Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak jsem dneska po obede sundal hlavu. Prvni valec ok,na druhem tretim a ctvrtem, evidentne neco proslo. Je osekana hlava i pisty. Ale valce jsou neposkozene a ventily taky neprotekaji. Zaukoloval jsem kolegu, aby mi vytahal pisty. Doufam,ze budou nejak poskozene aby bylo evidentni,ze to je tema pistama....
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Dbeska jsem mel chvilku,tak jsem se tomu chvilku povenoval. Valce jsou v cajku,pisty taky. Pistni krouzky taky tak. Tak jsem rozebral hlavu a zjistil,ze výfukové ventily jsou dost ocouzene na styčné ploše. Potreboval jsem dojet srovnat hlavu,tak jsem si je vzal sebou,konkretne ty z tech valcu co nemely tlak. Dal jsem do soustruhu, a tri ze ctyr hazou. Zitra az vztanu po noční,tak to pujdu poskladat. To zase bude trapeni. Jenom tu zasranou vanu vyndat na aute. Na praci je to sileny. Priste uz vyndavam cely agregat...
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak presne tohle je muj problem,taky mam ohnute ventily.MATES-AUTO píše: 21.11.2012, stř 19:02 Nevím přeně jak to tam bylo (auto spravují kluci já s k tomu přez papírování už moc nedostanu) ale na dvou válcích klapky chyběly a ty samé dva válce měli špatné tlaky a nakonec byly přihnuté ventily takže tak.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Včera jsem poskládal motor a uz beží. Jediné co mě trápí,že to na volnoběh docela vibruje. Když pomalu přidávám otáčka tak někde kolem cca dvou tisíc otáček to rozvibruje uplně celý auto. Při opravě mi upadla řemenice na zem a z boku se kapanek zdeformovala. Tak zkusím odmontovat řemenici,jestli to bude dělat bez ní....
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak abych to nemel ak jednoduche,tak dneska jsem alfu nenatočil. Na rejllu není tlak. A pokaždé to hlásí chybu P2009 uzavírácí ventil přerušovaný
podle me to jsou v,klapky ale když je zkusím přes akční členy tak normálně fugují. A když to zkusím nastartovat start sprejem,tak to píše chybu p0094 Tlak paliva(vstupní regulátor vysokotlakého čerpadla) ten tlak vzroste na cca 50baru Ale při startování bez start spreje je pořád 2 bary. Ráno bylo -13. Jednou to dokonce i chytilo ale hned to chcíplo. Zkoušel jsem vyndat palivák,no sotva to teklo. pravda je ta,že to auto cca půl roku stálo. Tak jestli je to tím,že je tam třeba letní nafta.
podle me to jsou v,klapky ale když je zkusím přes akční členy tak normálně fugují. A když to zkusím nastartovat start sprejem,tak to píše chybu p0094 Tlak paliva(vstupní regulátor vysokotlakého čerpadla) ten tlak vzroste na cca 50baru Ale při startování bez start spreje je pořád 2 bary. Ráno bylo -13. Jednou to dokonce i chytilo ale hned to chcíplo. Zkoušel jsem vyndat palivák,no sotva to teklo. pravda je ta,že to auto cca půl roku stálo. Tak jestli je to tím,že je tam třeba letní nafta.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Alfa je stale zamrzla. Zkousel jsem odpojit výstupní hadicku z palivaku. Přes diagnostiku jsem zapnul cerpadlo v nadrzi. Aaaa a ani ho...o. Na vstupu natlakovano ze me to,samozrejme celeho zlilo. Tak jsem ho zase vyndal a ve sveraku ohral horkovzduskou,po chvilce se rozmrazil a byl krasne pruchozi. Pusou jsem ho lehce profouknul. Všechno jsem z něj vylil a vratil zpet. Zapojil privod a zapnul cerpadlo a zase zabetonovany. No kurna to neni mozny. Tak jsem dal uplne novej. Ten uz to protlacilo,ale zase nemaka vysokotlake cerpadlo. Kdyz to,chvilku bezelo tak to,nejaky tlak udelalo. Ale na to aby to nakrmilo vstriky ne. Je to hold letni auto
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2275
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
To není autem, ale naftou.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ja vim,kdyz budu mit vecer chut a naladu,tak jeste vyndam palivak a namicham nejakou směs. Naleju to do nej,varici vodou poliju v,tlake cerpadlo a treba si necha rict...
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ja nalil do plne nadrze dva litry benzinu a s naftou zadny problem. Me zas klekla baterka, přes víkend jsem stál před penzionem na horách, čumákem k severu. Ten ledový vichr mi z toho udělal kostku ledu. Nakonec jsem ji natočil přes kabely od kolegy, ale trvalo to.masilkov píše: 26.2.2018, pon 07:42 Ja vim,kdyz budu mit vecer chut a naladu,tak jeste vyndam palivak a namicham nejakou směs. Naleju to do nej,varici vodou poliju v,tlake cerpadlo a treba si necha rict...
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Hm tak to ja stale ani neskytnul
do vysokotlakeho cerpadla to tlaci,ale z nej uz nejde nic. Jako kdyby ve vnitr bylo nejake sitko,ktere zabrani vstupu do cerpadla. Zitra budu v dilne,tak pro to dojede nekdo s podvalem. Dam to na noc do dilny a pak kdyztak rozeberu cerpadlo...
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak uz zase bezi,nakonec jsme to pracne natlacili do dilny pod barak. Pul hodiny horkovzduska,vyndal jsem zhavicky aby mel motor co nejmensi odpor a stale nic. Tak jsem jeste chvilku ohrival a pak az po dlouhem toceni se to chytlo. Musel jsem vyndat cerpadlo z nadrze a umejt ho v kybliku s benzinem. Do nadrze jsem nalil dva litry benzinu,aby se to kapku rozredilo. Ale i tak to cerpadlo moc nedavalo. Pak jsem dojel na benzinu pro naftu,cvrknul do dvacky trosku benzinu a sup tam s tim. Uz ani cerpadlo v nadrzi nervalo. Jeste musim vybadat proc borad bliká alarm
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Kluci,nevi nekdo proc kdyz zastavim,vylezu z auta a nezamknu tak mi po,chvilce zacnou blikat blinkry? Treba trikrat zablikaj a nic. Pak to zase blika v kuse porad. Dokud to nezamknu tak to takhle kravi. Joo a pri zamykani to jenom zablika ale nepipne. Zkusim to pres diagnostiku vyonout,jestli to jde. Pipani pasů jsem teda vypnul,tak nevim...
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Hele, a co to takhle nebýt línej a dát do nějakého rozumného vlákna, a ne že jsem zrovna tady tak tu hodím cokoliv? Tohle není FB kde se řeší všechno na jedné hromadě 

Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak jsem debil no a co?


Pokusim se
Pokusim se
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Vymenil som sanie na 1.9 16V 110 kw z alfy 156 bez klapiek. Všetko v pohode už dva mesiace a dnes mi auto napísalo počas jazdy check engine. Napichol som na diagnostiku a vypísalo chyby P2004 a P2013, po vymazaní chýb píše už len P2013. Viem že je to ovládanie klapiek. Otázka je, pokazil sa nejak motorček alebo čo? Nechával som ho tam, aj zapojený do elektriky aby auto nevedelo že klapky nemá. Inak motor ide aj s chybou normálne. Za odpoveď vďaka.
Fiat Punto 1.7 td, 1996
Peugeot 206 CC, 1.6 16v, 2002
Alfa Romeo 159, 1.9 16V 110 kW, 2006
Peugeot 206 CC, 1.6 16v, 2002
Alfa Romeo 159, 1.9 16V 110 kW, 2006
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Hele me to hlasilo taky,ale jenom,kdyz mi zamrzla nafta a nemohl jsem to nastartovat. Kdyz uz to bezelo,tak to nehlasilo. Mozna,ze to hlasi na zaklade,ze tam nekde spatne proudil vzduch a jednotka byhodnotila,ze by to mohlo byt pricinou v,klapek. Ale! Treba ma zkutecne nejakou kontrolu,pri regeneraci nebo nevim no
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak nakoniec je treba prehrať software aby bol bez klapiek. Auto na to po dvoch mesiacoch zrejme prišlo na to, že ich nemá a je mu za nimi ľúto. Už som sa dohodol s firmou alfatunig. Zajtra doobeda by mi mal prehrať software. Potom dám vedieť, či to funguje, a čo a ako.
Fiat Punto 1.7 td, 1996
Peugeot 206 CC, 1.6 16v, 2002
Alfa Romeo 159, 1.9 16V 110 kW, 2006
Peugeot 206 CC, 1.6 16v, 2002
Alfa Romeo 159, 1.9 16V 110 kW, 2006
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak toto sa mne nestalo. Sice mam DPF, EGR off tam sa program musel prehravat, no nasledne po case som menil sanie a nic mi nevypisalo. Motorcek sme taktiez nechali zapojeny.
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mám zaaretované klapky, jinak vše on a taky nevím, že by se tak musel kvůli tomu měnit software.
Alfa Romeo 159 SW,1.9 JTDm 16V
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak softwér upravený a auto šlape ako predtým, bez svietiacej kontrolky motora. Aj výkon je tak ako pred objavením závady,určite tam bol nejaký úbytok výkonu. Egr mám tiež off, ale dpf ak sa nemýlim v aute stále je, a pokiaľ nerobí problémy, aj ho tam zrejme nechám zatiaľ :-)
Fiat Punto 1.7 td, 1996
Peugeot 206 CC, 1.6 16v, 2002
Alfa Romeo 159, 1.9 16V 110 kW, 2006
Peugeot 206 CC, 1.6 16v, 2002
Alfa Romeo 159, 1.9 16V 110 kW, 2006
- karbon-80
- Příspěvky: 77
- Registrován: 25.8.2016, čtv 23:07
- Bydliště: prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
dobrý večer chtěl jsem se zeptat ohledně sání musím sundat rozvody když chci sundat celé sání ? mám 2,4jdm předem děkuji .
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
pic ve spolek,
otázka výše jo je potřeba sundat rozvody.
a ted ke mě..
Borci ja zil v domeni ze 159 maji už jen hlinikova sani a ted koukam moje 159 ma plastove - 2007 r.v.
je tedy mozny ze do nekterych se davalo plastove sani a nemaji virive klapky? je to samo verze 110kw.
chtěl jsem totiz i rovnou procistit senzor plniciho tlaku v sani ale je na totač zarostlej a nejde ven.. hadam že ze to tam bude pekne zadelani vevnitr.
je moznost tedy toto sani nahradit hlinikovým, ktere bych koupil do foroty a vycistil si ho.?
diky s bohem a satecek.
otázka výše jo je potřeba sundat rozvody.
a ted ke mě..
Borci ja zil v domeni ze 159 maji už jen hlinikova sani a ted koukam moje 159 ma plastove - 2007 r.v.
je tedy mozny ze do nekterych se davalo plastove sani a nemaji virive klapky? je to samo verze 110kw.
chtěl jsem totiz i rovnou procistit senzor plniciho tlaku v sani ale je na totač zarostlej a nejde ven.. hadam že ze to tam bude pekne zadelani vevnitr.
je moznost tedy toto sani nahradit hlinikovým, ktere bych koupil do foroty a vycistil si ho.?
diky s bohem a satecek.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mas plast aj klapky ;) nahradit sa da hlinikovym z 156 1.9 16v alebo zo 159 z predFL
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
aj dá se i to plastové sání rozlousknout na dvě u půlky jak to kinder vajíčko a vyčistit ho?
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
>karbon-80: Rozvody se sundavat nemusi.
Nez abych to popisoval tak jsem dohledal video: https://www.youtube.com/watch?v=G7kMp87_Xjo
Je to sice oppel, ale princip stejny... Vsimni si, ze zaaretuje kladku ceradla a cerpadlo vyrazi. To same jde udelat i na Alfe.
Borcovi to tam na to videu jde pekne od ruky, ale nenech se osalit... Je to pekna mrdarna a na 2.4 tuplovana.
Nez abych to popisoval tak jsem dohledal video: https://www.youtube.com/watch?v=G7kMp87_Xjo
Je to sice oppel, ale princip stejny... Vsimni si, ze zaaretuje kladku ceradla a cerpadlo vyrazi. To same jde udelat i na Alfe.
Borcovi to tam na to videu jde pekne od ruky, ale nenech se osalit... Je to pekna mrdarna a na 2.4 tuplovana.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů