Vase daily auto mimo AR
Re: Vase daily auto mimo AR
To by ale nebylo moc daily
Takový jedničkový Volvo V70R by byl jinej sleeper.
Takový jedničkový Volvo V70R by byl jinej sleeper.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Vase daily auto mimo AR
Cuhan by s tou jeho S60R 255kW mohl vyprávět...
Re: Vase daily auto mimo AR
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Vase daily auto mimo AR
Nooo, to bych možná ani netvrdil
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Vase daily auto mimo AR
Dělá se i kombík, má to automat, nastavitelnou tuhost podvozku, adaptivní tempomat a hromadu výbavy. Přitom to nestojí nesmysl. Za mě velmi slušná dailyna.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Vase daily auto mimo AR
Tak Pašík už je celkem starý model ne? možná že třeba mezi novou Insignií a tím Volvem takový rozdíl nebude..... i když o interiéru atd. se určitě bavit nemusíme, to je jasné....
jinak filozofovat tady nad "braním si peněz do hrobu" vs. z mého pohledu "nakupováním předražených pí*ovin jen proto že na to mám" (a teď to fakt nemyslím konkrétně na to Volvo) by bylo nesmírně zajímavé, ale obávám se že internet a už vůbec ne tento web je to pravé místo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vase daily auto mimo AR
Se superbem jaem nejel ale s 5er celkem dost...a celkem pochybuju ze superb nabidne to samy
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Vase daily auto mimo AR
tak samozřejmě je to jiné auto, ale pokud od daily káry chci prostor, bezpečnost a pohodlí, tak si myslím že auto jako Superb je naprosto dostatečné. Jasně že jízdně bude BMW jinde a na německé dálnici to bude podstatný rozdíl, ale pokud ročně najezdím tím autem po Česku řekněme 30tkm a dám s tím letní a zimní dovolenou, tak majitel Superba si myslím fakt stěžovat nebude.... a v tomto režimu osobně nevidím důvod do prémiovky jít a připlatit si nějakých 700 tisíc :-) české silnice a provoz na nich jsou utrpení a můžeš jezdit čím chceš a prostě tomu neutečeš....
ale to je jen můj soukromý názor, samozřejmě různí fandové značek a lidi co si na auta vyloženě potrpí to vidí jinak.... Já bych si za těch ušetřených 700 raději koupil nějakou víkendovku ;-)
ale to je jen můj soukromý názor, samozřejmě různí fandové značek a lidi co si na auta vyloženě potrpí to vidí jinak.... Já bych si za těch ušetřených 700 raději koupil nějakou víkendovku ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vase daily auto mimo AR
Jako jo..dostatecny je hodne veci, ja osobne to nemam nastaveny na to co je dostatecny, ale na to co chci, coz predpokladam ze tu ma vic lidi vzhledem k tomu na jakym foru diskutujeme.
(Prosim nezamenovat termin "co chci" a termin "na co mam" )
(Prosim nezamenovat termin "co chci" a termin "na co mam" )
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Vase daily auto mimo AR
Kubo zmiňuješ Insignii. Ta nová vypadá opravdu zajímavě. Ve výbavě GSI, benzín, 4x4,bych si jí taky jako daily uměl představit. Jen už je zase cena přes mega...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Vase daily auto mimo AR
Jo, ale stejne vybavene a motorizovane treba Volvo bude stat dvojku :-) jinak u Volva je blby ze ma uz jen ctyrvalce ne? Velka deviza Nemcu je ze holt furt ty sestivalce delaji.... Sice si to zaplatis, ale aspon mas neco extra.....
Jinak GSi uz myslim v benzinu nedelaji, nekde jsem to cetl.... Kvuli emisim uz jen v nafte.... Ani v ceniku ten benzin neni...
Jinak GSi uz myslim v benzinu nedelaji, nekde jsem to cetl.... Kvuli emisim uz jen v nafte.... Ani v ceniku ten benzin neni...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vase daily auto mimo AR
U tý Insignie krom ostatního žeru ty sedačky který mají i odvětrávání a ty inteligentní LED světla. Má to snad 32 samostatně ovládaných segmentů. Každopádně nečekaně zajímavé auto.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Vase daily auto mimo AR
Hlavne je i pekne..... Ackoliv interier porad nese znaky toho ze to je Opel a to mi moc nesedi, ale zvykl bych si..... Ale vyse jsem editoval - 2.0 benzin uz nedelaji...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vase daily auto mimo AR
Aha, já koukal jen na skladovky na sauto. Takže ten benzín smetla euro norma stejně jako STI a Forester XT...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Vase daily auto mimo AR
To je už celkem klasika zrovna k těm odvětrávaným sedačkám jsem si nedávno říkal, že budou muset být v příštím autě
Re: Vase daily auto mimo AR
Na Pašíka ma teď přijít facelift, což znamená vzhled Arteona a uvnitř dvě televize z Tuarega... Funkčně na něm už není co vymýšlet... Sup končí u 140kW, ten nedostal ani biturbo. Sup má větší kufr a měkčí sedačky, ale do teď jsem nepochopil, jaktože se prodává tolik L&K a podobně. Sup v plný leze někam k 1,2mil a to je o cca 200-300tis nad Pašíkem a ještě má omezenou konfiguraci... za ty prachy jsem na S90/V90, což je o třídu luxusnější auto.Kubas píše: ↑10.8.2018, pát 13:44Tak Pašík už je celkem starý model ne? možná že třeba mezi novou Insignií a tím Volvem takový rozdíl nebude..... i když o interiéru atd. se určitě bavit nemusíme, to je jasné....
jinak filozofovat tady nad "braním si peněz do hrobu" vs. z mého pohledu "nakupováním předražených pí*ovin jen proto že na to mám" (a teď to fakt nemyslím konkrétně na to Volvo) by bylo nesmírně zajímavé, ale obávám se že internet a už vůbec ne tento web je to pravé místo....
Ohledně Volva bych doporučil udělat návštěvu u prodejce. Jednak ty ceny jsou velmi dobré a Volvo má například přepracovaný servis, příjmací technik by měl provádět i přímo opravu, dělaji ve dvojci s parťákem a třeba výdej oleje probíhá přes tankovací pistoli přímo do motoru, takže mají klid i paranoici
Ohledně jiného vesmíru, to se chce projet a porovnat. Sup udělá všechnu práci dobře, odvozí hromadu krámů na hory a stěžovat si nebudeš. Jenže po sednutí do lepšího auta je ti prostě jasné, za co jsi dal peníze. Například v V90 CrossCountry sedíš jako v SUV, takže se ti dobře nasedá, máš výhled a pocit bezpečného tanku, ale je to stále zvednutý kombík, takže má od obou to lepší. I když má Sup elektronické tlumiče, tak se to nevyrovná vzduchu u Volva. Porovnání DSG a Aisinu ve Volvo je taky úplně někde jinde, DSG jsou nastavena, aby tam cpala co nejnižší kvalty, třeba u A4 je doslova otravná a hrozně váhavá. Převodovka ve Volvu řadí hrozně rychle a při první potřebě podřadí, navíc má plus klasického nesmrtelného automatu. No a potom interiér, to prostě u Škodovky nebo VW nedostaneš
Klasickou V90 máš cca 1,3mil, což je cca 150 nad LaK Supem. Stejně se tady ta auta většinou kupují na firmu...
Re: Vase daily auto mimo AR
Odvětrání sedadel je TOP, škoda že to nenabízí všude, tak jako vyhřívání.
Na hadr to nutné není, ale ke kůži by to mělo být automaticky, nebo volitelně.
Na hadr to nutné není, ale ke kůži by to mělo být automaticky, nebo volitelně.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Vase daily auto mimo AR
já jsem měl odvětrávání v Mondeu za 650 už před osmi lety.... tehdy dělali nějakou výbavu Enterprise a fakt tam za tyhle prachy bylo skoro všechno, včetně elektrických sedaček s pamětí atd.... škoda že se sralo a musel jsem ho vrátit, jinak to bylo fajn auto :-)
Jinak sám ale spíš preferuju do auta nějakou pěknou hadru, nebo ideálně alcantaru s kůží.... samotná kůže mě nikdy úplně nebrala i když beru že ta údržba je super a pocitově je to taky prima.... akorát já nesnáším to nasedání do studených sedaček, bolí mě z toho záda.....
Petr: ale jo, ty ceny nevypadají tak zle, myslel jsem že to je dražší..... ale furt si se mi zdá že oproti té Insignii (která má taky 8st. automat) si za stejnou výbavu nějakých 500 tisíc připlatíš (resp. 400 když to berem bez daně), což není málo.... jinak teda ten vnitřek co jsi sem dal bych si do Volva nekoupil, zejména ty oranžové pásy jsou příšerné.... ale tak určitě se to dá koupit i bez nich....
Jinak sám ale spíš preferuju do auta nějakou pěknou hadru, nebo ideálně alcantaru s kůží.... samotná kůže mě nikdy úplně nebrala i když beru že ta údržba je super a pocitově je to taky prima.... akorát já nesnáším to nasedání do studených sedaček, bolí mě z toho záda.....
Petr: ale jo, ty ceny nevypadají tak zle, myslel jsem že to je dražší..... ale furt si se mi zdá že oproti té Insignii (která má taky 8st. automat) si za stejnou výbavu nějakých 500 tisíc připlatíš (resp. 400 když to berem bez daně), což není málo.... jinak teda ten vnitřek co jsi sem dal bych si do Volva nekoupil, zejména ty oranžové pásy jsou příšerné.... ale tak určitě se to dá koupit i bez nich....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vase daily auto mimo AR
No ja nevim, ta cena je +- jako u Supa, ten je taky 600-1.2, ale bude mít při prodeji o polovinu lepší cenu
Re: Vase daily auto mimo AR
myslel jsem nějakou obyčejnější Insignii (FWD nafta automat) vs. podobné Volvo.... ale to je jedno, já to budu řešit příští rok, tak pak můžu řešit konkrétní nabídky....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vase daily auto mimo AR
jj odvětrávaný sedačky na smaxu mám a můžu říct že je to vážně super. V zimě do studených nesadám zapínám webasto než někam jedu. Jedíný co mě současně sejří jsou servisy nebo jeden. Auto jsem koupil s tím že sákne simerink na klice u převodovky. OK rozhodnuto vymění se. žádnej neznačkovej servis do toho jít nechtěl. Tudíž origo, před týdnem jsem to tam dovezl, uterý telefon sákne simerink na klice ale sákne ještě hydroměnič a tam je cena opravy 50tis. zhrozil jsem se. Volám do Kapsu a tam jen a co je to za převodovku říkám powershift. Oni na mě ale powershift hydroměnič nemá to je klasika dvojspojka. Tudíž znova do servisu nechám si to ukázat a převodovka zacákaná jak prase ale hnědým hustým olejem od saknoucího symerinku z motoru. Říkám co to na mě zkouší. říkám umejt a vše dát zpět jen simerink vyměnte. to se jim nezdá atd. po týdnu zjistí že nemají nějaký přípravek a čekají na něj.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Vase daily auto mimo AR
A jsi si jisty? Powershifty jsou docela problematické....
zákazníci to ale vidí jinak a Ford žalují s tím, že na vině je „prosakování spojkové kapaliny způsobené trhlinami ve svárech převodovky“
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... -i-zaluji/
zákazníci to ale vidí jinak a Ford žalují s tím, že na vině je „prosakování spojkové kapaliny způsobené trhlinami ve svárech převodovky“
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pro ... -i-zaluji/
Re: Vase daily auto mimo AR
Petře ještě jsi psal že to žere 2x tolik než Passat - vím že u Volva spotřebu řešili i jiní.... To jako fakt dvoulitr nafta Passat vs. Volvo má takový rozdíl ve spotřebě? a čím to je? jako jasně že hmotnost má vliv, ale určitě ne takový....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vase daily auto mimo AR
To byl příklad jiného světa, to Volvo je T6 s 320k (dvoulitr s turbem a kompresorem), kombinovana je 8-10l
Nafty jsou mezi sebou porovnatelné +- 4,5-7,5l... Volvo má teď u nafty vychytávku, že má tlakovou nádobku, ze které při řazení pouští tlak za turbo a tím ho roztáčí, aby eliminovalo prodlevu turba. Takže taková obdoba pneumatického kers
Nafty jsou mezi sebou porovnatelné +- 4,5-7,5l... Volvo má teď u nafty vychytávku, že má tlakovou nádobku, ze které při řazení pouští tlak za turbo a tím ho roztáčí, aby eliminovalo prodlevu turba. Takže taková obdoba pneumatického kers
Re: Vase daily auto mimo AR
aha, tak to je v poho.... vím že kámoš měl nějaké starší cross-country a to fakt žralo jak tank....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host