Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
uz jste nedo resil tento problem....jestli ano ,tak kolik vas to stalo....zajima me hlavne jiny zpusob nez koupit nove ve Fiatu....mimochodem muze se neco stat kdyz mi to drnci? a pri kolika najetych kilometrech to tak zacina drncet..me to zacalo zhruba ve 110 tis km....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
pry to jinak nez komplet vymena nejde. takze pres 8000 tusim. kdyz to nechas, zadny problem to zpusobit pry nemuze. problem bych u tebe videl jinde - aby v 110 000km zacalo drncet neni bezne. normalni to byva u najezdu kolem 200 000km. takze otazka kolik ma tvuj motor zase nalitano..Richie píše:uz jste nedo resil tento problem....jestli ano ,tak kolik vas to stalo....zajima me hlavne jiny zpusob nez koupit nove ve Fiatu....mimochodem muze se neco stat kdyz mi to drnci? a pri kolika najetych kilometrech to tak zacina drncet..me to zacalo zhruba ve 110 tis km....
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
otazka zni - dela to skutecne tento retez???co kdyz je to prave ten na vyvazovaci hridel...jeste sem neslysel ze by ji nekdo vymenil a prestalo to
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
pry je to tim retezem. vymena je ale jen o akusticke pohode a kazdy kdo to udelal rika ze podruhe uz ne, protoze mu to za ty prachy nestoji :lol:drtikols píše:otazka zni - dela to skutecne tento retez???co kdyz je to prave ten na vyvazovaci hridel...jeste sem neslysel ze by ji nekdo vymenil a prestalo to
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
jenze soudruhu...spunty nemaji ostatnisoft147 píše:Poslu 15 Kc a za ty si kup spunty do usi. Drnceni prestane..............


Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
O.K. takze 75 Kc pro celou osadku a Richie je bude vozit jako soucast povinne vybavy. A lidi okolo to nemaji sanci pri jizde slyset, to je v poho.
Nebo rada c.2, nasyp do motoru drevene piliny, maji tlumici ucinek
Nebo rada c.2, nasyp do motoru drevene piliny, maji tlumici ucinek

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
a jak to udelas nekde na vesnici a na semaforech v lete...v zime to nedelasoft147 píše:O.K. takze 75 Kc pro celou osadku a Richie je bude vozit jako soucast povinne vybavy. A lidi okolo to nemaji sanci pri jizde slyset, to je v poho.
Nebo rada c.2, nasyp do motoru drevene piliny, maji tlumici ucinek

Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Koupis novou duc duc bednu...drtikols píše:a jak to udelas nekde na vesnici a na semaforech v lete...v zime to nedelasoft147 píše:O.K. takze 75 Kc pro celou osadku a Richie je bude vozit jako soucast povinne vybavy. A lidi okolo to nemaji sanci pri jizde slyset, to je v poho.
Nebo rada c.2, nasyp do motoru drevene piliny, maji tlumici ucinek

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
mam tu nejake novinky o teto nemoci...co na to rikate? :
Ano tohle už jesm taky slyšel a bylo k tomu vyjádření německého Fiat servisu, kde doporučili uříznutí pohonu vyvažovacího hřídele, pohon je součástí olejového čerpdla , a závada tím měla být vyřešena.Chtěl jsem to taky udělat, ale když už jsem měl čerpadlo venku tak jsem ho radši vyměnil, protože když jsem viděl ten vytahanej řetěz a ojetý ozubený kola tak jsem nevěřil že pomůže tu uříznutí, ale u auta s 100 tis km to asi pomůže.
Nejspíš je tím myšleno, odpojení vyvažovacího hřídele, který je na společné hřídeli jako čerpadlo. Vyvažovací hřídel působí rázově na řetěz a ten když je volný, tak se cyklicky napíná a povoluje (v rámci nedokonalého napnutí řetězu se obě kola vůči sobě natáčí o malý úhel). Řetěz se rozkmitá a to způsobuje chrastění. Je to to samé chrastění který je charakteristické na volnoběh pro Škodovky s OHV rozvodmem 120, Favorit Felicia.
Řezání hřídele je asi kokotina (sorry), když stačí vymněnit obě kola a řetěz
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
A co chteji za novej retez a tu vodici kladku? Nebylo by lepsi koupit novy nez neco rezat?Richie píše:takze co by se stalo kdybych urizl ty kousky do kterych to narazi??
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
No ja bych se bal toho, ze kus uriznes a ono to bude drncet dal, tak uriznes dalsi kus a zase to bude drncet, az ta vodici lista tam bude k prdu a ten retez se rozkmita tak, ze z toho kola spadne. Ono to ted drnci, ale asi to nedovoli tomu retezu vetsi vibrace...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
To by asi nevydrzelo... At tam das co tam das, tak se to za chvili prodre... Asi budes muset vrazit tech 8 litru, nebo to poslouchat... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
takle to uriznu a bude 

drtikol: offtopic ktery nasledoval je zde http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =5438#5438
Raddik


drtikol: offtopic ktery nasledoval je zde http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =5438#5438
Raddik
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Když o tady uřízneš tak nic nevyřešíš, protože řetěz bude kmitat od kola ke kolu a bude chrastit ještě víc. Je to jako na cirkulárce - řemen se vlní na straně která není v záběru - a to se přesně děje tady a navíc podporované nestálou úhlovou rychlostí vyvažovavacího hřídele.
Řešení by bylo tu plastovou vložku vyrobit dělenou ze silonu, kde by mezi obě poloviny byly vložené dvě vinuté pružiny. Pružiny by musely být zahloubené v otvorech v obou polovinách napínaku. Na krajích by ještě musely být zavrtané dva vodící kolíky, aby se jednotlivé segmenty nemohly vůči sobě posouvat a natáčet
Řešení by bylo tu plastovou vložku vyrobit dělenou ze silonu, kde by mezi obě poloviny byly vložené dvě vinuté pružiny. Pružiny by musely být zahloubené v otvorech v obou polovinách napínaku. Na krajích by ještě musely být zavrtané dva vodící kolíky, aby se jednotlivé segmenty nemohly vůči sobě posouvat a natáčet

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti