testy & recenze
Re: testy & recenze
Tak nám po pěkném testu přišlo i dno české auto žurnalistiky....
Tohle už mi hlava opravdu nebere. Než jsem si giulii pořídil, zašel jsem si jen tak pro srovnávání vyzkoušet i mazdu a par dalších mainstreamu, ale vždy po pár km, my bylo jasný, že srovnávat se to nedá. Ano, alfa je dražší, ale člověk hned ví za co ty peníze dává....
Tohle už mi hlava opravdu nebere. Než jsem si giulii pořídil, zašel jsem si jen tak pro srovnávání vyzkoušet i mazdu a par dalších mainstreamu, ale vždy po pár km, my bylo jasný, že srovnávat se to nedá. Ano, alfa je dražší, ale člověk hned ví za co ty peníze dává....
Gulia Super 2.0T
Re: testy & recenze
Uz se tesim na pristi srovnani: Skoda Citigo vs BMW 740d
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Beriete to príliš fanúšikovsky. Podľa mňa je ten test OK, ako dno žurnalistiky mi to nepríde. U mňa je rozhodovanie podobné - akurát v kategórii SUV. CX-5 vs. Stelvio, aj keď teda dízel si rád nechám ujsť Obe autá sú mimo mainstream a trochu svojské - jedno viac, druhé menej. Obe autá sú šoférske - jedno viac, druhé menej. Atď. A čo si nakoniec človek vyberie záleží len na potrebách každého súdruha.
Re: testy & recenze
To že testují diesel vs benzín je základní pitomost toho testu. Kdyby nebylo na výběr, tak neřeknu ale takto je to prostě k Alfě nefér. To není fanouškovský pohled, tak se na to přece musí dívat každý komu je jasné jak motor (a váha) umí změnit charakter a pocit z celého auta.
Re: testy & recenze
To neni fanouskovsky pohled. Srovnavat premie vs mainstream, diesel vs benzin, RWD vs FWD je nesmysl u jakychkoliv aut. Podle teto logiky by se pak mohla Mazda nebo treba nejakej Hyundai atd. srovnavat a vychazet v testech lepe nez treba Jaguar XE, BMW3, Audi 4, Mercedes C... Snad jen Octavia by na tom byla jeste lip, protoze ma "vetsi kufr, spoustu odkladacich mist a volant prijemny na omak"™
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
přesně, to srovnání je nesmysl.... obě jsou to dobré auta, ale každé cílí na jiného zákazníka.... že je Mazda větší a má větší kufr je evidentní, na to nepotřebuju dělat srovnávací test....
ad CX-5 vs Stelvio.... tam bude snad ten jízdní rozdíl ještě markantnější než když srovnám Giulii s "6".... nic proti CX-5, moc pěkné auto a pokud je za dobré prachy, proč ne...
ad CX-5 vs Stelvio.... tam bude snad ten jízdní rozdíl ještě markantnější než když srovnám Giulii s "6".... nic proti CX-5, moc pěkné auto a pokud je za dobré prachy, proč ne...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Áno, rozdiel tam je. Na druhej strane, CX-5 je vybavenejšia, tichšia, komfortnejšia, pritom oproti bežnej konfekcii je to stále šoférske auto, na ktorom - keď treba - je radosť jazdiť.
Ale do zátačiek sa nevrhá s takou radosťou ako Stelvio, no... To je jazdnými vlastnosťami oveľa ďalej, no to predsa nie je jediné kritérium pri kúpe auta.
Ten test mi nevadí asi aj preto, že poznám dvoch ľudí, čo sa medzi tými autami rozhodovali. Nepríde mi to nezmysel.
Ale do zátačiek sa nevrhá s takou radosťou ako Stelvio, no... To je jazdnými vlastnosťami oveľa ďalej, no to predsa nie je jediné kritérium pri kúpe auta.
Ten test mi nevadí asi aj preto, že poznám dvoch ľudí, čo sa medzi tými autami rozhodovali. Nepríde mi to nezmysel.
Re: testy & recenze
jasně, Alfa je pro vyhraněného zákazníka, který prostě zásadně řeší jízdu.... kdo chce nějaký mix vyvážených vlastností, určitě dobře pořídí třeba u té Mazdy nebo u spousty jiných výrobců....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Nejde ani tak o vyhraneneho zakaznika jako spis o zakaznika, ktery neresi primarne prakticnost - jinymi slovy velikost kufru, spotrebu a PET lahev ve dverich Proto tady ty prodeje vypadaji tak, jak vypadaji
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
.... pravda, takové věci jako brzdy, tuhost kastle a bezpečnost moc v testech nezaznívají, přitom jsou docela zásadní a zrovna v tomhle Giulia/Stelvio excelují....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Řeknu to takhle české novináře už několik let zásadně nečtu Jelikož se pohybují v oblasti IT a data Science A co jsou občas schopni redaktoři napsat třeba na technetu to jsou takové bláboly a nesmysly že si člověk říká z jestli ti novináři jsou vážně úplně idioti a když cte pak různé jiné témata ve kterých se moc neorientuje tak si jenom uvědomí jake nesmysly vlastně musí číst
Re: testy & recenze
To nemá cenu otvírat, jen si tipnu, je to autoforum?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: testy & recenze
Autoforum dávno netestuje. Je to už jen generátor reklamních prokliků.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: testy & recenze
to mě připomnělo jeden starý fór, jak se baví dva technici:hand_ktm_AR píše: ↑21.9.2018, pát 22:06 Řeknu to takhle české novináře už několik let zásadně nečtu Jelikož se pohybují v oblasti IT a data Science A co jsou občas schopni redaktoři napsat třeba na technetu to jsou takové bláboly a nesmysly že si člověk říká z jestli ti novináři jsou vážně úplně idioti a když cte pak různé jiné témata ve kterých se moc neorientuje tak si jenom uvědomí jake nesmysly vlastně musí číst
"... když si uvědomím jaký já jsem inženýr, mám strašný strach jít k doktorovi ... "
Re: testy & recenze
Za mě je i Stelvio praktické a dokonce i obávaná PET lahev se do dveří vejde.
Re: testy & recenze
Ono jde spíš o srovnání mainstream vs mainstream, byť uznávám, že vnímání prémiovosti značky je subjektivní. Oběma těm autům budiž čest, že se snaží přinést radost z řízení. Takových aut kvapem ubývá...
Tak pokud ta Mazda nebo Hyundai bude lepší, tak proč by nemohla vycházet v testu líp? On třeba takový Hyundai Genesis bude ve svý třídě zajímavý auto. Stejně tak třeba KIA Stinger...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Hyundai a podobny znacky urcite muzou vychazet v testech lip, to nikdo nezpochybnuje. Otazka je kdo, co a jak testuje a porovnava. Kdyz budu srovnavat velikost kufru Octavie nebo Superbu 2.0TDI tak urcite to auto vyjde lip nez BMW 340i, ale asi nikdo soudny by nerekl ze takove srovnani ma smysl... To ze treba Stinger vyjde lip nez Giulia - proc ne, ale tam srovnavam jabka s jabkama a hlavne o tom se tady nikdo nebavi, tady se resi, ze nekdo porovnava benzinovu FWD s dieslovou RWD.
Co se tyka premiovosti, tak ja vnimam AR jako premiovou znacku odjakziva. Urcite treba v porovnani se zminenou Mazdou. Uz jen to, ze cena zacina o cca 250 vyse ... Pro zajimavost - jak to mate ostatni? Taky to vnimate jako mainstream?
Co se tyka premiovosti, tak ja vnimam AR jako premiovou znacku odjakziva. Urcite treba v porovnani se zminenou Mazdou. Uz jen to, ze cena zacina o cca 250 vyse ... Pro zajimavost - jak to mate ostatni? Taky to vnimate jako mainstream?
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: testy & recenze
Já Alfu od příchodu Giulie beru jako prémii, třeba Giulietta je ale jasně mainstreamové auto.... To samé 159.... Naopak třeba 156/147 jsem bral jako prémiovky, protože jejich výkony a vlastnosti a tehdy i výbavy jasně převyšovaly běžné auta.... Každopádně teď je to pro mě jednoznačně prémie, byť s tím, že na tu německou ztrácí v možnostech dovybavení různýma nejmodernějšíma vymoženostma.... každopádně co se "železa" týče, tak tam není o čem - podvozky, motory, převodovky, to je na špičce.....
S Mazdou to porovnávat můžeš, ale logicky když chceš dobrý poměr cena/výkon, tak vyhraje Mazda, naopak když chceš auto co tě bude bavit, nemá Mazda šanci.... V tom testu hodně Giulii srazilo že ji tam postavili v naftě - mít ji v tom základním benzínu, tak si Mazda jízdně a dynamicky ani nečuchne..... (což opět není nic proti Mazdě, však je taky o pár set tisíc levnější....)
S Mazdou to porovnávat můžeš, ale logicky když chceš dobrý poměr cena/výkon, tak vyhraje Mazda, naopak když chceš auto co tě bude bavit, nemá Mazda šanci.... V tom testu hodně Giulii srazilo že ji tam postavili v naftě - mít ji v tom základním benzínu, tak si Mazda jízdně a dynamicky ani nečuchne..... (což opět není nic proti Mazdě, však je taky o pár set tisíc levnější....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Já Alfu za prémii nepovažuju, ale to ani Audi nebo BMW. Za prémii považuju Ferrari, Porsche, Aston, atd. Ale jak jsem psal, je to subjektivní. Srovnání FWD vs RWD mi nevadí, konec konců 156 a 159 se taky srovnávala s BMW řady 3 a nikomu to divný nepřišlo. V porovnání Mazda 6 vs Giulia bude mít Alfa navrch jízdně, Mazda zase cenou a výbavou. V podstatě tam kde ta Mazda končí (cenově), tam Alfa začíná. Ale dokážu si představit, že se někdo bude rálně mezi Giulií a Mazdou 6 rozhodovat, obzvlášť třeba u naftových verzí. Z toho článku pohoršený nejsem, ani to není test, je to jen takový lehký porovnání výbav a parametrů. Jak už tu zaznělo - berete to moc fanouškovsky.
P.S. K těm testům korejců. Jízdně mít Stinger asi na Giulii nebude, ale v takovým srovnání Giulietty QV a i30N Performance bude mít ta Giulietta velký problém a velikostí kufru to nebude. Buďme rádi za každý auto který je udělaný pro jízdní zážitek, bude jich čím dál míň...
P.S. K těm testům korejců. Jízdně mít Stinger asi na Giulii nebude, ale v takovým srovnání Giulietty QV a i30N Performance bude mít ta Giulietta velký problém a velikostí kufru to nebude. Buďme rádi za každý auto který je udělaný pro jízdní zážitek, bude jich čím dál míň...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
tak Giulietta je auto z roku 2011 nebo kolik.... u té je zázrak že jich furt prodají 30 tisíc ročně..... to by byla ostuda nových hatchbacků kdyby nebyly lepší..... mimochodem uvidíme jestli nakonec nástupce té Giulietty přijde a bude mít krátkou platformu z Giulie.... to by byl masakr.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Rozhodně by to bylo odvážný. Uvidíme jak bude nástupce vypadat.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
SUV menší než Stelvio bude, to je jasné.... uvidíme jestli k němu přidají i tu Giuliettu.... snad jo.... i když je jasné, o které z těch dvou aut by byl větší zájem.... na druhou stranu BMW1 a MB A a Audi A3 udělají každý přes 100 tisíc prodaných aut v EU ročně, tak snad by se tam pro nějakých 50 tisíc Giuliett místo našlo ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Vím, že se chystá menší SUV/crossover a chápu, že tahle třída aut v poslední době táhne prodeje. Ale kdyby se i přesto našel prostor i pro hatchback jakožto pravého nástupce 147 a Giulietty, bylo by to super.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů