Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 29.6.2017, čtv 20:11

Konstrukčně nebude asi nejlepší nápad dát nad PDF plast bez tepelného štítu... ono i to vedení klimatizace je paráda... :roll:
Přílohy
IMG_0089.JPG
IMG_0088.JPG

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 29.6.2017, čtv 21:13

Tak jsem udělal dva pokusy :) Zajímalo me jak je to s tim neutralem a padlama pod volantem. Řadící páku jsem zacvakl doleva na manuální řazení. Na palubce naskocilo M1. Soucasne jsem přitáhl obě pádla k sobě a hle - řadící páka sama skočila doprava na neutrál automatického režimu. Zajímavý :wink:
Dneska ráno chcavec, v práci jsem byl zbytečně brzo, parkoviště prázdný, tak co, půjde to bokem? Auto se nejdřív začalo hrnout nedotacive ven z kruhu ale po zvyseni rychlosti se najednou zadek trhnul a ja udělal krásný dvě drifovaci kolečka dverma napřed. Kdybych nemel pocit ze to auto trápím tak se tam točím ještě teď. Jako tohle jsem teda nečekal a jsem příjemně prekvapenej ze to jde.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Dallen » 29.6.2017, čtv 21:33

Mokro, rwd, 280hp

To je opravdu zázrak!
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 29.6.2017, čtv 22:04

Je to Q4. A s tím jak mají Giulie nastavený ESP to tak trochu zázrak opravdu je. :wink: Zatím jediný video jak šla Giulia (mimo QV) bokem byla právě Q4, ale na sněhu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 29.6.2017, čtv 22:10

.... letos na kameni to vyzkouším s RWD v benzínu.... uvidíme....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 29.6.2017, čtv 22:19

Dallen píše: 29.6.2017, čtv 21:33 Mokro, rwd, 280hp

To je opravdu zázrak!
Právě jak píše Harous, s nevypinatelnou elektronikou a veškerou tou kritikou novinářů jsem čekal, že to prostě urvat nepůjde a už vůbec ne "dlouhodobe" a konstantne.

Kubas: na suchu to zkoušet nebudu, tam to bude chtít vic brutality než jsem ochoten použít :D
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 29.6.2017, čtv 22:34

Co na to to ESP?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 29.6.2017, čtv 22:54

Nic, bylo to jak kdyby to prostě zjistilo, že se nesnažím auto srovnat ani neubiram plyn tak prostě jak kdyby si to reklo: chceš si rozbít hubu tak fajn. Jednou jsem na vodě (mam vodu radši, varování přijde v menší rychlosti a nějak na vodě vic cítím kdy co prijde) zkoušel najít hranici v dlouhý tahly zatáčce a jak to začalo lehce ujíždět a ja zareagoval volantem tak elektronika zareagovala a auto se okamzite srovnalo.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 29.6.2017, čtv 23:08

To by odpovídalo tomu jak je laděný ESP třeba u Levorgu (a konec konců i u STI, ale tam jde vypnout).
Už jsem to tu možná popisoval. Funguje to tak, že systém zasáhne až ve chvíli kdy pozná nouzovou situaci - rychlý trhnutí volantem, brzda, prudký ubrání plynu, atd. Zkrátka dokud to je plynulý tak to pustí a nereaguje...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Dallen » 1.7.2017, sob 08:28

Jj, RWD sem se sekl.Čtyřkolka to sice je, ale v normálním stavu jde přeci všechno na zadek nebo se pletu? Jinak ani na tom sněhu to borcovi moc nešlo dveřma napřed...

A nevypínatelná elektronika je total fail a pouze hloupá honba za ziskem co největšího počtu bodů v bezpečnostních testech. Myslím, že drtivá většina majitelů by ocenila možnost vypnutí esp na úkor toho, že v hospodě nebude moct hučet o nejbezpečnějším autu ve svém segmentu (což je stejně relativní)...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4901
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od A.J.Michal » 1.7.2017, sob 10:51

osobně si myslím, že to půjde vyřešit :-) ... nějací machři se na to najdou :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 1.7.2017, sob 15:14

Umyto, vysuseno, preliznuto detailerem a uklizeno :supz:
IMG_2465.JPG
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 2.7.2017, ned 14:09

IMOFA pracuje na novém operativním lesingu:
http://www.imofa.cz/prodej/akcni-operativni-leasing/

Tak uvidíme co pro nás přichystají?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9102
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Hampice » 2.7.2017, ned 14:13

No, bohužel tahle informace je tam už asi měsíc...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 2.7.2017, ned 14:56

Asi pracují velmi usilovně. :D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Redjames

Příspěvky: 57
Registrován: 6.4.2015, pon 17:38

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Redjames » 3.7.2017, pon 10:50

Petr147 píše: 29.6.2017, čtv 20:11 Konstrukčně nebude asi nejlepší nápad dát nad PDF plast bez tepelného štítu... ono i to vedení klimatizace je paráda... :roll:
...ještě k tomu zahoření...Tak jsem si tu stranu motoru zkontroloval a ejhle celá postříkaná od oleje...hledal jsem a našel. Z turba vede trubka a je přírubou spojená s plastovým dílem. oba šrouby na přírubě nedotaženy , na jednom z nich jsem dokonce musel udělat tři otáčky inbusem dokola než se dotáhl. Po - té vyčištěno a po zkušební jízdě nic nestříká a vše v suchu ..ale bylo to o hubu. Nechám zkontrolovat při nejbližší garanci. Taky si na to mrkněte. Díky Jakub
Příruba.jpg
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 3.7.2017, pon 11:25

Dodělej doma jo? To je docela drsný. :(
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 3.7.2017, pon 12:11

To by asi bylo dobrý nahlásit dealerovi.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

honziss
Pozorovatel

Příspěvky: 463
Registrován: 30.3.2017, čtv 20:59

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od honziss » 3.7.2017, pon 12:17

Uz vidim jak me budou mit na salamu, az to po nich budu chtit zkontrolovat :/
Ex Giulia Super JTD 150 MTX

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 3.7.2017, pon 14:45

hmm nejspis na lince v Italii zamestnavaji nove prichozi doktory, inzenyry z Afriky a Arabie, a dostatecne jim nevysvetlili, ze se mas vse dotahnout na doraz,

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 3.7.2017, pon 14:47

05/2017 - 2659 predanych kusov v europe
+1 uz mam doma Veloce: :)

hand_ktm_AR
Pozorovatel

Příspěvky: 288
Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od hand_ktm_AR » 3.7.2017, pon 14:55

povedlo se mi za jizdy pri zasouvani PETKY vyradit na N (eutral), tak bacha na to, slapu na plyn a WTF?:) zajimave nekdy to po me chce zastavit , jindy to tam vrazim pres padlo a jedu dal, ---

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 3.7.2017, pon 15:50

hand_ktm_AR píše: 3.7.2017, pon 14:45 hmm nejspis na lince v Italii zamestnavaji nove prichozi doktory, inzenyry z Afriky a Arabie, a dostatecne jim nevysvetlili, ze se mas vse dotahnout na doraz,
Je otázka jestli se tohle utahuje na ruku nebo na utahovačku. Na utahovčku se toho dělá co nejvíc aby to právě mohl dělat i ten příchozí doktor. :D
Jak psal Michal - určitě by stálo za to informovat dealera s tím, že je na netu zahořelý auto v těchto místech. Stejně tak mít naftu Giulii, tak si to radši nechám zkontrolovat.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 3.7.2017, pon 16:17

co dodat.... :???:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Redjames

Příspěvky: 57
Registrován: 6.4.2015, pon 17:38

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Redjames » 4.7.2017, úte 07:31

.. jojo nahlášeno do Imofy a kontrola domluvená , byli vstřícní..
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti