Brzdy
Re: Brzdy
Zdravím opět
Chci se jen zeptat, jaký máte názor na kombinaci BREMBO/BREMBO, potřebuji vyměnit zadek a jedinou chybu co jsem udělal bylo začít číst tohle téma. Tolik infa a každý doporučuje něco jiného. Jediné na čem se s mnoha můžu shodnout je, že nějaký veliký rozdíl mezi jinými kombinacemi nebude. Ani v brzdném účinku ani ve špinění disků a ani ve výdrži. Primárně mi jde o to aby nepískaly a nerezavěly. Předek budu řešit před zimou. A chci pak jít do stejné kombinace co nacpu na zadek. Teď jsem do předu prozatím stočil kotouče BREMBA a desky budu dojíždět REDSTUFFy. Když jsem auto koupil a měnil brzdy tak byla kombinace EBC kotouče a GREENSTUFF desky a zvládaly vše bez problému. Najeto cca 80k na zadku, 60k na předku. Teď mám na REDSTUFFach najeto cca 30k, čili je dorazím na srovnaných BREMBACH.
Důvod proč měním je, že ty EBC kotouče nemají žádnou protikorozní ochranu. Kotouče mi po tom čase začaly doslova hnít a desky pak nebrzdily celou plochou. Zasíraly se drážky v deskách a při odstavení alfy na noc do garáže brzdy přimrzly. No a teď při pravidelné údržbě jsem zjistil že zadní desky jsou na nic a kotouče by chtělo srovnat, což při ceně 900 za kotouč si myslím neoplatí, když desky musím dát nové (tak i kotouče).
Samozřejmě, pokud kombinace "srovnané BREMBO a starší REDSTUFF" nebude brzdit tak to měním okamžitě.
Pokud máte ale jinou variantu a radu, sem s ní.
Moje je taková jen proto že BREMBA mají nátěr, který chrání před korozí místa kde se nebrzdí a pěkněji to pak vypadá. Když jsem totiž nechal stočit ty původní, které byli v krabici cca 6 let, nátěr na nich stále zůstal. Rez byla jen na bržděné ploše a uvnitř kotouče.
mějte se...
Chci se jen zeptat, jaký máte názor na kombinaci BREMBO/BREMBO, potřebuji vyměnit zadek a jedinou chybu co jsem udělal bylo začít číst tohle téma. Tolik infa a každý doporučuje něco jiného. Jediné na čem se s mnoha můžu shodnout je, že nějaký veliký rozdíl mezi jinými kombinacemi nebude. Ani v brzdném účinku ani ve špinění disků a ani ve výdrži. Primárně mi jde o to aby nepískaly a nerezavěly. Předek budu řešit před zimou. A chci pak jít do stejné kombinace co nacpu na zadek. Teď jsem do předu prozatím stočil kotouče BREMBA a desky budu dojíždět REDSTUFFy. Když jsem auto koupil a měnil brzdy tak byla kombinace EBC kotouče a GREENSTUFF desky a zvládaly vše bez problému. Najeto cca 80k na zadku, 60k na předku. Teď mám na REDSTUFFach najeto cca 30k, čili je dorazím na srovnaných BREMBACH.
Důvod proč měním je, že ty EBC kotouče nemají žádnou protikorozní ochranu. Kotouče mi po tom čase začaly doslova hnít a desky pak nebrzdily celou plochou. Zasíraly se drážky v deskách a při odstavení alfy na noc do garáže brzdy přimrzly. No a teď při pravidelné údržbě jsem zjistil že zadní desky jsou na nic a kotouče by chtělo srovnat, což při ceně 900 za kotouč si myslím neoplatí, když desky musím dát nové (tak i kotouče).
Samozřejmě, pokud kombinace "srovnané BREMBO a starší REDSTUFF" nebude brzdit tak to měním okamžitě.
Pokud máte ale jinou variantu a radu, sem s ní.
Moje je taková jen proto že BREMBA mají nátěr, který chrání před korozí místa kde se nebrzdí a pěkněji to pak vypadá. Když jsem totiž nechal stočit ty původní, které byli v krabici cca 6 let, nátěr na nich stále zůstal. Rez byla jen na bržděné ploše a uvnitř kotouče.
mějte se...
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Brzdy
To jsi byl ty, kdo se ptal na FB?
Moje zkušenost je taková, že levné Brembo za moc nestojí a v podstatě největší cenu u něj má ten pěkný nápis na krabici. Dal jsem komplet vše od ATE a až na prach spokojenost.
Moje zkušenost je taková, že levné Brembo za moc nestojí a v podstatě největší cenu u něj má ten pěkný nápis na krabici. Dal jsem komplet vše od ATE a až na prach spokojenost.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Brzdy
no já ne, nemám FB... :-)
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Brzdy
5 let uběhlo a situace stále stejná 

Jinak já teď koupil Meyle, mmj. právě proto, že nerezaví.Adamsquare píše: 26.6.2013, stř 19:52 Už se asi opakuju, ale nedoporučuji nejlevnější kotouče Brembo. Zkroutili se mi po roce a půl a to mají za sebou tak 30% života. Brzdí dobře, ale vibrují. Nevim co s nima... kupovat zas nový se mi teda nechce![]()
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Brzdy
Jsem po úplné výměně kotoučů,destiček,kapaliny i lanovodů RB.Za poměrně nemalou částku,ale co brzdí nepíská,nehřeje se.Kotouče tuším LPR,destičky NK. A jeto.Alfa opravdu není na servis vůz z nejlevnějších.To nepíšu proto ,abych někoho strašil či odrazoval,ale proto aby si potenciální kupci vyhodnotili rizika nákupu.
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI ,AT 114 kW
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW Q-T,DPF/EGR off,
AR 156 SW 1,9JTDm 103 kW ex.
AR 156 sedan 2,4JTD 100 kW zlikvidována
Re: Brzdy
2.4 sem vyškrtl z hledačku kvuli cenam dily a tech slabin....delal sem zadni brzdy a za normalni penize....u 2.4 asi vic,vim ze predek byl drahzší
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: Brzdy
>Stanys: Je to drahy tak jako vsude jinde ve stejne kategorii.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Brzdy
>rammstein: Ale delal jsi si to sam ne? Ja do brzd nasypal taky tak... pritom jsem to jeste cele prekrouzkoval, povymenoval prachovky, vodici srouby, plechy, brzdovku ... Kamos si to nechal delat v servisu (ne alfu), plus mu tam tusim vymenili jeste zadni tlumice a rikal ze 40kkc.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Brzdy
Jasně, že jsem si to dělal sám. Ale pístky, čepy atd. jsem jen pořádně rozchodil, vyčistil a případně namazal, všechno to chodilo a vypadalo po dovozu z Itálie jako nový.
Dokážu si představit, že v autorizáku by to spolu se zadními tlumiči byla podobná částka těm 40 tisícům.
Edit: Ještě jsem si vzpomněl k té povrchové úpravě kotoučů, že jsem na to dneska koukal a část kotoučů, která nebrzdí, je pořád jako nová.
Dokážu si představit, že v autorizáku by to spolu se zadními tlumiči byla podobná částka těm 40 tisícům.
Edit: Ještě jsem si vzpomněl k té povrchové úpravě kotoučů, že jsem na to dneska koukal a část kotoučů, která nebrzdí, je pořád jako nová.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Brzdy
Ja som dal dopredu Zimmermann, majú povrchovú úpravu, čiže nezhrdzavejú. Platničky ABS. Pár tisíc km, všetko OK
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: Brzdy
Skippy: Prosim ta, ak sa mozem spytat, ake si mal tie kotuce od EBC? Lebo Turbo Groove maju zinkovu protikoroznu ochranu a USR maju taky cierny nater.Skippy píše: 16.8.2018, čtv 19:39 Důvod proč měním je, že ty EBC kotouče nemají žádnou protikorozní ochranu. Kotouče mi po tom čase začaly doslova hnít a desky pak nebrzdily celou plochou. Zasíraly se drážky v deskách a při odstavení alfy na noc do garáže brzdy přimrzly.
Neviem, mozno nahrada OEM kotucov tu ochranu nema, ale nestalo sa mi pri EBC, ze by mi mali hrdzaviet. Na predoslom aute som mal roky Turbo Groove, teraz na 159 mam tie USR. Samozrejme, ak auto stoji par dni a prudky dazd ti omyje kotuce vodou, tak sa na brzdnej ploche spravi tenka vrstvicka, ktora ale zmizne po 1. zabrzdeni.
Alfa Romeo 159 SW 3.2 JTS Q4
Re: Brzdy
No Turba to nebyly, ale je fakt že vydržely hodně tak už na to nejspíš právo. A tou tenkou vrstvičkou se zanášely drážky v deskách a pak to pěkně v garáži chytlo. Dal jsem na doporučení a koupil jsem ATE, i když mi v hlavě vrtala otázka jít zase do EBC.
Nejhorší na tom ale je, že při výměně jsem zjistil opět prasklou pružinu, kterou jsem před cca rokem měnil, ale to už opět patří do jiného vlákna.
Nejhorší na tom ale je, že při výměně jsem zjistil opět prasklou pružinu, kterou jsem před cca rokem měnil, ale to už opět patří do jiného vlákna.
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Vymena lanovodu rucky, nejaky postup v bodoch? Naposledy ked som mal auto hore na zdvihaku som si to pozrel len tak stroho, a tusim to lanko je tak vedene ze som skoro ani nevidel kade je schovane, musi dole aj vyfuk? Bo nepresiel som stk, dali na 2mesiace, z dovodu ze prave zadne pribrzduje rucka...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7203
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Brzdy
Tak to sa namakas jak ... Jedna z najhorsich robot na aute, investicia par EUR ale ten straveny cas pri tom, to je na psychiku :P
Alfa Romeo 159 1.8 MPi 16v
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Q-Tronic PREDANÉ
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v PREDANÉ
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v PREDANÉ
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Q-Tronic PREDANÉ
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v PREDANÉ
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16v PREDANÉ
Re: Brzdy
Radsi to nekomu dej at to udela za tebe. Tohle je zrovna takova pakarna ze to delat nechces. Po praci (vymena obou lanovodu, jeden primrzal) mi muj mechanik na rovinu rekl ze pokud s nima bude priste problem at mu to ani nedavam, ze uz to delat nechce.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Tak to ste ma potesili, to uz radsi dam hned obidve nove(8e/ks). Co ta nezabije.... 
Este som nepozeral eper, ale lanka su delene na lave/prave, alebo su rovnake.

Este som nepozeral eper, ale lanka su delene na lave/prave, alebo su rovnake.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Brzdy
Jsou rozdelene 50505370 a 50505371. Rozhodne obe najednou, sice jako laik ale mam za to ze tohle jedna z veci kde by se meli delat obe strany soucasne.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Brzdy
Pri naštartovanom motore ? Ak hej, tak aj klesať má - podtlak bŕzd.karbon-80 píše: 10.10.2018, stř 13:07 ahoj všem kluci mnenil jsem komplet kotouče a destičky od ATE ale když držím pedál na brzde tak pomlu klesá mužete mi prosím poradit čím to muž byt ?
Alfa Romeo 159 SW TI (2,4 JTDm 154 kW) FL
ex Opel Astra H (1,9 CDTi 88 kW-> chip 120 kW)
ex Opel Astra H (1,9 CDTi 88 kW-> chip 120 kW)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti