testy & recenze
Re: testy & recenze
Přemýšlím co někoho vede k tomu srovnávat v testu naprosto odlišný auta. Ale zrovna u Světa Motorů mě to zas tolik nepřekvapuje.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Možno si v Škodovke myslia, že keď v časopise porovnávajú Octaviu s Giuliou, budú Octaviu brať bežní ľudia ako konkurenta Giulie = dobrá reklama. Na výsledok testu sa rýchlo zabudne, ale dojem, že Octavia a Giulia sú podobné/porovnateľné autá ostane.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: testy & recenze
Me spis prekvapuje ze v dnesni dobe si nekdo kupuje tistenej casopis 
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
Četl to někdo? O kolik vyhrála Octávia? 

Re: testy & recenze
Tak ještě test Fabie vs Stelvio a bude to komplet... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Tak sakra přece to vyšlo?! Jsem dneska prohlížel Svět Motorů jestli už to tam je a nenašel jsem to, to je normální SM nebo nějaký extra special? Jsem dost zvedavej jak to nakonec vyšlo, k původní verzi jsem měl hodně výhrad... Nicméně základ je ten, že Giulia má moc strmé řízení a uskakuje, zatimco Octavia je na hrbolatych silnickach čitelnější a ovladatelnejsi. A to vše z pohledu závodníka, který se s oběma autama projel po nějakém úseku u Mn.Hradiste.
Snad to zítra seženu...
Snad to zítra seženu...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
Je to special Sveta motoru - Technika - viz ten odkaz, kterej jsem sem daval. Pro me to vyznelo nasledovne:
- O je nudna, facelift se nepovedl
- O je az na par veci jizdni sra..., ale nemuzeme to rict naplno, protoze Skoda.
- v O se do dveri se vejde 1,5l PETka a preveze to lednicku
- Giulia je hezka, jezdi super, ale ma zbytecne moc strme rizeni
- Giulia nepreveze lednicku
- Giulia je po vsech strankach lepsi
- runflaty jsou na ho...
- Michal neprijel, protoze nemel cas
Jinak ja to srovnani chapu. Kdyz jezdim, tak se mnou chteji zavodit v 99% pripadu majitele Octavii, tak asi na zaklade toho to vzniklo
- O je nudna, facelift se nepovedl
- O je az na par veci jizdni sra..., ale nemuzeme to rict naplno, protoze Skoda.
- v O se do dveri se vejde 1,5l PETka a preveze to lednicku
- Giulia je hezka, jezdi super, ale ma zbytecne moc strme rizeni
- Giulia nepreveze lednicku
- Giulia je po vsech strankach lepsi
- runflaty jsou na ho...
- Michal neprijel, protoze nemel cas
Jinak ja to srovnani chapu. Kdyz jezdim, tak se mnou chteji zavodit v 99% pripadu majitele Octavii, tak asi na zaklade toho to vzniklo

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Pro mě srovnání absolutně o ničem. Už jen to, že někoho vůbec napadne srovnávat vážně Octávii s Giulií ukazuje na pomatení smyslů. Když srovnávat Giulii tak s BMW 3, Jaguarem XE, Lexusem IS... To by mělo smysl a mohlo by to stát za přečtení. Ale ne s Octávií. To si totiž nezaslouží ani ta Giule ani ta Octávie.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Tak kdyz si Skoda hraje na to, ze Octavia je stredni trida a Superb vyssi stredni, tak at se nedivi, ze to nekdo srovnava. S cim by meli tu Octavii srovnavat? Idealne s nejakou sra... jako je Kia nebo Hyundai, to by pak vyslo spravne. Ano muzeme se bavit o tom, ze predni pohon, liftback x sedan atd., ale tak to je vec Skody, ze zadokolku nedela a ma tu odvahu dat na takovy auto nalepku RS (Rallye Sport) a rict si za to skoro stejne jako za Giulii. Navic v Cechach je zrovna Octavia etalonem auta, takze to porovnani bude octaviatory zajimat. Porovnani XE a Giulie by zajimalo 200 lidi. Nic zas tak spatnyho na tom nevidim. Svet motoru ctu uz leta a je to jedno z mala motoristickych periodik, ktere neleze za kazdou cenu Skode do zadku, takze urcite bych je nepodeziral z pomateni smyslu a radsi si prectu tohle srovnani nez se divat na tlustyho experta z Autosalonu, kterej bude vynaset Octavii do nebe.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
RS je stupeň výbavy, ten z toho sportovní auto neudělá. Že si o to škodná říká takový peníze jí taky těžko zazlívat, když jí to lidi zaplatěj. Ale konstrukčně má Octavia blíž k Giuliettě než k Giulii. Pokud beru v úvahu výchozí verze Octavie s torzkou tak má z produkce AR technicky nejblíž k MiTu. Proto mě zaráží, že někoho vůbec napadne srovnávat jí s Giulií. Obě ty auta to staví do role kam nepatří - Octavii to cpe výš, Giulii to shazuje níž. A srovnání Octavie s KIA nebo Hyundai? Ano, přesně tam ta Octavia patří. A mě osobně je bližší ten Ceed, proti kterýmu mi přišla Octavie jako nepohodlnej střep s mizernou trakcí a nevalnýma jízdníma vlastnostma.
Ten Svět Motorů si asi budu muset pořídit a přečíst. Před pár lety jsem to začal ignorovat, protože to vypadalo jako škodovácký týdeník, ne jako motoristický časopis. Větší sračku těžko pohledat. Třeba se to zlepšilo a šanci si zaslouží. Byť zrovna srovnání Octavia vs. Giulia ve mě optimismus nevzbuzuje...
Ten Svět Motorů si asi budu muset pořídit a přečíst. Před pár lety jsem to začal ignorovat, protože to vypadalo jako škodovácký týdeník, ne jako motoristický časopis. Větší sračku těžko pohledat. Třeba se to zlepšilo a šanci si zaslouží. Byť zrovna srovnání Octavia vs. Giulia ve mě optimismus nevzbuzuje...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Líp by udělali srovnáním O rs s Hyundaiem i30N....
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: testy & recenze
i30N je zas úplně někde jinde, například to poslední porovnání s Golfem GTI bylo mimo, soupeř je pro něj Golf R...
tady to porovnání střední třídy je hodně široký záběr, Octa je nižší střední, Giulia je klasická střední nebo sub-premie
tady to porovnání střední třídy je hodně široký záběr, Octa je nižší střední, Giulia je klasická střední nebo sub-premie
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9109
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: testy & recenze
Na tom se vůbec nic nezměnilo, nejak nechápu, o čem kenjiro píše....Harous píše: 20.3.2018, úte 11:16 ...Před pár lety jsem to začal ignorovat, protože to vypadalo jako škodovácký týdeník, ne jako motoristický časopis. Větší sračku těžko pohledat. ...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: testy & recenze
Je to vec nazoru. Ja ten pocit nemam, ze je to skodovacky tydenik. Drive to tak mozna bylo, ale mam pocit ze pod vedenim Zbyska Pechra jdou ty clanky rapidne nahoru a jeho uvodniky, ve kterych se opira do elektroaut, ekologu, radaru, policajtu a dalsich veci (kterym mimochodem mainstream kdyz ne otevrene fandi, tak o nich alespon servilne mlci) doslova hltam. Kdyz to srovnam s ostatnima ceskyma periodikama, tak mi SM vychazi nejlip. Ano, nikdo si na nasem trhu nedovoli otevrene kritizovat Skodu, to ani necekam, nicmene si myslim, ze jejich clanky jsou pomerne objektivni - viz napriklad recenze Giulie, Stelvia, ojete Giulietty nebo prave diskutovane srovnani Giulia a O RS. Pro me rozhodne lepsi nez koukat na ty prokoncernovy tlusty nymandy z Autosalonu, cist anti-alfa clanky na autoforu, o auto.idnes.cz nemluve nebo nedej boze koukat na Koubkovo nepasujici drevo a studici packy.Hampice píše: 20.3.2018, úte 13:33 Na tom se vůbec nic nezměnilo, nejak nechápu, o čem kenjiro píše....
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Ja myslim ze je lepsi na vsechny CZ testy vykaslat a sledovat recence periodik, ktery nemaji duvod nekomu nadrzovat. Moje zkusenosti s auty se dlouhodobe nejvic shodujou s tim co prezentujou v uk, au, us, pl...
Rozdil je v tom, ze tistenej casopis zije ne z prodeju, ale z reklamy, kdezto yt recenzent zije ze sledovanosti, vliv na vysledek at si kazdej odvodi sam.
Rozdil je v tom, ze tistenej casopis zije ne z prodeju, ale z reklamy, kdezto yt recenzent zije ze sledovanosti, vliv na vysledek at si kazdej odvodi sam.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Co na to říct, kdo má díru v prdeli píše o autech.
By mě zajímálo, jakej může mít takovej přechytralej novinář plat.
Jediný na co se dívám je Slovenskej Autožurnál a jinak zahraničí.
Stelvio: https://www.youtube.com/watch?v=2ceKTAa6YKg
Giulia: https://www.youtube.com/watch?v=XHkZ2tnPNJk
Levante: https://www.youtube.com/watch?v=umctvAFMnIE
By mě zajímálo, jakej může mít takovej přechytralej novinář plat.
Jediný na co se dívám je Slovenskej Autožurnál a jinak zahraničí.
Stelvio: https://www.youtube.com/watch?v=2ceKTAa6YKg
Giulia: https://www.youtube.com/watch?v=XHkZ2tnPNJk
Levante: https://www.youtube.com/watch?v=umctvAFMnIE
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: testy & recenze
Mizernej. Mam kamaradku co pise do jednoho odbornyho casopisu o velmi specializovanych mericich pristrojich (a jeji znalosti musi byt o parnik lepsi nez u pisalka o autech) a i tam je to bida na urovni prodavacky v lidlu.mcernoch píše: 20.3.2018, úte 15:23 Co na to říct, kdo má díru v prdeli píše o autech.
By mě zajímálo, jakej může mít takovej přechytralej novinář plat.
Jediný na co se dívám je Slovenskej Autožurnál a jinak zahraničí.
Stelvio: https://www.youtube.com/watch?v=2ceKTAa6YKg
Giulia: https://www.youtube.com/watch?v=XHkZ2tnPNJk
Levante: https://www.youtube.com/watch?v=umctvAFMnIE
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: testy & recenze
To nejde takhle generalizovat. Neni to o znalostech, ale o ctenosti toho periodika. Vsichni zijou z reklamy - tisteny periodika z placeny reklamy + zisk z prodeje. Online media zijou ze sledovanosti - cim vetsi sledovanost, tim vice zobrazeni reklamy, tim vice penez. Proto je v zajmu recenzenta udelat tu recenzi bud hodne dobrou a na vec, ktera zajima hodne lidi nebo co nejvic kontroverzi, bez ohledu na odbornost nebo objektivitu.
Jinak plat novinare, ktery pracuje v jednech z nejctenejsich celostatnich novin a pise o sportu je kolem 50t korun (hrubyho). Mam info primo od neho. V ostatnich rubrikach je to podobne.
Jinak plat novinare, ktery pracuje v jednech z nejctenejsich celostatnich novin a pise o sportu je kolem 50t korun (hrubyho). Mam info primo od neho. V ostatnich rubrikach je to podobne.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Michal nepřijel, protože musel na pohřeb kamaráda

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
... já nejsem taková celebrita jako Michal :-) , ale u testu jsem byl a pro ty co se diví srovnání tak autoři myslím vycházeli z logiky porovnat auta s podobnou cenou cca 800tis, s pohonem jedné nápravy ( přední vs zadní) s podobnými parametry motoru ( diesel, cca 2 litry obsah , cca 180 koní).. jinak rozhodně zde nebyla vůle prosazovat Škodu , ale opravdu vše několikrát vyzkoušet a být nestranný při testu..dokonce jsem seděl i při jízdách, kdy řídil zmiňovaný automobil. závodník s oběma auty vzadu na sedadle... musím si to zítra přečíst , jak to napsali a dám vědět
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: testy & recenze
podobná cena, poháněná jedna náprava , obě diesel, obě cca 2 litry obsah, obě cca 180 koní.. mě to celkem smysl dává...Harous píše: 20.3.2018, úte 09:48 Pro mě srovnání absolutně o ničem. Už jen to, že někoho vůbec napadne srovnávat vážně Octávii s Giulií ukazuje na pomatení smyslů. Když srovnávat Giulii tak s BMW 3, Jaguarem XE, Lexusem IS... To by mělo smysl a mohlo by to stát za přečtení. Ale ne s Octávií. To si totiž nezaslouží ani ta Giule ani ta Octávie.
Alfa Romeo Stelvio Veloce Rosso , 210 cv
Re: testy & recenze
Podobná cena? Mě moc podobná nepřijde...
Základní cena Giulie - 848.600 Kč
Cena Giulie 180k MT - 978.600 Kč
Základní cena Octavie - 417.900 Kč
Cena Octavie 180k MT - 722.900 Kč
Nějak nesdílím to nadšení z toho srovnání. Možná je někdo rád za to, že to Alfa "natře" Octávii (byť ve Světě motorů očekávám zdůraznění nějakého zřetelného ALE), pro mě to je shazování Giulie na úroveň Octavie. Já zkrátka v Octávii nevidím auto který by se mělo jakkoliv měřit s Giulií. Jiná třída, absolutně odlišná technika a ani nevidím průsečík v zákazníkách. Pochybuju, že by se někdo reálně rozhodoval mezi Giulií a Octávií...
Základní cena Giulie - 848.600 Kč
Cena Giulie 180k MT - 978.600 Kč
Základní cena Octavie - 417.900 Kč
Cena Octavie 180k MT - 722.900 Kč
Nějak nesdílím to nadšení z toho srovnání. Možná je někdo rád za to, že to Alfa "natře" Octávii (byť ve Světě motorů očekávám zdůraznění nějakého zřetelného ALE), pro mě to je shazování Giulie na úroveň Octavie. Já zkrátka v Octávii nevidím auto který by se mělo jakkoliv měřit s Giulií. Jiná třída, absolutně odlišná technika a ani nevidím průsečík v zákazníkách. Pochybuju, že by se někdo reálně rozhodoval mezi Giulií a Octávií...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: testy & recenze
Buďme rádi, že se Alfa vůbec někde objeví. Každá zmíňka (a jestli je ještě k tomu pozitivní) je reklama. Mohl tam být referenční Bavor a výsledek testu by byl cca stejný. Co se týče Octavie, tak tam je smysl jediný. Jakýkoliv test "Škoda vs." zajistí prodejnost časopisu.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host