Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
takze setrvak + pritlacak se nam vratily z vyvazovani - odhad byl celkem presny, setrvak hazel celych 13gr. po obvode, coz je celkem dost. Uvidime jestli to bylo vsechno nebo jestli jeste neco zbyva na kardanu. Zajimavosti je, ze pritlacak - vyrobeny u Sachs, se nemusel dovazovat vubec - byl dokonaly. A na setrvaku se vaha odstranovala presne naproti tovarnimu vyvazovani - proste Giovanni, Massimo, ci kterej k.k.t v ten den mel u vyvazovacky sluzbu, to s odvrtavanim prehnal a na nejake dovrtavani na druhe strane - tak na to se vyprdnul. Asi zde selhala kontrola kvality, nastesti jsou setrvaky vyvazeny vetsinou dobre.
Ze to v "teorii" meli u Alfy vymysleno dobre dokazuje detail trojzubu/vydlice - tam kde jsou sipky vsimnete si dodatecneho odstraneni materialu - zde je vidlice trochu tenci. Jedine vysvetleni je, ze i vydlice se vyvazovaly.....
Vydlice se musi nalepit loctitem " Lager + Buchsenkleber " a predtim se musi zkontrolovat zda pasuje na hridel natesno bez jakekoliv vule. Samozrejme pri protoceni nesmi hazet.......
Ze to v "teorii" meli u Alfy vymysleno dobre dokazuje detail trojzubu/vydlice - tam kde jsou sipky vsimnete si dodatecneho odstraneni materialu - zde je vidlice trochu tenci. Jedine vysvetleni je, ze i vydlice se vyvazovaly.....
Vydlice se musi nalepit loctitem " Lager + Buchsenkleber " a predtim se musi zkontrolovat zda pasuje na hridel natesno bez jakekoliv vule. Samozrejme pri protoceni nesmi hazet.......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Casto opomenute male jehlove lozisko v setrvaku - Odriznutou hridel prevodovky, kterou pouzivam na vycentrovani lamely, pouziju na zjisteni vule + na rozneseni opravdu maleho mnozstvi vazeliny ( jinak vam vytece....na oblozeni lamely )
Naopak dosedaci plochy lamely pred finalni montazi peclive odmastime - tak jako u brzdovych kotoucu.
Dalsi foto jiz kompletne hotova sestava spojky, podle mne lepe nez z fabriky.....
Spojka je jiz namontovana na prevodovce a priste se podivame podrobneji na kardan.....
Naopak dosedaci plochy lamely pred finalni montazi peclive odmastime - tak jako u brzdovych kotoucu.
Dalsi foto jiz kompletne hotova sestava spojky, podle mne lepe nez z fabriky.....
Spojka je jiz namontovana na prevodovce a priste se podivame podrobneji na kardan.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
jeste kdyby chtel nekdo sam menit loziska v krytu spojky - v miste zavitu pojistnych krouzku je kryt extremne tenky a je zde rad praskly - vetsinou to praskne pri demontazi pojistnych matic - zkontrolujte to ! Obzvlast pokud se vam dostane do rukou vzacna verze z horciku a ne z hliniku......tento dil rozhodne nepatri do rukou obycejneho mechanika - zkur...ni temer zarucene

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
ano, je pro Alfisty krasna exkurze do utrob transaxlu.... blby je ze vstupne platim ja.... vsichni co to tady ctou by mi meli prispet ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
všichni co to tady čtou a maj transaxle maj kromě 2 lidí potřebný vybavení a zručnýho mechanika, co není jen měnič dílů...
pěkná práce !
pěkná práce !
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Uz vidim jak si seci budu vyvazovat spojku na vyvazovacke kolies
ale toto asi fakt nebude lacna zalezitost no asi lacnejsia nez nova spojka

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Kuba:
neboj, reportaz je sluzba navic bez poplatku....
Aby kardan nehazel, musi splnovat 3 parametry:
1. samotne vyvazeni holeho kardanu ( 2 dily, bez lozisek a hardyspojek )
2. montaz jednotlivych dilu kardanu bez vyoseni ( vycentrovani )
3. spravna montaz axialne + radialne celkove ( poloha motor vs prevodovka celkove )
Predpokladame, ze bod 1. byl jiz proveden, tedy se podivame na centrovani jednotlivych dilu:
- spojeni setrvak motor - 1.dil kardanu
setrvak na motoru ma vsazenou presnou vlozku do ktere zapadne valecek namontovany na 1.dile kardanu - viz foto. Tento valecek je ulozeny "jako" unibal, ale ma vevnitr pruzinu, ktera ho drzi rovne + ma vepredu krasny nabeh, takze jde relativne bezproblemove zasunout do setrvaku.
Prvni to provedeme BEZ hardyspojky, aby jsme zjistili jestli nema spojeni nejakou vuli ( vule = muze jet vyosene = vibrace )
Problem nastava vetsinou po jezdeni s potrhanou hardyspojkou - centrovani se vymlati, vidlice se ohnou atd. atd. Nebo to tam chce nekdo narvat nasilim, cimz poskodi futro v setrvaku a jako "reseni" odstrani kompletni futro z setrvaku....no jasne ze to pak musi vibrovat......
neboj, reportaz je sluzba navic bez poplatku....
Aby kardan nehazel, musi splnovat 3 parametry:
1. samotne vyvazeni holeho kardanu ( 2 dily, bez lozisek a hardyspojek )
2. montaz jednotlivych dilu kardanu bez vyoseni ( vycentrovani )
3. spravna montaz axialne + radialne celkove ( poloha motor vs prevodovka celkove )
Predpokladame, ze bod 1. byl jiz proveden, tedy se podivame na centrovani jednotlivych dilu:
- spojeni setrvak motor - 1.dil kardanu
setrvak na motoru ma vsazenou presnou vlozku do ktere zapadne valecek namontovany na 1.dile kardanu - viz foto. Tento valecek je ulozeny "jako" unibal, ale ma vevnitr pruzinu, ktera ho drzi rovne + ma vepredu krasny nabeh, takze jde relativne bezproblemove zasunout do setrvaku.
Prvni to provedeme BEZ hardyspojky, aby jsme zjistili jestli nema spojeni nejakou vuli ( vule = muze jet vyosene = vibrace )
Problem nastava vetsinou po jezdeni s potrhanou hardyspojkou - centrovani se vymlati, vidlice se ohnou atd. atd. Nebo to tam chce nekdo narvat nasilim, cimz poskodi futro v setrvaku a jako "reseni" odstrani kompletni futro z setrvaku....no jasne ze to pak musi vibrovat......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
- spojeni 2.dil kardanu - kryt spojky ( vzadu u prevodovky )
toto spojeni jako jedine vyuziva hardyspojku k vycentrovani kardanu/spojky.
Na 2.dilu kardanu je vzadu opet ulozeni typu unibal, ktere musi zapadnout presne do hardyspojky - opet prvni vyzkousejte na necisto = prvni zkusim nasadit hardy na 2.dil kardanu a potom zkusim nasadit hardy na kryt spojky - zde byva casto problem, asi se nejaka varka hardyspojek vyrobila s prilis malou dirou - musi se jemne obrousit cep hridele vystupujici ze spojky. Bylo tomu i tady u Kuby - Hardyspojka byla skrizena a nebyla zasunuta do cepu hridele u spokoveho krytu.......
toto spojeni jako jedine vyuziva hardyspojku k vycentrovani kardanu/spojky.
Na 2.dilu kardanu je vzadu opet ulozeni typu unibal, ktere musi zapadnout presne do hardyspojky - opet prvni vyzkousejte na necisto = prvni zkusim nasadit hardy na 2.dil kardanu a potom zkusim nasadit hardy na kryt spojky - zde byva casto problem, asi se nejaka varka hardyspojek vyrobila s prilis malou dirou - musi se jemne obrousit cep hridele vystupujici ze spojky. Bylo tomu i tady u Kuby - Hardyspojka byla skrizena a nebyla zasunuta do cepu hridele u spokoveho krytu.......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
- a nakonec to nejobtiznejsi:
spojeni 1.dil kardan / 2.dil kardan
1. dil kardanu ma presnou diru, do ktere ma zapadnout opet ulozeni unibaloveho typu na 2.dilu kardanu.
Problem je v tom, ze pred presnou dirou je namontovana gumova prachovka, pres kterou neni videt, jestli vam krouzek stoji rovne nebo ne - viz fotky. Opet musime prvni zasunout kardany do sebe bez hardyspojky, aby jsme zjistily vule a funkcnost centrovani.... Nasledne namontujeme hardy na 1.dil kardanu a pokusime se "trefit naslepo " do patricne dirky. Coz se vetsinou po nekolika pokusech u NOVE hardyspojky, ktera je obepnuta ocelovym paskem, podari.
Problem ale nastane, pokud se jedna o starsi/novou hardy, ktera jiz nema montazni ocelovy pasek. Potom si musite pomoct svorkama, aby jste se vubec trefily steftama, o centrovani uvnitr nemluve. Jak vidite, 1.dil mam ve sveraku a 2. dil mam podlozeny drevem ( + svornik z vrchu ) - tak aby oba dily byly vertikalne a horizontalne dokonale vyrovnane. Plus k tomu mam 2 sikovne "udelatka" ktere mi drzi vycentrovane krouzek, ktery MUSI stat rovne, aby zapadl do presne diry.....Timto zpusobem - bez nasili - se trefim pokazde na prvni pokus. Tady je krasne videt, proc je ten kardan u 116ky tak problematickej - vetsinou dojde bud k spatne montazi nebo poskozeni nebo oboji - no a pak to haze....
spojeni 1.dil kardan / 2.dil kardan
1. dil kardanu ma presnou diru, do ktere ma zapadnout opet ulozeni unibaloveho typu na 2.dilu kardanu.
Problem je v tom, ze pred presnou dirou je namontovana gumova prachovka, pres kterou neni videt, jestli vam krouzek stoji rovne nebo ne - viz fotky. Opet musime prvni zasunout kardany do sebe bez hardyspojky, aby jsme zjistily vule a funkcnost centrovani.... Nasledne namontujeme hardy na 1.dil kardanu a pokusime se "trefit naslepo " do patricne dirky. Coz se vetsinou po nekolika pokusech u NOVE hardyspojky, ktera je obepnuta ocelovym paskem, podari.
Problem ale nastane, pokud se jedna o starsi/novou hardy, ktera jiz nema montazni ocelovy pasek. Potom si musite pomoct svorkama, aby jste se vubec trefily steftama, o centrovani uvnitr nemluve. Jak vidite, 1.dil mam ve sveraku a 2. dil mam podlozeny drevem ( + svornik z vrchu ) - tak aby oba dily byly vertikalne a horizontalne dokonale vyrovnane. Plus k tomu mam 2 sikovne "udelatka" ktere mi drzi vycentrovane krouzek, ktery MUSI stat rovne, aby zapadl do presne diry.....Timto zpusobem - bez nasili - se trefim pokazde na prvni pokus. Tady je krasne videt, proc je ten kardan u 116ky tak problematickej - vetsinou dojde bud k spatne montazi nebo poskozeni nebo oboji - no a pak to haze....

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
...priste udelame z Kubovy kvedlacky na testo neco, co uz bude pripominat "saltrpaku" 

AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3259
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Krásná práce, tohle pak musí Kuba zaarchivovat, aby se to zas někde neztratilo, jako už hromada fotonávodů tady



2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Tak kardan je uspesne namontovan v aute a podivame se na radici mechanismus vzadu: celkem na trech mistech vzadu - viz sipky na treti fotce - plus predni zaveseni do saltrpaky, byly silne vychozene a potrebovaly repasi.
V tomto pripade se vyrobila z planzety mosazna podlozka (uplne vlevo ) o sile 0,3mm a radici tyc nyni chodi lehce, ale uplne bez vule. Druha vule se odstranila nahradou puvodni, litinove vlozky (vlevo ) opet mosaznou ( vpravo ), s vetsim prumerem a trochu delsi.... Vule kulicky se odstranila na lisu ( sipka uplne vlevo ), predtim se vetsi vule vyuzila k tomu, aby se tam dostala cerstva vazelina.
Predni ulozeni jsem nejak nestihl nafotit ( mozna jeste doplnim ) - tam se preslo z original M7cky na M8 - byla vychozena i samotna vydlice a tak se prevrtala pro M8 sroub - 7,9mm + opet nove, presne, mosazne futro.
Krome techto 4 ulozeni, jsou na celem mechanizmu jeste dalsi 4 mista, ktere by se mohli vychodit : cislo 1, to se zasune do maleho unibalu, ktery se nachazi na levem drzaku prevodovky, cisla 2+3 jsou spojovaci tycka s kulickovymi klouby a saltrpaka ma uprostred take jedno kulove ulozeni, u Kubovy 90tky byly tahle mista v poradku....
Jeste se pak da i uvnitr prevodovky najit par mist, ktere podlehaji spotrebe respektive kde se da snizit vule na minimum.
Takze, pokud se chce, tak kazda 116tka muze radit velmi, ale velmi precizne, zalezi jen a jen na patricnem servisu dannych dilu......
V tomto pripade se vyrobila z planzety mosazna podlozka (uplne vlevo ) o sile 0,3mm a radici tyc nyni chodi lehce, ale uplne bez vule. Druha vule se odstranila nahradou puvodni, litinove vlozky (vlevo ) opet mosaznou ( vpravo ), s vetsim prumerem a trochu delsi.... Vule kulicky se odstranila na lisu ( sipka uplne vlevo ), predtim se vetsi vule vyuzila k tomu, aby se tam dostala cerstva vazelina.
Predni ulozeni jsem nejak nestihl nafotit ( mozna jeste doplnim ) - tam se preslo z original M7cky na M8 - byla vychozena i samotna vydlice a tak se prevrtala pro M8 sroub - 7,9mm + opet nove, presne, mosazne futro.
Krome techto 4 ulozeni, jsou na celem mechanizmu jeste dalsi 4 mista, ktere by se mohli vychodit : cislo 1, to se zasune do maleho unibalu, ktery se nachazi na levem drzaku prevodovky, cisla 2+3 jsou spojovaci tycka s kulickovymi klouby a saltrpaka ma uprostred take jedno kulove ulozeni, u Kubovy 90tky byly tahle mista v poradku....
Jeste se pak da i uvnitr prevodovky najit par mist, ktere podlehaji spotrebe respektive kde se da snizit vule na minimum.
Takze, pokud se chce, tak kazda 116tka muze radit velmi, ale velmi precizne, zalezi jen a jen na patricnem servisu dannych dilu......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
mezitim se udelala zadni brzda - nic prekvapujiciho krome detailu - byly dodany kotouce na 4-valcove varianty s 8mm vrtanim a museli se prevrtat na 10mm + jeste byla serizena komplet spatne rucni brzda, ted by to melo vse fungovat....
K tem kotoucum - ze se dodaji spatne kotouce je opravdu bezne akorat si to musite hlidat pokud mate 4- valec, kotouce s 10mm diramy NIKDY nenamontujte jen tak - mohli by se strihnout srouby s fatalnimi nasledky. Bud vymenit za spravne kotouce nebo nechat udelat ( celkem pracne ) alespon 6ks trubicek 10x8mm na vystredeni kotoucu na sroubech.AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
tu mosaznou trubicku na M8 sroubek a mosazna podložka by se mi hodila, šlo by po dohodě mi dodat 3 páry? .. podložku bych si už pa upravil podle svojí vůle
)
Díky... jinak super práce, tak jsem si s tím nikdy nehrál ani já

Díky... jinak super práce, tak jsem si s tím nikdy nehrál ani já

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Rosso: nevím kde se stala chyba s těmi kotouči, už si nepamatuju jejich původ.... ale myslím někomu zbyly ze 75 V6, tak jsem myslel že budou sedět.... každopádně díky za úpravu a instalaci....
pokud by se dělala ta trubička pro Michala, tak mu ji samozřejmě přivezu....
pokud by se dělala ta trubička pro Michala, tak mu ji samozřejmě přivezu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
no jak jsem psal, ty kotouce se proste bezne dodavaji obracene, to je "normalka"
Michal: lepsi je dodat celou radici tyc, ono je to pokazde trochu jiny rozmer a tak to delam vzdy dle potreby....
Michal: lepsi je dodat celou radici tyc, ono je to pokazde trochu jiny rozmer a tak to delam vzdy dle potreby....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
pěkně pokračujete, to bude za chvilku jak nový



Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Tak co Kubo, už jezdíš?
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
ne... ještě se dolaďuje výfuk.... snad příští týden.... no už mám celkem absťák.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
ve stredu finalni montaz......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
tak holka je doma.... má nové:
komplet uložení kardanu, spojku, zadní brzdy, výfuk.... (a spousta dalších drobných věcí o kterých tady Rosso psal)
Celé se to dělalo vlastně kvůli vibracím od kardanu, a pak stylem "když už se dělá tohle, tak...." (znáte to...
)
Operace se podařila, vibrace jsou téměř pryč.... Netřepe to řadičkou jak dřív, nedělá to hukot přes který nebylo slyšet motor.... Lehounké dunění tam zůstalo mezi 2-3.000 otáčkami, to by vyřešila jen výměna celého kardanu.... proč ne, ale zas jindy, teď si budu užívat že auto příjemně funguje....
Ve vyšších a nižších otáčkách to teď běží opravdu sametově.... nádhera....
Děkuju Marcelovi že se s tím s*al, pánbůh zaplať že ještě existují lidi kteří to umí a jsou ochotní dělat....

komplet uložení kardanu, spojku, zadní brzdy, výfuk.... (a spousta dalších drobných věcí o kterých tady Rosso psal)
Celé se to dělalo vlastně kvůli vibracím od kardanu, a pak stylem "když už se dělá tohle, tak...." (znáte to...

Operace se podařila, vibrace jsou téměř pryč.... Netřepe to řadičkou jak dřív, nedělá to hukot přes který nebylo slyšet motor.... Lehounké dunění tam zůstalo mezi 2-3.000 otáčkami, to by vyřešila jen výměna celého kardanu.... proč ne, ale zas jindy, teď si budu užívat že auto příjemně funguje....
Ve vyšších a nižších otáčkách to teď běží opravdu sametově.... nádhera....

Děkuju Marcelovi že se s tím s*al, pánbůh zaplať že ještě existují lidi kteří to umí a jsou ochotní dělat....



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3259
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Gratulace
, tak užívej
.



2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Super !!!
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
Výborně! Video bude? 

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Kubas - Alfa 90 2.5 V6 QO (1984)
tak jeste nejake doplnkove informace k vyfuku a hlavne k svodum. Svody rady praskaji a jsou uz celkem nedostatkove zbozi, takze si zaslouzi nejakou tu upravu - pozor na svody 2.5 VS 3.0 , pozdejsi maji lehce vetsi vnitrni prumer ( o 1mm + jine vyrobni cislo ) . Zejmena delaji problemy take stefty, u Kuby jeden chybel a zavit byl kaputt - musel se prevrtat na M10 a zhotovit steft M10/M8. Ostatni 3 stefty byly ohle, totalne zkorodovane s mizernym zavitem - klasika. Nikdy se nepokousejte nasadit 2 matky a vytocit steft, je to normalne totalne zarezly a bud se steft urve nebo dokonce i praskne svod u priruby. Jedine, co pomuze, je prvne navarit na stefty ze dvou stran material COckem. Tim se steft ve spoji rychle roztahne a vytlaci rez na bok. Nasledne po schlazeni jdou stefty opatrne vytocit - fungovalo to zde u vsech 3. Pak se zavity protahly,namontovaly nove stefty, na svodech se obrousili vsechny ostre hrany ( = jsou to vychozi body, ze kterych svody praskaji ), nasledne se opiskovaly - i uvnitr kanalku a ve finale nasopovaly. Pred montazi ja sopovane veci vzdy balim do folie - pri montazi se sopovani nezaspini a vypada vse hezky. Ono totiz nasopovane dily tak nejak nejdou moc cistit - to je jejich jedina nevyhoda. Viz fotky.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti