Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nechci vám tu do toho nějak extra kecat, ale takový vlákno s infem o aktuálních verzí SW jednotlivých komponent by se tu neztratilo. Ideálně i s popisem změn a novinek.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
myslíš něco jako tohle? :-)
viewtopic.php?f=129&t=22578
fakt by to chtělo nějak tu strukturu držet, je 100x jednodušší nastavit to správně hned od začátku než to zpětně třídit atd....
viewtopic.php?f=129&t=22578
fakt by to chtělo nějak tu strukturu držet, je 100x jednodušší nastavit to správně hned od začátku než to zpětně třídit atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jo, myslím třeba tohle.



Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Aha, omlouvám se, moje chyba, měl jsem to dát tam.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jestli tomu dobře rozumím, tak je Giulia autem roku 2018 v Americe?
https://www.clubalfa.it/31296-alfa-rome ... trend.html
https://www.clubalfa.it/31296-alfa-rome ... trend.html
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Auto roku magazínu Motor Trend bych to tipl.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
https://www.allpar.com/news/2017/11/alf ... year-38964
je to tak.... Edward Loh, the magazine’s editor-in-chief, described as “the sheer joy that the Alfa Romeo Giulia puts back into driving.”
můžu jen přikyvovat....
Tak třeba si toho auta v USA konečně i všimnou nějací zákazníci....
je to tak.... Edward Loh, the magazine’s editor-in-chief, described as “the sheer joy that the Alfa Romeo Giulia puts back into driving.”
můžu jen přikyvovat....

Tak třeba si toho auta v USA konečně i všimnou nějací zákazníci....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Cajk 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Teď je jen otázka jaký význam tam ten magazín má.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Co máš za fólií? Chci dát na QV, řekli mi cca 30, c9z se mi zdá dost. Ale co tak říkali s přečetl jsem si i na netu, tak je x druhů. A aby to opravdu fungovalo jak má, neproseknul to první šutr a nebyla na autě téměř vidět, tak ta cena tak prostě je.honziss píše: 17.11.2017, pát 10:50 I kdyz auta pouzivam na max, tak po 4 letech / 200000km vypadaj lip nez lecktera predvadecka. Staci mit kvalitni impregnaci zevnitr i zvenku, folii na predni naraznik, zakladni znalosti detailingu a pri pouzivani premyslet hlavou.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mám takovou zkušenost, když jsem měl novou 159. Ten origo lak je strašně tenký a křehký, po 3 měsících jsem měl osekanej nárazník a haubnu. Pak se mi ale povedlo nárazník drbnout o betonový sloupek a o něco později od auta přede mnou odlétl kus železa, takže se nárazník měnil a oba díly se lakovaly. A protože lakýrník neumí udělat tak tenkou vrstvu jako robot ve fabrice, to byl lak, který už něco vydržel.
Takže až tam budu mít nějaké sekance, tak ten nárazník nechám stříknout a bude vyřešeno.
Takže až tam budu mít nějaké sekance, tak ten nárazník nechám stříknout a bude vyřešeno.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jinak jen v souvislosti s tou zimou jsem teď četl taky tohle:
"Náš nedávný výlet do PL nám odhalil nejen krásné dálnice kde mají povoleno až 140kmh, otřesné okresky a taky ostřikovací kapalinu, která svým složením neleptá polykarbonátové světlomety! Stále se o tom moc nemluví, ale zejména zimní ostřikovací směsi, které jsou mnohem agresivnější než letní, způsobují tzv. "slepnutí" světlometů. Určitě si už většina z Vás všimla na parkovištích nepříliš starých vozidel s odpudivě zakalenými kryty světlometů. Nejen, že to vypadá přímo hrozně, také to dramaticky zhoršuje jejich účinnost.
Pokud tedy máte ostřikovače světel, dávejte si pozor jakou ostřikovací kapalinu používáte. Rozhodně se vyhněte řešení jako jsou rozpustné tablety a laciné ostřikovací kapaliny z diskontů. Nejen, že hrozí slepnutí světlometů, ale rovněž mohou nabobtnat gumové části motorku ostřikovačů."
Takže když už, tak asi něco kvalitnějšího.
"Náš nedávný výlet do PL nám odhalil nejen krásné dálnice kde mají povoleno až 140kmh, otřesné okresky a taky ostřikovací kapalinu, která svým složením neleptá polykarbonátové světlomety! Stále se o tom moc nemluví, ale zejména zimní ostřikovací směsi, které jsou mnohem agresivnější než letní, způsobují tzv. "slepnutí" světlometů. Určitě si už většina z Vás všimla na parkovištích nepříliš starých vozidel s odpudivě zakalenými kryty světlometů. Nejen, že to vypadá přímo hrozně, také to dramaticky zhoršuje jejich účinnost.
Pokud tedy máte ostřikovače světel, dávejte si pozor jakou ostřikovací kapalinu používáte. Rozhodně se vyhněte řešení jako jsou rozpustné tablety a laciné ostřikovací kapaliny z diskontů. Nejen, že hrozí slepnutí světlometů, ale rovněž mohou nabobtnat gumové části motorku ostřikovačů."
Takže když už, tak asi něco kvalitnějšího.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Občas to bývá na těch kapalinách i napsaný. Že to neleptá plasty.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je známá věc, ale málokomu se chce dát litr za koncentrát a pak si to ředit..
http://www.matejveprek.cz/rozpraskani-p ... u/2012/08/
http://www.matejveprek.cz/rozpraskani-p ... u/2012/08/
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tvl to je opruz, uz i podelanou kapalinu do ostrikovacu aby clovek vybiral jak biomatka jogurt.... :-/
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Přesně 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ty světla dostávají víc zabrat kombinací ostrého letního slunce a čištění mrtvého hmyzu...
Jednoduše nekupujte levné šmejdy na bázi metanolu, ale na bázi etanolu
Jednoduše nekupujte levné šmejdy na bázi metanolu, ale na bázi etanolu
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Teď jsem si byl fólii nechat nacenit. Za tu cenu bych pomalu mohl nechat naastříkat celý auto, ale to je snad to, čeho se každý chce vyvarovat, pokud to není potřeba. Stříkat nějaký díl. Jak kvůli vzhledu, tak i kvůli dalšímu prodeji atd. Nechám udělat celý předek, prahy včetně karbonu a vzadu za koly atd. Sice jsou to peníze, ale za mě lepší než mít dosekaný auto a pak to stříkat. To bych nechal radši dosekaný, než abych to stříkal.MichalT píše: 29.11.2017, stř 08:32 Mám takovou zkušenost, když jsem měl novou 159. Ten origo lak je strašně tenký a křehký, po 3 měsících jsem měl osekanej nárazník a haubnu. Pak se mi ale povedlo nárazník drbnout o betonový sloupek a o něco později od auta přede mnou odlétl kus železa, takže se nárazník měnil a oba díly se lakovaly. A protože lakýrník neumí udělat tak tenkou vrstvu jako robot ve fabrice, to byl lak, který už něco vydržel.
Takže až tam budu mít nějaké sekance, tak ten nárazník nechám stříknout a bude vyřešeno.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jako nejde ani tak o ty peníze, to lakování nakonec taky není levnější, ale jsem na to docela zvědavej jestli už fakt existuje folie která ani minimálně nezmatovatí a neubere tomu laku jeho lesk. Po letošní první sezóně mám jeden miniaturní sekanec od kamínku pod světlem, jeden na haubně a jeden do laku na LZ dveřích. To precizně opravím během zimního uskladnění a pokud to bude tímhle tempem pokračovat i další roky, myslím, že min. 5 let to nebude potřeba vůbec řešit, no a kdo ví co bude za 5 let...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
nevim jaka to byla folie a vyhadal ksem ji zadarmo k sleve na auto. Lepili mi ji primo v seatu v pruhonicich. Nicmene kdyz jsem zjistoval co by stala na druhy auto, tak to bylo asi 9tkc bez dph.Tommino píše: 28.11.2017, úte 22:37Co máš za fólií? Chci dát na QV, řekli mi cca 30, c9z se mi zdá dost. Ale co tak říkali s přečetl jsem si i na netu, tak je x druhů. A aby to opravdu fungovalo jak má, neproseknul to první šutr a nebyla na autě téměř vidět, tak ta cena tak prostě je.honziss píše: 17.11.2017, pát 10:50 I kdyz auta pouzivam na max, tak po 4 letech / 200000km vypadaj lip nez lecktera predvadecka. Staci mit kvalitni impregnaci zevnitr i zvenku, folii na predni naraznik, zakladni znalosti detailingu a pri pouzivani premyslet hlavou.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
mám kámoše který má firmu na lepení fólií na auta asi tak 20 let, tak se ho zkusím zeptat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A už to začíná, lidová tvořivost
na polským allegru se dají koupit originál QV nárazníky, výfuky, kapoty... ale proč to dělat, když to pak bude vypadat jako QV, ale nepojede to tak a každej, kdo se s tím bude na silnici měřit, si pak bude myslet, že to QV zas tak moc nejede...

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak to je nekonecne tema.... kde je poptavka, je i nabidka.... tuzing se Alfam nevyhyba, Giulie nebude vyjimka.... sranda budou zejmena Stelvia v tuzingu.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
S tím bych si moc hlavu nelámal, ten kdo je schopný QV od ostatních Giulií identifikovat bude znát i jeho parametry. Spíš se divím majiteli který si takovou přestavbou podělá auto 

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Njn, holt jsou lidi co vkus maj a ty co nemaj. Ja mam rad veci jednoduchy a treba v interieru nesnesu ani kabel od nabijecky a kelimek od kafe 
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti