dotáhnete. Zřejmě jsou z druhé strany matky na volno, takže je třeba mechnismu vzpříčit a pak dotahovat.
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 258
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: Alfa Romeo 147 (pokec) - smazání servisu
Zdravím,
Mám prosbu, není tu někdo, kdo by mi za sedmičku bílého smazal hlášení o servisním intervalu (AR 147 JTD r.v. 2005 facelift) ?
Jsem od Hradce Králové a denně dojíždím do Pardubic.
Díky,
Radovan
Mám prosbu, není tu někdo, kdo by mi za sedmičku bílého smazal hlášení o servisním intervalu (AR 147 JTD r.v. 2005 facelift) ?
Jsem od Hradce Králové a denně dojíždím do Pardubic.
Díky,
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Flaška dobrého bílého je dražší, než vlastní diagnostika ;)
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
a myslíš že se mi vleze do před FL? asi ano co jsem tak študovalTemp píše: 10.6.2017, sob 20:27Jo, přesně tuhle tam mám a musím říct, že spokojenost.Erik T píše: 9.6.2017, pát 07:22 Temp tuhle máš?
https://www.pneumatiky-brno.cz/autobate ... AoFz8P8HAQ
Myslíš že výměna baterie a svíček NGK zaručí větší spolehlivost při startech v zimě?
https://www.autokelly.cz/Product/NG-D-P ... 8;32935444
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Tak klakson opraven.
Chyba byla tam kde jsem předpokládal a to v plošňáku v té podkově co je ve volantu za airbagem. Sehnal jsem ji celou na polském Allegru za 500 i s poštou.
Zvláštní je, že ta vypálená součástka tam nemá prakticky žádnou funkci. Je to jednovrstvý plošňák a je to jenom propojka. Když se podívám na celou cestu, tak to vlastně jen propojuje napájení z červeného drátu vlevo na jeden pin konektoru vpravo. Viděl jsen na netu i někoho, kdo to opravil prostým naletováním drátu mezi těma dvěma konektorama.
Chyba byla tam kde jsem předpokládal a to v plošňáku v té podkově co je ve volantu za airbagem. Sehnal jsem ji celou na polském Allegru za 500 i s poštou.
Zvláštní je, že ta vypálená součástka tam nemá prakticky žádnou funkci. Je to jednovrstvý plošňák a je to jenom propojka. Když se podívám na celou cestu, tak to vlastně jen propojuje napájení z červeného drátu vlevo na jeden pin konektoru vpravo. Viděl jsen na netu i někoho, kdo to opravil prostým naletováním drátu mezi těma dvěma konektorama.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Alfa Romeo 147 (pokec)
Ty nulové odpory se použivají při SMD montáži jednak jako zmiňovaná propojka při rozdílné konfiguraci výrobku nebo i jako pojistka a v tvém případě to asi i jako pojistka zafungovalo. :)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host