tak se mi zacala opet ozyvat napinaci kladka ..nevim jestli ji mam znova mazat a nebo rovnou koupit novou...nasel jsem ji za 1200 tak to zase neni takovej ranec...
je tam :
DAYCO 1250,-
SKF 2200,-
INA 2300,-
no zacne to delat cca po 20 vterinach po nastartovani...je to slyset hlavne u kola u spolujezdce...je to takove švi šu švi šu švi švi šu nekdy to po zahrati prestalo ale ted to slysim porad...kdyz jsem to minule vyndal, procistil a namazal tak byl klid...ale ta kladka co na tom napinaku mela uz dost velkou vuli takze stejne chce vymenit....takze jsem napinak u Dallena objednal a je to...dneska ji jeste vyndam a promaznu a az mi prijde nova, tak ji tam hned vymenim...je to pomerne jednoducha operace...
tak ja to dneska jeste jednou zkusim sundat....sundam kolo a nastartuju to s remenem a zkusim to propatrat uchem jestli to opravdu dela ten napinak...koukal jsem ze ta rolna co na nem je prisroubovana ma dost vuli...
Ja som si to asi boha privolal... naštartujem a asi 10s počujem to tvoje opisane švišvi ale len prvy ranny štart a po tych cca 10s prestane. Ale dneska sa ktomu pridal ešteaj piskot ale to bolo len iii iii a potom švi švi:D prišlo mi to skor jak kovove nie od remena...no nevim bol dosť kratky ten piskot tak sa mi to zle posudzuje...asi to bude ta kladka čo?
borci, mam tu neresitelny problem. Uz po koupi ( darovani 166 ) mela Alfa takovy klepaty zvuky. Po studovani a rozdelani zjisteno vybrace napinaci kladky. Vymenena remenice i sponovaci kladka pak i tlumic vybraci a stale to sebou mele jak blbe. Alternator 120A ale bez volnobezky.Měl jsem ho vyndaný a axialní vule v norme, sice uz by zaslouzil vymenit loziska, ale stale v norme. Na volnobeh jsou znatelne vybrace ( ze by spatny chod motoru? )
Neco mi rika, ze uz to nicim z prislusenstvi byt nemuze a bude problem v chodu motoru kdy proste cuka a remen si to nedava
se starou remnici je to asi o 60% lepsi. Radeji jsem tam dal zase vse stare, abych tu novou kladku s tlumičm vybrací neoddělal ( stara to uz ma zasebou, ale chova se stejne jak ta nova ). Při zatáčení se kladka rozeskáce ještě víc.
nyní babo raď, motor jede ve vysokych otáčkách krásně, ale do 2000 ot/min jakoby motor lehce potrhava, jde to poznat pri jizde po meste na 4. převodový stupeň.
Zatím jezdím i s těma vybracema a do auta si pořídím druhý řemen, kdyby se náhodou roztrhl
Edit: nemel by někdo alternator na 2.4ku s volnoběžkou?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Danni, Danni... Za prvé má Michal auto v podpisu, za druhé se v dotazu ptá na komponenty 2.4 (jtd), za třetí napínák je vlevo a V6 má napínák na pravo.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Asi mi daco uslo, ja mal za to ze mal motor zo 166 V6 a toto mi prislo nejak divne na V6 teda ze to urcite neni V6 :-P kazdpoadne na ropaka to je asi normalne bo remen je dlhy, zataz servocerpadla tiez a dalej odpovedajuci stav rozvodu, vstrekov, dvojhmoty
Bez řemenu motor taky cuká? Jestli se to zhorší při zatáčení jak píšeš, tak bych asi podezříval servočerpadlo nebo něco v hydraulickém okruhu.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
bez remenu se mi zda, ze se to taky trepe ... ale uz to mam tolikrat rozdelany a dany dohromady, ze o vikendu zkusiám bez toho remene najet aspon 10 km a uvidim jak se to bude chovat a jake budou vybrace. Test prepadu vstrikovacu budu take provadet a jak psal Danni. Je mozne, ze faktory vse stare vylitane ( dvouhmota, vstriky ) to proste vybruje a kladka si to nedava.
No je to fakt zahada a budu hledat a zkouset dal )) jestli to bude nakonec dvouhmotou, tak asi dam natvrdo kladku vybraci a hodim na to bobek .. tu karu jsem poridil zadara, takze nehodlam do toho zahucet za nejake velke penize ala koupit novou dvouhmotu .. to radeji koupim z borene 166 cely motor i s prevodovkou
Edit: jinak diky kluci ... ale jsem toho nazoru, ze zlate stare Transaxle
Jinak co se tyce bussa V6, tak to mam stale na palete schovane pod plachtou a nachystane do me 75tky, ale to bude jiny pribeh
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
no :-)) nova kladka vybrovala prave uplne stejne, jako stara a pro jistotu nyni jezdim zase ze starou, abych tu novou nezkurvil . Alternator je bez volnobezky, ale kdyz jsem mel i tu remenici z neho sundanou a pak jsem ji zase zpet nandal, tak lehce remenice na altiku smajdala :-) ..... nevenoval jsem tomu pozornost, ale muze to v otackach delat asi bordel, takze musim sehnat druhy alternator bud zase bez volnobezky, nebo i klidne s volnobezkou s rovnym rotorem.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500