
Cena celej tejto srandy 20000kc.
Záslepka s dírama se tam dávala i v autorizáku a nejedná se o zaslepení EGRu. To bys tam musel mít plnou záslepku. K čemu je ta "čtyřdírová" dobrá oproti obyčejnému obvodovému těsnění, nevím, ale byla na všech třech 2.4 JTDm, které doma máme, resp. jsme měli. A regenerace DPF probíhá podle stylu jízdy většinou každých 800 až 1500 km, pokud by se auta používala na kratší trasy nebo při zimním provozu může být i častější (cca 500-600 km), když jsem teď 159 projel tam a zpět přes celé Německo, regenerovalo asi až po 2000 km. Možná na to má trochu vliv i tankované palivo.x-f píše: 16.8.2018, čtv 19:48 Jo tohle me prave zajima, zda zaslepka s dirama zkracuje/prodluzuje interval regenerace (pokud vůbec ma pozorovatelny vliv).
Pac cendler tu tusim psal, ze egr nerusit, pokud tam je DPF. Coz by ovšem znamenalo, ze omezeni recirkulace spalin saze pridela, coz neodpovida teorii a tomu co rikas ty.
Na jednom sraze chodil kluk s pístem v ruce, kterému vletěla matka z egru do motoru... že v origo je lisovaný spoj a tady byla matka...x-f píše: 16.8.2018, čtv 19:02 A btw jaký je názor na kvalitu EGR z ebay?
Koukal jsem, že nějaký druhovýrobový (origo je tuším pierburg) nový se daj sehnat za litr.
https://www.ebay.com/itm/Alfa-Romeo-147 ... Sw4GVYUrEr
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti