
Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)
Hesh: nechci to tady dál nějak pitvat a prasit tohle vlákno zbytečnostma, jen jsem chtěl napsat, že koupit si AR75 za 20tkč na běžné ježdění je hodně "odvážné"....
Ale už končím, řešme auto....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Tak ono samozřejmě, ale taky je třeba říct, že 75 je pěkně starý auto, který pro normálního člověka co není alfama posedlej, znamená nízkou cenu. A v tomto roce už by bylo neprodejné. Když si někdo koupí 120 za 5 tis na ježdění je to taky vtip ? To auto větši hodnotu nemá. Nic ve zlém.
tím končím tohle OT a omlouvám se za něj...
tím končím tohle OT a omlouvám se za něj...
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
pětasedma je podle mě hlavně na ježdění, aspoň já jsem to tak měl, protože je radost ji řídit (ostatně to platí pro všechny alfy obecně).
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Proč by alfa nemohla denně normálně jezdit a fungovat? Když to zvládne škodovka 105tka koupená za 2000Kč kterou momentálně jezdím?
No a naco je teda auto? Postavit do garáže a utírat prach? Tak to ani náhodou, auto je od toho aby se s ním jezdilo....sice to tak možná někdy nevypadá, taky u toho bývám sprostej ale práce na autě mě docela baví... protože jak to složím všechno se zas v dobré obrátí
75tka teď sice dostane poněkud náročnější ozdravovnou kůru, ale pak bude dělat o to větší radost. Kundolap z ní sice nikdy nebude, ale stačí ten pocit satisfakce při pokoření nějakého toho kundolapu co je zrovna in 



AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
ehm, kundolap to kamaráde je... já v tom měsíc zpátky vozil po ostravě hostesky... a ty čuměly jak mi to jede,sem tam sem si dal nějakou odbočku drirftíkem, když jsem otevřel šíbr a kočena vylezla ven a já jel 50tkou po noční ostravě, tak si připadala jak z amerického filmu, a co to všechno má a když jsem jim řekl že mě to stálo jen 45 táců, tak říkaly že to je hodně dobrý... /koupil jsem mazla za 6000kč/ nebýt střešního okna, díky kterému je snížený strop, tak si to užijou semnou na zadním sedadle i ty vyšší holky. mno prostě je to kundolap, a když né vzhledem, tak královskou výbavou a vnitřním prostorem v dané cenové kategorii, zrychlením - když kočička na sedadle zaregistruje že trestá řidič pětasedmy nové fauvé a podobně a na křižovatkách zdrhne každému a podotýkám každý den !!!! tak už se ji to začne líbit.
jinak technické problémy tady řešené nejsou nikterak tragické, jedná se opravdu o běžnou údržbu při nájezdu 200 000 km s kardanem, všichni místní i nemístní škarohlídi
s příčným uložením motoru ve předku auta by si měli spočítat kolik mají nasypáno ve svých kočárech, a pak si to srovnat s lahůdkama - 75tkama, nehledě na to že na lyže ve 4 lidech je to auto k nezaplacení. to jede prostě furt, kopec nekopec, když máš zimní gumy, nepotřebuješ řetězy, a jen na tebe všichni koukají když kolem nich projíždíš.
já mám nájezd na 250 000 , nebyl den od koupě kdy by to auto nejelo, i ted ve sněhu. prostě 75 4EVER
jinak technické problémy tady řešené nejsou nikterak tragické, jedná se opravdu o běžnou údržbu při nájezdu 200 000 km s kardanem, všichni místní i nemístní škarohlídi

já mám nájezd na 250 000 , nebyl den od koupě kdy by to auto nejelo, i ted ve sněhu. prostě 75 4EVER

3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
no nevím jak vy ,ale ja v zime se 75 2,4TD toho moc nevyjedu. Ten dieselovy motor je tezky oproti zadku. Davam do kufru na zimu i zavazi o hmotnosti 80 kilo ale o moc to nepomuze. Lidi ve felicijich od krizovatky vystartujou jak nic a ja se tam do mirneho kopecka skrabu jen tak tak ,ale aspon je zase sranda 

- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
To je taky pre to, ze nemas samosvor. Auto so samosvorom a nahonom na dve kola pri presmykoani vystartuje omnoho skorej nez auto s jednym kolesom, ktore sa na mieste pretaca jak kolotoc. Ja nenapisem, ze nemam celkovy problem v zime... Ale stale sa na tom da v kazdom pocasi jazditA.J.Michal píše:no nevím jak vy ,ale ja v zime se 75 2,4TD toho moc nevyjedu. Ten dieselovy motor je tezky oproti zadku. Davam do kufru na zimu i zavazi o hmotnosti 80 kilo ale o moc to nepomuze. Lidi ve felicijich od krizovatky vystartujou jak nic a ja se tam do mirneho kopecka skrabu jen tak tak ,ale aspon je zase sranda

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
mno proto jsem psal ve 4 lidech na lyže... jak jezdim sam tam sem tam mi to ulitava ale je fakt že špéra dělá hodně... ale dá se s tím jet kakoli jen co není dobré couvat do kopce...A.J.Michal píše:no nevím jak vy ,ale ja v zime se 75 2,4TD toho moc nevyjedu. Ten dieselovy motor je tezky oproti zadku. Davam do kufru na zimu i zavazi o hmotnosti 80 kilo ale o moc to nepomuze. Lidi ve felicijich od krizovatky vystartujou jak nic a ja se tam do mirneho kopecka skrabu jen tak tak ,ale aspon je zase sranda

3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
tak to bud rad že maš diesela, a že to není tak splašené jak to co mám já .... protože by jsi byl asi brzy někde ve škarpě. hlavně v tomhle počasí. já s pitomou 1.8čkou se vlétě na dva dny položeném suchém asfaltu v křižovatce roztočil nechtíc, jelikož jsem vystartoval docela svižně a auto jsem měl 14 dní... a to mám najeto 300 000 jako firemní řidič a dalších min 150 000 km vlastními vozy. holt nemělo to samosfóóór ale svoji první alfi 75 sem kdysi prodal, když mi bylo dvacet po dvou měsících, bo to na mě tehdy bylo moc silné auto... sic se dneska biju do hlavu za ty exluzivní kola co měla, ale co nadělám, tehdy jsem nevěděl zhola nic o něčem co se u mě projevil za pár měsíců na to ----> alfa virus na doživotíA.J.Michal píše:No ja mam zatim 18 let a ridicak 5 mesicu takze se mam o rizeni jeste co ucit. Jinak ta ma(spis bratrova ale tedka studuje v brne takze s ni jezdim jen ja) 75 je poskladana asi ze 4 ALF jak s dieselu tak i z benzinaku.
3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
kdysi mi kdosi říkal a já mu dneska dávám za pravdu že na konci 80 tých let minulého století se dělali dva druhy aut
první pro obyčejné lidi - spotřební zboží
druhý pro lidi co umí řídit a toho je zářným příkladem alfa romeo 75
osobně si myslím že tohle auto není pro začátečníka z vlastní zkušenosti a to jsem řídil snad všechno co má tři a více kol a povětšinou italy.
když učení tak v nějaké 33jce, at se člověk naučí trošku auto ovládat.
já jezdím každou zimu na velké plochy kde nikdo nestojí- třeba u zrušených hypermarketů, a tam se učím smyky, a jak auto reaguje, je to k nezaplacení. jednou mě tam zastavili policajti že ruším veřejný pořádek a po deseti minutách debaty jsem půjčil jednomu alfu, ať si to zkusí, a od té doby mám klid. pochopili že to není prdel co má jet napřed, a že tam nedělám kokotiny ale sžívám se s autem v náročných podmínkách. Ne všichni policajti jsou pitomci, a ne každý umí řídit zadokolku v zimě.
první pro obyčejné lidi - spotřební zboží
druhý pro lidi co umí řídit a toho je zářným příkladem alfa romeo 75
osobně si myslím že tohle auto není pro začátečníka z vlastní zkušenosti a to jsem řídil snad všechno co má tři a více kol a povětšinou italy.
když učení tak v nějaké 33jce, at se člověk naučí trošku auto ovládat.
já jezdím každou zimu na velké plochy kde nikdo nestojí- třeba u zrušených hypermarketů, a tam se učím smyky, a jak auto reaguje, je to k nezaplacení. jednou mě tam zastavili policajti že ruším veřejný pořádek a po deseti minutách debaty jsem půjčil jednomu alfu, ať si to zkusí, a od té doby mám klid. pochopili že to není prdel co má jet napřed, a že tam nedělám kokotiny ale sžívám se s autem v náročných podmínkách. Ne všichni policajti jsou pitomci, a ne každý umí řídit zadokolku v zimě.
3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu
Dle mých dosavadních zkušeností... stačí třeba na T křižovatce jen lehce prudčeji vyrazit(rozhodně ne naplno) a už se zadek smýká bokem.... je to docela sranda a krásně se to dá zvládnout. No akorát mě znervózňovali diváci z přilehlé autobusové zastávky 

AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Dneska jsem jel poprve s alfou na snehu, ale to jsem jel jen s matkou na nakup a dom a doma pred barakem sem ji rek " vem si nakup, du trochu projet alfu" ,tak sem to po nasi vesnici trochu projel a auto se smykalo sem a tam prvni , druhy, treti kvalt a furt to hrabalo
, jednou uz sem malem hodil hodiny ,ale nakonec sem to ustal a uz sem radsi jel dom
. Mam jeste k 75 respekt
, ale na jednizku se mi na snehu jeste nepodarilo rozjet bez toho aniz by to zahrabalo hold trochu ujezdeny snih 




- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Este by som povedal, ze diesel je mozno horsi na sneh ako benzin, predsa len ta sila dizlu odspodu, ma vysoky tocak dole, tak sa to hned rozhrabe, kdezto benzin - a zvlast alfa, ma vykon len hore, dole je to slimak.. Takze uplne ideal ;) Az na boxer, ten taha aj spodky 

75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Já nevím, o kolik je těžší než byla moje 2,5 benzín, ale já v zimě problémy na sněhu neměl, stačí dát dozadu pořádný drapáky, protože zadek sám o sobě byl těžkej dost.A.J.Michal píše:no nevím jak vy ,ale ja v zime se 75 2,4TD toho moc nevyjedu. Ten dieselovy motor je tezky oproti zadku. Davam do kufru na zimu i zavazi o hmotnosti 80 kilo ale o moc to nepomuze. Lidi ve felicijich od krizovatky vystartujou jak nic a ja se tam do mirneho kopecka skrabu jen tak tak ,ale aspon je zase sranda
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
no uz to tu nekdo psal , ze problem bude v tom ,ze diesel nema samosvor
,ale jinak je jeste fakt ,ze mam vzadu sice zimni pneu ,ale zimni dezen je uz sjety 


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
No, jak už jsem psal, my měli 75 2,4TD v roce 1995 jako rodinný auto a v zimě to bylo naprostý peklo. Zadek jezdil jak sáně, řešení jsme volili podobné, jak píše Michal. Já to tehdy neřídil, ale myslím, že otec je vcelku slušnej řidič (teda aspoň před třinácti roky byl
), takže rukama to nebylo. Strejda je kameník, takže v kufru dva žulový kvádry a už se to dalo. Naložený to ale musí šplhat pěkně...

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
to dělá fakt hodně, já mám nové hankooky ice bear, a ty se fakt koušou do sněhu jak zimní méďa béďa - perfektně, na ledu už to je jen o technice bo tam sebelepší gumy nepomůžou stoprocentně, ale jen z části... nejlepší na náledí jet max 50 a mít zařazenou pětku .... 1200 otáček a auto jede jak tank, drží , neprokluzuje,ale stačí podřadit na tři v zatáčce a už se koukáš na silnicu prdelou napřed :-) dneska sem to ozkušal na sněhu zas, a paradaA.J.Michal píše:no uz to tu nekdo psal , ze problem bude v tom ,ze diesel nema samosvor,ale jinak je jeste fakt ,ze mam vzadu sice zimni pneu ,ale zimni dezen je uz sjety
3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu
[quote="ice.cool.man"]kdysi mi kdosi říkal a já mu dneska dávám za pravdu že na konci 80 tých let minulého století se dělali dva druhy aut
první pro obyčejné lidi - spotřební zboží
druhý pro lidi co umí řídit a toho je zářným příkladem alfa romeo 75
osobně si myslím že tohle auto není pro začátečníka z vlastní zkušenosti a to jsem řídil snad všechno co má tři a více kol a povětšinou italy.
když učení tak v nějaké 33jce, at se člověk naučí trošku auto ovládat.
Souhlas dostat 75ku darem před 6 lety kdy jsem měl čerstvé papíry nevím nevím jak by to dopadlo ,člověk se v tomhle autě musí dost krotit i když už ty zkušenosti má, prostě náhon na zadní kola + 148 koní + samosvor + alfa sound starého T. Sparku laká to dělat chujoviny v každé zatáčce a na každé křižovatce
první pro obyčejné lidi - spotřební zboží
druhý pro lidi co umí řídit a toho je zářným příkladem alfa romeo 75
osobně si myslím že tohle auto není pro začátečníka z vlastní zkušenosti a to jsem řídil snad všechno co má tři a více kol a povětšinou italy.
když učení tak v nějaké 33jce, at se člověk naučí trošku auto ovládat.
Souhlas dostat 75ku darem před 6 lety kdy jsem měl čerstvé papíry nevím nevím jak by to dopadlo ,člověk se v tomhle autě musí dost krotit i když už ty zkušenosti má, prostě náhon na zadní kola + 148 koní + samosvor + alfa sound starého T. Sparku laká to dělat chujoviny v každé zatáčce a na každé křižovatce

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti