Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
A takhle lítají otáčky pri studeném motoru.A sorry za háčky a čárky píšu z mobilu.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
to kolísání otáček na volnoběh mi dělal vadnej vstřik.Alfik 159 píše: 25.8.2018, sob 08:55 A takhle lítají otáčky pri studeném motoru.A sorry za háčky a čárky píšu z mobilu.
ALFA ROMEO 159 2,4 JTDm 154kw (všecko OFF!)
syn - ALFA ROMEO 159 2,4 JTDm 147kw Qtronic(všecko OFF!)
ex- FIAT MAREA 2,4 JTD 96kw
ex- ALFA ROMEO 156 1,9 JTD 85kw
syn - ALFA ROMEO 159 2,4 JTDm 147kw Qtronic(všecko OFF!)
ex- FIAT MAREA 2,4 JTD 96kw
ex- ALFA ROMEO 156 1,9 JTD 85kw
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Vstriky se všechny posílali na nějakou kontrolu a všechny čtyři shodné hodnoty a prej jako nové.Tak nevím už ještě,že to auto mám rad jinak bych ho už dal pryč.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mě spíš znervózňuje ten traktorovy zvuk když je motor studený.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ahoj kluci, chci se zeptat co obnáší vytáhnout vířivé klapky u plastového sání (předpokládám že tam jsou) je to u 1.9 jtdm 110kw 2008 poface 939A2000, a další věc kčemu je zaslepený plastový výůstek (je naněm červená záslepka) co je na sání na straně rozvodů. Dík za rady :-)
Alfa 159 SW 1.9 16V 110kw klapky OFF, Egr OFF, chip
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Musí se sundat rozvody vstrikovaci lišta odlucovač oleje vysokotlake čerpadlo a pak by to mělo jit sundat.Na strance 23 je ti nafocene jak to vypada.Ja klapky demontoval úplně odstranil jsem i cepy na kterých jsou klapky.Natočil jsem tam zavit nasrouboval sroub a zalepil lelidlem.Ted se motorek točí úplně na prázdno neovládá vůbec nic.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
A to červené netuším co je.To musí někdo víc zkušený.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
to Davers88: Rozvody nemusis zhadzovat... Ostatne sedi podla popisu Alfik 159.
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 110 kW
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
You can't buy happiness, but you can buy an ALFA ROMEO which is the same thing.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
No mě sundavali rozvody,protože museli povolit vysokotlake čerpadlo a to se prej dělá tak ,že se musi sundat kolo co pohání to čerpadlo a to je součástí rozvodu.Ale ruku do ohně bych za to nedal.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
To kolo se nemusí sundávat, stačí povolit matku a vytlačit osku ven, ale pozor, je tam drážka a kolík, který se rád vzpříčí a pak to nejde ani tam, ani zpátky. Pak musí dolů i ty rozvody. A na té záslepce je u kovového sání zpětná trubička chladicí kapaliny do přepadu v nádržce. U plastového to není, tak nevím proč to tam vlastně je.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mám plastové sání a hadičku od chlazení tam mám (na GT).
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdravím. Na Alfičke sa mi z času na čas objaví kontrolka check engine, chyba - P2014, auto nepadá do nudzáku ani nestráca výkon, skôr mi je záhada prečo to hádže chybu. Vírivé klapky mám vybraté a otvory zaslepené...akurát neviem, či tam ten motorček ostal a hýbe sa naprázdno (kúpil som to už s klapkami off, preto nepoznám "zákulisie" deaktivácie klapiek), alebo je chyba niekde v elektrike/poistke ?
Alfa Romeo 159 SW TI (2,4 JTDm 154 kW) FL
ex Opel Astra H (1,9 CDTi 88 kW-> chip 120 kW)
ex Opel Astra H (1,9 CDTi 88 kW-> chip 120 kW)
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Čest chlapi. Popíšu vám ve sledu, co se mi stalo s alfou a já doufám, že to má souvislost s vířivými klapkami. Jedu, život je krásný a najednou slyším klepavý zvuk, motor ztratil výkon a na parkovišti po opětovném startu v motoru něco nepříjemně klepalo. To posléze přestalo úplně, ale výkon stále nula (asi nouzák), tak jsme se zaměřili na turbo. To jsme vyndali, vyčistili a dupli zpět, vyměnil se i vzduchový filtr a co se nestalo? Alfa zase jela jako před tím. Jenže se mi to stalo znovu. Na benzínce nastartuju, zase to klepalo v motoru, až mi uši brečely. Na diagnostice mi řekl týpek, že nereaguje EGR ventil, tak jsem ho zaslepil a světe div se, jelo to lépe. Ale ne jak má. V rozjezdech to bylo tak na 85 % původní "vitality výkonu", jenže turbo netlačilo víc ne 0,9 barů. Po výměně EGR za originál pierburg (nezaslepoval jsem), to bylo zase jako před tím. Takže znovu zaslepit a jakž takž to jezdí. Tudíž jsme se včera podívali na ty posrané klapky. Demontáž porno jak cip, italští inženýři přemýšlejí v tak teplém podnebí asi trochu jinak. Nicméně, sání zamrdané karbonem až běda a po vykuchání na nás zíraly jen 2 klapky... z toho usuzuji, že ten klepavý zvuk v motoru, byly naše holky, když se vydaly na cestu do motoru. Sání vyčistíme a klapky posílám emigrovat. Otázkou je, mohly se ty klapky nějak vzpříčit u turba, že turbo netlačí (teď už se ručička nehýbe skoro vůbec). Já vím, chaotický příběh, ale zkuste na mě vysypat nějaké možnosti. Upřímně doufám, že se po vyčištění toho humusu auto zase probudí, ale spíš si jen myslím, že odstraníme akorát problém navíc. Když tak pokládejte doplňující otázky, díky.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
U mě to bylo podobné.Sla dolu hlava srovnala se vyměnili se ventily všechno bylo v pohodě a teď auto začalo zase neskutečně klepat.Takže je zase v servisu sice pokles výkonu už se nekonal to způsobovala ta černá krabička do ktere vedou dve hadicky dala se nová a hned to jelo.Jen to klepání se zase vrátilo takže si teď lámou hlavu nad tím proč to klepe.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Může to být i snimac tlaku v sani ten se u mě taky měnil.Jinak jsem měl úplně,ale úplně stejný projev závady jako u tebe.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak závada vyřešena vyměnili se všechny hydraulicke zdvihatka a motor je fakt jak vyměněny všechny pazvuky zmizely.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdravím pánové nevím.jestli to patří do tohoto vlákna ale zkusím se zeptat na jednu věc která mě už nějaký čas štve na moji 159 jde o výkon auta v určitých otáčkách většinou když radim z 3 na 4 tak někdy auto zrychluje lineárně většinou točim maximálně 3tisice otáček no a někdy mě to jakoby vystřelí z praku super zrychlení ptal jsem se v několika servisech ale nikdo mi nedal žádnou konkrétní odpověď každopádně když auto vystřelí mě baví mnohem víc ale nevím co má být správně na diagnostice žádnou chybu nehlásí jen mě to štve ráno než se trochu zahřeje tak jsou vyšší otáčky ale to je asi normální
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jo a ještě sani mám plastove
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Taky poslední dobou pozorují něco podobného. Občas zareaguje na plyn úplně nádherně a někdy se mi zdá, že se jí moc nechce. Diagnostika mi taky nic neřekla. Zatím jsem vyměnil EGR a čidlo tlaku v sání. To cidlo to že začátku trochu zlepšilo, ale stejně se to občas objevuje. Teď časem chci zkusit zkontrolovat regulaci lopatek turba, jestli chodí lehce a pak se uvidí. Jinak klapky m zaaretovane.Mariaan píše: 3.10.2018, stř 18:21 Zdravím pánové nevím.jestli to patří do tohoto vlákna ale zkusím se zeptat na jednu věc která mě už nějaký čas štve na moji 159 jde o výkon auta v určitých otáčkách většinou když radim z 3 na 4 tak někdy auto zrychluje lineárně většinou točim maximálně 3tisice otáček no a někdy mě to jakoby vystřelí z praku super zrychlení ptal jsem se v několika servisech ale nikdo mi nedal žádnou konkrétní odpověď každopádně když auto vystřelí mě baví mnohem víc ale nevím co má být správně na diagnostice žádnou chybu nehlásí jen mě to štve ráno než se trochu zahřeje tak jsou vyšší otáčky ale to je asi normální
Alfa Romeo 159 SW,1.9 JTDm 16V
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Měl bych dotaz k vířivým klapkam.. je nejaky rozdil v kovovem a plastovem sáni? Měly by se zaaretovat i u plastoveho sani? Diky
AR STELVIO 2.0T Q4 206Kw
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
U plastového by se měly rozhodně vyndat, než je stihne motor sežrat.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Da se to nejak jednoduše zaaretovat, nebo je u plastoveho nutna demontaz? Zvladnou to vsude, nebo je nutny nejaky specialista na alfy?
AR STELVIO 2.0T Q4 206Kw
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
EX - AR 159 SW 1,9JTDm 110Kw Q-Tronic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Určitě bych to svěřil někomu, kdo už 1.9 JTDm někdy v rukách měl a klapky nechal ze sání vyndat. Pokud jsi ještě nenechával dělat rozvody, mohly by se udělat rovnou taky.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mě se to zase vrátilo to klepání na volnobeh a při záběru.Takže tentokrát jsem odvezl auto do jiného servisu kde na to šli vylučováci metodou a bohužel se přišlo na to,že jsou vydřené nějaké šály a vydřeny nějaký tvrdochrom.Takže ted se zjišťuje zda půjde udělat repas klikovky nebo se bude muset sehnat jiná a zrepasovat.No mam auto sedm měsíců a už začínám byt zoufalý.Pri jednom budou dělat komplet podvozek s tlumicema uložením atd.A ještě k tomu konplet spojka s dvouhmotou.Musim uznat,že uz mě to auto začíná stát na můj vkus až moc peněz a začínám si myslet,že je to jen kasička.15000 počáteční servis(rozvody atd)potom praskla hadice posilovačeposilovač řízení,pak 30000 za opravu motoru která byla zbytečná a nicemu nepomohla,ted cca 65000 podvozek,spojka,a klikovka s těma salama.Ťažké za sedm měsíců jsem do toho dal už 110 000 no brutal.
- martinR1000
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
- Bydliště: Tišnov
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdravím, chci se zeptat vždy když auto nastartuji studeny zacne cukat a hned po chvíli dobrý za tepla to nedela, dale jsem menil termostat a od té doby musím jednou za 14 dni dolit vodu ale pritom nikde nic netece a olej taky v pořádku občas jsem vysledoval bili kouř z vyfuku mam 2.4 jtdm 147 kw. Děkuji za každou radu.
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Nadkachna a 4 hosti