rossogtv píše: ↑3.10.2017, úte 15:03
ty tehlice se delaly 2 typy, starsi mela jeste mnohem uzsi "usi", na ty kdyz jsem namontoval kotouce z Porsche 298/28mm a pri pouziti semisliku na okruhu se sjizdeli desticky zesikma - leva desticka nahore tlusta, dole tenka a prava desticka nahore tenka a dole tlusta = usi se pri brzdeni ohybali, trmeny se snazily "utect" do strany. Proto se pred pouzitim te lepsi tehlice pro sichr navaril dodatecny material a ty tehlice vydrzeli i kotouc BMW 315/28. Tohle je 330mm - neprozkoumane uzemi, chce to hlidat jak se to bude chovat....BTW se navaroval material i na brzdovy pedal, ten se ohybal taky do boku, no mival jsem tezkou nohu, ale 75ma brzdela fantasticky
prave ze tehlici jsem dal ze slabsich verzi ( 2.0 TD 75 ) , protoze z TSkovych tehlic ty usi trcely o 5mm vice a musel bych o tech 5 mm ubrat zase na drzaku trmenu ze 166. Uvidim, mám tu koupenou sadu licku 235 sirka R17ky , takze s nema to poradne vyzkousim a uvidime. Kotouce a desky jsou seriovka Brembo.
Trmeny jsem mel za 4000 Kč
Kotouce a desky 3600 Kč
soustruzeni kotoucu ( stredy ) a odpich stareho kotouce jako držák šteftů 500 Kč
vyroba adapteru me staly 100 Kč
uvidíme co to udělá. Výroba těhlic mě také napadla, ale to už mohu rovnou vyrobit i spodni a horni ramena.
hno3: Co se tyce tlumicu, tak je tam RSR podvozek, asi nejlepsi co se da na 75 poritid .... jen ty pruziny jsou z blata, to by mohl Rosso vypravet ze zavodu
Osobne jsem se v tom aute jeste poradne neprojel, pokazde to auto nejak po chvilkach postavim, pak se asi 4x projedu, z toho 2x na okruhu, zjistim ze to a to chce vylepsit a pak mi auto zase pul roku stoji.
Je to spise takovy muj dlouholety projekt a proste ve volnych chvilich uprava auta podle sebe. Vesmes to auto asi nikdy nevyuziji na 100% jeho potencialu a dopadne to asi tak, ze spise budu vedet, ze budu mit 75 V6 v garazi s kterou se budu bat vyjet, aby se na ni neco nerozbilo
![:-D](./images/smilies/003.gif)
a poridim na kraveni nejake jine auto, ktereho mi nebude lito.