Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kubo ono to tu o autech bylo. Ten Petrův příspěvek mohl vyvolat diskuzi o tom jestli zůstat v autě nebo hned zmizet za svodidla. Bohužel se tu ale asi nesmí napsat nic o pokažený Giulii aniž by to někteří nebrali jako útok na svojí modlu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
však jo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
To je ale pouze v dieselu 180k ne? Rozdíl mezi 210k Veloce a 180k Q4 Super je nemalý. Určitě zajímavá možnost. Ještě by to mohli mít i ve variantě 200k benzín.Kubas píše: 23.1.2018, úte 07:44 .... jen zpět k tomu ceníku z konce minulého roku - vidím tam že je možno objednat i verzi Super se 4x4.... to je fajn, doteď musel zájemce o čtyřkolku kupovat pouze verzi Veloce....
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Strasne mi to tu pripomina jednu situaciu na FB kde jedna guma(človek) hodil video ako ide v hustom snezeni a nic nevidi, no a ja mu poradil naj si zapne len hmlovky ze uvidi lepsie, čo nasledovalo som necakal
dostal som vynadane ze nemam nic komentovat a ze sa mam starat o svoje ked dokonca neviem čítať s porozumenim
a ze si ma najde a zlikviduje
ta ze ponaucenie do buducna, nesnazit sa poradit/pomoct nikomu kto o to nestoji ;-) hlavne ked nevies co za kapacita IQ je na druhej strane



166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kupříkladu v KLDR je zakázané fotografovat jakékoliv porouchané stroje, tak se tam třeba někteří inspirovaliHarous píše: 28.1.2018, ned 12:05 Kubo ono to tu o autech bylo. Ten Petrův příspěvek mohl vyvolat diskuzi o tom jestli zůstat v autě nebo hned zmizet za svodidla. Bohužel se tu ale asi nesmí napsat nic o pokažený Giulii aniž by to někteří nebrali jako útok na svojí modlu.

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harous: jo, myslím to 4x4 je jen pro 180PS naftu.... určitě by taková verze dávala smysl i pro 200PS benzín.... ne každý chce Veloce se spoilerama, velkýma kolama atd.... zas beru že by to asi byla celkem marginální záležitost, obecně je Giulia v benzínu asi spíš pro fandy než pro firmy a fanda už kdyžtak holt vezme Veloce s těma koněma navíc....
ale jinak je ta nabídka myslím docela komplexní, chybí tam podle mě dvě zásadní věci: RWD 280 PS benzín a nějaký benzín s manuálem (když pominu QV). ale to už se tady probíralo x-krát....
ale jinak je ta nabídka myslím docela komplexní, chybí tam podle mě dvě zásadní věci: RWD 280 PS benzín a nějaký benzín s manuálem (když pominu QV). ale to už se tady probíralo x-krát....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Protože nemám potřebu se obhajovat ve stylu ZŠ - nene to on si začal, napíšu jen jedno, tohle "vysvětlení" je falešné, protože debata jestli zmizet za svodidla je zbytečná, každý dávno ví, že to je v takové situaci první co se má udělat, takže by to byl jen zbytečný OT.Harous píše: 28.1.2018, ned 12:05 Kubo ono to tu o autech bylo. Ten Petrův příspěvek mohl vyvolat diskuzi o tom jestli zůstat v autě nebo hned zmizet za svodidla. Bohužel se tu ale asi nesmí napsat nic o pokažený Giulii aniž by to někteří nebrali jako útok na svojí modlu.
Stejně tak by ta fotka možná skutečně mohla působit nevinně, i pro ty, kteří umějí číst mezi řádky a nehrají si na to, že nepoznají skryté okopávání kotníků, pokud by ji postnul někdo jiný než ten, kdo je mezi Alfisty, podle většiny svých příspěvků, zcela omylem, možná ze setrvačnosti, ale rozhodně mezi fanoušky a obdivovatele této značky už dávno nepatří.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.Kubas píše: 28.1.2018, ned 14:20 ale jinak je ta nabídka myslím docela komplexní, chybí tam podle mě dvě zásadní věci: RWD 280 PS benzín a nějaký benzín s manuálem (když pominu QV). ale to už se tady probíralo x-krát....
Co mě ale víc zajímá, proč udělali Q4 o 16 mm vyšší. Jako čekali, že když je to 4x4 tak s tím budou lidi jezdit víc po cestách se špatným povrchem? Podle poslední verze eperu, kde už Giulie je, to vypadá opravdu na rozdíl jen v pružinách. Jenže obyčejné z 2,0 TB RWD shánět je sci-fi a aftermarket zatm nabízí pouze snížené, což i v nejrozumnější verzi - 20/25 mm znamená celkově jít o 36/41 mm dolů a to mě přijde tedy dost...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak tu fotku smažte a udělejte si tu z toho nedotknutelnou sektu. Stejně to má k tomu nakročeno. Nebo si udělejte vstupní test ať se pozná ten "správný Alfista" který sem může chodit.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
ještě že u tý odstavený Giulie není fotka Jiřího Drahoše
, to by byla válka jak bejk 


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harous: nepřeháněj, kromě Michala tady ta fotka nikoho neirituje.... a jemu vadí zejména to KDO ji sem dal.... mě Petr nevadí, za ty roky jsem si zvykl, někdy píše úplné hovadiny (jako posledně trolling na téma že Giulia dostala do extras lepší brzdy kvůli tomu, že základní jsou poddimenzované), ale jindy je to k věci, takže proč ne....
jinak osobně budu rád když se tu probere každá i miniaturní závada toho auta - od toho to fórum je a díky tomu jsou pak lidi schopní se těch závad rychleji zbavit a Alfu si zas užívat....
jinak osobně budu rád když se tu probere každá i miniaturní závada toho auta - od toho to fórum je a díky tomu jsou pak lidi schopní se těch závad rychleji zbavit a Alfu si zas užívat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
já nepsal, že jsou na prd
jen že Alfa vždy sama přešla nebo nabídla lepší brzdy (147,156,159...) 


Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No, není to tak úplně jednoznačný, kdyby ti, co mi píší SZ ohledně toho, že mají stejný názor jako já, ale nechtějí se zbytečně dohadovat s trolly, psali veřejně, nebylo by to jen o měKubas píše: 28.1.2018, ned 19:27 Harous: nepřeháněj, kromě Michala tady ta fotka nikoho neirituje....

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vždyť to píšu - smažte to a žádná Giulia tam nikdy nestála. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Klasicka koncepce sportovniho auta je "motor vpredu, nahon vzadu". Dle meho o VYRAZNE zlepseni jizdnich vlastnosti u 4x4 urcite nejde, pokud se teda nebavime o jizde na snehu/sotoline a rozjezdech na mokru. Kdyby to bylo tak VYRAZNE lepsi, tak by bylo 4x4 i QVMichalT píše: 28.1.2018, ned 16:14 Vzhledem k tomu, že Q4 přináší výrazné zlepšení jízdních vlastností za cenu jen malého nárůstu hmotnosti, je otázka jestli by taková verze měla smysl, i když to logicky zní, o tom žádná.


Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Michal to určitě už viděl, ale kdyby někoho zajímala rozborka QV... :)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Neco kleklo nebo proste delaji rozvody? ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Údajně spojka :)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no vypadá to lákavě.... otázka je jak se třeba spojka dělá na M-kovým bávu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Asi podobně :) alespoň je ke všemu pak dobrý příštup, jen se musí doufat, že to dokáží dobře poskládat a moc jim toho nezůstane :)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na M3/4 se sunda vyfuk kardan a spajz... ;)
Tenhle system vse ven je bezny u Audi.
Tenhle system vse ven je bezny u Audi.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Na M3/4 se sunda vyfuk kardan a spajz... ;) - A mají to tak i v servisním manuálu?
I u 156 v servisním man. výměna rozvodů začínala slovy: vyjměte motor ...
Kubas: QV má rozvod řetězem, tak snad to alespoň půl mega vydrží ... a je tedy vzadu, to znamená i po čase "svépomocí" motor ven.
I u 156 v servisním man. výměna rozvodů začínala slovy: vyjměte motor ...

Kubas: QV má rozvod řetězem, tak snad to alespoň půl mega vydrží ... a je tedy vzadu, to znamená i po čase "svépomocí" motor ven.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Vždycky něco zbude. A kdo tvrdí že ne, ten to poztrácel.Petr147 píše: 29.1.2018, pon 07:06 Asi podobněalespoň je ke všemu pak dobrý příštup, jen se musí doufat, že to dokáží dobře poskládat a moc jim toho nezůstane
![]()
Zajímavý je, že to většinou celá desetiletí auto nepostrádá

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Hmmm, retez.... Zname jak se da zprasit i tohle reseni.... Ale verim ze to u QV nenastane.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jako, při pohledu na tu první fotku to na mě působí, že je to na systém "motor ven" koncipovaný. Stejně jako třeba u 164. Odpojí se voda, laufy, nahoře 2 3 konektory, povolí pár šroubů na rámu a motor krásně se vším ven. Imho ideální řešení, než se s tim prcat někde mezi nosníkama...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host