Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Moje stahuje okna na dalku z kteryhokoliv smeru, mam to vyzkouseny, vyuzivam to casto.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dvakrát se mi to povedlo stáhnout a pak dlouho nic, protoze běžně přicházím k autu z pravý strany. I když jsem stal u toho metr tak prostě nic. Tak jsem nad tím přemýšlel a vzpomněl se ze oba z těch úspěšných pokusů byly, když jsem stal z leva. Tak jsem to dnes zkusil a šlo to.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Třeba to prostě funguje jen občas bez ohledu na stranu. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Just Alfa things... 

Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to teda zkusím ještě jednou 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
stahování oken dálkáčem: funguje mi na všechny okna, ze všech stran auta.... čili normálně :-) Tak aspoň něco, no.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Z jaký dálky - myslím jako z jaký vzdálenosti?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ze čtyř metrů.... asi... fakt kolem toho nebudu chodit v soustředných kruzích a dělat si značky a měřit to.... prostě to funguje a to mi osobně stačí :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ve statech akce za 300$/mesic, ale musite vlastnit jine auto ne od FCA...
http://jalopnik.com/heres-how-that-299- ... 1796764428
Ale v komentech zas zamrd
Je to skoda a serou mne.
"So my brother-in-law went in to ‘kick the tires’ on the lease and take the Giulia for a spin - the sales floor was barren of salespeople - when someone actually approached him, he mentioned he saw the ad and would like to drive the car. Sales guy response - we can’t let you drive any of the Alfa’s on the lot because there is an issue with the brakes and the computer needs to be ‘reflashed’. Also, there is no certified technician on-site to perform the reflash, and it would take some time to get someone to the dealership. He did say the seats were comfortable though, so there’s that."
Ze se bracha chtel v Giu svezt, ale prodejce rekl ze se nemuze projet, protoze je problem s brzdama a musi nahrat novy software. Ale nevi kdy to bude =D>

http://jalopnik.com/heres-how-that-299- ... 1796764428
Ale v komentech zas zamrd

"So my brother-in-law went in to ‘kick the tires’ on the lease and take the Giulia for a spin - the sales floor was barren of salespeople - when someone actually approached him, he mentioned he saw the ad and would like to drive the car. Sales guy response - we can’t let you drive any of the Alfa’s on the lot because there is an issue with the brakes and the computer needs to be ‘reflashed’. Also, there is no certified technician on-site to perform the reflash, and it would take some time to get someone to the dealership. He did say the seats were comfortable though, so there’s that."
Ze se bracha chtel v Giu svezt, ale prodejce rekl ze se nemuze projet, protoze je problem s brzdama a musi nahrat novy software. Ale nevi kdy to bude =D>

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak jsem to teď zkusil a maká to i z prava... ale předtím jsem kolem auta prošel. Napadá mě, že bude možná hrát roli jestli člověk jde k autu a hned to mačká nebo jestli mu dá čas zpracovat přítomnost klíče nebo tak něco. No budu to zkoumat 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Když pominu ty technický potíže, tak je ale vidět, že zastoupení pro státy vede někdo, kdo ví co a jak... Takovyho člověka bychom potřebovali tady v maďarsku...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak hlavně v USA tě neposadí do něčeho, v čem si můžeš zadělal na případné tučné odškodné...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vymýšlíš blbosti. Ten klíč to detekuje tak na půl metru až na metr od klik a od kufru. Dokud si s klíčem dál tak auto nemá co zpracovávat, prostě čeká na radiový signál z tlačítka.MichalT píše: 11.7.2017, úte 18:28 Tak jsem to teď zkusil a maká to i z prava... ale předtím jsem kolem auta prošel. Napadá mě, že bude možná hrát roli jestli člověk jde k autu a hned to mačká nebo jestli mu dá čas zpracovat přítomnost klíče nebo tak něco. No budu to zkoumat![]()
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ladin: no třeba za Limachem jsem musel osobně dojet aby se svezl.... ačkoliv má 159 od funglovky tak u Rolného mu řekli že "auto mají, ale momentálně se nemůže povozit, protože v něm jezdí pan Rolný a nerad ho půjčuje" 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to je dobrý teda
.

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
"otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi" ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj, Ludvíku 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4901
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Podelis se s pocitu komfortu ? Jak moc velky je to rozdil na tech malych kolech vs na techto Veloce?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tezko rict, zatim jsem dojel jen 500m z pneuservisu a prislo mi ze to neni rozdil zadnej. Pristi tyden se budu pohybovat po cely CR, tak pak poreferuju..A.J.Michal píše: 12.7.2017, stř 09:27Podelis se s pocitu komfortu ? Jak moc velky je to rozdil na tech malych kolech vs na techto Veloce?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jo, to jsem si po pár prvních desítkách kilometrů po přezutí zpět na letní 19" z 17" říkal taky, ale rozdíl je to s přibývajícíma km větší a větší, určitě to bude znát...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Taky myslim, uz jenom kvuli vaze kol, na potezkani v ruce byl rozdil mezi 225/50/17nonRFT a 255/40/18RFT hodne znat.WhySoSad píše: 13.7.2017, čtv 06:39 Jo, to jsem si po pár prvních desítkách kilometrů po přezutí zpět na letní 19" z 17" říkal taky, ale rozdíl je to s přibývajícíma km větší a větší, určitě to bude znát...
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no uvidíš, já když jsem přesedl mezi auty co měly 17" a 18" tak ten rozdíl byl fakt nepatrný.... ale taky jsem toho na těch větších kolech moc nenajel....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pro zajímavost - netušíte kolik ty 18" kola vážej?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ales159
- Pozorovatel
- Příspěvky: 316
- Registrován: 11.9.2007, úte 22:03
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak české zastoupení nějak nezklame, v tichosti se změnil ceník, ač koruna posiluje, tak v novém ceníku se zvýšily ceny jak aut, tak doplňků, v konfiguraci, kterou jsem chtěl stoupla cena o cca 70000 Kč. nějak nechápu.
Tak ještě počkám... Asi mají hodně vysoké prodeje...

Alfa Romeo Giulia Tributo Italiano 2,0T
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Fiat 500 1,2 Rockstar Dualogic
EX - Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0T
EX- Alfa 159 2,4 JTDm
Ex Fiat 500 1,2 Lounge
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
včera jsem s Giulií najel asi 800km, aby to pořád nejezdilo jen kolem komína (do práce/z práce). Jen pár postřehů....:
1) byla to služební cesta a měl jsem převézt 4 krabice (0,5m x 0,5m x 0,5m nebo tak nějak....). Nakládání do toho malého kufru byla fakt fraška, protože krabici samozřejmě musíte nějak naklápět abyste ji tam dostali tím malým otvorem.... ačkoliv má auto sklápěcí zadní sedadla, tak kvůli té traverze to z kufru na sedačky dopředu neposunete takže nakládka spočívala v tom, že dvě krabice tam dáte kufrem, a pak každou jednu hezky přes příslušné zadní dveře.... jako jasně že to není stěhovák a nikdo to kvůli tomu nekupuje, ale ta praktičnost je fakt zoufalá :-) Moc si nedovedu představit že s tím jede rodina s dvěma dětmi někam na dovču.... jako pokud si berou plavky a kreditky tak asi jo, ale jakmile by měli víc věcí, tak by to fakt vyžadovalo zavazadla na míru nebo tak něco :-)
2) jel jsem trasu Zlín - Boleslav - Mělník - Praha - Zlín (čili D1 + něco málo kolem). Pokud bylo volno tak reál 140, jinak obligátních 70 v těch zúženích (což je snad 50% té trasy mezi Brnem a Prahou). Pak na té prázdné dálnici z Vyškova do Zlína 160+. Celková spotřeba za ten trip byla 8,1, ověřeno podle dotankování, palubák je naprosto přesný.... takže v tomto ohledu velká spokojenost, skvělé je, že v reálných 180 to na 8st. točí jen 3000 otáček, takže na palubě pohoda a je to taková příjemná cestovní rychlost, vůbec žádný pocit jako že "už jedu rychle".... škoda že v ČR je defacto nereálné se takto svézt....
3) podvozek, převodovka atd. to vše bez připomínek, tam není co řešit, oboje skvělé....
4) co mě bohužel totálně nasr*lo je fakt že tomu občas něco drnčí z přístrojovky.... je to od budíků, a když na tu kapličku zatlačím prstem tak ten zvuk vyvolám.... někdy to nedělá ani na velkých hrbech, někdy to naopak dělá i na drobných vlnkách na dálnici.... jako není to nic hrozného, když mám puštěné rádio na standardní hlasitost tak to slyším jen když se na to zaměřím, ale prostě mě se*e, že to zase u Alfy nedotáhli.... Žádný z Fiatů co mám roky doma/ve firmě to nedělá a Alfa za trojnásobnou cenu jo.... tak snad je to jen věc mého konkrétního kusu a u jiných je to OK....
Prostě Alfa, no.... některé vlastnosti opravdu geniální a u některých detailů člověk nechápe, že to prošlo testováním a že to nikdo nevychytal.... Nechal jsem v tom povozit jednoho obchodního partnera co jezdí v různých BMW a jiných autech (spíš teda SUV a takové) a ten úplně žasnul jak to auto jezdí, zatáčí, brzdí, reaguje.... na to že to je základní benzín na 17"..... když to ale pak na nějakých hrbech začne vrzat, tak by se člověk propadnul do země....
1) byla to služební cesta a měl jsem převézt 4 krabice (0,5m x 0,5m x 0,5m nebo tak nějak....). Nakládání do toho malého kufru byla fakt fraška, protože krabici samozřejmě musíte nějak naklápět abyste ji tam dostali tím malým otvorem.... ačkoliv má auto sklápěcí zadní sedadla, tak kvůli té traverze to z kufru na sedačky dopředu neposunete takže nakládka spočívala v tom, že dvě krabice tam dáte kufrem, a pak každou jednu hezky přes příslušné zadní dveře.... jako jasně že to není stěhovák a nikdo to kvůli tomu nekupuje, ale ta praktičnost je fakt zoufalá :-) Moc si nedovedu představit že s tím jede rodina s dvěma dětmi někam na dovču.... jako pokud si berou plavky a kreditky tak asi jo, ale jakmile by měli víc věcí, tak by to fakt vyžadovalo zavazadla na míru nebo tak něco :-)
2) jel jsem trasu Zlín - Boleslav - Mělník - Praha - Zlín (čili D1 + něco málo kolem). Pokud bylo volno tak reál 140, jinak obligátních 70 v těch zúženích (což je snad 50% té trasy mezi Brnem a Prahou). Pak na té prázdné dálnici z Vyškova do Zlína 160+. Celková spotřeba za ten trip byla 8,1, ověřeno podle dotankování, palubák je naprosto přesný.... takže v tomto ohledu velká spokojenost, skvělé je, že v reálných 180 to na 8st. točí jen 3000 otáček, takže na palubě pohoda a je to taková příjemná cestovní rychlost, vůbec žádný pocit jako že "už jedu rychle".... škoda že v ČR je defacto nereálné se takto svézt....
3) podvozek, převodovka atd. to vše bez připomínek, tam není co řešit, oboje skvělé....
4) co mě bohužel totálně nasr*lo je fakt že tomu občas něco drnčí z přístrojovky.... je to od budíků, a když na tu kapličku zatlačím prstem tak ten zvuk vyvolám.... někdy to nedělá ani na velkých hrbech, někdy to naopak dělá i na drobných vlnkách na dálnici.... jako není to nic hrozného, když mám puštěné rádio na standardní hlasitost tak to slyším jen když se na to zaměřím, ale prostě mě se*e, že to zase u Alfy nedotáhli.... Žádný z Fiatů co mám roky doma/ve firmě to nedělá a Alfa za trojnásobnou cenu jo.... tak snad je to jen věc mého konkrétního kusu a u jiných je to OK....
Prostě Alfa, no.... některé vlastnosti opravdu geniální a u některých detailů člověk nechápe, že to prošlo testováním a že to nikdo nevychytal.... Nechal jsem v tom povozit jednoho obchodního partnera co jezdí v různých BMW a jiných autech (spíš teda SUV a takové) a ten úplně žasnul jak to auto jezdí, zatáčí, brzdí, reaguje.... na to že to je základní benzín na 17"..... když to ale pak na nějakých hrbech začne vrzat, tak by se člověk propadnul do země....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host