
Giulia - běžné verze (pokec...)
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jako já to tam nepostrádám, ale třeba rychlost v Race je škoda. Třeba fakt na tom omílaným Nurburgringu....kde máš plné ruce práce, jsme řešili brzdné body v různých autech, M2, M3, QV...pasáž, které říkáme brake-jump-brake. Všichni kromě M2 brzdili před jump....m2 až za jump...že to není možný atd. Potom začali řešil rychlosti, m2 mělo 180-185 M3 prý 200-205...QV nikdo nevěděl, protže nemáš čas se v tom kalupu zaostřovat na budíky a hledat v malých číslech rychlost. Takže pokud by mohla být vytažená jako v ostatních režimech na displej, bylo by lepší. Takových situací bylo několik (kde se řešilo, kdo kde a proč brzdí). Ale pak do QV sednul řidič M2 a udělal taky pouze jump-brake
a Jožo myslím taky potom. Jinak zpět k té rychlosti na displeji, ta na QV je ...u ostatních ne..jak jsi psal o tom citu atd. ROzumím, ale na druhé straně, proč všechny závodní auta mají před sebou velkým na displeji zobrazenou rychlost (rallye, F1 atd.)

Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
veľká škoda že neponúkajú HUD - premietanie na sklo,či vyklápací štítok.
Kúpil som už ale kameru s GPS tak už aspoň budem mať potuchu kde a ako rýchlo idem.
Chlapci vyššie ale asi riešili zaradenú rýchlosť.
Kúpil som už ale kameru s GPS tak už aspoň budem mať potuchu kde a ako rýchlo idem.
Chlapci vyššie ale asi riešili zaradenú rýchlosť.
Naposledy upravil(a) Jojo dne 15.7.2018, ned 12:02, celkem upraveno 1 x.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
JJ, vím, že řešili rychlost. Mně čoveče HUD ''vadí'', v A6 jsem si na něj nezvyknul.
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pekne zhrnutie. To iste som chcel napisat tiez.Tommino píše: 15.7.2018, ned 09:30Jinak zpět k té rychlosti na displeji, ta na QV je ...u ostatních ne..jak jsi psal o tom citu atd. ROzumím, ale na druhé straně, proč všechny závodní auta mají před sebou velkým na displeji zobrazenou rychlost (rallye, F1 atd.)
Nemam este v takych rychlostiach najazdene dost, ale pocuvam vyjadrenia jazdcov co "z nepochopitelnych" dovodov otocili auto. Takmer vzdy to je nieco z kombinacie studene brzdy, studene pneu, break balance a zly rychlostny stupen (podradenie v zlu chvilu). Tak ale oni idu na hrane a nahanaju tisiciny.
Z mojho pohladu je to o plynulej jazde a nastupu ocakavaneho vykonu, cize o podradenie v spravny moment. Cit casom pride, pre mna to ale bola prva takato jazda. A vidiet tuto info by mi vyrazne pomohlo v pochopeni auta. Inac z mojho pohladu je Giulia dost odhlucene vozidlo v interiery.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
zatial



Mne ti tiez vadi. Moc vela meniacich sa veci v zornom poli. Kde je tak tam ho vypinam.
Co mi pripomina. Ako vypnem funkciu svetelneho senzoru pri full svetlach? Vsimol som si jednu vec. Idem v noci a stiahnem podsvietenie budikov ovladacom vedla volantu. Na druhy den za svetla ked vyrazim tak je displej plne podsvieteny co mi nevadi. Vadi mi to az ked prejdem cez nejaky tien, pod most, stromy, domy a tak. Zo zaciatku som to vnimal ako neprijemne blikanie, az neskor pri testovani navigacie som si vsimol, ze sa prepina medzi dennym a nocnym rezimom (a to velmi pomaly, CPU ocividne nestiha). Naucil som sa to uz nastavovat. Rad by som to mal ale v stave "ako si nastavim ovladacom" a celu snahu o automatiku tak zrusil. Denne svietenie resp automaticke svetla aj tak nepouzivam.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zajímavá otázka. Jediné co mě napadá je, ze mají hodně zvukotěsnou helmu, aby slyšeli pokyny navigatora pres inrercom a motor není prioritní.Tommino píše: 15.7.2018, ned 09:30 ... na druhé straně, proč všechny závodní auta mají před sebou velkým na displeji zobrazenou rychlost (rallye, F1 atd.)
Navíc se podle povrchu a tratí mění převody takže si těžko můžou na něco konkrétního zvyknout.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jistě, mají zvukotěsnou helmu. Takže celý závod jedou na jeden nádech 
WRC kde mají helmu bez štítku má taky přímo před sebou velký ukazatel zařazené rychlosti, má to prostě svůj smysl zejména při podřazování

WRC kde mají helmu bez štítku má taky přímo před sebou velký ukazatel zařazené rychlosti, má to prostě svůj smysl zejména při podřazování
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Naprostej souhlas. Mel jsem v minulosti auta s automatem (6 - 8 stupnu), vsechny to ukazovaly malym fontem nekde v koute a u vsech me to stvalo.Dallen píše: 15.7.2018, ned 18:38 Jistě, mají zvukotěsnou helmu. Takže celý závod jedou na jeden nádech
WRC kde mají helmu bez štítku má taky přímo před sebou velký ukazatel zařazené rychlosti, má to prostě svůj smysl zejména při podřazování
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Zvukotesna neznamená vzduchotesna... a myslel jsem to tak, ze je to prostě odhlucneny, to snad dá rozum a je to tak. Sám si pamatuju z okruhu ze v ty helmě člověk auto prostě hůř slyší.
Ale větší váhu bude mit spíš ta druhá věc co jsem psal, s těmi převody.
Ovšem u auta na kterým se nic nemění a navíc se s ním jezdí v podstatně poklidnejsim režimu, to člověk prostě brzy navnímá a navíc i kdyby někdo ten cit neměl, je tam otackomer...
Ale větší váhu bude mit spíš ta druhá věc co jsem psal, s těmi převody.
Ovšem u auta na kterým se nic nemění a navíc se s ním jezdí v podstatně poklidnejsim režimu, to člověk prostě brzy navnímá a navíc i kdyby někdo ten cit neměl, je tam otackomer...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ako pomoze otackomer zisteniu ktory stupen mam zaradeny? K tomu potrebujes vediet aj rychlost a pri automate a novom aute to vie minimum ludi. V premavke kde auta zeru mamicky s kocikmi a detmi okolo cesty je to predsa vsetko nechcene zdrzanie ;).
Okrem toho som vyssie napisal dovody ktore uvadzaju priamo zavodnici. Podradenie na zly stupen v nespravny cas je jeden z dovodov.
Okrem toho som vyssie napisal dovody ktore uvadzaju priamo zavodnici. Podradenie na zly stupen v nespravny cas je jeden z dovodov.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
z každej cesty do práce si robíš rýchlostnú skúšku? 

biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jenže závodníci honí desetiny, setiny vteřin, to asi nebude případ 90% jízdy v normálním autě...
Když jedu na manuální řazení, vnímám chování auta a podle toho řadím. Dřív neměly auta ani otáčkoměr a tachometr se komíhal v rozkmitu 20 km/h, ve městě bylo povolených 60 km/h a málokdo to dodržoval, sice bylo míň aut, ale jezdilo se rychleji a silnice byly ve výrazně horším stavu, auta taky, nebyly žádné kruháče a minimum semaforů. Když to tak čtu, tak si říkám jak jsme mohli vůbec někam dojet...?
Když jedu na manuální řazení, vnímám chování auta a podle toho řadím. Dřív neměly auta ani otáčkoměr a tachometr se komíhal v rozkmitu 20 km/h, ve městě bylo povolených 60 km/h a málokdo to dodržoval, sice bylo míň aut, ale jezdilo se rychleji a silnice byly ve výrazně horším stavu, auta taky, nebyly žádné kruháče a minimum semaforů. Když to tak čtu, tak si říkám jak jsme mohli vůbec někam dojet...?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
MichalT píše: 16.7.2018, pon 10:38 Když to tak čtu, tak si říkám jak jsme mohli vůbec někam dojet...?



biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jojo - nie
.
To bude tym, ze riesime zlahka nieco ine.
A o tych zavodnikoch si iba zopakoval co som uz napisal vyssie. 90% nie, mozno ani nie 99%. Ale aj keby to malo zachranit jediny zivot...jaj to je politicka retorika. Kazdopadne je lepsie mat niektore info a nemusiet ich pouzit ako ich nemat a potrebovat ich.
Moje prve auto bol jazdeny Fomran. 120tky a podobne som zazil iba ako spolujazdec.

To bude tym, ze riesime zlahka nieco ine.
A o tych zavodnikoch si iba zopakoval co som uz napisal vyssie. 90% nie, mozno ani nie 99%. Ale aj keby to malo zachranit jediny zivot...jaj to je politicka retorika. Kazdopadne je lepsie mat niektore info a nemusiet ich pouzit ako ich nemat a potrebovat ich.
Moje prve auto bol jazdeny Fomran. 120tky a podobne som zazil iba ako spolujazdec.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
S tím ukazatelem zařazený rychlosti je to jednoduchý - nemusíš prostě přemýšlet co tam máš, a když přesně víš kde potřebuješ řadit jakou rychlost, prostě ti to ulehčuje život. On na to člověk přijde i bez toho, ale trvá mu to o pikosekundu dýl. Je to stejný u motorek, gipro je prostě nutnost, potřebuješ vědět hned co tam máš, není čas nad tím přemýšlet.
Poznámku o tom, že mají závodníci zvukotěsný helmy a neslyší motor si nechám pro sebe
Poznámku o tom, že mají závodníci zvukotěsný helmy a neslyší motor si nechám pro sebe

Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A teď si představte, že když couváte a máte couvaci kameru, tak nejde ovládat topení. A když přepnete jízdní režim a ukáže se vám tam to autíčko, tak když v tu chvíli chcete zesílit radio, tak nevíte na kolik jste ho zesílili, protože to v ten moment prostě neukazuje. No a jeste k tomu když máte automat a chcete couvat a otevřete si dveře, abyste viděli třeba okraj obrubníku, tak jakmile pustite brzdu, auto samo vyřadí z R na P a musí se znovu zařadit... To jsou teprve věci 

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nevím jak Tebe, ale mě, když jsem jezdil závody do vrchu a okruhy, tak mě to prostě sralo jak jsem v tý helmě slyšel kulový...Tom jr. píše: 16.7.2018, pon 12:19
Poznámku o tom, že mají závodníci zvukotěsný helmy a neslyší motor si nechám pro sebe![]()

PS: a ukazatel zařazený rychlosti jsem neměl, a přesto jsem s historikem s pouhymi 150 k, zajel Most za 2:08... divný...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
A ten historik mel kolika stupnovej automat?MichalT píše: 16.7.2018, pon 20:33Nevím jak Tebe, ale mě, když jsem jezdil závody do vrchu a okruhy, tak mě to prostě sralo jak jsem v tý helmě slyšel kulový...Tom jr. píše: 16.7.2018, pon 12:19
Poznámku o tom, že mají závodníci zvukotěsný helmy a neslyší motor si nechám pro sebe![]()
PS: a ukazatel zařazený rychlosti jsem neměl, a přesto jsem s historikem s pouhymi 150 k, zajel Most za 2:08... divný...

Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak pokud si chce řadit manuálně tak je to asi bezpředmětné...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Samože se se bavíme o extrému a samože se to týká pouze automatických převodovek, když jedu pro rohlíky nebo vezu 80ti letou babču z nemocnice, tak ukazatel zařazenýho kvaltu nepotřebuju, jsem v auto řežimu a víc mě nezajímá. Ale když chci topit - okruh nebo okreska kterou znám jak svý boty tak přeci nepojedu v automatickym režimu, ale řadím si sám, bo převodovka neví, jak je např. zatáčka utažená a že je lepší jít před ní o 2 dolů místo o jeden atd. A když tohle jezdíš často se stejným železem, naučís se v jakým místě je nejlepší jakej kvalt a v 8mi stupňový převodovce se prostě ztratit dá, dá se ztratit i v 5ti stupňový, prostě to v tom fofru spleteš. Ten ukazatel je prostě dobrá věc, u závoďáku se sekvenční převodovkou je to nutnost. Je super že QV to má, že se to nedá navolit u Veloce je trošku škoda, ale přecejenom tam už je to o nečem maličko jiným (@MichalT - když si představim tu tvojí světlou kůži, pohodlný sedačky, ty dekory z ořechu, snad se nepletu, je to prostě víc do luxusu než do sportovna).
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Souhlas! A myslim ze by nebylo tak tezky pro vyvojare AR to tam pri faceliftu doplnit...
Mimochodem je nejakej v planu?
Mimochodem je nejakej v planu?
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak ste sa tu pekne rozpisali. A teraz sup napisat svojmu servisu/predajcovi aby o tom realne vedeli. Ja som vcera napisal, ze nech to poslu dalej do tovarne ako navrh na zmenu v SW. A budem posielat aj ine veci ktore si vsimnem, resp to budem davat do zakazkoveho listu pri servisnych zasahoch (uz som tak nahlasil cuvaciu kameru ktora je nepouzitelna v inych podmienkach ako za sucha). Ked nas bude dost tak to tam daju, len sa treba ozvat.
Tiez mam svetlu kozu, dekor a neviem co vsetko, ale je to sakra Veloce! Tu kozu a spol mam iba kvoli tomu, ze cierny a srackovo hnedy potah sa mi nepacil. A bez chladenia je ta koza dost na nic. Vo FL snad uz bude chladenie ked je uz v Stelviu.
Tiez mam svetlu kozu, dekor a neviem co vsetko, ale je to sakra Veloce! Tu kozu a spol mam iba kvoli tomu, ze cierny a srackovo hnedy potah sa mi nepacil. A bez chladenia je ta koza dost na nic. Vo FL snad uz bude chladenie ked je uz v Stelviu.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
VN0v - mam pocit, ze jsi si koupil spatny auto - couvaci kamera nevyhovuje, ukazatel zarazeny rychlosti nevyhovuje, FCW te otravuje, palivomer nevyhovuje
Dle meho nazoru dava smysl velky ukazatel zarazene rychlosti u QV v rezimu Race, se kterym se clovek podiva i na okruh, ale u sportovne-luxusniho 4-valcoveho sedanu s nevypinatelnym ESP ten smysl moc nevidim, respektive si nedovedu predstavit, ze se dostanes s takovym vykonem do situace, kde nejsi schopen radit pocitove nebo mrknout do leveho horniho rohu...

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Já sem rád rád, že jsou tu i lidi co dokážou napsat kritiku na svoje auto. Jasně, že věc za kterou dám plno peněz se líp chválí než haní, ale je dobrý to vidět z obou stran. Kenjiro má pravdu s tím ukazatelem kvaltu, ale kdyby to tam bylo, nikomu by to neublížilo. Já ještě v životě neseděl v autě, kde by mi všechno vyhovovalo, bylo by podezřelí, kdyby to v Giulii bylo jinak :-)
Alfa Romeo Brera 2,4JTDm 147kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 Busso 12v 141kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti